koninklijke ontmoeting. dresscode : middagjapon

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nado
Berichten: 3343
Geregistreerd: 23-11-04

Re: koninklijke ontmoeting. dresscode : middagjapon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 12:09

Leuke ervaring, Eline! Enne... you clean up very nicely :D


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: koninklijke ontmoeting. dresscode : middagjapon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:44


"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Rauka

Berichten: 782
Geregistreerd: 09-03-04

Re: koninklijke ontmoeting. dresscode : middagjapon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-16 09:05

Hee cayenne!!! Zij heeft de foto, ik weet niet waar ik mijn foto met de koning en koningin kan vinden?

Bedankt nado :D

Het bezoek voelt alweer een eeuwigheid geleden omdat er zoveel gebeurd is de laatste dagen. Het is overigens geheel aan de koning en koningin te danken dat ik op veilige afstand van het epicentrum van de aardbeving was.... mazzel. bedankt royals!!!

Is je eigen weide toch wel duur? Wil je kosten besparen, maar wel meer gras? Beter bestand tegen de extreme weerspatronen van tegenwoordig? Look no further!! Praktische lezing weidebeheer zaterdag 28 oktober 2023 https://www.bokt.nl/markt/ad/522078/wei ... e-toekomst

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 09:12

Wat fijn dat het goed met je gaat.

Lusitana

Berichten: 22425
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 09:24

IMJ schreef:
Nou wat leuk dat je laat weten hoe het geweest is! Ik had ook echt niet verwacht dat de dresscode zo strak genomen moest worden, ze sturen je heus niet weg!

Het gaat er gewoon meer om dat vrouwen in een jurk komen, maar niet in avondtoilet.
Ik denk zelf zomaar dat als je in een slobber T shirt en spijkerbroek met gaten was gekomen, je echt wel verzocht was wat anders aan te trekken voordat je in de rij kwam...
Hoe dan ook vind ik het zelf een beetje onbeschoft om je niet een beetje op te tutten voor een koningspaar, al ontmoet je ze een seconde in het schemerdonker. :D


Leuke ervaring, TS.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, anjali, Appieflap, Capriootje, Domi_94, irene_sarah, Jintexx, Kaus, Koekie_186, kwii, Laurora, linoleum, lletam, LWDaisy, MagicBullet, ManonGrr, maya12333, MelissaV, nathe, Suliko, Suusw, Ubermetrics, WendyShet, XxMariellexX, YandexBot en 80 bezoekers