Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
renskesanne

Berichten: 1640
Geregistreerd: 08-06-12

Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-17 16:46

Hoi bokt sorry alvast als het verkeerd staat dit leek me de logiste plek.
Maar morgen ben ik jarig heel leuk allemaal enzo maar ik zou er graag wel gewoon een fijne dag van willen maken. Alleen ik ben compleet in me eentje en weet niet wat ik zou moeten doen.
Me moeder werkt de hele dag en gaat s'avonds naar der vriend me broer is de hele dag op school en me zusje is op dit moment bij der vader. Ook geen van me vrienden kunnen of ze wonen te ver weg of ze moeten werken of hebben geen zin.
Maar afgelopen jaren waren we altijd of op de heenreis of terugreis van vakantie op me verjaardag en deden we net niks.
Zou dit jaar graag wel een fijne dag van willen maken aangezien ik ook 19 word en vorig jaar me verjaardag helemaal niet heb gevierd niks.

Maar ik weet echt gewoon absoluut niet wat ik zou moeten doen want niemand die ik ken kan of wil iets doen. Aangezien op bokt ook heel veel soorten mensen zitten met verschillende ideeen enzo hoopte ik op wat inspiratie.


Westhof

Berichten: 2900
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:50

Ten eerste alvast gefeliciteerd voor morgen :D

Ik vind het wel vreemd dat je moeder haar vriend verkiest boven jou en sommige van je vrienden niet komen 'omdat ze geen zin hebben'. Ik zou daar eerlijk gezegd wel iets van zeggen. Vooral van je moeder kan ik dat niet snappen...

Maar goed, daar gaat dit topic niet over. Misschien kun je gaan winkelen en jezelf eens lekker trakteren op een nieuwe outfit? :)

Laurievc

Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:52

Ik zou lekker een filmpje opzetten en met veel chips en popcorn mezelf vermaken :D Geef ook niet heel veel om verjaardagen verder. Heb je niet iets waarvan je zegt 'dat wil ik nu al een lange tijd doen'? Doe eens gek :D

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:53

Hetzelfde van je moeder, leuk die nieuwe vriend maar je bent nog altijd haar dochter.
Als jij nu had aangegeven van joh ga maar dat is anders.
Misschien aanhalen dat je het leuk zo vinden om samen te gaan eten ofzo?

Inderdaad lekker gaan shoppen?

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:55

Ik vier me verjaardag al jaren niet meer.Maar als je 19 word kan ik me voorstellen dat je er iets leuks van wilt maken.Misschien je moeder duidelijk maken dat je toch iets wilt doen voor je verjaardag al is het samen eten of zo.
Heb je aan je vrienden te laat aangegeven dat je wat wilde doen? Zelf ga ik toch wel altijd naar een vriendin haar verjaardag als ik het op tijd weet.Maar daar heb je nu niks aan.
Toch een leuke dag morgen toegewenst ga lekker winkelen of zo en koop iets wat je echt graag wilt.

lisawouda93
Berichten: 145
Geregistreerd: 13-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:56

Je mag ook bij mij komen eten woon in sint maarten brug :Y)

.

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:57

Gefeliciteerd alvast :)
Waar word je blij van? Iets lekkers voor jezelf in huis halen, een film kijken (en dan juist zo eentje die jij heel leuk vindt maar anderen in jullie gezin juist niet), uitgebreid in bad gaan midden op de dag, boek lezen, of misschien iets actievers zoals buiten wandelen? Winkelen en jezelf verwennen met een kadootje waar je blij van wordt? Iets creatiefs doen, ik weet niet of er iets is wat je leuk vindt of goed kan, bijv tekenen of fotograferen?

Ik vier mijn verjaardag ook bijna nooit op de dag zelf, ook omdat iedereen werkt inclusief ikzelf :+ maar plan wel een etentje met vriendinnen in een weekend bijvoorbeeld.
En van een heel huis vol bezoek word ik echt niet vrolijk, dus daar doe ik gewoon maar niet meer aan. Verjaardagen zijn bij uitstek bedoeld om het naar je zin te hebben vind ik, niet om anderen te vermaken :D

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:01

Iets heel leuks/luxe voor jezelf kopen misschien, iets wat je al lang wil hebben, en dat dan die dag gebruiken/mee op pad gaan/etc..? Of fijne/dure verzorgingsproducten en dan uitgebreid douchen/in bad, even 'me-time'.

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:01

Oh heel herkenbaar hoor.

Ik kook lekker voor mezelf, ik haal nog wat lekkers in huis voor 's avonds.
En dan gewoon 'gezellig' in m'n uppie wat films en series kijken.

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:12

Nodig Ben en Jerry uit!

Is het al lente?

lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:16

In de tijd dat ik nog een Pathé unlimited kaart had ben ik eens een hele dag in de bioscoop gaan zitten. :)
Lekker films kijken, tussendoor een hapje eten en 's avonds na de 5e of 6e film weer naar huis.

Tegenwoordig vier ik mijn verjaardag eigenlijk helemaal niet meer en zoek ik wat leuke films uit, eet ik wat uitgebreider en heb ik een fijne hangdag.
Toevallig dit jaar dat ik met m'n verjaardag met 1-3 personen afspreek te gaan barbecueën of als het rotweer wordt laat ik eten bezorgen en gaan we films kijken of gezelschapsspellen doen ofzo.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Joltsje

Berichten: 9022
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:18

inderdaad vreemd van je moeder.. maar allah.
en naar je vader gaan is ook geen optie? daar is je zusje ook.

maar aan de andere kant.. dat mag de pret niet drukken.
jij bent jarig.. het is jou feestje.

ik zou lekker naar de paardenwinkel gaan, lekker paardrijden
en daarna eten ophalen en heerlijk thuis opeten. en daarna een film kijken
(ik heb jonge kinderen.. dus een dag voor mezelf zou al een geschenk zijn haha)

maar dat zou ik doen.. jij moet doen wat jij bij je past.
maak er een dag van helemaal voor jezelf. zonder dat je rekening met iemand hoeft te houden.
en niet bang zijn dat je ergens alleen bent, dat kan andere mensen niks schelen.

Be your best self

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:21

Ik zou heerlijk genieten van de rust en de hele dag lekkere dingen eten en een serie kijken oid :j

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:24

Alvast een fijne verjaardag morgen! :D
Ga lekker netflixen of zet een ander filmpje op. Kijk een serie, koop popcorn!

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:30

Alvast gefeliciteerd.
Voor vrienden die ver weg wonen kan doordeweeks naar een verjaardag gaan lastig zijn.
Dan kan je ze uitnodigen voor het weekend.
Op de dag zelf lekker gaan eten, of eten laten bezorgen.
Filmpje kijken.

[o]

xPabloBokt

Berichten: 9361
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:31

Storm schreef:
Nodig Ben en Jerry uit!


Ja, samen met een goede film :j

Alvast gefeliciteerd!

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:39

Ik vier al sinds m'n 15e mijn verjaardag niet meer omdat eigenlijk iedereen op m'n verjaardag wel wat beters te doen hebben.
Ik zou lekker op de bank/bed liggen en lekker netflixen. :j

Bentley, kerstmuts, 8 maanden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:42

Jeetje wat apart en jammer dat helemaal niemand met jou je verjaardag wil vieren..
Ik weet niet hoe het gaat bij jullie thuis verder maar heb je met je moeder hier over gepraat? Als jij gezegd hebt nee maakt niet uit ik hoef het niet te vieren snap ik dat ze naar haar vriend gaat, alhoewel, je bent wel haar dochter. Heb je haar vriend al ontmoet? Komt die wel eens bij jullie? Waarom nodigt ze hem niet bij jullie uit zodat jullie met z'n 3en nog wat leuks er van kunnen maken?
En geen een van je vrienden kan of wil, je zusje en broer kunnen niet, misschien gaat het me niks aan maar hebben jullie dezelfde vader? Omdat je zegt mijn zusje is bij haar vader, kan nu wel zeggen waarom nodig je ze beide niet uit het is toch je vader, maar misschien is dat wel helemaal niet zo..
Nee sorry ik snap het niet helemaal, zoals ik zei ik weet niet hoe de situatie met je vader is maar je moeder die liever naar haar vriend gaat dan de verjaardag van haar dochter viert.
Alleen kan ik niet door het scherm heen kijken en weet ik niet wat je hebt afgesproken en zelf hebt gezegd tegen je familie/vrienden..
Ik zou bijna zeggen plaats een meeting topic mensen die in de zelfde omgeving wonen misschien is er iemand of meerdere die wel samen met jou iets willen doen :)
Hoop dat je toch een fijne verjaardag hebt, alvast gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:44

lisawouda93 schreef:
Je mag ook bij mij komen eten woon in sint maarten brug :Y)

Dat is lief zeg!

Misschien gezellig videochatten met de vrienden die zo ver wonen?

Jolien87

Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:45

Alvast gefeliciteerd!
Ik word dit jaar 30 en vind het ook nog steeds geweldig om jarig te zijn dus dat gevoel kan ik me heel goed voorstellen. ;) Het is natuurlijk best lastig om een dag te prikken waarop al je familie en vrienden kunnen, maar ik vier het vrijwel nooit op mijn eigen verjaardag. Ik nodig mensen tegenwoordig uit via een facebooke-event, ideaal! Desnoods nodig je mensen uit via datumprikker zodat je kunt zien op welke datum de meeste mensen kunnen.
En voor morgen sluit ik me aan bij bovenstaande reacties: verwen jezelf maar lekker op een fijne dag/avond. Koop een leuk cadeautje voor jezelf, iets wat je normaal niet zo snel voor jezelf zou kopen en trakteer jezelf ook een leuke filmavond met Ben&Jerry. :D
Ik wens je een fijne dag morgen!

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:47

Alvast gefeliciteerd voor morgen.

Als ik jou was zou ik een lading lekkernijen halen, een goede film/serie opzoeken op Netflix en lekker een dagje gaan genieten. Verder zou ik een leuk cadeau voor jezelf kopen; iets dat je al een tijdje wil hebben, maar nog niet gekocht hebt.

Heb je het wel met je moeder besproken dat je het jammer vindt dat er niemand is om je verjaardag mee te vieren? Ik zou het wel aangeven, ook om te voorkomen dat het de komende jaren zo zal blijven gaan.


Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

Lente
Berichten: 27767
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Wat te doen met je verjaardag als je alleen bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:52

Aaah wat flut zo zeg! Ik ben ook wel eens helemaal alleen geweest op mijn verjaardag en daar vond ik geen klap aan (ik ben vrijdag jarig).

Met 19 heb je waarschijnlijk geen heel groot budget maar ik zou denk ik iets heel geks doen. Lekker lunchen met taart ergens en shoppen in een onbekende stad...

anjali
Berichten: 15017
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:56

Hartelijk gefeliciteerd.Vraag dan wat mensen in het weekend wanneer ze vrij zijn.En doe morgen helemaal voor jezelf waar je zelf zin in hebt.

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:00

Houd je van de sauna? Bij diverse sauna's ben je namelijk gratis op je verjaardag *\o/* .
Boek je een heerlijke massage of beautybehandeling erbij!

Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:14

Er zijn wel meer dingen gratis als je jarig bent, zoals de Zoo van Antwerpen of Bobbejaanland. Niet direct in de buurt voor jou, maar misschien zijn er nog zulke dingen? Maak er een leuke dag van!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _N_, Ashleytjuhh, belle_boef, BingBot, Deniseee96, Eleeke, ellen05, GoogleAdsense, Googlebot, Hanneke1989, ImkeTarek, JitskeJeldau, jitskenienke, Kirsha, Lauss_, liedje89, linoleum, Lipstick, Macen1995, Malle_meid, NinaCharlie, noomie1, Paisy, pluklief, Tatjanaa, xChoco, YandexBot en 161 bezoekers