Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:41

Groot gelijk listiglistje!

En ik vind heel fijn om samen te zijn met mensen waar ik van hou. Maar vind het ook heerlijk om alleen te zijn en even rust en niks. Zou dat echt niet willen missen. Latten is wel iets wat ik eventueel zou overwegen. Zeker de eerste jaren.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:47

Onze gesprekken worden steeds intenser.. ik denk dat wij de langste tinderchat ever hebben!!
Zeer veel raakvlakken..benieuwd hoe t verder loopt!

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 19:08

Ben benieuwd, zijn de gesprekken ook goed dan, pol1? :D

Met een beetje afstand is niks mis mee. Heb ooit eens een enorm kleffe partner gehad, kwam erachter dat dat niet meer gezond was. Als ik 15 minuten niet terug appte werd ie al kwaad :')
En inderdaad Belsje, lekker je dekens naar wens leggen _O-

Verstandig om het dan af te zeggen, listiglistje :j

Vandaag date 2 gehad. Ik kan het nog niet goed peilen. Hij stelde alleen wel voor om nog een keer af te spreken, wat ik wel prima vind. Is verder namelijk wel gezellig :P

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 19:26

Ik zat het weekend in groningen en de superlikes vlogen me om de oren.....ik dacht al dat Tinder niet goed meer werkte maar blijkbaar toch nog wel. Zat niks tussen en het heeft voor mij weinig nut om op voorhand al te weten dat er twee uur rijden tussen zit......daar heb ik de tijd en mogelijkheden niet voor helaas.

We swipen lekker verder. Heb er nog 1 op de app maar die is nu twee weken op vakantie. De taartenman had me ineens gewieberd dus blijkbaar iets gezegd wat m niet aanstond hahaha.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 19:55

Hele goeie gesprekken, intens, gezellig, steunend ( zitten allebei in een lastige situatie)! Lang geleden dat ik zo intensief met een man heb geklept!!

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:06

De laatste waar ik dat mee had, bleek een catfish te zijn :D :D :D maar het is tot nu toe wel de enige die voor me gezongen heeft <3

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:08

Ik heb vandaag al 3x dezelfde mannen gehad, vreemd.. Tinder denkt blijkbaar dat ik een grote fout maak;p

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:08

daffodil schreef:
De laatste waar ik dat mee had, bleek een catfish te zijn :D :D :D maar het is tot nu toe wel de enige die voor me gezongen heeft <3


Zo herkenbaar! Ben nu ook echt bang voor een catfish, maar heb zijn insta en die lijkt echt. Maar er moet gewoon ergens een addertje zitten.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:10

Lijkt zijn insta dan alsof niet waar zou kunnen zijn? Desnoods kan je wat meer vragen over een foto die je ziet. Waar het was of hoe het was?

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:56

linoleum schreef:
Lijkt zijn insta dan alsof niet waar zou kunnen zijn? Desnoods kan je wat meer vragen over een foto die je ziet. Waar het was of hoe het was?


Gewoon te mooi om waar te zijn idee.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 21:13

Ianthe schreef:
Ik heb vandaag al 3x dezelfde mannen gehad, vreemd.. Tinder denkt blijkbaar dat ik een grote fout maak;p


En wanneer je ze met die gedachte liked, en dan geen match hebben hé -O-

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 21:19

Ianthe schreef:
Ik heb vandaag al 3x dezelfde mannen gehad, vreemd.. Tinder denkt blijkbaar dat ik een grote fout maak;p


Kruipt even onder een steen vandaan :+
Mijn vriend heb ik toentertijd ook meerdere keren weggeswiped met het idee van die vind mij toch niks :') uiteindelijk toch maar geliked en anderhalf jaar later zijn we nog steeds supergelukkig <3 , wonen inmiddels samen ben van baan veranderd en m'n pony's verhuisd. Dus wie weet maak je wel een grote fout en moet je ze toch eens liken :P

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:46

Yvankaxx schreef:
Ianthe schreef:
Ik heb vandaag al 3x dezelfde mannen gehad, vreemd.. Tinder denkt blijkbaar dat ik een grote fout maak;p


En wanneer je ze met die gedachte liked, en dan geen match hebben hé -O-

Hahaha ik ga ze niet liken hoor, maar elke keer als ik het open komen er weer dezelfde terug, irritant! Misschien moet ik voor de gein er toch eens eentje liken, kijken of ze mij zoooo graag willen. En dan snel weer unmatchen

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:46

jen schreef:
Ianthe schreef:
Ik heb vandaag al 3x dezelfde mannen gehad, vreemd.. Tinder denkt blijkbaar dat ik een grote fout maak;p


Kruipt even onder een steen vandaan :+
Mijn vriend heb ik toentertijd ook meerdere keren weggeswiped met het idee van die vind mij toch niks :') uiteindelijk toch maar geliked en anderhalf jaar later zijn we nog steeds supergelukkig <3 , wonen inmiddels samen ben van baan veranderd en m'n pony's verhuisd. Dus wie weet maak je wel een grote fout en moet je ze toch eens liken :P

Maar deze like ik niet omdat ik ze lelijk vind :+

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 23:19

Ik krijg elke keer een aantal dezelfde te zien. En toen zei iemand ja dan hebben ze jou geliked en die swipete heel snel naar rechts (op een sukkel eersteklas natuurlijk) maar dat was dus ook niet zo.....

Sommige krijg ik echt continu te zien, heb ik ze net weggejorist en dan komen ze gewoon weer voorbij!

Heb je al geprobeerd om een foto door google reversed image search te halen? Dat doe ik als ik denk hmmmm klopt niet....zo vond ik dus destijds ook de foto's van mijn catfish, een of andere spaanse botox arts hahahaha

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 23:20

Yvankaxx schreef:
En wanneer je ze met die gedachte liked, en dan geen match hebben hé -O-
Hahaha ik ga ze niet liken hoor, maar elke keer als ik het open komen er weer dezelfde terug, irritant! Misschien moet ik voor de gein er toch eens eentje liken, kijken of ze mij zoooo graag willen. En dan snel weer unmatchen


Dat had ik dus ook een jongen die bleef maar voorbij komen. Toen toch maar naar links geswiped toen begon hij echt binnen een seconde het gesprek. Toen vroeg hij naar mijn hobby's en met dat antwoord heeft hij mij untmatcht hahaha :')

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 23:36

daffodil schreef:
Heb je al geprobeerd om een foto door google reversed image search te halen? Dat doe ik als ik denk hmmmm klopt niet....zo vond ik dus destijds ook de foto's van mijn catfish, een of andere spaanse botox arts hahahaha


Ja, maar mijn eigen foto wordt ook niet gevonden. Dus is niet heel betrouwbaar. Heb inmiddels zijn insta, Snapchat & fb. Alles lijkt dan gewoon te kloppen.

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 23:37

Oh das wel aardig wat ja en als je zijn volledige naam intikt op Google, komt ie dan ook nog ergens voor?

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:01

Maar hoezo zou hij nep zijn? Als je matcht is toch fijn? Of ben ik nou naief haha

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:09

daffodil schreef:
Ik krijg elke keer een aantal dezelfde te zien. En toen zei iemand ja dan hebben ze jou geliked en die swipete heel snel naar rechts (op een sukkel eersteklas natuurlijk) maar dat was dus ook niet zo.....

Sommige krijg ik echt continu te zien, heb ik ze net weggejorist en dan komen ze gewoon weer voorbij!

Heb je al geprobeerd om een foto door google reversed image search te halen? Dat doe ik als ik denk hmmmm klopt niet....zo vond ik dus destijds ook de foto's van mijn catfish, een of andere spaanse botox arts hahahaha

Ja irritant, eerst kreeg ik dat niet, maar nu opeens de hele tijd veel dezelfde! Ik dacht test er eentje uit, maar nee hoor geen match :+ :+

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:42

Blue_flower schreef:
daffodil schreef:
Heb je al geprobeerd om een foto door google reversed image search te halen? Dat doe ik als ik denk hmmmm klopt niet....zo vond ik dus destijds ook de foto's van mijn catfish, een of andere spaanse botox arts hahahaha


Ja, maar mijn eigen foto wordt ook niet gevonden. Dus is niet heel betrouwbaar. Heb inmiddels zijn insta, Snapchat & fb. Alles lijkt dan gewoon te kloppen.

Het is eerder een ding als z'n foto wél op zestien verschillende sites terug zou komen. In dat geval is de kans aannemelijk dat degene van de foto die foto van één van die sites gehaald heeft. Als de foto niet terugkomt is die kans kleiner.

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:48

Laatste tijd alleen meegelezen, jullie gingen zo hard :P

Af en toe tijd alleen heb ik ook wel behoefte aan :j
Denk dat het ook wel gezond is om je eigen hobby of iets te hebben, elkaar continu zien zou ik ook gillend gek worden :=
Al kan ik ook wel erg klef zijn soms :Y)

Ik had 30 december eerste date gehad met een jongen via tinder en vanmiddag alweer de 5de :oo
Gaat erg makkelijk en we hebben het erg leuk, hij bedenkt steeds uit zichzelf wat om te doen en luistert ook echt zo goed _O-
Soms heeft ie dingen onthouden die ik had gezegd die ik zelf alweer vergeten was :')
Langzaamaan begint het wel wat te kriebelen :D

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:40

Lois, leuk dat het zo goed gaat!

Ik gisteren weer in gesprek geraakt met mijn jacuzzi-date. We hebben regelmatig nog wel contact. Kunnen heel goed vinden, maar van beide kanten over eens dat geen relatie zal worden. Gisteravond hele tijd geappt en binnenkort toch maar weer eens afspreken O:)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:54

Lois, klinkt heel leuk! Geniet ervan :)

Linoleum, ook leuk zo'n afleiding af en toe van het serieuze daten, veel plezier.

Vanavond gaat mijn 'fwb-niet-relatie' mee naar mijn paard _O-

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:01

listiglistje Goed dat je hebt afgezegd, als je al weet dat het niks wordt en er ook nog eens geen zin in hebt, dan heeft het weinig zin.

Nayomie zolang het gezellig is en je nog zin hebt om af te spreken, lekker doen. Je merkt het vanzelf als je er geen zin meer in hebt.

_Lois_ leuk zeg! :)

linoleum haha ik zou ook gewoon afspreken, zolang jullie niks anders serieus hebben lopen en het leuk hebben samen, dan lekker van genieten. :j

Linda_Fleur haha gezellig :D

Ik heb gister laten vallen bij vriend dat ik liever zaterdag lekker thuis ben en hij dan maar in zijn huis moet slapen zodat ik er gewoon op tijd in kan. Hij was not amused, zei dat ie dan vast heel slecht ging slapen en dat het geen gewoonte moest worden. Maar hij hield er daarna over op dus geregeld :+ Hij zei daarna dat ie sinds ie met mij is zoveel rustiger en relaxter is, blijkbaar was ie daarvoor nog drukker :wow: _O-