Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:37

Trui schreef:
Ik heb een vriend die wil bellen. Maar hij zit in Frankrijk. Is het dan slimmer dat ik hem bel of dat hij mij belt en hoe zit dat met de kosten?


Maakt toch allang geen verschil meer? Zelfde als binnenland bellen.


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:39

Maar ik heb wel gewoon 120 minuten bellen in eu. Wacht. Laat me een foto maken.

Afbeelding

En dat terwijl er overal online staat dat je vanuit nl belt naar Fr dat je extra moet betalen. Maar dat als je van Duitsland naar Frankrijk belt dat je dan niet extra moet betalen dus daar wordt ik ook niet echt wijzer van
Laatst bijgewerkt door Trui op 23-04-18 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Een koude trui, is geen goede trui.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:39

Janine1990 schreef:
Wat voor aanmaak was het?


Gewoon aardbeien siroop van de lidl haha.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:51

Heeft je vriend een Frans of een Nederlands abonnement?

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:59

Nederlands denk ik aangezien hij op stage is daar. Nu ik het toch vraag, hoe zit dat als ik vanuit VK naar Frankrijk bel? Dus van EU naar EU? Is dat dan wel binnen mijn onbeperkt bellen bundel? Wat ik online lees? (Maar wat dus verouderd is)

Een koude trui, is geen goede trui.

_Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:10

Het makkelijkste is dan meestal bellen via internet (met WhatsApp, Skype o.i.d.) aangezien er voor wifi en data in de EU sowieso geen extra kosten zijn.

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:15

PanamaD schreef:
Uit welke film komt dit boompje? Kom m steeds vaker tegen op facebook en ben nu benieuwt!

[ [url=m/yG6tyL.png]Afbeelding[/url] ]


Groot (groewt) <3

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:57

_Mirjam schreef:
Het makkelijkste is dan meestal bellen via internet (met WhatsApp, Skype o.i.d.) aangezien er voor wifi en data in de EU sowieso geen extra kosten zijn.


Hij heeft helaas geen WiFi. En ik weet ook niet of ik WiFi heb. Anders gaan mbs wel erg snel op helaas

Een koude trui, is geen goede trui.

_Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:14

Via WhatsApp kan je in ieder geval instellen dat er minder data gebruikt wordt. Met de databundels van tegenwoordig met zoveel gig per maand, vreet dat echt niet zoveel hoor. Ik doe het in ieder geval regelmatig als ik met mijn familie in Nederland bel.

Jolliegirl

Berichten: 32937
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:18

Ik heb ook tmobile..
Ik bel ook onb binnen en buiten EU.

Jij ook.

Die 120 minuten moet je niet meer naar kijken.

Afbeelding

leeslampje

Berichten: 1100
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:34

Welke afstand legt het scroll-wieltje in een computermuis gemiddeld af?

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:44

leeslampje schreef:
Welke afstand legt het scroll-wieltje in een computermuis gemiddeld af?


Beste vraag ooit!

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

leeslampje

Berichten: 1100
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:46

De overpeinzingen die je krijgt van een kantoorbaan :D

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:30

Als je dood gaat komt al je ontlasting er direct uit. Maar waarom gebeurd dat ook bij dieren die niet echt zindelijk zijn? Die houden het toch niet (bewust) op?

Sponsor mij en help KWF met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Namens mij en KWF: dankjewel!

https://acties.kwf.nl//fundraisers/paul ... ammarathon

Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:35

Ze houden het niet bewust op, maar de kringspier (en andere tussentijdse sphincters) werken wel degelijk. Ze laten immers geen poepspoor achter, ze kiezen alleen geen bewuste poepplek. Normaal gesproken gaan ook zindelijke dieren bij aandrang gewoon naar hun toilet en houden het normaal gesproken niet langdurig op.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 07:37

Zijn Timberlandgympen fijn om hele dagen op te lopen (stedentrip)? Ik heb een zwakke knie, dus beetje fijne schoenen nodig.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 07:54

Eske_B schreef:
Zijn Timberlandgympen fijn om hele dagen op te lopen (stedentrip)? Ik heb een zwakke knie, dus beetje fijne schoenen nodig.


Denk het niet. Met zwakke knieen zou ik gewoon een paar goede wandelschoenen aanschaffen. Zeker als het voor meerdere dagen is.

Hilli

Berichten: 22932
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 08:35

Wat qua schoenen fijn zit is toch enorm afhankelijk per persoon? Ik vind wandelschoenen op harde vlakke ondergrond zoals een stad heel onprettig, althans de wat zwaardere wandelschoenen. De lichtere, bijna sneakerachtige wandelschoenen zullen fijner zitten maar die heb ik niet. Ik zou dus schoenen aantrekken die in het dagelijkse leven ook fijn lopen.

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:14

De enige sneakers waar ik echt een hele dag op kan lopen zijn Nike Air Max. Ik heb lastige gewrichten en een hele slechte rug en krijg daar snel last van als ik lang loop, op Nike's valt dat nog het meest mee. Als ik niet per se ver hoef te lopen draag ik graag Dr Martens, maar die zijn iets te log en zwaar om echt een hele dag op door te stappen.

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:24

Kunnen kamelen zwemmen? :oo

:D


Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:31

leeslampje schreef:
Welke afstand legt het scroll-wieltje in een computermuis gemiddeld af?

Ik heb mijn best gedaan... maar niet kunnen vinden.

Wel dit programma die je op chrome kunt installeren die jouw meters scrollen bijhoud:
Scroll-O-Meter

Dus voor jezelf kun je het uitproberen :Y) Misschien heeft het programma ook wel een gemiddelde ergens van alle gebruikers.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 15:46

iirrssjjee schreef:
Eske_B schreef:
Zijn Timberlandgympen fijn om hele dagen op te lopen (stedentrip)? Ik heb een zwakke knie, dus beetje fijne schoenen nodig.


Denk het niet. Met zwakke knieen zou ik gewoon een paar goede wandelschoenen aanschaffen. Zeker als het voor meerdere dagen is.

Ik heb wel wandelschoenen, maar die zijn warm en lomp. Ik heb maat 44, de vrouwelijke wandelschoenen die er nog een beetje uitzien pas ik dus niet -O- Draag ik dus liever alleen tijdens wandelen in de natuur.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 15:49

Hebben meer last van een leeftijdsverificatie bij een outlook account?
Ik ben gewoon volwassen maar kan niet op mijn mail komen. Ik moet een id bewijs sturen? Wat willen zij met al mijn persoonlijke gegevens :(
De uploadlink werkt ook niet,die stuurt me weer naar pagina 1.

Anders moet ik maar een nieuwe account aanmaken staat er. Moet ik van allllllessss dan m’n mailadres gaan wijzigen?!

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    Trui

    Berichten: 4798
    Geregistreerd: 26-04-16

    Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 16:46

    Ik moet een mail laten beantwoorden door mijn ouders. Ik dus ook.

    Een koude trui, is geen goede trui.


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: __danielle__, Andreeaa, Besje, boyca, Charaz, ComscoreBot, Dax, Dees, DotBot, evelien1000, goesju, Googlebot, inge_romeo, katinker, Letje01, Marleen_L, Mo_86, roxiie, Solleke_Noah, Thami, Theseus, Vuri, YandexBot en 76 bezoekers