Terroriserende schoonmoeder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
MaritB

Berichten: 8624
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:17

Oh ik voel met je mee.

Ik ben al ruim 10 jaar samen met mijn vriend en al die tijd gaat het niet echt lekker tussen mijn schoonmoeder en mij. Ik heb alles geprobeerd, wel praten, niet praten, negeren, omvormen. Niet te doen, ik geef het op.

We hebben wel contact, maar heel minimaal. Het lastige is vooral dat zij het anders ervaar dan ik.

Succes met je schoonmoeder.

Instructeur Human and Horse methode*
Instructeur Natural Horsemanship
Natuurlijk bekapper*
*in opleiding
Standplaats Bodegraven


Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-18 12:18

waarom laat je haar nog komen? lekker iemand anders zoeken voor schoonmaken.
Of zelf doen.

Hier bazuint ze dat ze hoopt dat het snel uit is. Tegen mijn vriend dat ik absoluut niet goed ben voor hem en dat hij maar heel snel weg moet gaan bij mij. Dat ie nog beter zichzelf van kant kan maken dan bij mij blijven. Echt niet normaal hoor...

Gelukkig wonen ze 50 km verderop

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:19

yeentll schreef:
Ik heb dus ook zo'n loeder van een schoonmoeder, helaas heeft zij mijn vriend volledig in haar macht en verzorgd hem nog alsof het een baby is. Ze maakt 1x in de week bij ons schoon en dan worden ook altijd mijn spulletjes in tassen gepropt en doucheartikelen in bakjes en alles van hem blijft op de wastafel staan. Ook zet ze accessoires in huis vaak anders neer als ze is wezen schoonmaken.

Een wasmachine hebben we niet want dat vindt zij onzin, want ze brengt toch alles naar de wasserette... maar mijn kleding wordt dus uit de wasmand gevist en in tassen gepropt om vervolgens in de berging te zetten. Mijn vriend blijft zijn handen boven haar hoofd houden en zeggen dat ze alles zo goed bedoeld, maar ik word er ondertussen zo gek van. Met kerst heeft ze letterlijk tegen mijn vriendin gezegd; 'Ik weet niet of ze wel zo goed bij ons in de familie' past, dan voel je je echt heel klein. En het probleem is dat ik mn mond gewoon niet durf open te trekken, maar zo beslist momenteel bijna alles omtrent ons huis.


Ren weg, zo hard als je kunt. Als je partner geen front met jou kan vormen en al die dingen dus met jou laat gebeuren en het nog goed praat ook, heb je een banketstaaf van een knul aan de haak geslagen. Je verdient beter!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:21

Oehh jaa zo'n schoonloeder heb ik ook gehad, alleen zei deed altijd overdreven vriendelijk in mijn gezicht.

Ik deed altijd standaard op zaterdag goed poetsen zodat ik het de rest van de week alleen maar bij hoef te houden, daar was ik ook altijd best wel een middag mee bezig. En dat wist zei, maar toch moest ze dan altijd onaangekondigd op zondag binnenvallen en alles even opnieuw doen, want mijn ex heeft astma dus alles moest wel extra schoon zijn en och als er maar ergens een stofje lag dan moest ik beter mijn best doen, ook onze was mee naar hun thuis nemen om de schone was nog een keer te wassen, om vervolgens mijn ondergoed bij hun thuis op de keukentafel neer te leggen, omdat ze dat zo gezegd aan het sorteren was.. |o .

Het ergste van alles was dat zijn ouders ook zijn financiele zaken regelde, en hun wilde dit niet uit handen geven toen we gingen samen wonen.. Wat toch best lastig is als je samen ook kosten hebt met het huis en boodschappen etc. moesten we regelmatig naar zijn ouders als we geld nodig hadden, hij is trouwens 31 en ze wilde dan ook weten wat we precies gingen doen..
Laatst bijgewerkt door CharmingS op 14-02-18 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:22

Omdat het huis van mijn vriend is en ik bij hem inwoon. Hij wilt dat zij samen met de schoonmaker komt schoonmaken omdat hij het niet vertrouwd als de schoonmaakster alleen in het huis is... Het is nu zo geregeld dat ik niet meer thuis ben als zij langskomt. Van de week stond er een tasje van de Zara in de gang met een broek en een shirt wat ik terug moest brengen. Vervolgens vind ik het tasje gescheurd weg gepropt in de kast met de kleding eveneens gepropt. Ik moet gewoon een keer mijn mond open trekken en is echt boos worden, want ze loopt gewoon dwars over mij heen en ik probeer continue de goede vrede te bewaren.

Pfff, wat bizar zeg! Dat mensen zo slecht over je kunnen praten. Maar deed ze dit ook bij zijn ex bijvoorbeeld? Of heeft ze echt specifiek de pik op jou?

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:24

lieveli schreef:
yeentll schreef:
Ik heb dus ook zo'n loeder van een schoonmoeder, helaas heeft zij mijn vriend volledig in haar macht en verzorgd hem nog alsof het een baby is. Ze maakt 1x in de week bij ons schoon en dan worden ook altijd mijn spulletjes in tassen gepropt en doucheartikelen in bakjes en alles van hem blijft op de wastafel staan. Ook zet ze accessoires in huis vaak anders neer als ze is wezen schoonmaken.

Een wasmachine hebben we niet want dat vindt zij onzin, want ze brengt toch alles naar de wasserette... maar mijn kleding wordt dus uit de wasmand gevist en in tassen gepropt om vervolgens in de berging te zetten. Mijn vriend blijft zijn handen boven haar hoofd houden en zeggen dat ze alles zo goed bedoeld, maar ik word er ondertussen zo gek van. Met kerst heeft ze letterlijk tegen mijn vriendin gezegd; 'Ik weet niet of ze wel zo goed bij ons in de familie' past, dan voel je je echt heel klein. En het probleem is dat ik mn mond gewoon niet durf open te trekken, maar zo beslist momenteel bijna alles omtrent ons huis.


Ren weg, zo hard als je kunt. Als je partner geen front met jou kan vormen en al die dingen dus met jou laat gebeuren en het nog goed praat ook, heb je een banketstaaf van een knul aan de haak geslagen. Je verdient beter!


Iedereen om me heen zegt het. Maar ik ben zo gek op hem en continue zegt hij het gaat veranderen, dat we een wasmachine gaan kopen etc. Maar het gebeurd niet. Hij heeft een goedlopend bedrijf en steunt zijn ouders ook financieel, daarom heeft zij de behoefte om maar alles voor hem te doen.. Ook dus zijn financiën beheren.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Terroriserende schoonmoeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:25

Nee hoor, wat een smoezenkoning. Even wat tough love: dit gaat niet beter worden.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:27

CharmingS schreef:
Oehh jaa zo'n schoonloeder heb ik ook gehad, alleen zei deed altijd overdreven vriendelijk in mijn gezicht.

Ik deed altijd standaard op zaterdag goed poetsen zodat ik het de rest van de week alleen maar bij hoef te houden, daar was ik ook altijd best wel een middag mee bezig. En dat wist zei, maar toch moest ze dan altijd onaangekondigd op zondag binnenvallen en alles even opnieuw doen, want mijn ex heeft astma dus alles moest wel extra schoon zijn en och als er maar ergens een stofje lag dan moest ik beter mijn best doen, ook onze was mee naar hun thuis nemen om de schone was nog een keer te wassen, om vervolgens mijn ondergoed bij hun thuis op de keukentafel neer te leggen, omdat ze dat zo gezegd aan het sorteren was.. |o .

Het ergste van alles was dat zijn ouders ook zijn financiele zaken regelde, en hun wilde dit niet uit handen geven toen we gingen samen wonen.. Wat toch best lastig is als je samen ook kosten hebt met het huis en boodschappen etc. moesten we regelmatig naar zijn ouders als we geld nodig hadden, hij is trouwens 31 en ze wilde dan ook weten wat we precies gingen doen..


PRECIES hetzelfde hier! Mijn vriend reist veel en kwam bijvoorbeeld maandag weer thuis na 12 dagen weg te zijn geweest, dus ik had heel het huis netjes opgeruimd en schoongemaakt. Vervolgens kom ik maandagmiddag thuis van mijn werk, is alles weer anders gezet, mijn spullen weer verstopt in de badkamer, dure nachtcreme in de douche gezet... Er worden zelfs post its op spullen uit de koelkast geplakt met de tekst of ik wil aangeven wat de houdbaarheidsdatum is. Ziek is ze echt.

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:28

lieveli schreef:
Nee hoor, wat een smoezenkoning. Even wat tough love: dit gaat niet beter worden.


Ik vind het alleen maar fijn dat je eerlijk bent, het opent mn ogen wel weer.

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:29

Stille meelezer hier, yeentell ren weg, dit komt niet goed. Jouw vriend moet achter jou staan, hij heeft een relatie met jou en niet met haar.. dit is puur treiteren en hij doet daar aan mee.. Ook al is het zijn huis en ook al hou je van hem. Dit is niet gezond..

[o]

xPabloBokt

Berichten: 9367
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:31

yeentll schreef:
MarcoBorsato schreef:
Nee hoor, wat een smoezenkoning. Even wat tough love: dit gaat niet beter worden.


Ik vind het alleen maar fijn dat je eerlijk bent, het opent mn ogen wel weer.


Moet me helaas bij lieveli aansluiten. Ik zie dit ook niet goedkomen.

Je bent straks getrouwd met z'n moeder en niet met hem.. en dat wil je echt niet.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Xanthippe

Berichten: 1720
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:31

yeentll schreef:
CharmingS schreef:
Oehh jaa zo'n schoonloeder heb ik ook gehad, alleen zei deed altijd overdreven vriendelijk in mijn gezicht.

Ik deed altijd standaard op zaterdag goed poetsen zodat ik het de rest van de week alleen maar bij hoef te houden, daar was ik ook altijd best wel een middag mee bezig. En dat wist zei, maar toch moest ze dan altijd onaangekondigd op zondag binnenvallen en alles even opnieuw doen, want mijn ex heeft astma dus alles moest wel extra schoon zijn en och als er maar ergens een stofje lag dan moest ik beter mijn best doen, ook onze was mee naar hun thuis nemen om de schone was nog een keer te wassen, om vervolgens mijn ondergoed bij hun thuis op de keukentafel neer te leggen, omdat ze dat zo gezegd aan het sorteren was.. |o .

Het ergste van alles was dat zijn ouders ook zijn financiele zaken regelde, en hun wilde dit niet uit handen geven toen we gingen samen wonen.. Wat toch best lastig is als je samen ook kosten hebt met het huis en boodschappen etc. moesten we regelmatig naar zijn ouders als we geld nodig hadden, hij is trouwens 31 en ze wilde dan ook weten wat we precies gingen doen..


PRECIES hetzelfde hier! Mijn vriend reist veel en kwam bijvoorbeeld maandag weer thuis na 12 dagen weg te zijn geweest, dus ik had heel het huis netjes opgeruimd en schoongemaakt. Vervolgens kom ik maandagmiddag thuis van mijn werk, is alles weer anders gezet, mijn spullen weer verstopt in de badkamer, dure nachtcreme in de douche gezet... Er worden zelfs post its op spullen uit de koelkast geplakt met de tekst of ik wil aangeven wat de houdbaarheidsdatum is. Ziek is ze echt.


Serieus: lópen, en hard!

Snap nooit hoe je je zo kan laten doen als je niet meer gelukkig bent in je eigen huis, als er zo aan je spullen gezeten wordt en als je je zo minderwaardig voelt. Dan ben je toch zo weg? Zeker als mijnheer des huizes niet aan hetzelfde zeel trekt?
Laatst bijgewerkt door Xanthippe op 14-02-18 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

I'm addicted to the way I feel when I think of you.

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: Terroriserende schoonmoeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:32

Dat klonk even als een Viva-topic: Ik ben er vandoor gegaan met de moeder van mijn vriend.

Pony zoekt pensionstalling/weide rondom Rijssen
* "My pony looks like a giant piece of rideable chocolate" *

MarjanB

Berichten: 16410
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:33

Oh my wat een verhalen zeg! Ik ben nu zo blij met mn schoonfamilie :') !

En dames voor wie vriendlief t niet opneemt, zou zeggen jongen, ik er uit of zij op dr eigen plek onder onze voorwaarden :)

Life is a balance of holding on, and letting things go…

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:38

Xanthippe schreef:
yeentll schreef:

PRECIES hetzelfde hier! Mijn vriend reist veel en kwam bijvoorbeeld maandag weer thuis na 12 dagen weg te zijn geweest, dus ik had heel het huis netjes opgeruimd en schoongemaakt. Vervolgens kom ik maandagmiddag thuis van mijn werk, is alles weer anders gezet, mijn spullen weer verstopt in de badkamer, dure nachtcreme in de douche gezet... Er worden zelfs post its op spullen uit de koelkast geplakt met de tekst of ik wil aangeven wat de houdbaarheidsdatum is. Ziek is ze echt.


Serieus: lópen, en hard!

Snap nooit hoe je je zo kan laten doen als je niet meer gelukkig bent in je eigen huis, als er zo aan je spullen gezeten wordt en als je je zo minderwaardig voelt. Dan ben je toch zo weg? Zeker als mijnheer des huizes niet aan hetzelfde zeel trekt?


Het is niet dat ik ongelukkig ben in mijn huis, ik woon nu 2 jaar samen met hem en een paar keer is er wat van gezegd en dan past ze zich weer aan voor een paar maanden en dan begint het weer. En nu is ze dus weer begonnen sinds een paar weken. Ik heb dus zojuist een vriendin gesproken en ik trek de komende weken bij haar in zodat ik kan nadenken en eventueel op zoek kan gaan naar een eigen huisje. En ik laat het zo gebeuren omdat ik heel erg gek ben op mijn vriend en aan de ene kant ik haar gewoon niet wil laten winnen.. Maar een moeder zal het inderdaad altijd winnen als haar zoon zijn handen boven haar hoofd blijft houden helaas.

miezelke

Berichten: 1315
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:42

Jeetje die mensen zijn echt helemaal het padje kwijt.... En waarom of met welke reden zo doen? Wslk weten ze dat zelf niet.. Klinkt als heerlijk narcistische mensen (zij dan vooral).
Laatst bijgewerkt door miezelke op 14-02-18 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-18 13:00

Het zal inderdaad alleen werken als je vriend achter je staat.
Anders zal het nooit veranderen. Dan een goed gesprek met je vriend, veranderd er niks blijven er 2 opties over:
- accepteren hoe het gaat
- weggaan

Mijn vriend staat gelukkig wel achter mij. Duurt soms even voordat hij tegengas geeft.
Hij is totaal niet dominant en zijn moeder wel. Die walst er lekker overheen. Pas als hij erover na heeft kunnen denken kan hij er wat mee. Tegenwoordig gaat dat wel beter, hij kapt haar nu af en zegt waar het op staat :)

Mijn schoonmoeder deed het inderdaad ook bij exen. Bij mij extremer, maar wij zijn gaan samenwonen.
De exen zijn nu opeens de meest geweldige personen. Die zijn uiteraard veeeeeeeel beter dan ik.

Wordt leuk als we ooit gaan trouwen :+

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

meggiemeg

Berichten: 12216
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:16

Klinkt bekend Nessa, mijn schoonouders riepen hoe lang blijf je nog in zonde leven? Als je nu nog niet weet of je met haar wilt trouwen kan je de relatie maar beter stoppen (we hadden amper een half jaar wat..)Die hebben ook weet ik niet wat uit de kast gehaald om mij het leven zo zuur mogelijk te maken. Ik heb jarenlang uit liefde voor mijn man van alles gedaan voor zijn ouders puur omdat ik wist dat hij waardeerde wat ik deed. Vorig jaar heb ik het mijn schoonmoeder allemaal voor de voeten gegooid, ze keek of ze water zag branden, heb alles gezegd, van de treiterijen het negeren het liegen het kwetsen alles. Nou dat was niet waar totdat ik haar met feiten confronteerde, toen kon ze niet meer ontkennen en gaf ze als antwoord dat ze daar geen zin in had en dat ze geen uitleg wil geven en dat ze er klaar mee was. Toen zijn de ogen van mijn man nog verder open gegaan omtrent haar gedrag. Inmiddels zijn we 20 jaar verder en geen steek verder of is de omgang verbeterd.
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 14-02-18 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:19

Mer1980 schreef:
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben... Jammer dat ze het nooit gezegd heeft toen ik het haar op de man af vroeg.


Niemand zal ooit toegeven dat hij of zij jaloers is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:21

lieveli schreef:
yeentll schreef:
Ik heb dus ook zo'n loeder van een schoonmoeder, helaas heeft zij mijn vriend volledig in haar macht en verzorgd hem nog alsof het een baby is. Ze maakt 1x in de week bij ons schoon en dan worden ook altijd mijn spulletjes in tassen gepropt en doucheartikelen in bakjes en alles van hem blijft op de wastafel staan. Ook zet ze accessoires in huis vaak anders neer als ze is wezen schoonmaken.

Een wasmachine hebben we niet want dat vindt zij onzin, want ze brengt toch alles naar de wasserette... maar mijn kleding wordt dus uit de wasmand gevist en in tassen gepropt om vervolgens in de berging te zetten. Mijn vriend blijft zijn handen boven haar hoofd houden en zeggen dat ze alles zo goed bedoeld, maar ik word er ondertussen zo gek van. Met kerst heeft ze letterlijk tegen mijn vriendin gezegd; 'Ik weet niet of ze wel zo goed bij ons in de familie' past, dan voel je je echt heel klein. En het probleem is dat ik mn mond gewoon niet durf open te trekken, maar zo beslist momenteel bijna alles omtrent ons huis.


Ren weg, zo hard als je kunt. Als je partner geen front met jou kan vormen en al die dingen dus met jou laat gebeuren en het nog goed praat ook, heb je een banketstaaf van een knul aan de haak geslagen. Je verdient beter!


Nja dit dus. Wat een klootzak van een vriend heb jij, dat ie jou niet beschermt. Dat verdient niemand, jij ook niet.

meggiemeg

Berichten: 12216
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:25

Joolien schreef:
Niemand zal ooit toegeven dat hij of zij jaloers is.

Je hebt helaas gelijk. Het zou de mensen zeker sieren als ze eerlijker durven te zijn.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:52

Zo wat een verschil met mijn zus. Ouders en schoonouders komen zelfs bij elkaar op verjaardagen. Barbecue en komen ze ook bij elkaar met zelfs mij en der vriend zijn broers erbij. Iets te close misschien maar ideaal met trouwfeest en vrijgezelle nfeest.

Met der ex.. mocht ze niks met die schoonouders zelfs vakantie mocht der ex mee en zij echt niet. Dat was gelukkig uit op den duur.want der ex ging gewoon alleen mee twee jaar op een rij...

Wat knap dat sommige het nog jaren proberen. Je hele leven word beïnvloed

The end

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Terroriserende schoonmoeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:17

Inderdaad Jolien ze zal het nooit toegeven zelfs niet op de man af... Mijn schoonzus heeft ze ook helemaal in haar zak, die gelooft alles wat ze zegt. Mijn man heeft haar al eens wat feiten voorgeschoteld waarop schoonzus wel inzag dat moederlief niet helemaal eerlijk was, maar ze blijft maar beschermen. Het is niet anders. Pas toen ik de scheiding aan had gevraagd en met de papieren kwam voor de omgang met de kinderen zag mijn man in dat het echt serieus erg was. Toen heeft hij pas gekozen voor mij en zijn moeder de deur gewezen. Hij komt er nog wel met de kids. Ik zeg wel heel eerlijk als ik dit geweten had voor wij kids hadden gehad, dan was ik wel weg geweest. Ik loop nu al zoveel jaren op mijn tenen, ze blijft haat zaaien. Het houdt nooit op. Ik hoop oprecht dat ze geen 100 wordt....

Yeentll: ren zo hard mogelijk weg. Misschien gaan zijn ogen dan open, misschien niet. In beide gevallen weet je dan waar je aan toe bent.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Majabeestje
Berichten: 3805
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:34

Oh my.. wat een ellende toch soms.
Ik sprak laatst een oudere vrouw die zei: 'Al die vrouwen die ruzie hebben met hun schoondochter.. het ligt aan die vrouwen zelf hoor, ze kunnen hun zoon niet loslaten en niemand is goed genoeg voor hun prinsje.. En dan krijgt de schoondochter de schuld, nou ik geloof er niet in!'
Haha, heerlijk vond ik dat :D

Ik heb 15 jaar geïnvesteerd in de relatie met mijn schoonfamilie. En ik heb echt mijn best gedaan, al mijn technieken in de strijd gegooid die ik gebruik in mijn werk (hulpverlening, veel ervaring met conflicten etc) maar het is uiteindelijk niet gelukt. Bij mijn man was het een proces, uiteindelijk is hij degene geweest die het gesprek met zijn ouders is aangegaan en vanuit daar heeft hij grenzen moeten stellen en is het contact nu minimaal. Ik heb helemaal geen contact meer met ze. En hoe schuldig ik me eerst voelde, hoe heerlijk is het nu. Wat een rust! Mijn man ervaart gelukkig hetzelfde, hij heeft wel gesprekken gehad met een coach over hoe hier het beste mee om te gaan. Dat werkte beter, ik was natuurlijk veel te betrokken. Vanuit dat coachingstraject is uiteindelijk ook de breuk gekomen, heb ik het in elk geval niet gedaan.. :Y) Ook al zien zijn ouders dat natuurlijk niet zo.. Zelfs dat boeit me niet meer.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-18 14:35

Ik hang de vlag uit. En dat ik dat denk vind ik maar al te erg. Zo ben ik helemaal niet namelijk.

In de tijd dat we het verkering hadden. Ging ik regelmatig vanuit werk daarheen. Vriendlief woonde nog thuis. Ik zat meer daar dan bij mij. Ivm allergie van mijn vriend.
Dus vanuit werk hup daarheen en daar eten.

Later bleek dat ze altijd vond dat ik stom gekleed was.

Uuuh say What? Nee ik loop niet in mijn nette kleren op een paardenpraktijk :')

Toen wist ik allemaal niet beter. Heeft ze allemaal toneel zitten spelen. Ze was juist zo blij met mij. Blabla. Kon yvo helpen, blabla

En zoals ik merk. Er zijn zoveel meiden met dit probleem. Maar ik snap het echt niet. Je wilt toch dat je zoon gelukkig is?

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 bezoekers