Afslankpillen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 15:35

Ik weet trouwens wel oefeningen die je kan doen voor je been en bilspieren, maar daar heb je wel een apparaat voor nodig...die hebben wij thuis staan, ik zal er een foto van maken en uitleggen hoe het moet, want dat apparaat heb je ook bij de meeste sportscholen!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 16:33

en vriendin van mij gebruikte ze ook eerst, maar het heeft absoluut niet geholpen, nu drinkt ze veel water en let op dr eten, en ze is echt al een stuk afgevallen Lachen

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 17:13

Bedankt voor de reacties! Ik ga toch maar niet met die pillen beginnen.
Ik baal er gewoon van dat ik overal kan afvallen behalve m'n kont en benen. Over een tijd MOET ik stoppen met fitness dus zal thuis gewoon oefeningetjes moeten doen. Maar ik stop pas in juni ofzo hoor. Maar heb ff op die site gegeven ( MargaV). Bedankt daarvoor

Ryanne: Is dat zo dat je moet gaan zitten en je benen naar elkaar moet drukken? Of dat je je benen uit elkaar moet duwen?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:18

Ehm, sorry hoor, maar CLA is echt niet zo ernstig. Er zijn zelfs dieëtistes die dit voorschrijven.
Als je gezond bent, dan kan je naast het minder eten ook nog gaan sporten. Op die manier kan je zorgen dat je genoeg spieren opbouwt en dat het afvallen makkelijker gaat.
Maar als je niet gezond bent of zelfs veel te zwaar en niet kan sporten, dan neemt het volume van je spieren tegelijk met het lijnen ook af. En met CLA kan je dat voorkomen. Het is helemaal ideaal als je lijnt en sport en dan CLA gebruikt. Dan gaat er echt niets van je spiervolume af en gaat het afvallen erg snel.

Maar CLA's zijn geen wonderpillen om af te vallen, je moet het echt zelf doen, dit helpt alleen met je spiervolume.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:26

maar sunshine wil juist wel van het spiervolume af, want ze wil juist dunnere benen en een dunnere kont hebben

als je dan CLA gaat gebruiken en sporten, dan krijg je juist wel die spier opbouw, dus word je niet dunner alleen strakker

en als een dietiste het je voorschrijft, dan krijg je precies te horen hoelang en hoeveel je moet gebruiken, er zomaar zelf aan beginnen is echt onverstandig!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:30

Ehm, dunnere benen en dunnere kont is vaak meer vet dan spieren.
CLA mag je je leven lang gebruiken. Het is een gewoon natuurproduct.

Mijn schoonvader zal dit de rest van zijn leven moeten gebruiken en moet het zelf bekostigen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:39

als je een dike kont en dikke benen hebt, en je gaat dan CLA gebruiken en sporten, bv fitness, fietsen, hardlopen

moet je eens opletten wat een gespierde dikke bovenbenen je dan krijgt!
zo heb ik er heel veel gezien in die kliniek waar mn zus zat, ook bij mn zus zelf trouwens

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:02

Dan is het niet dik renske, maar stevig. Want het vet wordt wel gewoon verbrand. Ik heb dikke bovenbenen (kont is al veel vanaf door het lijnen). En ik gebruik nu CLA, ik sport veel (spieroefeningen, fietsen, hardlopen en paardrijden) en toch zie ik dat het geheel strakker EN slanker wordt.
Dus er zit wel een verschil tussen stevige bovenbenen zonder vet of dikke bovenbenen met vet.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 18:08

Ja maar ik doe al fitness, streetdance, breakdance en paardrijden.
Ik drink nu al de hele dag water en heb van de snoep af kunnen blijven *trots*

Van paardrijden heb ik gewoon zo'n benen en kont gekregen. Mijn spieren moeten juist langer worden....

Ik wou geen stackers omdat ik daar slechte verhalen over gehoord heb.

Ik heb met paint een tekeningetje gemaakt hoe het bij mij is....is wel iets te overdreven gemaakt maar zo loopt het dus bij mij.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:12

sunshine schreef:
Bedankt voor de reacties! Ik ga toch maar niet met die pillen beginnen.
Ik baal er gewoon van dat ik overal kan afvallen behalve m'n kont en benen. Over een tijd MOET ik stoppen met fitness dus zal thuis gewoon oefeningetjes moeten doen. Maar ik stop pas in juni ofzo hoor. Maar heb ff op die site gegeven ( MargaV). Bedankt daarvoor

[naam]: Is dat zo dat je moet gaan zitten en je benen naar elkaar moet drukken? Of dat je je benen uit elkaar moet duwen?



Hey Lachen

Nee het moet met een fitnessapparaat...die je ongetwijfeld in de sportschool ook hebt...maar ik weet niet of die dezelfde mogelijkheden heeft als wij thuis met dat apparaat hebben. Ik post z.sm. even een foto van het apparaat en de oefening, nu ff geen tijd voor.

Link : http://exercise.about.com/cs/exercisewo ... p/butt.htm

Maar er stond al een linkje over butt's dus misschien is het hetzelfde...succes en ik vind het goed dat je niet aan de pillen begint.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 18:23

Ik heb geen zin om mijn hele leven die CLA pillen te slikken en ik ben bang als ik ermee stop dat ik ineens kei veel zin heb in zoetigheid.
Ik kom toch al snel aan....

In Turkije kon je alleen smorgens en savonds eten, smiddags had je ook geen zin in eten.
Maar mijn benen waren wel iets dunner en mijn buik echt heel veel dunner. Maar hier moet ik smiddags eten want dan heb ik echt honger. Ik snap niet dat ik het daar wel kan en hier niet

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:30

Daar heeft het met de warmte te maken... Maar ga in ieder geval niet proberen een maaltijd over te slaan, want dat is absoluut niet gezond!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:50

CLA hoef je niet per se altijd te slikken. Denk dat je me verkeerd begreep. Mijn schoonvader moet het om medische redenen zijn hele verdere leven slikken. Dus het is bij langdurig gebruik niet schadelijk.
CLA zorgt er ook niet voor dat je minder honger hebt of geen trek in zoetigheid.
Chroom schijnt dit wel te doen en chroomtabletten zijn ook weer onschadelijk.

Schadelijke slankproducten zijn o.a. stackers en herballife.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 20:12

Waar zorgt CLA dan wel voor? Verward

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:55

Dat staat er al een paar keer, zorgen dat je spiermassa gelijk blijft.
Als je afvalt dan val je overal af. Ook je borsten gaan mee en ook je spiermassa gaat mee. En CLA zorgt ervoor dat je spiermassa gelijk blijft.
www.tonalin.nl
Hier kan je er veel meer over lezen

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 21:04

Ja het probleem is juist dat mijn borsten al helemaal niet kleiner mogen worden

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:44

vrouwen hebben nu eenmaal een klein nadeeltje aan de vrouwelijke rondingen en dat is dat billen en bovenbenen praktisch niet te verdunnen zijn met voeding en bewegen. Misschien dat je ze iets strakker krijgt, maar veel zal het niet zijn.

Ws ben je iemand met een peer-figuurtje. Oftewel een slanke taille en bredere heupen. Is niet zo heel veel aan te veranderen of je moet het op drastischere maatregelingen gooien.

Maar misschien dat je sportschool nog een tipje heeft.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 00:27

Ja ik zal het woensdag eens vragen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 11:12

sjakie schreef:
vrouwen hebben nu eenmaal een klein nadeeltje aan de vrouwelijke rondingen en dat is dat billen en bovenbenen praktisch niet te verdunnen zijn met voeding en bewegen. Misschien dat je ze iets strakker krijgt, maar veel zal het niet zijn.

Ws ben je iemand met een peer-figuurtje. Oftewel een slanke taille en bredere heupen. Is niet zo heel veel aan te veranderen of je moet het op drastischere maatregelingen gooien.

Maar misschien dat je sportschool nog een tipje heeft.

Dit is niet helemaal waar Sjakie. Je moet alleen hele andere spieren gaan aanspreken dan dat je altijd al deed.
Het bovenbeen heeft veel spieren die we nauwelijks gebruiken. Als je oefeningen leer voor die spieren dan staat dat gegarandeert voor heel wat spierpijn. Maar op den duur val je echt af.

Ik ben dus zelf bezig op een peperdure sportschool die zich bewezen heeft met dit soort dingen. En ik heb oefeningen voor spieren waarvan ik niet wist dat ze er zaten. Samen met CLA zie ik echt dat het vet eraf gaat. Ik ben in een week toch echt van heel wat plaatsen al centimeters kwijt.