Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:44

Relaxed schreef:
Maar kan de kroegman je die momenten niet geven? Je schreef zelf dat je je heel erg op je gemak voelt bij hem en er rustig van wordt..

Misschien.. ik denk er waarschijnlijk teveel over na maar ik vind hem te lief/gevoelig om te "gebruiken" om het gevoel voor ex-date maar weg te stoppen, en ben daarnaast ook bang toch meer voor hem te gaan voelen uiteindelijk en weer "gedumpt" te worden vervolgens. Ik kon wel aardig goed daten zonder teveel erbij te voelen maar ben nu gewoon zelf even niet zo stabiel en dan vind ik dat wat lastiger allemaal. Misschien moet ik gewoon maar rustig afwachten wat er op mijn pad komt en me focussen op mezelf :)

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:48

ik zou idd niet wanhopig blijven daten....
je mist het gevoel van exdate maar een ander kan dat gevoel niet invullen.

MarjanB

Berichten: 16435
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:52

Meelezer.. mis je de leuke momenten om de momenten of mis je hem? Bij t eerste, ga zelf leuke dingen doen, leer eerst weer alleen te zijn en je te vermaken, een leuke vent komt vanzelf.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:59

anne: Wat lastig al die gevoelens. Ik begrijp dat je goede momenten hebt gehad met ex-date, en dat jullie praktisch een relatie hadden. Daardoor voel je nu ineens zo'n 'gat'. Ik heb dat gevoel ook heel erg gehad de eerste maand na de breakup met mijn ex. Ineens zo alleen en het gemis van iemand waar je altijd je ei kwijt kan, familie en vrienden zijn daar ook wel voor maar is toch heel anders. Bij mij was het wel eerder over omdat het kaarsje al een tijdje uitgebrand was en ik volledig achter de breakup stond, dat is wat lastiger als het onverwachts ineens over is. Ik had in het begin ook de neiging om meteen te gaan Tinderen, maar merk nu al dat ik die behoefte niet eens meer heb, tot ik me weer eens ga vervelen :+ Het is een proces waar je doorheen moet, maar ik merk ook wel dat ik me als vrijgezel ontzettend krachtig en trots voel. Hoe ik het allemaal maar in mijn eentje weet te redden en zelf mijn eigen keuzes kan maken.
Goed om je niet meteen in iets anders te storten en je even op jezelf te richten. En je kan toch open kaart spelen met je kroegman? En dan de keuze bij hem laten of hij nog met je wilt afspreken. En van daaruit verder kijken :)

Jibbel, ja klopt daar waakte ik van het begin af aan ook meteen voor. Ik heb het twee keer een kans gegeven maar nu ga ik dat hele pokke-eind ook niet meer rijden. Eerste weekend kwam ik helemaal hoteldebotel thuis en afgelopen weekend was dat niet meer dus mijn gevoel zegt nu wel genoeg. Volgens mij kan ik nu weer verder gaan met mijn leven :o

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:00

Ik mis de momenten met hem. Ik heb genoeg leuke momenten verder, met mezelf en vrienden en familie, wat dat betreft mag ik niet klagen haha.. maar moet vaak terugdenken aan dingen die we samen gedaan hebben en de momenten dat we zo konden lachen samen, en zelfs de eindeloze discussies die we vaak hadden..

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:04

Dat komt echt wel goed hoor. Gewoon jezelf focussen op andere dingen en er niet teveel bij stilstaan. Dan zul je op een dag aan het einde van de dag realiseren dat je de hele dag nog niet aan hem hebt gedacht. Een rebound kan helpen, maar ook werk ofzo. Of stel jezelf een doel, ga sporten...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:07

Ik sport al bijna elke dag haha! Er zijn ook wel momenten dat ik helemaal niet aan hem denk dus zo erg is het ook allemaal weer niet maar er zijn gewoon van die momenten. Komt allemaal wel weer goed :)

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:15

Anne, ik zou tijd voor jezelf nemen. Bezig gaan met wat jij wil en wie jij bent en hoe je je voelt. Als ik je berichten lees ben je dat een beetje kwijt, maar probeer je het te vullen met dates in plaats van met investeren in jezelf. Denk dat je dan ook weer zekerder over jezelf wordt.

Gewoon even rustig de tijd nemen en niet bezig zijn met andere mannen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:25

:j denk ik ook.
Hou wel het contact even aan met die van vorige week, die zit nu in het buitenland tot het weekend en is niet zo'n app type dus dat is nu rustig. Zodra hij terug is zien we wel, als ik merk er geen zin in te hebben dan weet ik ook genoeg :)

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:25

Mee eens :j Vluchten in daten is niet de oplossing. Verleidelijk, maar op de lange termijn wordt je er niet heel veel gelukkiger van. Been there...

Oh! Net ging ineens de bel. Hele leuke man voor de deur, van de VVE. En wie staat er in badjas, pyjama en met een 'het is nog veel te vroeg' hoofd? Zo wordt het nooit wat natuurlijk :') _O-

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:27

Haha nog veel te vroeg? Ik ben alweer bijna 5 uren aan het werk :P Of werk je tot laat in de avond?

Ach zijn ook genoeg die het sexy vinden hoor.. vrouwen in badjassen ;)

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:28

Ik kom me hier ook maar eens melden :D
Single sinds eind augustus en oa via tinder een paar scharrels gehad.
Maar nu toch wel meer zoekende naar iets wat langer stand houdt :')
Ik heb aanstaande zaterdag een date waar ik wel heel veel zin in heb, via app is het in ieder geval erg leuk :D

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:30

Ja maar dan wel in een sexy badjas, niet dit overmaatse ding. En met een bijgewerkt hoofd :')

Ik ben al aan het werk hoor, maar werk vandaag eerst thuis en dan vanavond nog naar een afspraak. Was gewoon nog niet aan fatsoenlijke kleren toegekomen :))

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:32

Haha Berdien, dat is net zoals dat ik soms met boodschappen doen denk, ach, ff snel haar vast en in mijn "kloffie", kom je net een leuke kerel tegen... toch jammer.

_Lois_ leuk, wat gaan jullie doen?

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:35

Linda: Dat is wel vaker een eigenschappen die mannen hebben, niet zo veel nadenken! Zo herkenbaar dat hij vanalles er uit floept over de feestdagen en dan later ineens een stuk afstandelijker kan zijn. Verwarrend :')

Relaxed: Irritant dat hij je meteen ontmatcht en daar dan niet een berichtje bij stuurt van 'he het lijkt me het professioneelst als ik je hier verwijder etc.'.

Anne: Ik ga mee wat hier ook door de rest gezegd wordt :j Focus op jezelf. Het is helemaal niet erg dat je soms terugdenkt aan de fijne momenten samen als jullie ene fijne tijd hadden samen. Ik probeer ook altijd met een positief gevoel terug te kijken op stukgelopen scharrels of relaties. Zolang je maar in ziet dat jij nog steeds net zo leuk en sterk bent zonder hem, en misschien ben je daar een beetje in verdwaalt.


Hier is gistermiddag een bom ontploft, terwijl het zo relaxed en fijn liep allemaal. Het nare eraan is dat hij en ik er beide niks aan kunnen doen. Zoiets als dit echt nog nooit meegemaakt. Ben er echt best van in de war maar kan het hele verhaal niet hier openbaar gooien. Krijg zo onderhand het idee dat ik een extra lichaamsdeel heb wat drama aantrekt. Misschien moet ik ook maar aan het kattenbestaan gaan beginnen :=

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:37

We hebben een clubske opgericht.. :)ddd voor mensen met een harige...ehm...ik maak deze zin maar niet af. _O-

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:39

Jibbel schreef:
We hebben een clubske opgericht.. :)ddd voor mensen met een harige...ehm...ik maak deze zin maar niet af. _O-


Leuke is dat ik allergisch ben voor katten (en ze nog minder vertrouw dan mannen :+) dus ik neem een vrolijke hypoallergenisch hond of een begin Fur-Real-Friends verzameling

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:42

Je mag best mijn kruising poedel/schapendoes even lenen hoor.. Ligt ook graag naast je in bed trouwens! En neemt nog meer ruimte in dan een man :P

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:44

Tutti_Frutti schreef:
Jibbel schreef:
We hebben een clubske opgericht.. :)ddd voor mensen met een harige...ehm...ik maak deze zin maar niet af. _O-


Leuke is dat ik allergisch ben voor katten (en ze nog minder vertrouw dan mannen :+) dus ik neem een vrolijke hypoallergenisch hond of een begin Fur-Real-Friends verzameling


Of een blote poes :')
Alleen nog ff werken aan het vertrouwen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:45

Hoe kun je katten minder vertrouwen als mannen hahah..
Maar zonder gekheid, wat jammer dat het zo gelopen is Tutti_Frutti, het is wat lastig erop te reageren zonder te weten wat er is gebeurd, maar kan het nog goedkomen weer of is het helemaal klaar nu?

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:48

Tutti_frutti, klinkt niet fijn :( kan inderdaad verder ook weinig zeggen, maar sterkte in elk geval! Leuk is het namelijk nooit.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:57

Danielle: Dat klinkt best goed! Dit is mijn droom: https://www.instagram.com/the_dood_bros/

Anne_Bento: Dat was misschien een overstatement haha, maar heb niet zo veel met katten ;)

Of het nog goed komt weet ik niet. Ik vind het aan de ene kant zonde dit roet in het eten te laten gooien maar na de serieuze gesprekken die we nu hierdoor moesten hebben is het lastig om de casual en ongedwongen sfeer erin te houden. Mensen die het verhaal willen weten mogen best PBen trouwens.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:11

Alleen als je het zelf graag kwijt wilt of advies wilt o.i.d., dan mag je het uiteraard PBen :) ik ben dan wel een nieuwsgierig aagje maar snap ook als je het niet met vreemden wilt of kunt delen!

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:19

He wat jammer Tutti_Frutti. Klinkt alsof er best wat heftigs is gebeurd :(:)

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:24

Wat jammer Tutti_Frutti :(:) als je een luisterend oor wil, mag je pb'en hoor!

Rot dat je je zo voelt Anne :(:) zo te horen moet dat met je ex-date nog een plaats krijgen. Idd afleiding zoeken, doen wat je zelf wilt!

Ik date nu niet om een relatie te krijgen, meer om nieuwe mensen te leren kennen, lol te hebben.
Ik wil ooit weer een relatie, maar dat komt vanzelf wel :)