Niet monogame relaties op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:21

verminkt door internet, tik het wel weer een keer overnieuw

www.homocaballus.net


Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:03

In parenclubs is er een enorm overschot aan mannen op avonden dat dit is toegestaan. Losse vrouwen mogen altijd.

Door het taboe op recreatieve sex voor vrouwen heeft dit een intrinsieke waarde voor mannen.
Dat maakt gelijkwaardigheid letterlijk onmogelijk.
Zo lang dat zo is, is emancipatie een illusie.
Feminisme is daarom nogal kortzichtige tunnelvisie.

www.homocaballus.net

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:49

Ze bedoelden jongens als personeel. Een man kan kiezen uit 10/20 vrouwen. Als een vrouw een club in wil om 1of meer mannen te kiezen, is dat voor clubs een probleem. Ze kunnen amper hetero jongens vinden. Ze vertelden me ook vaak dat ze niet weten hoe groot die vraag is en of die vraag zal groeien bij aanbod. Wordt het dan net zo normaal als het vrouwen aanbod voor mannen? De enkele jongens die het doen worden vaker prive ontvangen.
De jongens die ik als klant had, werkten alleen maar in gay clubs. Dat is wel weer algemeen geaccepteerd.

Wat je zegt is helemaal waar. Gelijke rechten vind ik belangrijk, maar verdere rolverdeling lig ik niet zo wakker van. Ben nou eenmaal een vrouw en een totaal ander mens dan mn man, dus er blijft altijd verschil.

Het is wel belangrijk dat jonge mensen leren dat ze vrije keus hebben in relaties en sex.
Ik denk echt dat mensen snel de man veroordelen als 1 man meerdere vrouwen heeft. Je hoort dan al snel dat ze verwachten dat de vrouwen gedwongen worden, onder druk staan etc. Ze snappen het niet.

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 13:16

In de periode dat ik 2 vriendjes had, was ik daar open en eerlijk over.. Zowel naar hen als naar de buitenwereld.. De meeste vinden je dan gelijk een slet.. Als een man meerdere vrouwen heeft, dan is hij stoer.. Snap het verschil nog steeds niet..

Net zo min dat ik snap dat lover me nu niet meer wil delen, terwijl hij m'n tweede vriendje was in het begin.. Als ik om uitleg vraag dan is het antwoord: iets met houden van.. Alsof dat alles zegt en het volkomen duidelijk maakt.. NOT..

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:16

Dan zit er toch ergens angst? Angst om je kwijt te raken? Te weinig aandacht te krijgen?

Hoe doen mensen dat eigenlijk qua verdelen? Elke liefde is dan anders? Maar is de een wel belangrijker dan de ander? Heb je een nr1 vriend en bij-vrienden, of zijn ze gelijk?

Als het meer open wordt waarom mensen ervoor kiezen, houden die vooroordelen misschien op? Mensen associeren snel met sex en dat is vies ofzo.

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:26

rainbow8 schreef:
In de periode dat ik 2 vriendjes had, was ik daar open en eerlijk over.. Zowel naar hen als naar de buitenwereld.. De meeste vinden je dan gelijk een slet.. Als een man meerdere vrouwen heeft, dan is hij stoer.. Snap het verschil nog steeds niet..

Net zo min dat ik snap dat lover me nu niet meer wil delen, terwijl hij m'n tweede vriendje was in het begin.. Als ik om uitleg vraag dan is het antwoord: iets met houden van.. Alsof dat alles zegt en het volkomen duidelijk maakt.. NOT..


Ik geef je volledig gelijk.

Jij ervaart het resultaat van twee milennia christelijke/semitische indoctrinatie welke streeft naar geestelijke castratie van de vrouwelijke sexualiteit anders dan voor voortplanting.
Ik zou zeggen geniet en niet met mate.
Als je vriendje er niet tegen kan, tant pis. Sterkte +:)+

Ik ervaar bij vrouwen dat ze zich perse nummer 1 willen voelen. Met als verborgen agenda toch streven naar sexclusief in de toekomst en daar weer onder een angst om alleen te zijn ' later'. Echt erg lastig.
Ik zou denken; met drie of meer is de kans op alleen kleiner.

www.homocaballus.net

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:31

superpony schreef:
Hoe doen mensen dat eigenlijk qua verdelen? Elke liefde is dan anders? Maar is de een wel belangrijker dan de ander? Heb je een nr1 vriend en bij-vrienden, of zijn ze gelijk?



Vergelijk het met kinderen.
Je kan van meer kinderen gelijk houden.
Houdt van 1 kind niet meer dan van elk individueel kind wanneer je er 3 of 5 zou hebben.
Ook evenveel van elk.

Dan is er nog het onbegrip over verliefd. Verliefd is een product van chemie. We worden bijna allemaal serieel op verschillende personen verliefd. NATUURLIJK kan je DUS op meer dan 1 persoon tegelijk verliefd zijn :)*
Het is alleen in onze cultuur zo dat je niet met twee liefjes tegelijk aan de rol gaat dus geen dubbele verliefdheid ontwikkeld dus een gevolg van onze sexclusiviteits-moraal.

www.homocaballus.net

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:53

Maar moet je ook per se van iedereen houden? Kan je niet met iemand een hele sterke band hebben en gemeenschappelijke interesses delen? En de ander onwijs aantrekkelijk vinden zonder op geestelijk vlak, veel raakvlakken te hebben?

Ik word niet zo snel verliefd en ben ook niet zo een aanhalig persoon. Voor sex heb ik meer nodig dan uiterlijk. Maar als ik morgen met iemand sex zou hebben die ik onwijs aantrekkelijk vind, zou ik er niet snel ook tijd daarna mee willen doorbrengen verwacht ik zo.

Ik denk juist omdat ik een klik moet hebben, mijn man niet blij zou worden. Hij kent het woord jaloers of onzeker niet, maar even terug toen iemand een versier poging deed zei hij alleen maar; Hij kan het 1x proberen........ Maar dat is wel omdat wij zo leven dat je kiest voor monogaam en daar beiden heel oke mee zijn.

Ga je er anders in of besluit je mensen toe te voegen aan een relatie bijv, zijn dat ook andere afspraken enkrijgen dingen een andere betekenis. Dan is het niet meer vreemd gaan bijv.

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:24

Superpony:
- Hij heeft vanaf het begin gezegd dat hij 'bang' is dat ik een leuker persoon tegen kom.. Maar als ik van meerder kruisgespuis kan houden (zoals HC al aangaf), kan ik toch ook van meerdere mannen/vrouwen houden.. Met een vrouw heeft hij gek genoeg weer geen moeite..
- Qua verdelen.. Ligt aan de tijd die je er aan wil besteden.. Ik heb noet veel tijd en dan verdeel je die over de meerdere personen.. Als de ene niet kan, dan kan de andere misschien op die tijd wel.. En anders plan je iets anders in..
- Nee, je hoeft niet van iedereen te houden.. Je zal in je omgeving toch mensen hebben waar je minder mee hebt dan met de ander qua interesses, maar dat wil niet zeggen dat je daar ook minder van houdt (vriendinnen/vrienden/zussen/broers)

HC:
- Dat nummer 1 willen zijn herken ik gedeeltelijk.. Dat ligt geheel aan het feit hoe hij/zij met mij omgaat ten opzichte van de ander.. Als ik geneegerd word en de ander krijgt alle alle aandacht.. Dan vind ik dit irritant.. Als het andersom is dan zou ik daar zeer zeker iets van zeggen..

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:26

superpony schreef:
Maar moet je ook per se van iedereen houden? Kan je niet met iemand een hele sterke band hebben en gemeenschappelijke interesses delen? En de ander onwijs aantrekkelijk vinden zonder op geestelijk vlak, veel raakvlakken te hebben?


Kan allemaal en nog oneindig veel meer.
Past het niet in het kleine hokje? Jammer dan, het bestaat TOCH :)*
Geniet er van.
Liefde kent geen hokjes en is ongelimiteerd.

www.homocaballus.net

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:23

Had dit weekeinde een intieme vriendin over de vloer.
Zaterdag met haar wat drinken/eten op het dorpsplein.
Een tafeltje verder zate een groep engelsen en waarvan in met 1 redelijk goed bevriend ben. Hij negeerde mijn groet, duidelijk bewust.

Vanmorgen kom ik hem tegen bij het postkantoor en vraag wat zijn probleem is.
Mijn aanwezigheid met vriendin in het openbaar was een belediging van zijn normen en waarden.

Ik haal daar mijn schouders over op. Waar geen wil is, is toch geen weg maar waar haalt iemand het récht vandaan diens moraal tot een hogere te verheffen?!
Dit nog even afgezien van het stilzwijgende accepteren van vreemdgaan van verschillenden in zijn vriendenkring tegenover eerlijkheid en openheid in míjn leven.

www.homocaballus.net

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:08

Wat je niet ziet is er niet. Struisvogel mentaliteit.

Zit overal in, ook in bv acceptatie van beperkingen of ziektes. Als je als buitenstaander het maar negeert dan wordt je ook niet geconfronteerd met iets waar je liever niet over nadenkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:17

karuna schreef:
Wat je niet ziet is er niet. Struisvogel mentaliteit.

Zit overal in, ook in bv acceptatie van beperkingen of ziektes. Als je als buitenstaander het maar negeert dan wordt je ook niet geconfronteerd met iets waar je liever niet over nadenkt


Stuitende hypocrisie.

De betreffende vriendin is overigens níet ´liberaal´ doch heeft wel een onderzoekende, open geest en wil van het mij kennen optimaal gebruik maken om haar blik te verruimen.
Wat een tegenstelling.

www.homocaballus.net

Bonna

Berichten: 1328
Geregistreerd: 03-04-07

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:46

Ach HC, die mensen zijn gewoon jouw tijd en moeite niet waard. Ongeacht wat je mening in deze is, kun je leven en laten leven. Hij krijgt er niets van om 'hoi' te zeggen toch...

Show a little faith, there's magic in the night

Sintara

Berichten: 7380
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:54

Ik vind het wel knap eigenlijk, om zo van meerdere mensen te kunnen houden. Ik kan het zelf niet. Sterker nog, een jaar nadat het uit was met mijn vriend voelde het nog steeds als vreemdgaan toen ik een nieuw iemand ontmoette. En hoe reageerde die op mijn gevoelens.. Jaloers natuurlijk. Zucht. Daar heb ik uiteindelijk niet veel van mezelf in geïnvesteerd.
Ik ben gewoon zoiemand die valt als een baksteen als ik voor iemand val. En voor ik dat wil doen/ het mezelf toesta wil ik weten of ik daarmee veilig ben bij iemand. Het helpt niet dat mijn ex ook nog eens is vreemdgegaan (vooral emotioneel).
Ik denk dus niet dat ik snel een nieuwe relatie zal aangaan. Ik snap trouwens persoonlijk ook niet goed waarom veel mensen seks zo zien als basisbehoefte. Binnen mijn relaties vond ik het belangrijk, maar nu mis ik het totaal niet. Al jaren niet.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:14

Sintara schreef:
Ik snap trouwens persoonlijk ook niet goed waarom veel mensen seks zo zien als basisbehoefte.


Dat hoéf je ook helemaal niet te begrijpen.
We zijn allemaal verschillend, met verschillende behoeftes en verschillende belevingen; leven in een andere perceptie van de werkelijkheid. Dat kan veranderen trouwens. Sterker nog; zál in de regel vaker wel dan niet ontwikkelen.
Hoe en wat, daar is geen beter/minder in zo lang je er zelf gelukkig mee bent.
Zo begrijp ík in jaloezie en leven zonder sex niet doch accepteer het wel als een gegeven dat het de realiteit kan zijn van anderen.

Betreffende virendin overigens is gescheiden van de man waar ze van hield, de vader van twee kinderen, omdat hij haar als bezit zag. Ze realiseerde zich na verloop van tijd dat dit geen liefde maar egoïsme was.
Die ex kan haar na vijf jaar nóg niet loslaten. Niet accepteren dat ze een vrije vrouw is die uit kan gaan met wie ze maar wil.
´Lijkt wel een 7-jarig verwend joch wat zijn speeltje waar hij helemaal niet meer mee speelt toch niet wil delen.´
Slaat de spijker op de kop imo: Niet ontwikkelde emotionele intelligentie.

www.homocaballus.net

Sintara

Berichten: 7380
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:29

Oh ik accepteer het ook wel van anderen hoor! Ik snap het alleen niet zo goed omdat ik het zelf niet voel.
Ik voel me inderdaad prima en mis niks :) Hoeft niemand medelijden mee te hebben.

Die scheiding klinkt wel heel terecht trouwens. Mensen hebben imo geen ´recht´ op een ander.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:35

Sintara schreef:
Mensen hebben imo geen ´recht´ op een ander.


Combineer dat met empathie, compersie, vóór elkaar zijn en...

:)*

een andere manier van leven met open keuzevrijheid.

www.homocaballus.net

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:53

Huertecilla schreef:
Vanmorgen kom ik hem tegen bij het postkantoor en vraag wat zijn probleem is.
Mijn aanwezigheid met vriendin in het openbaar was een belediging van zijn normen en waarden.


Wow! Dat hij zich niet diep schaamt voor zulk soort zgn normen en waarden!

lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:57

Ik ben er in de loop der tijd achter gekomen dat ik prima een monogame relatie kan hebben, zolang het maar niet 'verplicht' is.
Juist de vrijheid hebben om (in goed overleg en met alle openheid en eerlijkheid) eens een uitstapje te kunnen maken maakt dat ikzelf niet perse meer moet.
Mijn laatste relatie was een verplicht monogame, de strijd over contact met anderen was niet leuk en omdat ik zoveel om haar gaf gaf ik toe en schoof ik mijn behoeften opzij.
Niet goed en toen de relatie overging was ik wat relatieschuw geworden, ben sindsdien ook heerlijk single en zou ook geen verplicht monogame relatie meer willen, dat past niet bij me.
Ik heb gewoon die vrijheid nodig om af en toe wat spanning op te zoeken, een tweede relatie hoeft nog niet eens maar gewoon ff uit de band springen als daar behoefte aan is.
En waar ik eerst zei polyamoor te zijn twijfel ik nu of dat wel het juiste woord is voor mij, maar zolang ik weet en kan uitleggen hoe of wat voor mij van toepassing is maakt de correcte term imo niet uit.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:14

lor1_1984 schreef:
En waar ik eerst zei polyamoor te zijn twijfel ik nu of dat wel het juiste woord is voor mij, maar zolang ik weet en kan uitleggen hoe of wat voor mij van toepassing is maakt de correcte term imo niet uit.


Ten eerste is een etiket maar een etiket Loreen.

Verder is wat je voelt/ nodig hebt veranderelijk en situationeel afhankelijk.

Daarbij zijn gedachtes, emoties en de chemie van je lichaam een soep van elkaar onderling beïnvloedende ingrediënten welke veranderen van samenstelling en eigenlijk altijd tegenstrijdige elementen bevat.
Dat is woorden proberen uit te drukken is altijd een selectie van de op dát moment meest belangrijk lijkende aspecten omdat woorden de complexiteit niet dekken, daarbij sequentieel zijn en de soep bepaald niet.

Mbt het woord poly-watdanook, vat ik het voor mezelf en anderen samen als zijnde alles wat niet sexclusief monogaam is.
Behoefte aan nauwkeuriger etiketjes heb ik niet want dat is dan alleen maar hééél beperkt van toepassing en de ander vult de inhoud tóch anders, naar diens eigen perceptie in.

www.homocaballus.net

fleurtjeuh
Berichten: 10305
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 15:57

Wat vervelend dat sommige mensen bekrompen zijn in hun gedachtengang..

Hier met vriend een eye opening weekend gehad, erg van genoten O:)

Love is Love

My current situation is not my final destination.

lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 18:20

Huertecilla schreef:
lor1_1984 schreef:
En waar ik eerst zei polyamoor te zijn twijfel ik nu of dat wel het juiste woord is voor mij, maar zolang ik weet en kan uitleggen hoe of wat voor mij van toepassing is maakt de correcte term imo niet uit.


Ten eerste is een etiket maar een etiket Loreen.

Verder is wat je voelt/ nodig hebt veranderelijk en situationeel afhankelijk.

Daarbij zijn gedachtes, emoties en de chemie van je lichaam een soep van elkaar onderling beïnvloedende ingrediënten welke veranderen van samenstelling en eigenlijk altijd tegenstrijdige elementen bevat.
Dat is woorden proberen uit te drukken is altijd een selectie van de op dát moment meest belangrijk lijkende aspecten omdat woorden de complexiteit niet dekken, daarbij sequentieel zijn en de soep bepaald niet.

Mbt het woord poly-watdanook, vat ik het voor mezelf en anderen samen als zijnde alles wat niet sexclusief monogaam is.
Behoefte aan nauwkeuriger etiketjes heb ik niet want dat is dan alleen maar hééél beperkt van toepassing en de ander vult de inhoud tóch anders, naar diens eigen perceptie in.

Klopt hoor, daarom ook dat ik aangaf: best in staat monogaam te leven maar niet met afgesloten kaders want dan krijg ik het opgesloten zijn gevoel.
Uiteraard wel alles in alle openheid en eerlijkheid kom ik erachter dat mijn partner al tijden aanrommelt met een ander dan mag ze ook gelijk daarheen wieberen en sta ik niet meer open voor een gesprek oid.
Krijgt ze gevoelens voor een ander of gebeurd er 'peens' wat en wordt er gelijk over gecommuniceerd dan vind ik het al een heel ander verhaal en kunnen we samen bekijken hoe we het gaan invullen mocht ie behoefte er zijn.

Wb de etiketjes; dat is nogal mens eigen om die te willen plakken.
Ik blijf mezelf ook gewoon poly noemen als het ter sprake komt, evt met de uitleg erbij hoe het voor mij werkt.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:11

Huertecilla schreef:
Sintara schreef:
Mensen hebben imo geen ´recht´ op een ander.


Combineer dat met empathie, compersie, vóór elkaar zijn en...

:)*

een andere manier van leven met open keuzevrijheid.


Ongeacht dat ik vind dat ik geen recht heb op een ander, veel empathie heb, volledig pro het geluk van de ander ben, ... gaat er bij mij geen lamp branden mbt poly-dingen. Er is zoveel in het leven, zoveel verschillende dingen om te delen. Het intieme, seksualiteit, volledige overgave verkies ik met 1 iemand te delen, de andere zaken met zoveel mogelijk mensen die voor mij waardevol zijn. Dus verkies ik in een relatie iemand die daar ook zo over denkt. Dat is ook open keuzevrijheid én duidelijk voor iedereen die er bij betrokken is. Als het niet meer klopt en die keuze niet meer mogelijk is dan scheiden onze wegen en doet ieder waar hij/zij gelukkig van wordt. Elke dag, elke actie betreft keuzes en het is maar aan ieder van ons om die te maken en er achter staan.
In een land willen wonen waar de moraal misschien eerder Katholiek is en dan versteld staan dat je reacties krijgt als degene die je vernoemde HC is een beetje tegenstrijdig want je laat hem geen open keuzevrijheid om de dingen te bekijken vanuit zijn perspectief, je ziet enkel het jouwe. Als die man niet akkoord is met jouw levensstijl en keuzes is dat zijn goed recht en hoef jij daar niet neerbuigend over te doen en te zeggen dat jouw moraal hoger is dan de zijne, want dat doe je daarmee dus wel. Hij is niet ok met jouw keuzes, jij niet met de zijne, dus move on en spendeer je tijd aan andere mensen die wel gelijkgestemd zijn ipv erover te gaan prediken vanuit een "hogere" moraal.

Huertecilla

Berichten: 26849
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:03

Wellicht eerst even goed lezen Callisto en niet naar conclusies springen op basis van je eigen mening over mij.
Verder is de betreffende man een Brit en zijn mijn twee huidige ´duurzame´ vriendinnen Andalusische dames.
Vanmorgen duim omhoog van een paar Spanjaarden in de kroeg.
Dit even mbt voor jou mogelijk verwarrende aannames.

@Loreen; naar anderen blijft altijd een lastige. Die hebben doorgaans nooit van ´poly´gehoord.
Doorgaans is het minst verwarrende mbt mijn ´vaste´ relatie, opmerken dat het een open relatie is en mbt mezelf dat ik niet sexclusief ben. Dat zijn hokjes die door verder toch niet geïnteresseerden een helder antwoord inhouden.

Overmorgen komt een grootouder hier een week logeren. Mijn partner, zijn dochter, is op vakantie tot na het weekeinde.
Hij veroordeelt dat ík ´vriendinnen heb´maar verkiest gelukzalige onwetendheid over de vrijheid waar zijn dochter van geniet. Beetje banketstaaf dat hij mij de zwarte piet toebedeeld, helemaal als ik gastheer ben, maar het dient geen enkel ander doel dan mijn ego om er iets over op te merken. Ik gun die man zijn illusie; het zijn maar een paar dagen.

www.homocaballus.net


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jokonootje, Kasmir en 151 bezoekers