Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:26

Tutti Frutti: Ja ik herken die eigenschap met mannen wel inderdaad, maar het is meer gewoon in zijn algemeen dat dingen niet juist waren of goed voelden. Kwa interesses hadden we veel gemeen en veelal zelfde visie over het leven (oa goed voor jezelf zorgen, gezond eten, zoveel mogelijk natuurlijk en gevoel met paarden) en ik denk dat ik me daaraan veel heb vastgehouden maar dat er in de basis toch een gevoel mist. Ik kap het nu niet meteen gelijk af, maar als er geen initiatief komt dan kan hij van mijn kant ook weinig meer verwachten.
Ahh balen dat er zo'n bom is ontploft! Hier ook een nieuwsgierig aagje maar alleen als je zelf je ei kwijt moet hoor :(:)

Ik heb twee katten gehad maar dat vond ik geen succes. Nu een golden retriever (buddyhond) voor mijn dochter, die is wel heel knuffelbaar, maar die mag van mij 's nachts wel gewoon beneden blijven slapen :') Toch ooit wel de bedoeling dat er een man bij komt hahaha.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:37

Dankjewel voor alle lieve woorden <3 Kan er momenteel eindeloos over blijven banketstaaf, maar denk dat de conclusie is dat ik hem even moet zien en diep in de ogen moet kunnen kijken voordat ik besluit of we nu verder gaan.

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:13

anne_bento schreef:
Haha Berdien, dat is net zoals dat ik soms met boodschappen doen denk, ach, ff snel haar vast en in mijn "kloffie", kom je net een leuke kerel tegen... toch jammer.

_Lois_ leuk, wat gaan jullie doen?


We gaan een drankje doen :)


Waarom zijn sommige jongens zo ongeduldig? :')
Ik had een match die wat zei, nu open ik het vaak omdat er anders een melding blijft staan, maar had nog niet geantwoord.
Kwartier later weer een bericht met '...' zovan doe eens rustig joh, nu heb ik helemaal geen zin meer om te antwoorden :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:14

Lios, heel irritant idd, dan is het mij ook snel klaar.. Krijg daar echt de kriebels van :n

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:15

Op tinder kunnen ze toch helemaal niet zien dat je iets gelezen hebt?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:17

Kunnen ze niet zien inderdaad.

Maar ik zou er meteen klaar mee zijn haha.. irritant gedoe, alsof je niks anders te doen hebt dan tinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:20

Blue_flower schreef:
Op tinder kunnen ze toch helemaal niet zien dat je iets gelezen hebt?


Nee, maar ze verwachten blijkbaar uiterlijk binnen 5 minuten reactie? ;)

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:24

anne_bento schreef:
Kunnen ze niet zien inderdaad.

Maar ik zou er meteen klaar mee zijn haha.. irritant gedoe, alsof je niks anders te doen hebt dan tinderen.


Ja precies :')
Oh kan je met tinder gold ook niet zien of het gelezen is? Dat dacht ik altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:25

Scharrel had net een handige actie :+ Ik krijg ineens mijn eigen profielfoto toegestuurd.. En meteen erachteraan dat het een foutje was.. Dus ik vraag wat ie dan toch met mijn foto aan het doen is... :') Wou die m naar een kameraad sturen, word ik daar gewoon ff ordinair besproken over de app :o
Zeggen ze dat vrouwen erg zijn :+

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:41

Haha relaxed, hier is date ook uitgebreid besproken met collega. Die op moment ook druk aan daten is via Tinder, dus mooi ervaringen uitwisselen.

Lois, leuk! Veel plezier alvast. En dat is wel heel erg ongeduldig zeg. Zou ik ook heel snel klaar mee zijn.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:10

Nah, ben afgewezen voor die sollicitatie :+ Maar wel een nette mail met uitleg waarom. Niet zo'n standaard afwijzing en kan me daar ook wel in vinden.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:17

Jammer maar wel fijn dat ze het onderbouwen, daar heb je meer aan dan enkel horen dat je bent afgewezen :)

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:27

Relaxed schreef:
Scharrel had net een handige actie :+ Ik krijg ineens mijn eigen profielfoto toegestuurd.. En meteen erachteraan dat het een foutje was.. Dus ik vraag wat ie dan toch met mijn foto aan het doen is... :') Wou die m naar een kameraad sturen, word ik daar gewoon ff ordinair besproken over de app :o
Zeggen ze dat vrouwen erg zijn :+

Hahahaa :')
Wel jammer dat je een afwijzing op je sollicitatie hebt gekregen.


Oh verschrikkelijk is dat Lois, ik had een bijrijdster die dat deed op de app. Ik heb wel meer te doen dan appen :')

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 07:43

Tutti frutti: klinkt heftig! Veel sterkte.

Wij hadden ook een heftig einde. Maar mijn ex deed dingen die ik gewoon niet verwacht en bovendien zegt hij A en doet B. Niet te begrijpen.. althans, niet voor mij.

Had ik hier al gezegd dat ik mijn eigen vila heb? :D Zit nu te wachten op het huurcontract. Alle stukken heb ik al ingeleverd. Huis staat al leeg dus ik hoop hoop hoop deze week nog de sleutels te krijgen :D

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 08:38

Relaxed, whahahah volgens mij heb ik ook ooit zo iets gedaan :') Wilde iets wat een date gezegd had doorsturen naar een vriendin en toen stuurde ik die zin per ongeluk naar hemzelf. Ach het is toch wel een compliment dat hij over je praat toch.
Balen van de afwijzing van je sollicitatie, nu gewoon een mail terugsturen: En wanneer is het nu tijd voor een drankje? :+
Och en die ongeduldige mensen krijg ik ook de kriebels van. Ik kan zelf ook best ongeduldig zijn maar als ik geen reactie krijg denk ik of laat maar of als ik diegene beter ken stuur ik er 2 dagen later nog wel een keer wat achteraan haha.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:28

Ik ben gister onverwacht bij date geweest. Voor een drankje. Dat ene drankje werden 2 flessen wijn. Ben maar blijven slapen :')

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:30

linoleum schreef:
Ik ben gister onverwacht bij date geweest. Voor een drankje. Dat ene drankje werden 2 flessen wijn. Ben maar blijven slapen :')

Hahah klinkt goed :D

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:45

Leuk Linoleum!

Ik kreeg gisteravond een berichtje van een Tindermatch waar ik al ruim een week niets meer van had gehoord dat hij een date gehad. Oke? Ja en dat wilde hij nu even afwachten en hij gunde mij ook een leuke date. En dat na zo’n tien berichten uitgewisseld te hebben :)) Schijnbaar bestaan er toch nog wel keurige mannen :))

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:06

Jammer dat ie dat niet een week geleden gewoon al even liet weten.. maar wel netjes dat hij het nog meld :)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:01

linoleum, klinkt gezellig!

Berdien, wauw dat is wel eerlijk inderdaad. Fijn dat er zulke mannen bestaan, dat geeft hoop haha.

Worden jullie ook zo vaak onderworpen aan koppelpogingen door familie/vrienden? Er zijn de laatste tijd al 3 mensen (waaronder mijn moeder) die mij aan het promoten zijn bij hun collega's op het werk :') Eentje daarvan probeert op alle mogelijke manieren zijn interesse in mij te tonen (FB, instagram etc) en de anderen zoeken me op Tinder dmv GPS Spoofers en superlikes. Best lachwekkend maar er zit geen eentje bij die mijn type is helaas haha.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:43

SophievdV gefeliciteerd trouwens met je vila :D hopelijk kun je er snel in!

Linda_Fleur, het valt bij mij wel mee, mijn laatste relatie is zo rot verlopen dat ik denk dat iedereen om me heen denkt, laat haar maar even alleen zijn :+ laatst wel bijvoorbeeld mijn zwager, die vond zijn collega wel wat voor mij. Foto's laten zien maar was niet mijn type. Op zich lief dat ze je proberen te helpen toch haha.. kan soms wel irritant worden lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:54

Nou ik vind het irritant, vooral als ze met van die kanslozen aankomen.. Laatst een kerel van begin 50 en die vond het wel grappig allemaal, kwam er de hele tijd niet meer vanaf -O- {:)-:(

Ik zoek zelf wel, heb ik geen hulp bij nodig.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:42

Juist omdat mijn relaties zo rot verlopen willen mensen me juist helpen aan een goede kerel :') Lekker compliment, want blijkbaar kan ik ze niet goed zelf uitzoeken :=

Het is verdacht stil aan buitenland date zijn kant, ik heb er niks over gezegd maar zou hij hetzelfde voelen? Gisteravond belde hij overigens wel, ik heb even getimed maar pas na een verhaal van 15 minuten over zichzelf vroeg hij naar mijn dag :') Vlak daarna heb ik hem afgekapt want ik moest weer verder met studeren.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:51

Dat je dat nog 15 minuten hebt aangehoord :+

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:58

Dat je er inderdaad niet eerder klaar mee was :+

Ik ben ook echt even klaar met al die oppervlakkige losers op tinder (en badoo). Ik tref alleen maar lui die uit zijn op seks, ofwel ze reageren gewoon niet als je ze en berichtje stuurt.
Had op badoo een spanjaard, die na een uurtje praten al vroeg of we vanmiddag konden afspreken. Maar dat vond ik wel heel snel, vond ie niet zo leuk.
Dan nog mijn date, waar ik elke dag wel wat mee praat, maar niet meer verder kom dan hoe zijn dag was. Vraag me af of hij nog begint over afspreken het weekend, ik begin iig mijn interesse wat te verliezen.
En nog een andere oude match waar ik weer contact mee heb, maar die beweert niet gemaakt te zijn voor relaties dus is eigenlijk ook zonde van de tijd.

Realiseer me weer even dat ik een hele leuke jongen kwijt ben :(