oud en nieuw eens anders vieren maar hoe?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

renskesanne

oud en nieuw eens anders vieren maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-16 19:10

hoi bokkers! *\o/*

aangezien hier ook wel genoeg mensen zitten die vast wel ideeën of tips hebben :')
want ik vind oud en nieuw best wel behoorlijk saai normaal dus dacht ik dit jaar moet anders! normaal vier ik het altijd met vrienden in de kroeg gezellig maar daar heb ik dit jaar niet zo veel trek in.
mij leek het leuk om ergens anders heen te gaan/ iets te doen. maar dan komt de vraag van waar en hoe regel je dat en met vervoer en al die dingen.
zelf woon ik in noord-holland in de buurt van hoorn maar ik zou desnoods ook wel dit oud en nieuw willen vieren in een tentje op de heide hond erbij eens een keertje heerlijk rustig en gewoon van een afstandje naar het vuurwerk te kijken.
maar ik heb geen idee of het punt 1 mogelijk is en punt 2 hoe je dat regelt. dus hierbij als jullie tips of ideeën hebben heel graag!!

eclair98

Re: oud en nieuw eens anders vieren maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:12

Je kan altijd een camping of trekkershuisje boeken!

Ik zag via internet dat oud en nieuw vieren in London ook goedkoper wordt door de Brexit. Lijkt me ook erg gaaf!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:13

Ik denk dat dat in theorie beter klinkt dan dat het in praktijk is :')

1. Er zal op de heide waarschijnlijk vrij weinig vuurwerk te zien zijn.
2. Het is koud
3. Je mag niet zomaar overal je tentje opzetten
4. Het is koud
5. Er is geen wc

Etc. :Y)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:14

Wij gingen vroeger altijd met de buren en halve straat bbq-en

Staken we om 11 uur de bbq aan en iedereen naar buiten

Gezellig hoor

Wat jij van mij vind mag je houden, het is niet van mij.
Mando woont langs de A7 bij HMpaaltje 187,6.;-)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:15

Of aan het strand, is ook erg leuk! Maar je woont in NH, dan is het misschien minder speciaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:17

Mando schreef:
Wij gingen vroeger altijd met de buren en halve straat bbq-en

Staken we om 11 uur de bbq aan en iedereen naar buiten

Gezellig hoor

Dat lijkt me ook gezellig zeg, ik ga het onthouden :)

Verder, misschien ergens bovenop een parkeergarage? :P

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-16 19:23

opzich leuke ideeën allemaal! alleen is onze straat niet bepaald "close" dus een buurtbbq gaat hem niet worden... london in me eentje lijkt me wel nog een beetje stil maar is wel een goeie voor volgend jaar met een vriendin!

Martine_R schreef:
Ik denk dat dat in theorie beter klinkt dan dat het in praktijk is :')

1. Er zal op de heide waarschijnlijk vrij weinig vuurwerk te zien zijn.
2. Het is koud
3. Je mag niet zomaar overal je tentje opzetten
4. Het is koud
5. Er is geen wc

Etc. :Y)

ja vuurwerk heb ik zoiezo een hekel aan dus een klein beetje is genoeg en koud ja ben ik gewend :Y) en ben een persoon die het over het algemeen warm heb. je kunt natuurlijk overal kijken waar je een tentje neer kan zetten of een klein trekkershutje huren. alleen de geen wc tja is wel een grote minpunt :')

maar hier over de strandjes ook ja 5 min van me huis zijn kleine strandjes maar zijn inderdaad niet heel veel bijzonders.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-16 08:52

Niemand voorderest nog ideeën of tips? :Y)

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 09:04

Penthouse/suite van een hotel lijkt mij wel wat. Alle vuurwerk kunnen zien, maar heerlijk binnen met een glas champagne

Boomslepen in Hezingen Nov 2019
Boomslepen in Heiligerlee - Maart 2019
Oogst en Historische dagen 2019

FB pagina: Buitenrijden Drenthe voor buitenritten in Drenthe!
Dacht je dat een kleinigheid geen verschil maakt? Ga maar eens met een mug op de kamer slapen!

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 09:25

Zag via Facebook dat je nu ook oud en nieuw bij de Efteling kunt vieren..

[o]

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 09:47

Misschien dat er ergens een stuk natuur is tegenover het vuurwerk? In Almere heb je een strand aan de andere kant van de stad, de hond kon lekker los op het strand en wij hadden een prachtig breed uitzicht over het vuurwerk. Er was slechts 1 ander gezin daar gekomen.

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 10:11

Wij gaan altijd met zijn alle eten. Iedereen maakt iets lekkers en neemt dat mee.

En we doen de jaarlijkse nieuwsquiz. Hilarisch leuk. In teams van 2 Beantwoorden wij vragen over het afgelopen jaar. Meeste antwoorden goed is uiteraard de winnaar. Klinkt saai maar het lijdt normaal gesproken tot veel discussie en humor.

Na het af tellen muziek aan en dansen tot in de kleine uurtjes.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:27

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:33

oud en nieuw vind ik verschrikkelijk, al dat geknal waar de paarden en honden van ons een hekel aan hebben. Moet altijd moeite doen om wakker te blijven tot 00.00 uur. Dan is het stoel bij de paarden neerzetten, warme deken mee, buiten zitten naar het vuurwerk kijken wat in de verte wordt afgestoken, op die manier dat ik daar zit met de radio aan blijven de paarden rustig, manlief zit in huis met de honden.
Voor mij mag het vuurwerk afgeschaft worden, in elk geval de vrije verkoop waar elke zot maar alles kan kopen wat die wil en geen rekening houdt met een ander. Gewoon een mooie vuurwerkshow per woonplaats en klaar.

Toen we de paarden nog niet aan huis hadden staan gingen we met de feestdagen altijd naar een huisje op Texel, heerlijk, rustig, de zee en de duinen, geweldig!

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

pluisbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 13:05

plaggenhutje in drenthe, in de duinen van terschelling

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie