Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 19:41

Ik heb vandaag nog meldingen gehad van verjaardagen. Ik weet wel dat als je meldingen van groepen uitschakelt en alleen vrienden wilt zien als die iets plaatsen in een groep dat je toch nog van niet vrienden de meldingen krijgt. Ook is facebook erg slecht in het bepalen van je interesses, ik loop 2 keer per week de boel bij langs en gooi alles wat niet klopt weer weg.

Zijn rokers eigenlijk niet gewoon asociale mensen? Ze belemmeren jou bij bushaltes e.d. verse lucht in te ademen. En als je met ze op stap bent moeten ze te pas en te onpas een peuk opsteken. Dat is best irritant. Een stop onderweg duurt hierdoor gewoon 2 keer zo lang.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:03

eilleen333 schreef:
eilleen333 schreef:
Of mijn bestelling van Ruiterhart Ruitersport nog gaat komen. Op 3 december besteld, nog steeds niets gezien. -O- Ook nooit een bevestigingsmail gehad. Ik heb ze gemaild en ze zeggen dat het komt, alleen niet wanneer... Hopelijk voor de feestdagen, kan ik deze maand nog rijden ;) .


Ik denk dat zij de producten zelf nog moeten ontvangen. Toen ik bestelde kreeg ik wel iets van backorder, en ik dacht dat ik in de mail wel een verwachte levertijd zou krijgen, maar helaas. Zal ze nog eens mailen

Edit: het ene product staat niet meer op de site, en bij de ander staat nu levertijd 1-10 dagen. Dus in theorie zou het deze week moeten komen. Heb in de mail nog een keer gevraagd of ze me de bevestingsmail kunnen sturen.



Een van de producten was bij hen niet geleverd en hebben ze opnieuw nabesteld. Krijg mijn bestelling sowieso niet eerder dan volgende week. Jammer dat je daar dan steeds naar moet vragen, en nog steeds heb ik geen link oid om het zelf in de gaten te houden.
Had ik toch gewoon bij agradi moeten bestellen...

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:19

germie schreef:
Zijn rokers eigenlijk niet gewoon asociale mensen? Ze belemmeren jou bij bushaltes e.d. verse lucht in te ademen. En als je met ze op stap bent moeten ze te pas en te onpas een peuk opsteken. Dat is best irritant. Een stop onderweg duurt hierdoor gewoon 2 keer zo lang.

Zou kunnen. Of jij bent een onverdraagzaam persoon, dat is ook een mogelijkheid.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:20

De meeste zijn ook wel verslaafd en proberen te stoppen toch?

_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-17 22:21

Hoezo klink ik onder de douche alsof ik goed kan zingen terwijl ik eigenlijk als een kraai met maar 1 stemband klink?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:22

Ben ook wel benieuwd waarom mensen zeggenschap dat ik kan zingen maar ik mezelf vals hoor?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:26

_Anke schreef:
Hoezo klink ik onder de douche alsof ik goed kan zingen terwijl ik eigenlijk als een kraai met maar 1 stemband klink?

Dat " goed klinken onder de douche" oordeel heb je van objectieve toehoorders?

APCIII

Berichten: 2666
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:27

Kuggur schreef:
_Anke schreef:
Hoezo klink ik onder de douche alsof ik goed kan zingen terwijl ik eigenlijk als een kraai met maar 1 stemband klink?

Dat " goed klinken onder de douche" oordeel heb je van objectieve toehoorders?


Of de redenatie "de ramen zijn nog heel --> dus zo erg is het niet" _O-

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:30

Ik weet wel dat er in badkamers/douches een andere akoestiek hangt, waardoor je jezefl anders hoort en dus beter/meer on point kan zingen. Heb ik geleerd bij muziekles ooit, we moesten namelijk met zn allen in de wc gaan oefenen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:37

germie schreef:
Ik heb vandaag nog meldingen gehad van verjaardagen. Ik weet wel dat als je meldingen van groepen uitschakelt en alleen vrienden wilt zien als die iets plaatsen in een groep dat je toch nog van niet vrienden de meldingen krijgt. Ook is facebook erg slecht in het bepalen van je interesses, ik loop 2 keer per week de boel bij langs en gooi alles wat niet klopt weer weg.

Zijn rokers eigenlijk niet gewoon asociale mensen? Ze belemmeren jou bij bushaltes e.d. verse lucht in te ademen. En als je met ze op stap bent moeten ze te pas en te onpas een peuk opsteken. Dat is best irritant. Een stop onderweg duurt hierdoor gewoon 2 keer zo lang.


Ik ben ook een roker en als iemand vraagt of ik eff ergens anders wil gaan staan doe ik dat. Op stations enzo ga ik ook in de aangegeven zonde staan. Ik wil mensen niet lastig vallen met mijn verslaving. Asociaal is denk ik niet het goede woord. Als niemand wat zegt dan denken ze dat het prima is. En als je met iemand op stap gaat die rookt kun je ook vragen of ze het even willen laten toch? Je kent diegene waarschijnlijk gewoon dus kan je dat best doen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:38

Jaa in de wc (kleine ruimte) klinkt ook alles goed :’)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:40

Trui schreef:
Jaa in de wc (kleine ruimte) klinkt ook alles goed :’)


De akoestiek van je vallende drolletje klinkt zelfs mooi daar :') :')

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:59

Postzegelstempel staat nieuwegein op. Is het dan post uit die route?

Postnl app geeft aan dat ik daar van post krijt. Geen idee wat of hoe. Dus zit beetje te googlen nu daarna, kom daar alleen niet verder mee haha :oo

Afbeelding

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:05

Stamper schreef:
Postzegelstempel staat nieuwegein op. Is het dan post uit die route?

Postnl app geeft aan dat ik daar van post krijt. Geen idee wat of hoe. Dus zit beetje te googlen nu daarna, kom daar alleen niet verder mee haha :oo

[ [url=m/qADQnf.png]Afbeelding[/url] ]


Dan komt het uit Nieuwegein denk ik :)

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:55

Dan is het daar gesorteerd. Ik had laatst post gestempeld in Zwolle terwijl die mensen niet uit Zwolle komen. Niet eens uit die provincie trouwens.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:00

Ik vind het een beetje zielig dat je dat zo ziet germie. Roken is een verslaving waar je niet makkelijk van af komt.


Kuggur schreef:
germie schreef:
Zijn rokers eigenlijk niet gewoon asociale mensen? Ze belemmeren jou bij bushaltes e.d. verse lucht in te ademen. En als je met ze op stap bent moeten ze te pas en te onpas een peuk opsteken. Dat is best irritant. Een stop onderweg duurt hierdoor gewoon 2 keer zo lang.

Zou kunnen. Of jij bent een onverdraagzaam persoon, dat is ook een mogelijkheid.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:05

In Nieuwegein staat het grootste postsorteercentrum van Nederland, dus de kans is vrij groot dat je post daar gesorteerd en dus afgestempeld is. Zegt niet zo gek veel over waar de afzender hem in de oranje bus heeft gedaan. Vroeger, toen er veel meer regionale sorteercentra waren, kon je de verzendlocatie aan de hand van de stempel een stuk nauwkeuriger bepalen.

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:11

Stel, je droomt dat je uit bed valt. Droom je dat dan, omdat je uit bed valt of val je uit bed omdat je dat aan het dromen bent?

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:13

Weet iemand waarom mijn katten altijd meelopen met de hond uitlaten? Regen, zon, sneeuw, hagel, altijd lopen ze mee. Maar alleen met de hond. Ik lees overal dat katten meelopen omdat ze mij als leider zien (ik zorg coor eten en veiligheid) maar waarom dan niet als ik alleen een rondje ga lopen? (Oké, 1 kat doet dat dus wel. Die loopt mee door de supermarkt als hij even de kans krijgt :+) maa de andere 2 dus niet... zien ze dan de hond als leider?

_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 00:16

theadora99 schreef:
Weet iemand waarom mijn katten altijd meelopen met de hond uitlaten? Regen, zon, sneeuw, hagel, altijd lopen ze mee. Maar alleen met de hond. Ik lees overal dat katten meelopen omdat ze mij als leider zien (ik zorg coor eten en veiligheid) maar waarom dan niet als ik alleen een rondje ga lopen? (Oké, 1 kat doet dat dus wel. Die loopt mee door de supermarkt als hij even de kans krijgt :+) maa de andere 2 dus niet... zien ze dan de hond als leider?

Geen idee, maar onze kat deed het met de oude hond ook. Nu niet meer, maar de puppy wil heel graag spelen dus hij is er een beetje bang voor :+
Bij onze oude hond was de kat wel duidelijk de baas over de hond

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:27

oomens schreef:
In Nieuwegein staat het grootste postsorteercentrum van Nederland, dus de kans is vrij groot dat je post daar gesorteerd en dus afgestempeld is. Zegt niet zo gek veel over waar de afzender hem in de oranje bus heeft gedaan. Vroeger, toen er veel meer regionale sorteercentra waren, kon je de verzendlocatie aan de hand van de stempel een stuk nauwkeuriger bepalen.


Ah oke. Wel kerstkaart gehad vandaag van iemand uit Breda. Die was in Rotterdam gesorteerd.

APCIII

Berichten: 2666
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:31

theadora99 schreef:
Weet iemand waarom mijn katten altijd meelopen met de hond uitlaten? Regen, zon, sneeuw, hagel, altijd lopen ze mee. Maar alleen met de hond. Ik lees overal dat katten meelopen omdat ze mij als leider zien (ik zorg coor eten en veiligheid) maar waarom dan niet als ik alleen een rondje ga lopen? (Oké, 1 kat doet dat dus wel. Die loopt mee door de supermarkt als hij even de kans krijgt :+) maa de andere 2 dus niet... zien ze dan de hond als leider?


Ze willen graag weten wat de hond uitspookt? _O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:43

_Cassidy schreef:
Stel, je droomt dat je uit bed valt. Droom je dat dan, omdat je uit bed valt of val je uit bed omdat je dat aan het dromen bent?


Ik had vroeger wel als ik droomde dat ik op de wc zat dat ik in bed plaste.. denk dat het echt komt omdat je het droomt en een droom is altijd best wel realistisch.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:52

Ja hier verschilt het, qua slaapplek is de kat de baas, qua eten de hond. Maar soms eten of slapen ze ook samen/tegelijk. Ik begrijp ze niet hoor :+ ze zijn wel heel lief gelukkig, maar dit vraag ik me al een tijdje af. En zouden ze het van onze oude kat kunnen leren?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:31

Wie is nou eigenlijk Sandra Dee uit Grease? Ik weet wie Sandy is. Maar ik lees nu steeds vaker artikels met : ‘het liefdes verhaal over Danny zuko en Sandra dee’.

Maar moet dat niet Sandy zijn? En als Rizzo tijdens het slaapfeestje zingt over Sandy, zingt ze ook over de naam ‘Sandra dee’