Als dromen uitkomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:06

Oh wat een leuke foto update en wat toont Twinkle mooi onder het zadel. daar gaat je dochter een hele leuke fijne pony aan krijgen <3

En als je Twinkle zo deftig opgemaakt hebt voor een show, en jij ernaast staat met een hoed op :D dan wil ik ook een foto zien lol.

Schattige poesjes <3 wat ga je ermee doen?

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:27

Ik denk zeker dat Liselotte een top pony heeft straks. En ik ook want ik vind de led classes eigenlijk wel heel leuk. Misschien toch Bert ook maar mee gaan nemen.

Ik zal tussen door foto's maken van alle nieuwe spullen die voor Twinkle komen. Volgende show zal alleen pas in maart zijn. Er zijn er meer maar het is wat lastig de komende tijd om vrij te krijgen op mijn werk. Wel gaan Twinkle en Bert mee naar een clinic in December.

Poesjes gaan hoe schattig ook naar een nieuw huis als ze een week of 12 zijn. 2 zijn er inmiddels besproken. Fb heeft mn advertentie verwijderd omdat ik blijkbaar niet in dieren mag handelen volgens de nieuwe fb regels :)

Even een voorbeeldje hoe vrouwen hier voorbrengen. Het mag overgins wel in broek en blouse.

Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:21

Oh maar ik denk dat jij dat mantelpakje wel kunt hebben hoor ;)

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:38

Wat een leuke update. Bijzonder, dat showen!

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 07:05

Haha ik denk niet dat ik zo een pakje ga dragen. Ik houd het bij een nette broek en blouse.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:44

Het is wel het toppunt van integratie :D

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 10:03

Haha ja dat wel.

Vandaag ook wel goed nieuws. In augustus naar de zadelpasser geweest. Zadel niet goed. Nieuw zadel gekocht maar geen enkele zadelpasser die naar onze regio komt om het op te vullen. Nu een gevonden in andere richting/staat op ruim 2 uur rijden en kan zaterdag al komen. Is best ver maar beter als 3,5 uur rijden.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:18

Mag ook wel wat kosten lijkt mij := damn...

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 10:34

Helaas wel maar alles voor het paard. Ik kan niet van Bert verwachten dat hij spieren kweekt en hard werkt met een zadel wat niet 100% goed ligt. Dus laatste tijd niet veel gedaan. 1 les en verder wat ritjes zonder zadel. Zadelmaker zei dat het met de bestelde pad wel kon om een paar keer per week te rijden.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:41

Ja je moet inderdaad wel, ;) dat heb je ook in zo'n groot land ;)

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 10:58

Dat zijn de nadelen. Zelfde als smid ik heb nu een goede smid op ruim 3 uur rijden hier vandaan. Hij komt iedere 6 weken aan huis (gelukkig) en is hier dan een paar dagen om al zijn klanten hier te doen. Er zitten er ook in de stad waar ik boodschappen doe maar die vinden het te ver rijden, hebben moeite met de telefoon beantwoorden enz. Eentje is wel erg aardig en komt direct als je belt. Helaas is zijn werk wat minder en wil de buurvrouw niet meer dat hij daar komt. En juist de 3 paarden bij de buren maakte dat het voor hem haalbaar was om te komen.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:06

Tsja je moet roeien met de riemen die je hebt, maar zo is het toch opgelost.

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 12:22

Het went ondertussen en het is ook eigenlijk prima als ik zie wat ik er voor terug heb. Paarden aan huis, met rijbaan en longeercirkel. Nieuwe trailer. Dus een stukje rijden is geen probleem. Helemaal nu Bert zelf de trailer oploopt en dan op zn gemak wacht tot alles van achter dicht is en ik naar voor kom om hem te knuffelen. :)

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:22

Wauwie... Bert is ook een echte topper dan.

En die kittens <3 als handelen niet mag, zou je er wel een via pakketpost naar Nederland kunnen sturen? :o?

En wat grappig zo'n show! Heel anders dan hier dus.
Je moet je paard/pony aan de hand voorleiden dus? En onder het zadel? En wat moeten ze nog allemaal doen?

Twinkle is straks als volleert als Liselotte mee kan! Heel erg leuk!

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 08:23

Bert is inderdaad een topper. Die gaat niet meer weg.

Deze show hebben we mee gedaan aan de fokkers klassen. Dat is eigenlijk heel simpel stap en draf aan de hand. Je kan inschrijven in alle klassen waar je pony voor geregistreerd is. Twinkle kan dus part welsh, Australishe rijpony, part Arabian en nog een paar doen.
Er zijn ook klassen onder het zadel. We hebben er maar 3 gedaan maar is inprinciepe het zelfde. Stap,draf en galop op de volte.

We gaan over een paar weken naar een gymhkana met Liselotte. We gaan alleen te topsy ring doen. Daar zijn klassen als schoonste pony, langste staart, kortste staart, happiest combi enz. Super leuk voor kleine kindjes en voor allemaal een prijs.

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 03:19

Wij gaan morgen naar gymkhana met Liselotte en Twinkle is al gewassen en gevlochten. Nog even geen foto's want heb een extra peuter gister en vandaag en heb mijn handen vol.
Zal morgen way fotos plaatsen met haar zwart gelakte hoeven en staart extension.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 07:12

veel plezier!

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 16:17

spannend hoor, ga jij dan ook in apepakkie?

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 05:12

Nee Mer die heb ik nog niet. Het is geen grote show dus niet verplicht. Ik ben aan het sparen en rondkijken een groot deel hebben we nu inmiddels.

Ik plaats straks even een update we zijn namelijk al op de terug weg.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:23

Jaa een update ;) Ik ben benieuwd. ;)

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 10:46

Vandaag dus naar de gymkhana gereden. 2 uur onderweg met Twinkle en Bert.
Wij inschrijven en Twinkle klaar maken want de ring zou om 10 uur beginnen. Twinkle even aan de longe en naar de ring die eerst nog op tijd liep nu aan het uitlopen was. Denk je even in een peuter, 30 graden en vervelende vliegen en dan 20 min wachten.

Kan gebeuren maar voor Liselotte was dat al bijna te veel. Al die tijd heeft ze op Twinkle gezeten terwijl we aan het rondstappen waren. Eindelijk mogen we de ring in. "Pony met de langste staart" Liselotte huilen want de vliegen zaten in haar neus en ogen. Kleine handjes wilden de teugels en het zadel vast houden. Toen kwam event 2 "korste staart" we behaalden een 2de plaats!
Nummer 3 was "happiest combination" ik denk die slaan we over. Liselotte was namelijk nog steeds verdietig en boos op de vliegen. Liselotte zegt vervolgens gaan we Twinkle in de trailer zetten? Dus we hebben 2 events gedaan.
Twinkle en Bert weer op de trailer en onderweg naar de show grounds voor de fysio voor Bert zn half jaarlijkse check up. Ik vraag aan ml heb je nog fotos gemaakt? Uhm ja een paar. 2 dus.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:15

hahahahahahahaha je vriend hoefde dus alleen maar foto's te maken en dit is het resultaat ;) lol. maargoed gefeliciteerd met de 2 prijsjes. Hoe heb je het met Bert gedaan?

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 11:27

Ik heb met Bert niet gereden. Had ik beter wel kunnen doen waren we niet helemaal voor niks. Maar aan de andere kant Lotje moet nog 4 worden. De vliegen hier zijn gewoon niet leuk. Ze heeft het goed gedaan. Toen we thuis waren zei ze; Twinkle look at your ribbons. I love you Twinkle.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:57

Ahh jammer, maar inderdaad Lotje is nog zo klein. Kira zou het ook niet leuk vinden denk ik zo... :=

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:32

Ach het arme meisje. Zo klein, dan is het moeilijk allemaal. Toch knap grdaan!