Show jouw kerstpakket!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
7ofhearts

Berichten: 2748
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:35

MissToseland schreef:
RaafSmits schreef:
Krijg een dertiende maand....
Ik mis "de doos" waarmee je steeds meer mensen ziet slepen, maar dat weegt niet op tegen de klinkende euro's.

Ik krijg beide!

Heb een mooi 'ouderwets' pakket gekregen.
Met een kan, dienblad, waxinelicht houders en een hoop lekkers :j

Manlief zijn pakket moet nog komen, maar dat is ook altijd een goed gevulde doos :)


Boffert!!
Een collega is er ook eens over begonnen om toch ook een kleine attentie te doen......maar hij kreeg de keuze; Een fles wijn óf de dertiende maand.
Uiteraard werd het toen héél stil ;-)

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:39

Wij krijgen ook naast de 13e maand een kerstcadeau. Dit jaar was dat een buffet bij een restaurant met daarnaast een zaal met allemaal lokale ondernemers waar we zelf cadeaus mochten uitzoeken voor 70€! Heel erg leuk en ben met leuke dingen naar huis gegaan!

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:45

Super leuk!
Ik ben ook grote fan van de traditionele pakketten, maar krijg helaas niets meer omdat ik ZZP'er ben.
Maar omdat mijn oma en moeder het zo zielig vonden, Hebben zij mij een pakket gegeven!

Kan straks eventueel foto's maken :)

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:54

kelliiee1993 schreef:
Ik krijg mijn kerstpakket de 21e pas.

Maar het is een cadeaukaart om boodschappen van te doen. (Werk in de supermarkt)


Ik werk ook in de supermarktbranch (distributie centrum) en ook wij hebben een bon voor de supermarkt gehad. Vorige week vrijdag al.

Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:06

Weer een flink pakket hier, met veel etenswaar en wat Deco dingen. Pakket bevat (kan zijn dat ik wat gemist heb):
Zonnebloem brood in bakblik, muesli, breekbrood, kaasje, kerstcake, thee, oplos-latte, tonijn, jam, 2sapjes, fles wijn, Choco-koeken, choco-kerstballen, marshmallows, soep, soepstengels en dat wat te zien is op de foto's

Afbeelding 2 van elk

Afbeelding
Een springtouw :+ , 2x3 glazen en 2x
Lunchbox/beker

Oh, en nog een boodschappen of weekendtas, die heb ik nog niet uitgepakt dus weet nog niet precies wat het is :p

Erg leuk en bruikbaar pakket dus

Siggislief

Berichten: 13940
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:07

Martine_R schreef:
Een tablet? Wat voor bedrag mag jij uitgeven?!

Ik heb een:
[ [url=m/WWj4l8.jpg]Afbeelding[/url] ]
6 persoons pizzarette met wijn en wat pizzadingetjes erbij..


Alles wat er op de site stond konden we kiezen.
Maar wat het precieze bedrag is/was weet ik niet.
(Zitten geen punten bij)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:15

Rintah schreef:
Weer een flink pakket hier, met veel etenswaar en wat Deco dingen. Pakket bevat (kan zijn dat ik wat gemist heb):
Zonnebloem brood in bakblik, muesli, breekbrood, kaasje, kerstcake, thee, oplos-latte, tonijn, jam, 2sapjes, fles wijn, Choco-koeken, choco-kerstballen, marshmallows, soep, soepstengels en dat wat te zien is op de foto's

[ [url=m/JzxvBl.jpg]Afbeelding[/url] ] 2 van elk

[ [url=m/VG9ltU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een springtouw :+ , 2x3 glazen en 2x
Lunchbox/beker

Oh, en nog een boodschappen of weekendtas, die heb ik nog niet uitgepakt dus weet nog niet precies wat het is :p

Erg leuk en bruikbaar pakket dus
Wat een superleuke schaaltjes :+:.

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:21

Ik ga het hele servies ervan bestellen van m'n bon denk ik. :)

Afbeelding

Shenavallie
Berichten: 11555
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:31

Toen ik nog op kantoor werkte, bracht ik mijn kerstpakket elk jaar naar het Leger des Heils. Er zaten namelijk ieder jaar weer dingen in die wij toch niet eten (ganzenlever o.a.) of gebruiken (zoveelste kommetjes of koeltasjes). Dus voelde het voor mij goed om het weg te geven aan iemand die het echt goed kon gebruiken.
Bij mijn vorige baas kregen we sowieso nooit een kerstpakket, tot ik in het laatste jaar wegging: toen kregen we een cadeaukaart om zelf wat te bestellen bij Bol.com. Daar was ik toen enorm blij mee. :j
Bij mijn huidige werkgever hebben we een keer een E-reader cadeau gekregen en vorig jaar een Bol.com-kaart. Geen idee of we dit jaar ook weer wat krijgen, aangezien er sprake is van bezuinigingen. Maar ik ben al blij met gewoon een 'bedankt voor je inzet' gesprek met de directie. Mochten we toch wat krijgen, dan vind ik dat uiteraard heel tof. En als het iets is waar ik zelf niets aan heb, dan doet het me goed om het aan iemand te geven die het wel heel goed kan gebruiken. Dat is dan niet ondankbaar bedoeld naar m'n werkgever, maar juist goed bedoeld voor de ander. :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:31

Iris82 schreef:
Ik ga het hele servies ervan bestellen van m'n bon denk ik. :)

[ [url=m/SnCB2F.png]Afbeelding[/url] ]


Die had ik er ook tussen staan!

Sanniej_

Berichten: 4900
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:37

Mijn vriend is zpper, maar wilde graag zijn 'beste' aannemers en collega die hij vaak inhuurt een kerstpakket geven.

Vandaag inelkaar gezet.
Grote fles bier, 6 speciaal biertjes met glas, klein flesje jagermeister.
Nootjes, tortilla chips met dip, speciale chocomelk met marshmallows, pittige borrelhap en een kerstkaartje.
En dit natuurlijk ook voor vriendlief zelf want sja eigen baas he haha.


Moet mijn eigen pakket nog krijgen van me werk denk morgen of volgende week.
Zal wel iets zijn met cola chips wat speciale kerst hapjes etc altijd leuk :)

hesterve

Berichten: 1924
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:55

Wat een verschillende pakketten komen er voorbij!
Wij krijgen maandag ons pakket. Ben benieuwd wat het dit jaar is. Vorig jaar mochten we een spijkerbroek of trui uitzoeken van Mud jeans. Begreep van een collega van een andere locatie dat het weer een wat traditioneler pakket is( ze wilde nog niet exact zeggen wat het is).
Zelf 3 pakketten gemaakt , 2 dezelfde voor de schoonmaakster en de gastouder van ons zoontje : mooie rieten boodschappenmand, boekje happen van de plank, mooie plank , smeer mesjes, schaaltjes, kruidendokter en brochette kruiden,servetjes, winterthee en theefilters,koekejes en gezouten caramels en 1 kleintje voor ons vaste oppas meisje: theeglas, chocolade, kerstthee, theefilters. Alles bij de dille en kamille vandaan. Oppas heeft haar pakketje maandag gehad, was heel verrast en blij met de kerstthee, die vond ze bij ons zo lekker.
Morgen de 2 grote pakketten weggeven.
Man is ZZP er dus die krijgt niets ( heb voor hem een barista boek gekocht zodat ie toch iets krijgt met kerst)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 00:18

@ Bellatrix, nu wel heel benieuwd welk pakket van Asito kwam, heb nl ook een aantal jaar voor ze gewerkt en kerstpakket gekregen :) Inmiddels niet meer, maar toch wel grappig om te zien wat ze nu bedacht hebben.

Dat Gusta Out of The Blue servies daar zaten ook delen van in mijn partners pakket. Ik vind het 3x niks, zij vindt het (helaas) wel mooi := Grappig dat het hier ook zo langskomt.


Afbeelding


Ik ben vandaag druk bezig geweest met het samenstellen van een pakket. Over de inhoud kan ik niks zeggen want het is voor een uitwisseling met een bokker. Maar wat was dat weer leuk om te doen! Aangezien het een uitwisseling is kan ik volgende week zelf ook een pakket verwachten, superleuk en ben nu al nieuwsgierig wat het wordt! :D
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 16-12-16 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxmh

Berichten: 3482
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 00:20

Toastjes, olijven, pinda's, zilveruitjes, boekje over spaanse hapjes, nog een soort Toastjes, brie, kommetje, olijf olie, paté, aiollie, blik met tomaten, soepstengels, ham, chips en een ronde plank waar je hapjes op kan zetten.

Een Spaans pakket gehad. Lust er bijna niks van maar gaat om het idee haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 06:19

@Alwiene, dat theepakket!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:30

Ik heb een mooie reiskoffer met lekkers erin gekregen. Ik ben er blij mee! Afbeelding

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 11:26

Benangelique, wat leuk! En ook nog eens A merken... Dat kom je niet vaak tegen!! :oo


Alwiene, jij vind de schaaltjes niks? _O- en nu hahahahaha, mag ze ze alleen gebruiken als jij er niet bent? :P


Iris 82, leuk servies!! Ik zeg doen!!


Rintah, leuke bakjes!! Maar een springtouw :+ why? _O-


Oow martine_R die kon ik ook uitkiezen, ik eet echter alleen pizza margherita, dus niet zo bijzonder! Wel een grappig ding!!


Bellatrix, altijd leuk en handig een grillplaat! :))


Siggislief, leuk kadootje!




Die van mij is nog niet verstuurd -O- ik ben verschrikkelijk ongeduldig hahahahaha... Zal zo eens even sporten bij basic fit en dan kijken of er toevallig een pakket voor me staat :P

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:28

Leuk al die kerstpakketten :D

Ik had echt een triest pakket. Een kortingbon, die pas ingaat bij besteding vanaf 30 euro, tas met reclame erop, popcorn en een mars .. :') twee jaar geleden hadden ze meer hun best gedaan. Oh ik klink nu heel verwend. Maar was wel een beetje teleurgesteld omdat we sinds dit jaar ook niet extra betaald krijgen tijdens kerst en nieuwjaar, wNneer ik moet werken.

Van mn stage moet ik mn pakket nog halen. Maar ik weet al wat er in zit want we kregen een code om zelf eentje uit te zoeken :')

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:12

Mijn man zn kerstpakket..
Afbeelding

Die van mij staat op het werk, maar vanwege zwangerschap moet ik rust houden dus kan hem ook niet ff gaan halen.. dus die komt wel een x.
Van vrijwilligers werk.krijg ik een pas die je kan besteden bij winkeliers hier op het dorp. Dus ga maar voorraad vlees bij de slager halen :).

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:22

Een 13e maand lijkt mij ook heerlijk. Koop ik zelf wel een kerstpakket :D

In de tijd dat we ons salarisstrookje met de post kregen, zat er in december altijd een staatslot bij.
Tot op een jaar deze er niet meer bij zat. Dus de volgende dag gingen alle collega's checken bij elkaar of zij er ook niet een hadden gehad.
Iedereen had de envelop zo ongeveer 10 keer nagekeken, opengevouwen, geschud, maar waar was nou dat staatslot??
Nergens dus, de traditie was gestopt ;(

We krijgen wel elk jaar een pakket, ook wel eens met punten of een thema, maar dat vond ik toch een stuk minder leuk dan gewoon een grote doos met papiersnippers en van alles en nog wat erin.
Ik ben benieuwd wat we dit jaar krijgen (als deze traditie ook niet ineens is gestopt := ).

Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:28

_KiMbErLeY_ schreef:
Benangelique, wat leuk! En ook nog eens A merken... Dat kom je niet vaak tegen!! :oo


Alwiene, jij vind de schaaltjes niks? _O- en nu hahahahaha, mag ze ze alleen gebruiken als jij er niet bent? :P


Iris 82, leuk servies!! Ik zeg doen!!


Rintah, leuke bakjes!! Maar een springtouw :+ why? _O-


Oow martine_R die kon ik ook uitkiezen, ik eet echter alleen pizza margherita, dus niet zo bijzonder! Wel een grappig ding!!


Bellatrix, altijd leuk en handig een grillplaat! :))


Siggislief, leuk kadootje!




Die van mij is nog niet verstuurd -O- ik ben verschrikkelijk ongeduldig hahahahaha... Zal zo eens even sporten bij basic fit en dan kijken of er toevallig een pakket voor me staat :P


Dat springtouw;geen idee
Kan maar één reden bedenken maar lukt me onwaarschijnlijk. Ze hebben bij het bedrijf waar we recent door zijn overgenomen de regel dat als je mobiel hoorbaar afgaat tijdens een meeting je gedurende 5min voor de groen moet gaan staan touwtjespringen :') _/-\o_ Enige reden die ik kan bedenken is dat je je eigen springtouw mee moet nemen.

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:31

Wij krijgen een dag vrij van het dagelijkse werk as donderdag! Gaan dan met ze alle gezellig ontbijten op de praktijk waarna we met een busje naar de winterfeteling gaan! Ieder jaar doen we zoiets leuks, vorig jaar dagje beautysalon enz.

Ook krijgen we dan altijd de laatste dag een kaartje met wat geld en voor wie niet ziek is geweest dat jaar een extra bonus erin hihi! Lucky me, niet ziek geweest!

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:02

Wij hebben volgende week een marktje met verschillende winkeltjes die een kraam hebben bij ons in het bedrijf. We hebben een bonnenboekje gekregen en daarmee kunnen we dus gaan shoppen. Daarnaast ook nog een 13e maand dus wel fijn!

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:29

Leuke dingen komen er voorbij.
Ik krijg volgende week donderdag iets. :D

lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 14:04

Oehh die bakjes vind ik juist super vet ( die blauwen!)

Wij krijgen 1% van ons jaarloon en deze gister gekregen:

Afbeelding