*Zucht* Financiele Malaise

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:50

Goed zo! Het komt allemaal wel goed. Succes!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:31

Je hebt in ieder geval je ouders al ingelicht... En je bent er dus ook duidelijk al mee bezig, door je auto te willen verkopen en een goedkopere stalling te zoeken... OK dan!

Nogmaals: heel veel succes als je het hem verteld!

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:04

Veel succes !

Ik hoop dat je het echt voor elkaar krijgt om het eruit te flappen tegen hem , als je bvb. echt van plan bent om het autootje te verkopen , breng dat dan ter sprake , dat je daarover denkt.

Als hij dan vraagt waarom je dat van plan bent , kun je het direct uitleggen...en wie weet draagt hij dan wel een nog veel betere oplossing aan OK dan! .

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 22:08

Ik begrijp hoe het voelt hoor om zo in de oliebol te zitten.

Maar het komt heus wel in orde.
Gewoon regelmatig alle finaciele zaken samen op een rijtje zetten. Dat helpt echt !

Heel veel sterkte !

Groetjes
Janneke

Chantalle
Berichten: 14
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 09:27

Hallo...

vrijdagavond heb ik hem verteld dat ik mijn auto wilde verkopen. Zijn vraag was natuurlijk waarom ik daar dan toch over nadacht?! Toen heb ik hem het hele riedeltje verteld. Natuurlijk schrok 'ie eventjes, maar we hebben goed gepraat met elkaar en wat dingetjes afgesproken.

M'n creditcard (die ik niet veel gebruikte, alleen in geval van "nood") heb ik al ingeleverd, mijn rekening gaat onder beheer van hem. Ik krijg in 1e instantie behoorlijk meer krediet op m'n rekening, zodat ik deze maand gewoon voldoende ruimte heb om alles te betalen. Elke maand komt er dan een inperking van 200 euro op, zodat ik elke maand voldoende te besteden heb maar binnen het jaar níet meer rood kan staan.

Daarnaast gaan we samen zuiniger leven, zodat we elke maand ook weer kunnen sparen. Of de auto idd. verkocht gaat worden is nog even afwachten, eigenlijk vindt mijn vriend dat niet perse nodig.

Het is idd. een opluchting dat ik nu schoon schip heb gemaakt! Hij reageerde erg lief en mijn zorgen om zijn reactie (en m'n schaamte) waren eigenlijk een beetje overbodig... Lovers

Thanks allemaal voor jullie bemoedigende woorden!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:30

super joh, en goed dat je door de zure appel hebt heen gebeten! Zo kom je er wel uit OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:31

Helemaal top meis!! OK dan! Ik ben blij voor je dat je nu eindelijk die knoop kwijt bent!!

Succes de komende tijd!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:08

Super!!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:39

Goed zo!
Zie je wel dat t allemaal goed komt!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:58

Ik ben blij voor je !
't Is een ontzettend vervelend onderwerp om aan te snijden, maar de onrust die je hebt als je het niet vertelt is waarschijnlijk nog erger.
Jullie komen er samen vast wel uit.
Ik vind het in elk geval heel knap van je dat je het toch verteld hebt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:08

Goed gedaan! Het mooie is niet alleen dat hij je helpt, maar dat je nu ook beter weet wat je aan hem hebt!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:34

Volgens mij heb jij een fijne vriend. Lovers
Goed van je dat je het erover gehad hebt en jullie nu samen een oplossing hebben gevonden. Veel succes!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:50

Goed gedaan!!!

Heel veel succes de komende tijd!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:11

Oké dan!! OK dan! Lachen Prettig gevoel hè, dat je dit soort dingen kan bespreken met je partner? Knipoog het voelt soms heel goed om problemen uit de weg te ruimen. Dat geeft je weer moed voor het geval je andere zaken tegenkomt die opgelost moeten worden. Nu weet je dat een evt. volgend probleem ook op te lossen is Lachen Succes verder! (helemaal met het minderen van het roken als dat 1 van de maatregelen is om geld te besparen Knipoog Haha! )

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:13

Ik heb je topic ook gevolgd, en super dat je het hem nu hebt verteld!

Nu weet je dat je zulke dingen gewoon kunt overleggen met je partner, beter dan ze verzwijgen, dan zal hij zich alleen maar minder gewaardeerd gaan voelen en dat is ook niet de bedoeling Knipoog

Veel succes de komende tijd en je bent er vast snel weer uit!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:39

Wat een wereldvent heb jij als vriend...en die bereidheid om het samen op te lossen vind ik helemaal geweldig. Ik zou hem maar een extra verwennen de komende tijd (en nee, dat hoeft geen geld te kosten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:54

OK dan! , mooi dat het zo is opgelost.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:40

Chantalle schreef:
M'n creditcard (die ik niet veel gebruikte, alleen in geval van "nood") heb ik al ingeleverd,


Dat was ook de eerste eis van mijn vriend toendertijd Haha!

Goed dat je het hem verteld hebt, nu kunnen jullie er samen aan werken! OK dan!

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:06

Zie , precies zoals ik het in gedachten had dat het zou gaan , dat is wel grappig Haha!

Keurig gedaan hoor , wat een opluchting zal dat zijn OK dan!

En nu ben je tenminste lekker gericht saampjes aan jullie toekomst aan het werken , WEG met die schuld en een heel opgeruimd nieuw begin Lachen