Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:29

Ja eigenlijk moet je er niet over nadenken maar toch plopt het zo op in mijn gedachten :')
Maar als je gewoon hoi zegt en een beetje afwacht wat hij nog gaat doen zou dat goed zijn?

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/


Blue_flower
Berichten: 1924
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:34

Bij mijn laatste date heb ik afgewacht hoe het was toen hij op mij af kwam lopen en dat hij deed. Dat werden dus 3 zoenen op de wang. Maar had ik vooraf absoluut niet ingeschat.

SpikkelFire

Berichten: 6695
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:34

Ik gaf altijd 1 of 3 kussen op de wang. Alleen bij mn nu vriend gaven we elkaar een handje en zeiden we awkward onze naam :')
Hoeft dus niets te betekenen haha.

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Goof

Berichten: 28745
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:35

Bambi1995 schreef:
Ja eigenlijk moet je er niet over nadenken maar toch plopt het zo op in mijn gedachten :')
Maar als je gewoon hoi zegt en een beetje afwacht wat hij nog gaat doen zou dat goed zijn?


Bij een date moet je je niet afvragen ' zou dat goed zijn', er is geen goed of fout, jij moet gewoon lekker jezelf zijn!

xAlice

Berichten: 2821
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:37

Ik hou het meestal bij een hallo :+
Voordeel van daten in Frankrijk was dat daar de begroeting standaard 2 kussen is, is een stuk makkelijker.

Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:52

Het komt vast goed :')

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:06

SpikkelFire schreef:
Ik gaf altijd 1 of 3 kussen op de wang. Alleen bij mn nu vriend gaven we elkaar een handje en zeiden we awkward onze naam :')
Hoeft dus niets te betekenen haha.


Inderdaad, 1 of 3.
Bij mijn date ging ik voor één, alleen wilde hij voor 3 gaan volgens mij maar ik had mn hoofd al weg gedraaid :')

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:23

Ik zei met een diepe zucht hoi, ging mn jas ophangen en plofte met een wat enthousiastere hoi op de barkruk neer :+

(10 minuten te laat, want ik ging pas van huis op tijdstip dat we hadden afgesproken)

Was niks mis mee.. want zijn al bijna een jaar samen :') Gewoon doen wat goed voelt dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:54

Bij scharrel waren het 3 zoenen, waarvan de 3e al op mijn mond was :') eigenlijk altijd wel 3 zoenen..

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:35

Ik doe meestal 3 zoenen, geen hand.. vaak gaat het een beetje vanzelf.. en zo niet zou ik er een geintje van maken denk ik. Ik vind het lastiger wat doe je op date 2 en 3.. weer 3 zoenen of 1 of...? Bij mijn date heb ik geloof ik date 2 ook nog 3 zoenen gedaan, daarna werd het er 1.

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:53

Ik doe meestal 3 zoenen inderdaad.
Ik heb ook een keer best wel lang met iemand geappt (misschien herrinnert iemand zich nog mijn hele foute man) en toen we uiteindelijk afspraken hadden we heel weinig tijd omdat hij oproepbaar was voor werk en het ging op de app over zoenen zo van ja dat durf je toch niet gelijk enzo.. en ik had gezegd dat ik nooit daar het initiatief voor durf te nemen, maar dat durfde hij dus wel, hij stond praktisch nog in de deuropening hahahaa.

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:09

Hier ook meestal 3 zoenen :j

Over dat slecht zoenen en slechte seks, gewoon bespeelbaar maken en het bij jezelf houden.
Ben een voorstander van eerlijk zijn, zeker als ik iemand vaker ga zien.
Als het wat minder is qua seks, dan laat ik wel weten wat ik fijn vind.

fiets a fake smile

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:47

Hier ook drie zoenen bij ontmoeting. En de ontmoetingen erna begonnen met een wat fanatiekere zoen O:)

Moet date een hele week missen. Elkaar in afgelopen 3 weken al 8 keer gezien. Maar hij zit rest van de week in buitenland voor z’n werk. Dus nu even geduld weer hebben.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:52

Haha ik ben dat niet gewend drie kussen maar ligt mischien ook aan de situatie, vaak afgesproken met jongens die ik al kende.

[o]

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 01:19

Ik lees al heul lang mee, tinder ook al een tijdje maar bij elke match was het dan gezellig maar als ze begonnen over afspreken klapte ik dicht, geen behoefte aan :+

Maar afgelopen zaterdag mijn eerste date gehad en hijs leuk! Alles wat ik niet zoek in een man, maar iets trekt toch. En morgen ga ik bij hem thuis eten. Waar ik eerder heel snel los ging hebben we onze date afgesloten met 3 kussen :oo en door al jullie verhalen over slecht zoenen word ik nu bang :+

oh en ik begroet gewoon met een HOI :')

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

loesje4600

Berichten: 768
Geregistreerd: 11-06-12
Woonplaats: naast het bos

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 02:35

Ik lees al aardig tijdje mee en reageer soms omdat jullie zo verdraaid snel gaan haha..

Mijn vriend en ik gaven elkaar bij de eerste date toen gewoon een hand en zeiden onze naam, bij het weggaan ook geen kus of zoen gegeven dat gebeurde pas bij de 3e date. Ik had me ook al alle rampscenarios in mijn hoofd gehaald omdat ik dus ooit 1x op de lip van mijn ex gebeten had, en ik dus weer bang was dat dat weer ging gebeuren :Y)
Ik denk echt dat als het goed klikt dat zoenen ook klikt, althans zo was dat bij mij dan hihi...
Het tussen de lakens moest ik vooral zelf een beetje loskomen voor het interessanter en leuker werd, na een tijdje durfde ik tussen de lakens meer van mezelf te laten zien en nu is mijn libido soms wel erg hoog :o haha

Hou dingen vooral bespreekbaar en open, zo krijg je hele leuke gesprekken en leer je elkaar heel erg goed kennen

iedereen is perfect zoals hij/zij is!!!

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 08:56

Ahh balen dat je je date even niet ziet Lino :(:)

Ik heb vanavond een date, en donderdag 2e date met die van vrijdag O:)

fiets a fake smile

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:02

Jester_ leuk! Haha niet bang worden hoor, er zijn gelukkig zat mannen die prima zoenen! :D

Darah3 leuk!! Wat gaan jullie doen vanavond?

Mijn date komt morgen weer :)

Ik heb zaterdag kerstdiner van m'n werk, met partners, een vriendin zei gister tegen me, vraag of hij kan doen alsof ie je partner is en neem hem gezellig mee haha. Vind het nog een leuk idee ook maar zou net even te snel zijn denk ik :+

Sure_lee

Berichten: 10384
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:04

Oh joh. Als je dat leuk lijkt gewoon doen. Ik had vorig jaar een nieuwjaarsborrel van mijn werk met partner.... die had ik dus niet.... 1e date met een tindermatch daar gedaan hahaha. Collega's zeiden wel dat alleen ik zoiets kon verzinnen en doen. Maar zo vonden het wel leuk.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:23

Haha 1e date ook echt... dat zou ik nooit doen, straks is het een weirdo, staan ze jou aan te kijken van wat heb jij nou meegenomen? :+

Mijn date is leuk en gezellig genoeg om mee te nemen... ik probeer juist een beetje op de rem te trappen bij mezelf en niet te snel te willen dus daar past dit niet zo in haha.. aan de andere kant lijkt het me heel gezellig. Ik kan het altijd als soort grapje bij hem neerleggen morgen en maar zien hoe hij reageert, misschien kan of wil ie zelf helemaal niet

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:41

Gewoon voorstellen! Leuk toch? Ik hou er van. Leuke avond en ben je ook niet alleen tussen alle stelletjes. Vriend van me heeft ook wel eens een eerste date meegenomen naar een feestje met allemaal vrienden. Dat ging prima en vonden het allemaal gezellig. Als je date beetje spontaan is, moet dat helemaal goedkomen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Sure_lee

Berichten: 10384
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:53

Haha nou ja, ik wist wel een beetje hoe hij was. Dat kon ik namelijk zien op youtube. Utopia afleveringen terugkijken en de promo filmpjes die hij maakte voor zijn zaak. Een aandachtsgeile adhd persoon doet het wel goed op feestjes hoor :+

Ik zou het ook als grapje brengen en kijken hoe hij reageert.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:55

O jaa, jij had toen met hem gedate :+

Cintaria

Berichten: 105
Geregistreerd: 31-01-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:07

Mijn date is ook mee naar het personeelsfeest gekomen en het was echt een superavond! Ik had het ook aangebracht als een grapje maar hij zag het zitten en wou graag mee. Uiteindelijk breng ik met mijn collega's best wat uren op een dag door waardoor je elkaar behoorlijk goed kent dus ik vond het wel leuk om hun mening achteraf te horen. Daarnaast was het voor mij een fijne bevestiging om te zien dat hij zo sociaal is, ook naar mensen die hij niet kent.

“I just want to be healthy and happy. I don't want to hurt anybody or make them mad. If that's a philosophy then that's my philosophy.”

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:16

Relaxed schreef:
O jaa, jij had toen met hem gedate :+

Heb ik iets gemist denk ik..... niet nieuwsgierig ofzo verder hoor.... O:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anonimo_h, Appeltje00, Ashleytjuhh, BarbaraNova, Esther, GoogleAdsense, IASCrawler, Lau07, leanneXXnona, Nescio18, ontherun, shannen6, YandexBot, Zirkonia en 172 bezoekers