Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 23:20

Ik ben op zoek naar leuke manieren en lieve gebaren om iemand je waardering te tonen.
Ik date sinds een tijdje met een hele leuke kerel, die voor mijn gevoel veel meer doet voor mij dan ik voor hem.
Dit is voornamelijk op financieel gebied aangezien hij het veel ruimer heeft dan ik. Hij betaald altijd alles, van hotels tot zelfs mijn vliegticket zodat we elkaar kunnen zien.
Ik voel mij hier soms best rot onder, ondanks hij zegt dat hij het echt niet erg vind. Ik heb het gevoel dat hij veel meer geeft dan ik kan.
Nu ben ik dus op zoek naar hele leuke originele manieren om hem mijn dankbaarheid te tonen, maar ik kom niet veel verder dan een lief kaartje schrijven en een ontbijtje op bed.
Ik wil iets krachtigs doen, alleen zit ik financieel gewoon niet zo ruim.
Ik ben iemand die niet graag in woorden mijzelf uitspreekt, maar het liefst in daden.
Nu ken ik hem nog niet zo heel goed,maar ik wil hem toch op een krachtige manier laten zien dat ik hem waardeer en hem ontzettend dankbaar ben voor alles wat hij voor me doet.
Ik ben alleen niet zo creatief als het op zulke dingen aankomt, ook omdat ik erg onzeker ben hoe hij het zal vinden.

Hebben jullie leuke ideetjes?

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:25

Ik kan mijn partner altijd verrassen door eens lekker te koken en dat hoeft echt niet altijd duur te zijn. Of ik plan een uitje ergens naartoe, zat mooie plekjes waar je een fijne dag kunt hebben zonder dat je inkom ofzo moet betalen. Wij hebben, zelfs in de winter, een knapzak mee als we met onze honden een dagje gaan wandelen.

Toen we nog niet samen woonden, heb ik een paar keer een gedicht of een verhaaltje voor hem geschreven en dat vond hij destijds ook wel leuk.

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:32

Ik zou inderdaad zoiets doen als mijn voorganger zegt, wat ook leuk is rond de kerst tijd ergens een soort winter picknick te gaan doen.. lekker warm kleed mee om op te zitten, lekkere dingen om te eten (kun je ook zo duur maken als je wilt) met een beetje champagne (of een goedkopere variant ;) ) en een lief kaartje waarin je je waardering uitspreekt!

Ik zou dat persoonlijk super leuk vinden en ik zou dit meer waarderen dan wanneer iemand me meeneemt naar een duur en luxe restaurant en zelf niet zoveel heeft gedaan behalve een plekje reserveren ..

Kerstmuts

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 23:41

Winter picknick gaat niet, aangezien er geen winter is waar we zijn hihi. Tevens is hij niet echt het type voor een picknick. Hij is erg actief en houd niet zo van stilzitten.

Maar toch bedankt voor het meedenken!

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:43

Schrijf een zinnetje als 'you rock my world' in het zand/in de sneeuw/... en wijs het eventueel voor hem aan ( :+ ). Veelzeggend zonder dat je iets hoeft te zeggen.

Kieck <3

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:44

Kaartje, lekker eten, ontvoeren (dagje vrij vragen van zijn werk zonder dat hij het weet en dan een strandwandeling oid doen), massage geven, klein kadootje ergens verstoppen voor hem

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:45

Als hij actief is: zet een speurtocht voor hem uit! Geef him hints waar hij heen moet lopen (of loop eventueel ook mee, net zo gezellig, kun je er meteen een trektocht van maken haha) en laat hem aan het einde van de wandeling iets 'vinden'. Een briefje geschreven door jou, een heerlijke lunch of iets dergelijks.

"We as people, might be as the birds. They undergo storms, winds, and they never give up.
We should not be afraid of these storms, instead we ought to have wings and fly" Rosa-These storms

Maeve
Berichten: 1871
Geregistreerd: 12-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:28

Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar hoe maak je een volwassen man nou ook alweer duidelijk dat je hem waardeert? :o :D :oo

Joker's Valentine

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:33

Maeve schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar hoe maak je een volwassen man nou ook alweer duidelijk dat je hem waardeert? :o :D :oo


Ik dacht precies hetzelfde <<)

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:35

Maeve schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar hoe maak je een volwassen man nou ook alweer duidelijk dat je hem waardeert? :o :D :oo

Koken, voetbal aanslingeren, bier voor zijn neus en bitterballen toch?

Ts, geluk zit in hele kleine dingen. Ik snap je gevoel maar als hij immers meer verdient dan jij is het logisch dat hij meer betaalt.

Wellicht kun je iets lekkers bakken voor hem, kaartjes geven voor zijn favoriete sportclub, hem gewoon meenemen op wandeling of een dagje uitwaaien aan het strand. Het gaat om het gebaar.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-16 00:53

Maeve schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar hoe maak je een volwassen man nou ook alweer duidelijk dat je hem waardeert? :o :D :oo

Dat zit wel goed hihi! Maar iets anders doen is ook erg leuk natuurlijk!

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 07:37

Babeth schreef:
Winter picknick gaat niet, aangezien er geen winter is waar we zijn hihi. Tevens is hij niet echt het type voor een picknick. Hij is erg actief en houd niet zo van stilzitten.

Maar toch bedankt voor het meedenken!



TS, tijdens een maaltijd zitten mensen toch altijd even stil? Ik vrees dat je het idee van erop uit te trekken met een knapzak even verkeerd kadert. Als wij dat doen, dan is dat op een dag dat we een mooie wandeling maken. Nu onze hond 9 is, doen we dan 10 km in de bergen of 15 km op vlakkere terreinen. Soms maken we in de voormiddag een wandeling van 8 km, eten aan de auto en maken er dan nog 1 van 7 (of meer als het lukt voor de hond) in dezelfde regio. Doen we ineens een grote wandeling, gaat het eten in de rugzak mee. Bij ons is een picknick dus alles behalve een passief geven, het is even een rust momentje tijdens een activiteit. En als je de wandelroute goed uit kiest, kan je nog heel wat leuks samen doen in de vrije natuur. (De kans om gezien te worden moet je er dan wel bijnemen)

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 16:46

Druk één of meerdere foto's van jullie samen af, lijst die mooi in en geef dat.

Dit gebaar is zeker een teken van waardering omdat het jullie gezamelijke tijd symboliseert. Zoiets geef je imo nóóit aan iemand die wel aardig is en toevallig op een foto van jou terecht gekomen is. Dus hiermee laat je wel degelijk merken hoeveel hij voor je betekend.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 16:58

Let op vaste dingen die hij altijd doet en graaf heeft en doe die voor hem of doe ze extra speciaal zoals:
- ontbijtje maken voor het werken
- kleren klaarleggen
- lekker eten koken wat hij lekker vindt
- Wat dingetjes opruimen

Mijn vriend vind het altijd geweldig dat ik kleine dingetjes doe zonder dat hij het vraagt. Dus dingen als zijn telefoon aan de oplader leggen en zijn bed vast opmaken 's avonds als hij even naar de WC gaat voordat we gaan slapen. Gewoon de kleine dingen waardoor hij weet dat hij in je hoofd zit. <3

Eclare

Berichten: 742
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Hoeksche waard

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:51

Ik heb aan mijn (helaas inmiddels ex)vriend wel eens een zelf gemaakt boekje cadeau gedaan waarin ik foto's van ons samen had gedaan en zogenaamde 'waardebonnen' die hij dan kon inleveren. Dit was bijvoorbeeld voor een bioscoop uitje op mijn kosten, of een picknick maar ook voor een massage (of meer :P ). Je kan er natuurlijk van alles instoppen dan. En doordat je het zelf op maat maak voor hem is het vaak een heel lief en aandachtig cadeau wat je geeft.
(ontbijtje op bed, jij kookt wat hij wilt, jij doet een keer de afwas) Zoek op google op present coupon boyfriend/husband en je vind er genoeg!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-16 18:30

Hij is het type dat niet zo van 'cheesy' dingen houd. Tevens kennen we elkaar nog niet zo lang en hebben we nog geen relatie, dus ik kom liever nog niet met cadeautjes aan als fotoboekjes, of fotolijstjes met foto's van ons samen.
Ook samen koken is niet te doen aangezien we beiden altijd samen reizen en in hotels verblijven.
Een heerlijke massage is wel een goed idee!
Ik heb nu een leuk t shirt gemaakt met een foto van een lama die hij mij al 20x heeft doorgestuurd omdat hij die zo geweldig vindt. :+
Die wil ik hem geven in het hotel, terwijl ik de roomservice een ontbijtje op bed laat brengen met een kaartje. Dan lekker ergens de natuur in, met een wijntje en een hapje. En 's avonds een heerlijke massage waarin ik mezelf in een mooi setje hijs.

Ik denk dat hij dit wel kan waarderen? :D
Laatst bijgewerkt door Babeth op 01-11-16 18:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:31

Ik weet wel zeker van wel! :D

Eclare

Berichten: 742
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Hoeksche waard

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:34

Ik denk het ook wel hoor!

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:36

Welke man kan dit nou niet waarderen? De mijne zou ik er igg erg blij mee maken :)

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:40

Babeth schreef:
Hij is het type dat niet zo van 'cheesy' dingen houd. Tevens kennen we elkaar nog niet zo lang en hebben we nog geen relatie, dus ik kom liever nog niet met cadeautjes aan als fotoboekjes, of fotolijstjes met foto's van ons samen.
Ook samen koken is niet te doen aangezien we beiden altijd samen reizen en in hotels verblijven.
Een heerlijke massage is wel een goed idee!
Ik heb nu een leuk t shirt gemaakt met een foto van een lama die hij mij al 20x heeft doorgestuurd omdat hij die zo geweldig vindt. :+
Die wil ik hem geven in het hotel, terwijl ik de roomservice een ontbijtje op bed laat brengen met een kaartje. Dan lekker ergens de natuur in, met een wijntje en een hapje. En 's avonds een heerlijke massage waarin ik mezelf in een mooi setje hijs.

Ik denk dat hij dit wel kan waarderen? :D

Dus jullie hebben geen relatie maar rollebollen wel overal in hotels??? Hoeveel weet je van deze man?? Je komt niet bij hem thuis, hij niet bij jou dus misschien is dat een eerste stap. Ik zal dan wel verschrikkelijk ouderwets zijn maar dit lijkt meer op vrijheid blijheid of de baas die met de secretaresse op reis is.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 01-11-16 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:41

bigone schreef:
Babeth schreef:
Hij is het type dat niet zo van 'cheesy' dingen houd. Tevens kennen we elkaar nog niet zo lang en hebben we nog geen relatie, dus ik kom liever nog niet met cadeautjes aan als fotoboekjes, of fotolijstjes met foto's van ons samen.
Ook samen koken is niet te doen aangezien we beiden altijd samen reizen en in hotels verblijven.
Een heerlijke massage is wel een goed idee!
Ik heb nu een leuk t shirt gemaakt met een foto van een lama die hij mij al 20x heeft doorgestuurd omdat hij die zo geweldig vindt. :+
Die wil ik hem geven in het hotel, terwijl ik de roomservice een ontbijtje op bed laat brengen met een kaartje. Dan lekker ergens de natuur in, met een wijntje en een hapje. En 's avonds een heerlijke massage waarin ik mezelf in een mooi setje hijs.

Ik denk dat hij dit wel kan waarderen? :D

Dus jullie hebben geen relatie maar rollebollen wel overal in hotels??? Hoeveel weet je van deze man?? Je komt niet bij hem thuis, hij niet bij jou dus misschien is dat een eerste stap. Ik zal dan wel verschrikkelijk ouderwets zijn maar dit lijkt meer op vrijheid blijheid of de baas die met de secretaresse op reis is.

Wat een vooroordelen gelijk zeg, kom je zelf wat te kort?! 8)7 8)7

Ik meen gelezen te hebben dat zowel TS als jongen rond reizen en dat ze daarom in het midden afspreken. :o?

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-16 18:48

Dat is het inderdaad. We reizen allebei en spreken af in het midden.
Tevens ga ik voor 2 weken bij hem thuis zitten,omdat we in december weer weggaan en het handiger is dat ik kan in Amerika blijf. Hij zal zelf voornamelijk weg zijn voor werk.
Ook zijn ouders ga ik ontmoeten, hij vond het leuk als ik met thanksgiving mee ging.
Dus maak je geen zorgen bigone. Maar je moet elkaar toch zeker eerst leren kennen voor je een relatie aangaat met elkaar? We hebben elkaar welgeteld 3x gezien. 1x in ijsland tijdens een dinerdate. Daarna een week samen in portugal en de derde keer 3 dagen andorra. Dat is nog wel erg vlot om al meteen aan een relatie te beginnen.

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:50

MarlindeRooz schreef:
bigone schreef:

Hij is het type dat niet zo van 'cheesy' dingen houd. Tevens kennen we elkaar nog niet zo lang en hebben we nog geen relatie, dus ik kom liever nog niet met cadeautjes aan als fotoboekjes, of fotolijstjes met foto's van ons samen.
Ook samen koken is niet te doen aangezien we beiden altijd samen reizen en in hotels verblijven.
Een heerlijke massage is wel een goed idee!
Ik heb nu een leuk t shirt gemaakt met een foto van een lama die hij mij al 20x heeft doorgestuurd omdat hij die zo geweldig vindt. :+
Die wil ik hem geven in het hotel, terwijl ik de roomservice een ontbijtje op bed laat brengen met een kaartje. Dan lekker ergens de natuur in, met een wijntje en een hapje. En 's avonds een heerlijke massage waarin ik mezelf in een mooi setje hijs.

Ik denk dat hij dit wel kan waarderen? :D

Dus jullie hebben geen relatie maar rollebollen wel overal in hotels??? Hoeveel weet je van deze man?? Je komt niet bij hem thuis, hij niet bij jou dus misschien is dat een eerste stap. Ik zal dan wel verschrikkelijk ouderwets zijn maar dit lijkt meer op vrijheid blijheid of de baas die met de secretaresse op reis is.

Wat een vooroordelen gelijk zeg, kom je zelf wat te kort?! 8)7 8)7

Ik meen gelezen te hebben dat zowel TS als jongen rond reizen en dat ze daarom in het midden afspreken. :o?

Zo zeg, verkeerde been uit bed gestapt?? Tja, zoals zo vaak ga jij meteen weer vol in de aanval , is toch nergens voor nodig. Ik lees ook dat ze veel reizen, elkaar alleen in hotels en op vakantie ontmoeten tot nu toe en vraag me af of deze man het goed voor heeft met ts, meer niet. Is dit voor haar voorlopig prima, mooi zo. Vrijheid blijheid.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-16 18:51

Lees mijn laatste berichtje dan ook even bigone :-)

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:52

Babeth schreef:
Dat is het inderdaad. We reizen allebei en spreken af in het midden.
Tevens ga ik voor 2 weken bij hem thuis zitten,omdat we in december weer weggaan en het handiger is dat ik kan in Amerika blijf. Hij zal zelf voornamelijk weg zijn voor werk.
Ook zijn ouders ga ik ontmoeten, hij vond het leuk als ik met thanksgiving mee ging.
Dus maak je geen zorgen bigone. Maar je moet elkaar toch zeker eerst leren kennen voor je een relatie aangaat met elkaar? We hebben elkaar welgeteld 3x gezien. 1x in ijsland tijdens een dinerdate. Daarna een week samen in portugal en de derde keer 3 dagen andorra. Dat is nog wel erg vlot om al meteen aan een relatie te beginnen.


Fijn dat je het even op deze manier toelicht, heel veel plezier in de States. En ja, soms moet je elkaar beter leren kennen voor je aan een relatie begint maar het lijkt goed.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Gerdien_, ComscoreBot, GrapeshotBot, Hjartje, laran, nimbletje, spookyskippy en 134 bezoekers