Waar kopen jullie (goede) broeken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Fearn

Berichten: 4760
Geregistreerd: 06-02-13

Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 21:34

He bokkers :D

Ik zit nou opnieuw weer met het dilemma, ik kan geen goede broek vinden. In de stad kan ik uren zoeken en iedere keer gefrustreerd het pashokje uit lopen :') Zonder resultaat. Op goede hoop laatst een broek online besteld, maar helaas, hij kan weer terug de post op. (vaak is de verhouding van de broek gewoon niet goed)

Waar kopen jullie nou echt fijne broeken? Het mag van mij wel iets duurder zijn, maar het liefst niet meer dan 50 euro. Maar ik wil toch een keer een broek die niet na enkele maanden scheurt door het slijten.. (deze ervaring heb ik met de h&m altijd)

Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar high waisted! En niet alleen maar de kleinste maten.
Laatst bijgewerkt door Fearn op 18-10-16 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt


Jelaaa
Berichten: 106
Geregistreerd: 25-04-15
Woonplaats: Terwispel

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:36

Mango/ monki

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:37

Asos.com! Ik zweer er bij.
Lengtemaat kan je zelf selecteren, ruime keuze aan high waisted jeans..
Gratis verzenden/retourneren..

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:38

Ik vind de shaping jeans van H&M heel fijn en ook van goede kwaliteit :) In verschillende types en maten te verkrijgen waaronder high waisted.

Remember to always be yourself, unless you can be an unicorn, then just go with it...
    Mijn talent is typfouten maken.

Aranel
Berichten: 20196
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:40

Ik haal mijn High waist broeken juist altijd bij h & m en ik vind ze echt fijn. Slijten ook echt niet snel. Misschien had jij net pech met bepaalde modellen?

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:45

Ik had altijd hetzelfde en wilde vooral niet veel uitgeven. Tot ik voor de kerst in 2010 twee Levi's broeken van mijn moeder kreeg. Sindsdien heb ik nooit meer iets anders aan gedaan. Begin dit jaar scheurde mijn knie uit één van deze twee broeken. Heb hem genaaid en draag hem nu als stal broek, kan er geen afscheid van nemen :') Echt een aanrader, een keer wat duurder maar dan heb je een broek die jaren (!!!) meegaat

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3

Esbjerg

Berichten: 467
Geregistreerd: 08-08-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:50

Vero Moda :)

solitude is bliss

liesJ
Berichten: 1634
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:51

Ik weet niet of dit in Nederland ook is maar ik ben erg klein dus bij mij zaten broeken ook nooit .
in florida bij de Levi's een broek gekocht voor mijn lengte en breedje, zit echt super
en nu 4 jaar later ( en elke week in de was) is hij net iets aan het slijten.

Echte aanraden dus

Coco Chanel is Met pensioen
L1+4 eindstand

19marjo90

Berichten: 960
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:53

Ik koop broeken waarvan ik weet dat ik ze waarschijnlijk niet veel/lang aan zal hebben vaak bij Bershka. Die slijten wel snel. Als ik echt op zoek ga naar een goede spijkerbroek die kamer mee gaat, ga ik naar Scotch en Soda om een broek van Maison Scotch te kopen. Ik vind die qua pasvorm heel mooi en heel fijn materiaal!

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:59

Aranel schreef:
Ik haal mijn High waist broeken juist altijd bij h & m en ik vind ze echt fijn. Slijten ook echt niet snel. Misschien had jij net pech met bepaalde modellen?


Ja inderdaad, sowieso die 10 euro modellen en de meeste broeken onder de 30 euro van de H&M zijn qua levensduur niet briljant, ik vind de shaping jeans daarin echt een verademing. Anders zou ik er geen 50 euro voor neer willen leggen :)

Remember to always be yourself, unless you can be an unicorn, then just go with it...
    Mijn talent is typfouten maken.

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:02

Ik ben heel blij met mijn high waist broeken van de only <3

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:04

Mws -> Lzp

Fearn

Berichten: 4760
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 22:04

Air schreef:
Aranel schreef:
Ik haal mijn High waist broeken juist altijd bij h & m en ik vind ze echt fijn. Slijten ook echt niet snel. Misschien had jij net pech met bepaalde modellen?


Ja inderdaad, sowieso die 10 euro modellen en de meeste broeken onder de 30 euro van de H&M zijn qua levensduur niet briljant, ik vind de shaping jeans daarin echt een verademing. Anders zou ik er geen 50 euro voor neer willen leggen :)


Ik kocht idd altijd die wat goedkopere modellen, misschien dan toch maar eens voor die andere kijken :) dan toch liever maar eens een duurdere broek die langer meegaat.

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:05

Ik koop ze bij de hema :)

Falco ~ Puck ~ Nyomi <3

tengeltje11
Berichten: 7130
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:06

wij wonen tegen frankrijk en ik koop de meeste broeken bij La halle.
Daar verkopen ze de merken Naf Naf en Creeks.
Beiden hebben leuke pasvormen qua broeken,zijn leuke geprijsd en gaan een behoorlijke tijd mee.

(hebben een onlineshop,maar wel enkel in het frans http://www.lahalle.com)

zonnebloem18

Berichten: 24830
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:08

Esprit heeft hele fijne broeken die (bij mij) lang mee gaan, Miss Etam bevalt ook goed, maar hoe ze mee gaan verschilt heel erg per type heb ik het gevoel.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:10

Pfoe ik vind dat ook altijd zo moeilijk.
H&M en only achtige broeken pas ik nooit.
Altijd veel te strak om m'n bovenbenen, kom er gewoon niet in. (Zo dik vind ik me zelf niet).
Lengte is bij mij met m'n 1.85 m ook altijd een probleem.

Ik kom nu altijd na een dagje shoppen, na gefrustreerd alle goedkopere broeken gepast te hebben, thuis met gstar broeken. Die zitten mij het mooiste... En passen goed. Maar helaas wel stikduur...

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver

_Nadia_

Berichten: 2650
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:26

Hier alles van New look of topshop. Ook high waisted (tenzij zwanger, dan draag ik enkel positiebroeken van joggingstof) en zeker van New look niet duur. Geen idee of ze ook een filiaal in NL hebben, maar volgens mij kun je gewoon online bestellen.

meeikk

Berichten: 2610
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:29

Cheap monday, te krijgen bij de Men at work! Echt heerlijke broeken.

Never let the fear of striking out keep you from playing the game.

Macs

Berichten: 7628
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:33

Ik pas alleen broeken van de H&M, dus ik moet wel. Maar ik merk inderdaad veel verschil in duurdere of goedkopere broeken. Ook probeer ik ze alleen te wassen als ze zichtbaar vies zijn, anders slijten ze nog sneller. Soms zijn de duurdere modellen in de aanbieding en dat scheelt dan soms 10/20 euro. Ook lijken degene van spijkerstof langer mee te gaan dan bv zwart of grijs, die zijn vaak ook wat dikker.

Maks :+:

Anoniem

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:35

Ik koop mijn broeken bij de Monki, of bij Asos. Nooit ergens anders. Bij Monki vind ik het echte voordeel dat ze smaller zijn in de taille maar normaal in de heupen waardoor ik er met mijn dikke reet ook in pas, en bij Asos vind ik het enorm fijn dat ze lengtematen hebben, omdat ik belachelijk lang ben.

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Waar kopen jullie (goede) broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:45

Ik koop ze bij abercrombie and fitch. Vond dit merk vreeeeselijk, totdat ik er heen ging en een broek kocht: zat als gegoten. Ze hebben heeel veel maten en dat kwam voor mij goed uit (hele kleine maat heb ik).

Je kunt daar kiezen uit verschillende lengtematen (s=short, r=regular en l zal wel long of large ofzoiets zijn). Saarnaast heb je allerlei verschillende breedtes (weet even niet hoe ik het moet noemen).

Zijn wel wat meer dan 50€, ik wacht altijd tot de korting. Broeken gaan ongeveer 4 jaar mee en dan draag ik ze zeer intensief

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:46

Ik ben fan van open32, maar hier betaal je wel ongeveer 80 euro per broek. Ik hou van iets high waist en heb maat 44. Het advies daar is super prettig en ik heb er al 4 broeken gekocht, ze gaan lang mee en zitten super lekker (zijn dan ook g-star en een ander merk broek)! Alles van c&a en h&m was bij mij binnen een half jaar stuk..

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:59

Monki is echt mijn favoriet voor broeken. Ze sluiten mooi aan, maar zijn toch heel elastisch

Dakota F12+1 / L1+4



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, estell__, Gee, goesju, laura22, Paardjes83, Sica, WendyShet en 196 bezoekers