vervolg... PAARD?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 10:52

Soms gaat het werkelijk heel erg hard. Ik heb er niets voor gedaan, en alweer komt het me allemaal aanwaaien. Als ik dit doe, dan weet ik zeker dat het keihard werken wordt, maar goed dit is weer zo'n kans... Er is namelijk een paard beschikbaar (niets is zeker, maar wel zeer waarschijnlijk) waarmee ik heel prima endurances zou kunnen rijden. Mijn vader doelde erop dat ik Joop zou verkopen, en ik doel erop om dan met 2 paarden verder te gaan. Joop in de dressuur (volgens mijn instructeur een hele reeele kans dat we aardig ver komen, als we maar elke dag blijven trainen als idioten, en ik wil t gaan doen). En met het andere paard endurancen. Het gaat me eerlijk gezegd een beetje te hard, maar ik ben echt wel bereid het te gaan doen, want niet geschoten ALTIJD mis, en dat zou ik mezelf nooit vergeven. Als jullie me nou heel erg gaan oppeppen enzo, dan gaat het zeker lukken. Om het allemaal rond te krijgen wil ik een sponsor gaan zoeken, en ik zal uiteindelijk niet zonder hulp kunnen overleven, maar I know for sure this is the chance I've been waiting for. Dus mensen... you don't know what tomorrow will bring!

Iemand nog sponsor-tips oid? Want dit gaat een duur geintje worden, maar het is absoluut wat ik wil... Gash, ben nu al doodzenuwachtig. Zoek ook stalling etc, voor mij en voor mijn paardje(s).... *glim* DUIM voor me!!!!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 10:54

als het lukt mooi toch? Ik dacht voor 3 jaar terug dat ik pas een paard zou kunnen betalen als ik 30 was en flink gespaard had inmidel heb ik er 2.
Ik kan geen gekke dingen doen niet zomaar op vakantie en als ik ver wil met last minuts gaan werken maar ach ik wil niets anders meer en als je die kans kan grijpen met een 2de paard ver te komen moet je dat doen.
zou je niet met Vol in het team kunnen? je vader heeft herc en dan heb je ookal 2 paarden?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 10:56

tip: zie dat je tot aan de l komt zonder sponsor en dat je er werkelijk door vliegt, laat je resultaten zien en dan ben je binnen hiih, ga ook bij mensen die je kent vragen om te sponsoren zoals je werk ofzo ? of een stal die je kent? die sponsoren ook sommige mensen, dan rijd je met gerief van hun stal enzo .. weet iet hoe de endurance erin is

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 12:56

Heee gaaf zeg *LOL* .

En joop verkopen Verward was je vader dronken of zo Schijnheilig. Nee als de enige manier om joop te houden is om hem te rijden moet je dat idd gaan doen.

Staat dat paard nu niet op een stal dan ?. Zodat je daar misschien Joop ook kan stallen.
Nou Laui vecht ervoor en als je denkt datje het kan moet je er zeker voor gaan *LOL* . BTW ik denk dat je hetkan na al die verhalen Tong uitsteken .

Succes. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 13:36

Maar hoe zit het met de eigenaar van dat paard, ik begrijp dat het er niet een van jullie is Verward Die neemt dan toch ook (iig een deel van) de kosten op zich

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 19:42

Het paard zou eigenlijk een jaar geleden al verkocht moeten zijn, voor veel geld. Maar dat ging niet door (hij haalde de limiet niet, er werd niet genoeg geboden). Toen is hij nog een jaar gebleven en ter dekking gesteld, maar ook daar kwam nauwelijks animo voor. Jammer maar helaas, en dus gaat hij nu ergens (???) heen. Kans is groot dat als ik geld bied (niet te veel dus) hij verkocht wordt, hij heeft toch al te veel gekost. Als ik hem alleen uitbreng kan ik m later niet meer voor weinig kopen Boos! , maar goed, dat is dan het risico. Het is wel dé kans om hogerop te komen, en te bewijzen dat ik t waard ben. De vraag is of de eigenaars dat willen, of zoiets hebben van: liever kwijt dan rijk. Ik heb nog niets gehoord, en ik wacht met spanning af. Ik hoooooop t zo, en idd dat ik dan niet al te grote financiele problemen krijg, en ze gewoon kan stallen. Saampjes! Maar goed, da's nog allemaal toekomstmuziek, of hele leuke dagdromerij Dromen , NEways, ik ben al heel blij dat het een kans is die voorbij komt zeilen...
*duimt nog een beetje harder voor zichzelf*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:58

Yep ik ga ook *flink duimen voor Laui*.

Als het maar niet ten koste gaat van jopie Huilen .

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 22:06

he das leuk nieuws. hopenlijk gaat het door.

En hopen dat je ze allebei kan houden.

Ik duim voor je mee hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 13:00

Das leuk! Nu maar hopen dat het door gaat!! Ik duim voor jullie hoor! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:06

Hé, das spannend zeg! Kan je werkgever niet sponsoren? Dekentjes met zijn naam erop etc.?

Wat voor paard is het? Arabje?

Ik duim voor je!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 13:02

voorlopig gaat t nog niet door, maar goed, er zijn nog zoveel paarden. Is jammer, het was echt een super paard!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:07

hey dat is oliebol!!!Hoop voor je dat het de volgende keer wel lukt....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:55

Jammer zeg!

Maar mag Joop dan wel dressuren, hij heeft toch ook hoefkatrolontsteking??

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 14:04

Ja, hij mag niet meer springen en endurancen, maar met beleid mag hij nog heel hard en ver komen hoor. Zolang hij maar goed blijft lopen. En het gaat nu super, en de DA zei eerst: M of Z moet lukken, en nu moet hij in principe veel verder kunnen komen, als ik dat dan ook kan...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Ashleytjuhh, Athelas, Barchetta, Jorex, karlli, KimD, KleinBoefje, kosseh, Lalladidoo, Olga89, Roosch, StonedRomy, xAlice, YandexBot en 137 bezoekers