Niet monogame relaties op bokt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pien_2010

Berichten: 42812
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 16:13

Huertecilla schreef:
Het wisselend bij twee verschillende lieven verblijven is :wow: voor de ...euh... eetlust O:) van betrokkenen.
In mijn ogen betaal jij daar de prijs voor, die voor mij te hoog zou zijn. Ik ben zo gehecht aan mijn plekje hier, ik moet er niet aan denken om iedere keer heen en weer te gaan tussen twee adressen. Maar gelukkig heb jij daar minder problemen mee.

Huertecilla schreef:
Ze is nu trouwens haar nieuwe setjes hoogst sexy luxe lingerie aan het showen; verleidelijk de salon in en uit als een profi model op de catwalk.
Modeshows, strip teases zijn zo leuk en altijd lachen voor en van alle partijen.

Huertecilla schreef:
Jeetje en ik dacht dat de show en lingerie al een cadeau was
_O- Jouw dag kan dus niet meer stuk....


rainbow8 schreef:
_O- _O- De oudjes zullen het nodig gehad hebben.. Whahahahaha!!!
Dat heb ik natuurlijk expres zo opgeschreven, want te vaak in Nederland worden oudere mensen weggeschoven alsof zij niets te bieden zouden hebben of met elkaar niet meer zouden sexen. Vond het dan ook heel leuk om in dit topic een ervaring met bejaarde swingers terug te lezen en dat dit goed ontvangen werd. Ik vind het erg jammer die "jongeren" cultus in Nederland. Dat is hier in Frankrijk dan weer stukken minder.


fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-18 16:55

Tja mijn vriend is over de 40 en bij hem merk ik ook geen verminderde.... activiteit.. :')
En vrienden van ons in zijn leeftijdscategorie hebben ook nog altijd veel en regelmatig lol

Love is Love

My current situation is not my final destination.

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:57

Huidige vriend Is niet zo van het swingen.. Hij heeft een aversie er tegen ontwikkeld door ervaringen dichtbij.. Maar heeft wel aangegeven dat als ik het zou willen hij wel met me mee zou gaan.. We zien het wel, voorlopig heb ik er even geen behoefte meer aan..

PDM:
- Mijn ervaring in het singerswereldje Is dat de leeftijd van begin 20 tot 70 ergens..

HC:
- Leuke verrassing :') Modeshows en striptease zijn hier ook altijd goed ontvangen :j <<)

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

Swah

Berichten: 1856
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:39

Het programma Hotel Sophie is ook leuk. Oa over polyamorie, swingen, en sex op oudere leeftijd. Mooi gemaakt. Oh en hoe ouder hoe beter merk ik!

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:56

Swah schreef:
Oh en hoe ouder hoe beter merk ik!


Van niet-mijn lieven/vriendinnen krijg ik een meer ´gecombineerder´ terugkoppeling; dat dit alleen geldt voor die minnaars die open staan voor de wereld om hen heen; empathie hebben en wíllen leren, verbeteren.
Voor díe geldt hoe meer ervaring hoe beter. Voor de rest zijn het jongere of oudere klungels. Hun woord. Hooguit minder haast met meer draaiuren onder de riem.
Berglief merkte na een swingavond met twee andere stellen ongevraagd op dat ze een beetje medelijden had met de erg lieve 36 jarige welke volledig alle controle verloor met mij, dat die weer naar huis ´moest´ met haar 40 jarige echtgenoot welke maar één extra standje/maniertje niet goed wist.
Dat vond ik een wel érg lief en groot compliment :+:

Ikzelf vind het heerlijk, eigenlijk essentieel, dat mijn partner weet wat ze lekker vindt en haar lijf/reacties dat laten merken.
Onervaren dames zonder veel benul over sex en/of eigenlijf zijn wel ontwapenend op hun manier, maar ik heb geen behoefte meer aan investeren in een ´ontwikkelingsproject´. Mijn excuses voor wie dat onrespectvol overkomt maar daar komt het op neer. Een betekenisvolle relatie sprankelend onderhouden is al uitdaging genoeg.

@Fleurtje; ik met 40 een tweede leven begonnen. Letterlijk en noodgewongen door het verongelukken van mijn levenspartner.
Het was naast het drama ook een kans overnieuw te beginnen, wetend met wat ik in een intensieve open relatie ervaren, geleerd had.
Ook het sexuele aspect van ´nul´ op een hoog ervaringniveau opnieuw kunnen starten.
Ruwweg twee decennia verder evolueert het nog steeds. Dat is wel zó motiverend; dat je helemáál op het gebied van relties/sex altijd zoveel te leren hebt.

Verder is het na het terugschoeven van, stoppen met de werkcarriere zo, dat díe dan minder energie vraagt. Die energie is dan beschikbaar voor de relatie, inclusief de sex.
Geldt voor vrouwen blijkbaar als het grut uitvliegt/uitgevlogen is. Dan gaan ze ´zichzelf ontdekken´ en dat houdt veelal ook de sexualiteit in.
Dat heeft eenzelfde stap/fase mbt de overgang. Na de overgang is ongesteldheid geen last/onderbreking meer.
Kortom; ouder worden komt met enorme sexuele voordelen. In míjn ervaring tenminste :o

www.homocaballus.net

Swah

Berichten: 1856
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:10

Ja ik bedoel meer mijn eigen leeftijd. Bij mn bedpartner zegt het niet altijd iets nee...

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:41

pien_2010 schreef:
In mijn ogen betaal jij daar de prijs voor, die voor mij te hoog zou zijn. Ik ben zo gehecht aan mijn plekje hier, ik moet er niet aan denken om iedere keer heen en weer te gaan tussen twee adressen. Maar gelukkig heb jij daar minder problemen mee.


I was born under a wandrin' star
I was born under a wandrin' star
Wheels are made for rollin'
Mules are made to pack
I've never seen a sight that didn't look better looking back

I was born under a wandrin' star
A wandrin' wandrin' star

Nu ben ik dat niet zozeer, ben best huiselijk maar ook avonturier.
Imo kan je die kool én geit sparen.
Ga morgenmiddag weer naar de boerderij. Eind van de week weer ... ja, in principe hierheen maar kustlief nu een uitstap te organiseren. Daarna gaat ze naar ZuidAmerika voor een paar maanden. Ik kan mee, maar kan niet weg.
Je ziet zó wandrin echt niet dus.

Die trip naar Z.A. is overigens pas vorige week opgekomen dus ik heb nog geen Plan B. voor die tijd en evt. daarna, want in een paar maanden kan en zál dus veel gebeuren.
Ga me daar pas niet-druk over maken als ze weg is.


Leuke anekdote:
In 1992 (plus of min een jaar) was ik een winter in oostelijk Polen op de grens met WitRusland. Was verlaat op een gastbrije boerderij en reed rond middernacht te paard terug. Te gevaarlijk over de onverlichte landwegen dus door het bos. Ruim 20 km. Práchtige sterrenhemel, huilende wolven en zowaar een Wisent stier tegengekomen!!
Wat een ervaring om ´I was born under a wandrin´star´ te ... brommen *D

Oeffff de herinneringen aan die winter. Middernacht nieuwjaar onder de sterrenhemel bij de grenstpost op een zandpad met hete borscht (borsjt) en wodka in een arreslee. Niet alleen uiteraard O:)

www.homocaballus.net

pien_2010

Berichten: 42812
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 09:34

Huertecilla schreef:
Kortom; ouder worden komt met enorme sexuele voordelen.
Klopt. Of het vieren van 3x het gouden kruis dat Surinamers vieren als een vrouw 50 jaar wordt: 1. De kinderen zijn de deur uit. 2. Vaak hebben ouders geen zorg meer nodig omdat ze overleden zijn. 3. Menstruatie is klaar of zo goed als klaar.
Daarnaast als je jonger bent is er veel meer dat afleidt zoals kinderen baren c.q aan de borst (tropen jaren met 3 kinderen), carrière opbouwen naast het gezin etc, waardoor de vermoeidheid eigenlijk altijd wel aanwezig is in meerdere of mindere mate.
Natuurlijk heeft het ouder worden ook nadelen, maar vaak kun je dat oplossen door even langs de dokter te gaan. :)) Zeker als het werkleven wegvalt komt er zoveel tijd vrij voor jezelf. Ik kan van deze leeftijdsfase alleen maar heel erg genieten. Maar ja, ik vond het helemaal niet erg om in de overgang te gaan, (integendeel met elke 19 dagen een behoorlijke flinke menstruatie en een HB altijd tussen de 5 en 6 waardoor ik altijd wat vermoeid was en bijna chronisch ijzer tabletten moest slikken) en gelukkig heb ik er ook heel weinig last van gehad en ben hier eigenlijk fluitend zonder enige vorm van medicatie doorheen gekomen. Ook dat is natuurlijk heel persoonlijk en voor iedereen verschillend.
Ik zie dit ook bij mijn man (75 jaar) waarbij het libido iets is afgenomen vergeleken toen hij 20 jaar was, maar waar verder niets aan de hand is en die ook nog heel erg geniet van gezellig seksen. Daar moet je natuurlijk ook een beetje geluk mee hebben. Maar in mijn beleving (ik zie dat ook bij mijn vriendinnen) is juist de "troixième âge" (derde leeftijd zoals ze dat hier noemen) juist bij uitstek een leeftijd om allerlei leuke dingen te doen (er is meestal meer geld ook) waaronder gezellig seksen.

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:56

pien_2010 schreef:
Maar in mijn beleving (ik zie dat ook bij mijn vriendinnen) is juist de "troixième âge" (derde leeftijd zoals ze dat hier noemen) juist bij uitstek een leeftijd om allerlei leuke dingen te doen (er is meestal meer geld ook) waaronder gezellig seksen.


In mijn beleving ook, al is er in mijn perceptie/eraving nog een andere blangrijke factor; echtscheiding.
Als de kinderen de deur uit gaan/zijn en de dames zich ontplooien is er heel vaak ook een herstart in hun relatieleven mee gemoeid; echtscheiding.

Er si een wéreld aan vrouwen vanaf zeg pakweg 45 die wel een relatie of relaties willen met wat stabiliteit maar niet té intensief met hun prettig georganiseerd onafhankelijke leven bemoeiend en sexclusiviteit is als ze er éven oer doordenken iets wat ze inzien niet te kunnen verwachten noch willen op die basis.

Beetje jammer voor mij is dat met ouder worden bij vrouwen ook sterk de angst voor bv. vallen en dergelijke toenemet; het avontuurlijke bijna verdwijnt.
Ik echter ben nog als een overjarige puber en knal wekelijks wel ergens hard op of af. Heb nu een krak in mijn scheenbeen. Heelt wel weer.

www.homocaballus.net


Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 07:53

Deze week een schoolvoorbeeld van dat e-dating je wonderlijke contacten buiten je normale sociale cirkel geeft: Een dame nam contact met me op, kan daar makkelijk even koffie mee drinken omdat onze wegen elkaar bijna kruisen en... we blijken elkaar 18 jaar eerder professioneel tegen gekomen te zijn in NL!

Ander voorbeeld.
Via ecologisch tuinieren kende berglief een groep in de Alpujarra daar waarvan het opperhoofd lerares geweest was; afdelingshoofd van de afdeling waar mijn toenmalige duurzame Engelse lief uit Mijas in werkte.
Een andere kennis uit die groep was uitzicht naar NoordSpanje verhuisd en maakte berglief hernieuwd kennis mee op een avontuurlijke trip in Marokko.
Een ander lid van die avonturengroep was met haar vriend bezig een groot stuk grond te kopen een paar km bij ons vandaan.
De financier van dat project was motorfietsverzamelaar en ´kende´ mij van mijn race-verleden.

Het is af en toe onwerkelijk hoe levens elkaar raken of bijna raken.
Die vriendin welke me volgend weekeinde uitgenodigd heeft, heeft pas een woning gekocht op ...
50 meter van een ex vriendin van me.
Ze schelen 3 jaar en hebben beiden de lange zomervakanties in hun tienertijd járenlang bij Almayate doorgebracht in een huis pál aan het strand op ...
50 meter van elkaar.
Leerde ik van omdat beiden mij hun vakantiehuis lieten zien toen ik met elk, op hun suggestie, het naakstrand van Almayate bezocht.

Swingen idem. Dat is net als de e-wereld ook zo´n parallelle wereld die alleen overlapt als je er deel van bent.
Een heel grappige is dat een erg goede vriendin (gewoon niet swingend) van ons, weduwe, vroegah met haar man swong (vind ik leuke vernederlandste verleden tijd van swingen). Daar kwamen we toevallig achter door een voor swingers herkenbare opmerking van haar.
Zij had het regelmatig over goede vrienden van hen welke haar erg veel en goed geholpen hadden.
Komen we een keer een swingersstel in Granada tegen, waar we niet meer geswongen hebben overigens, welke we uit hun verhalen als dat stel bedachten te herkennen.
Nagevraagd bij vriendin en ja, daar hadden zij en haar man jarenlang wat mee gehad.

Bij ons zijn er extra van die toevallige koppelingen doordat het swingen en extra lieven totaal onverwante extra cirkels van mensen geeft welke de normale kunnen overlappen. Dat geeft echt heel leuke extra aspecten aan het leven.

www.homocaballus.net

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 11:34

Voor de ruimdenkender die in Madrid op vakantiegaan heb ik een verbazend fijn swing-adres.
Vebazend omdat het de NL gelegenheden overtrof en wel specifiek vanwege het +:)+ liberale gedrag van de bezoekers. Had ik niet verwacht.
Berglief is :( van het gemist te hebben en :D vanwege :+: compersie.

www.homocaballus.net

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:20


www.homocaballus.net

fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 21:04

Hoe is het hier met iedereen?

Vandaag met vriend hele fijne gesprekken gehad tijdens het uit eten zijn. Heerlijk tapas gegeten :)
Zijn laatst verhuisd en hebben nu een heerlijk eigen plekje <3 kan hier evht rust vinden :)

Love is Love

My current situation is not my final destination.

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 21:21

Hier gaat het aardig.. Alleen heeft lover te kennen gegeven dat hij het niet prettig vindt om me te delen.. Voor zijn gemoedsrust heb ik hem beloofd om niets meer met andere mannen te doen (voorlopig).. Alleen vrouwen kan ik hem niet beloven.. Ik ga binnenkort met een collega naar een parenclub en toen begon hij te twijfelen of hij wel de goede man is voor me..

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 21:35

Dit merkte ik voorheen ook bij mn vriend. Hij heeft een zeer lage eigenwaarde en twijfelde veel over zichzelf. Dit heb ik zelf ook erg sterk
Maar vandaag hele fijne gesprekken gehad en we merkten beide dat we er veel minder last van hebben. Laatste half jaar zijn we erg naar elkaar toe gegroeid.

Ik heb dus eigenlijk geen tips voor je, hier is het langzaam over gegaan. In ieder geval in de gesprekken.
Wij zijn nog altijd sexclusief monogaam, geen idee of dit ooit anders wordt. Wie weet. De gesprekke zijn in ieder geval al heel fijn

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Nozidia

Berichten: 1316
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: Aan de kust.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 21:43

Hebben mensen misschien nog tips voor platformen voor swingers?

^.^

fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 21:48

Daar ben ik eigenlijk ook wel naar benieuwd. Voor informatieve doeleinden uiteraard. ;)

Love is Love

My current situation is not my final destination.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 22:25

Leuk om te lezen, want ik ben heel monogaam en totaal niet geschikt om partner te delen. Ik weet dat het echt volledig aan mij ligt.
Ik ben sociaal niet al te sterk en ook best moeilijk in de omgang.
Ik zou ook totaal niet meer weten waar ik een andere man moet vinden. Wij hebben elkaar 25jr geleden gewoon met uitgaan ontmoet.
Voor mij is uiterlijk niet belangrijk. Ik moet echt een klik met iemand hebben. Dan is het heel belangrijk hoe iemand beweegt en of je met iemand leuk kan praten.
Flirten kan ik wel redelijk schijnt, maar heb het niet altijd door.

Ik vertrouw mensen absoluut niet, dus als mn man buiten de deur zou willen daten/sexen zou er ruzie komen en is mijn vertrouwen echt totaal weg. Dat ligt aan mij, maar zo zit ik in elkaar. Het is vooral omdat ik toch wel echt die klik nodig heb voor sex en me dan niet zou kunnen voorstellen dat het alleen voor de leuk/lekker is.

In mn jonge jaren ging dat wel iets anders en vond ik flirten en versieren heel leuk. Maar als het dan was gelukt, was ik er ook wel vaak snel weer klaar mee.

Ik kijk wel naar sister wives, omdat ik het echt probeer te begrijpen, maar het lukt me gewoon niet. Ze willen het zelf, maar ze vinden het ook weleens moeilijk. Dat delen hoort imo bij je keuze.

Vroeger was ik ook weleens onzeker. Tegenwoordig helemaal niet. Mijn man heeft echt alle onzekerheden weggenomen en accepteert me volledig zoals ik ben. Hoef me niet te schamen voor mn lichaam, geluidjes etc. Als er een bloedmooie vrouw bij zou komen, weet ik niet helemaal of dat zo zou blijven. Ik denk ook eerlijk gezegd dat als mn man een vrouw erbij zou uitzoeken dat ik zou willen weten waarom zij? Waarom is zij jouw type, aantrekkelijk voor je etc

Had vroeger wel kennissen die naar parenclubs gingen en daar was ik eerst super verbaasd over. Zij waren zo verliefd naar elkaar en heel aanhankelijk en fysiek, ik kon me er niks bij voorstellen.

Ondanks dat ik monogaam ben en ook 100% zeker blijf, begin ik het wel beter te begrijpen nu ik ouder word.
Wel zou ik het enorm fijn vinden als er van veel dingen zoals sex wat taboe af kan. Het wordt altijd zoooo een ding, omdat er een taboe op zit en als je wel wat zegt, ben je meteen een .......noem maar wat. In Nederland is alles zo erg, dit hoort niet, dat hoort wel.....

fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 22:36

Ik herken mezelf wel in je verhaal hoor superpony. Ik kon me het ook moeilijk voorstellen. Mede door gebeurtenissen in het verleden.
Sex heb ik ook een klik voor nodig, maar nu meer alleen een fysieke klik denk ik. Dat ik leuk met iemand kan babbelen zegt niks over prestaties in bed. En ik kan me moeilijk voorstellen dat sex met een ander fijner zal zijn dan met mn vriend, waar ik nou eenmaal op alle fronten ontzettend mee op een lijn zit. Maar dat zegt niet dat ik dan geen andere fijne belevenissen kan hebben.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 22:44

Maar je moet iemand wel aantrekkelijk vinden, toch?

In het verleden wel knappe jongens versierd met soms teleurstellende resultaten :) Ook weleens iemand versierd die ik bloedmooi vond, maar zo enorm op hem afknapte hoe hij bewoog en sprak. Toch geprobeerd, maar kwam niet verder dan wat zoenwerk, het gebeurde gewoon ook niet dat ik dan behoefte had om verder te gaan.

Het fijne van een vaste partner die je ook vertrouwd is wel dat je je heel zeker voelt en elkaar goed kent. We hoeven geen ''foutjes'' te maken en als we dat wel doen is dat hooguit grappig.

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:04

Ha Fleur!

HIer alles <3

In mijn meeeeeeeeeeerjarige ervaring is niet sexclusief mono of poli stabieler dus meer 'vaste' partner dan sexclussief monogaam.

Ik nu alweer bijna 18 jaar vast met ene lief en 3 met andere lief terwijl ik een maand terug een ooglidcorrectie cadeau heb gekregen van een los lief die cosmetisch chirurge is.

In mijn leven ervaar ik nu alweer zo'n 40 jaar dat liefde niet eindig is als je het de vrijheid geeft. De beperkingen zijn slechts perceptie door culturele programmering. Het is een keuze waarbij eerlijkheid en openheid alles makkelijker maken.

www.homocaballus.net

fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-18 08:10

Het aantrekkelijk vinden bedoelde ik eigenlijk met de fysieke klik.
Maar ik merk ook dat ik lichamen de laatste jaren minder belangrijk vind.
Vroeger viel ik echt op super slank tegen het magere aan. En dan het liefst ook nog lang. Tegenwoordig wordt ik niet echt meer warm van dat type. Mijn vriend is ook niet super slank(zeker niet dik hoor)
Ik merk dat aantrekkingskracht tegenwoordig veel in het gezicht zit, hoe iemand uit zn ogen kijkt.
En daarbij ben ik een ontzettende tease dus het helpt als een man daar tegen kan :P

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:18

Kijk, als er geen klik is, dan is er geen klik en WIL ik helemaal geen sex hoe aantrekkelijk een dame uiterlijk ook is.

Ik vind een lijst aan uiterlijke kermerken LEUK; heb een waslijst aan sexy, maar dat valt in het niet bij.... ogen; bij wie er door naar buiten kijkt en ik vind intelligentie heel sexy :o
Verder zijn een fris uiterlijk, verzorgd, lekker ruiken (niet roken), welgemanierd, sociale denkwijze en dergelijke bv. harde randvoorwaardes.

Speels, tease et al is imo *\%/* <3

www.homocaballus.net

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:29

Nozidia schreef:
Hebben mensen misschien nog tips voor platformen voor swingers?

Neem niet alles serieus.. Er zijn ook zat fakers tussen..

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 10:08

rainbow8 schreef:
Nozidia schreef:
Hebben mensen misschien nog tips voor platformen voor swingers?

Neem niet alles serieus.. Er zijn ook zat fakers tussen..


In mijn ervaring zijn e-platforms nauwelijks de tijd waard.
Je moet eerst de neppers eruit proberen te filteren en dan nóg moet je er rekening mee houden dat ze er tussen blíjven zitten.
Vervolgens moet je het in jouw perceptie koren van kaf scheiden.
Dan contact leggen.
Dan weer schiften en afspreken.
Ga je naar de afspraak valte het vaker wel dan niet tegen.
Ík vind het de tijd/moeite niet waard; heb meer succes gewoon zelf uitgaand.
Ìk doe het niet. Lief steekt er wel tijd in en ik vind het eígenlijk niet eens effectief om samen met haar de andere stellen te gaan ontmoeten; het is zó vaak gewoon niet de moeite waard en een Plan B. niet zo makkelijk.

Wil je met je partner samen scoren dan is een parenclun eigenlijk de enige efficiente weg. Daar kan je dan wellicht kontakten voor privé feestjes opdoen.

Privé-feestjes staan ook op swinger sites maarrrrrr.... die hebben niet zelden een commerciele agenda en verder weet je volstrekt niet wie er komt en dat is dan weer een in míjn ervaring te laag rendement.
Ik ga niet naar feestjes als ik niet vooraf zeker weet dat er stellen komen welke ík leuk vind.

Even terug naar parenclubs. Ook al kom je geen euk stel tegen dan nog kan je daar eigenlijk gegarandeerd sexy lol met je partner hebben.
Ik swing met beide ´vaste´ lieven ( niet tegelijk) waarbij zij heel verchillende aspecten ´zoeken´/beleven wat het voor mij nóg leukerderder maakt *D
Maar, nognógmaals, bij swingen moet de beleving met/voor* je partner de kern zijn en de sexy omgeving een stimulerend extra met eventuele bonus sex zijn, want anders is het veel te vaak teleurstellend en snel een contraproductieve verwachting/druk.

* het wát is individueel verschillend uiteraard: wanneer je als vrouw alleen gaat voor veel sex met verschillende mannen, dan is de succeskans wat hoger ;)

www.homocaballus.net


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Flippertje, GoogleAdsense, judith_irene, Marcella, Mrskiwi, Mutsie93, nano, Pferdchen, PlukenKrul, xxxmh en 62 bezoekers