Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jester_

Berichten: 12253
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 09:33

Oh en yvanka oook! :D

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself


Wendy15

Berichten: 11077
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 09:35

Bedankt voor alle felicitaties! :D

Jij ook gefeliciteerd yvanka haha

Als je de mogelijkheid hebt zeker doen linoleum.

Ben je bij daten op het werk niet bang dat dat heel ongemakkelijk wordt als het niks wordt of stukloopt?


linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:31

Yvanka ook gefeliciteerd!

Wendy15 schreef:
Als je de mogelijkheid hebt zeker doen linoleum.

Ben je bij daten op het werk niet bang dat dat heel ongemakkelijk wordt als het niks wordt of stukloopt?

Nee, want hij stopt over 3 weken om in het leger een opleiding te gaan doen. Dus moet nu nog even mijn kans pakken :')
Als het een naaste collega zou blijven had ik inderdaad niet gedaan.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:47

Gefeliciteerd dames!

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:38

Pascalle90 schreef:
was hier in dit topic niet iemand die een leuke vent had gevonden en wat gelijk super snel ging en ook heel snel samen een huis gekocht enzo? Ben benieuwd hoe dat nu gaat..

Sure_lee was dat, Denk dat je haar bedoelt.

Ik ook trouwens. Elkaar in dec 2016 ontmoet via tinder. In augustus 2017 gaan samen wonen. En gaat nog steeds erg fijn!
Laatst bijgewerkt door Martje80 op 19-01-18 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:40

Wij over op whatsapp..geniet er ontzettend van!
Die date gaat wel komen.. vind dit miss nog wel leuker! Heerlijk! Lekker gevoel!

Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 13:03

karev schreef:
Pascalle90 schreef:
was hier in dit topic niet iemand die een leuke vent had gevonden en wat gelijk super snel ging en ook heel snel samen een huis gekocht enzo? Ben benieuwd hoe dat nu gaat..

Sure_lee was dat, Denk dat je haar bedoelt.

Ik ook trouwens. Elkaar in dec 2016 ontmoet via tinder. In augustus 2017 gaan samen wonen. En gaat nog steeds erg fijn!



Dat ben ik inderdaad. 4 maart elkaar voor het eerst gezien, 2 april woonden we samen in mijn huurhuisje en 28 augustus de sleutel gekregen van ons koophuis.

Het gaat nog steeds super. We zijn zo graag samen dat we elkaar na een werkdag al hebben gemist. En hiervoor kende ik het gevoel van missen niet eens. Bij mij was het altijd zo: wat ik niet zie dat mis ik niet...
Maar dat is bij hem wel anders. We klikken zo goed op ieder vlak. Heerlijk.
Laatst met zijn zus, haar man, haar 3 kinderen en zijn vader een week op wintersport geweest. Ook dat ging heel fijn. Ik hoor echt al helemaal in de familie.
We kunnen het soms nog steeds niet geloven dat we elkaar via Tinder hebben ontmoet.

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 17:56

Van harte gefeliciteerd Wendy en Yvanka!

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 18:27

Sure_lee schreef:
karev schreef:

Sure_lee was dat, Denk dat je haar bedoelt.

Ik ook trouwens. Elkaar in dec 2016 ontmoet via tinder. In augustus 2017 gaan samen wonen. En gaat nog steeds erg fijn!



Dat ben ik inderdaad. 4 maart elkaar voor het eerst gezien, 2 april woonden we samen in mijn huurhuisje en 28 augustus de sleutel gekregen van ons koophuis.

Het gaat nog steeds super. We zijn zo graag samen dat we elkaar na een werkdag al hebben gemist. En hiervoor kende ik het gevoel van missen niet eens. Bij mij was het altijd zo: wat ik niet zie dat mis ik niet...
Maar dat is bij hem wel anders. We klikken zo goed op ieder vlak. Heerlijk.
Laatst met zijn zus, haar man, haar 3 kinderen en zijn vader een week op wintersport geweest. Ook dat ging heel fijn. Ik hoor echt al helemaal in de familie.
We kunnen het soms nog steeds niet geloven dat we elkaar via Tinder hebben ontmoet.


Wat leuk om te horen dat het nog steeds zo goed gaaf! Hier gaat het ook snel, 1 september elkaar ontmoet en eind van de maand was het officieel. Ik ben al veranderd van “ik wil noooooit kinderen” naar “misschien ooit wel” en we zijn op zoek naar een koophuis wat dan ook gelijk groot genoeg is voor langere tijd zegmaar. We hebben geen haast maar als we wat tegen komen kan het ineens snel gaan!

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 18:35

Wat klinkt dat goed zeg, Surelee :D Zeker gegund!

En ik zou niks meer met mannen te maken hebben en zo heb ik ineens 2 grappige gesprekken welke ik dan wel weer kan waarderen :')

Wendy15

Berichten: 11077
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 18:59

Jeetje wat gaan jullie snel met samenwonen enzo haha dat zou voor mij niet zo hoeven. Maar super fijn dat het zo goed gaat! Lekker van genieten.

Hier weinig nieuws weer. Mr groningen is stil sinds woensdagavond. Nog wel wat gesprekken maar vooralsnog niks echt interessants.

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:08

We hebben trouwens ook bijna het einde van het topic bereikt toch?!

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:19

Ja klopt. Nog 1 pagina!

I'm not weird, I'm limited edition :D

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:20

Pff ik weet niet wat ik hiermee moet :') Sinds half uurtje een nieuwe match, en nu vraagt ie na wat berichtwisselingen (enkel over weekendplannen en hobby's in vrijetijd), al om binnenkort een x af te spreken. Aan ene kant kan t wel gezellig zijn, maar aan andere kant is dat wel erg snel :Y) Denk dat k het nog ff laat gaan. Al vind k het wel moeilijk om af te wijzen haha.

Een ander waar het wel leuk mee klikt (maar die is nu op vakantie) vroeg ook net om als ie terug is, af te spreken. Ben benieuwd. Verder de andere lopende gesprekken vallen beetje stil of lopen erg langzaam.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 19-01-18 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Berichten: 11077
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:23

Och een kopje koffie doen kan geen kwaad toch? Als t niks is ben je dan zo weer weg en wie weet is het wel heel gezellig ;)

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:24

Ja dat is waar inderdaad. Moet t misschien wat losser zien. Misschien toch maar wel doen dan hahah.

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:28

Gewoon afspreken. Zie daar niet zoveel problemen in. Ga een drankje doen. Als leuk is meer. Als niet leuk is, ga je weg na een.

I'm not weird, I'm limited edition :D

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:30

Oh wacht dit gaat wel een beetje de andere kant op _O- hij vraagt of we bij mij of bij hem gaan stoeien dan.
:') Dat is waarschijnlijk niet enkel afspreken, wat hij wil doen. }:0

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:33

Voorstellen om drankje in de stad te doen en als hij liever thuis wil afspreken kan het niet missen :')

I'm not weird, I'm limited edition :D

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:33

1234 schreef:
Oh wacht dit gaat wel een beetje de andere kant op _O- hij vraagt of we bij mij of bij hem gaan stoeien dan.
:') Dat is waarschijnlijk niet enkel afspreken, wat hij wil doen. }:0


Neh :')

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:37

Whahaha ik wou ook zeggen gewoon afspreken! Maar dit neemt wel een andere wending ja :')

Pfff ik had altijd nog contact met een “niet meer date”, gewoon als vrienden omdat we het gewoon altijd gezellig hadden. Maar daar ook zó klaar mee nu. Meneer had het daten deze maand afgekapt omdat hij niet verliefd op me “kon worden” en me niet aan t lijntje wilde houden. Helemaal prima. En nu continue komt ie met uitspraken als “ja als ik niet echt even een avondje rust voor mezelf moest hebben hadden we wel af kunnen spreken”. Alsjeblieft zegt... En dan serieus zelf niet doorhebben dat dit alsnog “aan het lijntje houden” gedrag is. Dus zojuist bedacht, hij stikt d’r maar in!

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:39

Nou, oke ik laat dit overgaan.
Ik stelde voor om een drankje in de stad te doen. Zegt ie, 'Hahah liever stoeien'.
Mag ie iemand anders voor gaan zoeken :')

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:39

1234 schreef:
Nou, oke ik laat dit overgaan.
Ik stelde voor om een drankje in de stad te doen. Zegt ie, 'Hahah liever stoeien'.
Mag ie iemand anders voor gaan zoeken :')


Haha hij is in ieder geval wel duidelijk!

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 19:42

Hahah ja _O- hij zei er ook nog achteraan 'Benieuwd of je me aankan.' Uhummm. Maar heb het afgewezen _O-

Hij zegt nu 'Ik wil ook gewoon een keer afspreken'. Maar nee, hoeft niet meer van mij }:0 Genoeg anderen die niet die intentie hebben hahah


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, aeckker03, chinnie, corinec, lizy29, MaiMai, Ninaka, Patriesje, Sneeuwmaan, Vagabondo, Varekaj, Vecar en 76 bezoekers