Oeps, verkeerde woord!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 19:56

Ik heb vaak dat ik de vaat in de wasmachine wil zetten :')
En dan antwoorden mijn ouders doodleuk: Ja doe dat, doe je dan je was in de afwasmachine...

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 20:04

Ik zat te knikkebollen op de bank. De deurbel gaat.
Ik doe open en zeg: dag, met Inge bladiebla (mijn echte achternaam dan natuurlijk..).
Ik keek er eerst nog serieus bij en daarna kwam het bij me binnen :x |o

Nessie

Berichten: 8580
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 20:07

Ik werk in de autobranche en zei tegen de verkopende partij dat onze coureur morgen de auto kwam ophalen.. :+ Verkoper gaf al aan dat hij hoopte van niet.

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 20:51

Ik dacht aan Hilary Clinton en toen zei ik Hilton :+

En in een half Nederlands, half Engels gesprek, sowieso al leuk, dat schakelen de hele tijd. Dit keer ging het over pindakaas. Peanutbutter dus. Maar ik mixte het door elkaar en toen werd het penisboter _O- En dat bedoelde ik echt helemaal niet :') Mijn docent moest er heel hard om lachen en collega's destijds bleven het ook steeds weer zeggen.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 20:53

IMJ schreef:
Ik zat te knikkebollen op de bank. De deurbel gaat.
Ik doe open en zeg: dag, met Inge bladiebla (mijn echte achternaam dan natuurlijk..).
Ik keek er eerst nog serieus bij en daarna kwam het bij me binnen :x |o

Hahahahahah :')

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 20:54

MarlindeRooz schreef:
Dit lijf is op mijn topic geschreven! Ga het zeker volgen!

:j :') :')

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 21:26

Ik woon in Engeland en was in de winkel waar de medewerkster me vroeg: Would you like a bag?
Mijn antwoord, no thank you hoor..
Alleen, tsja.. dat arme meisje heeft waarschijnlijk gedacht dat ik dr uitschold, want ze keek me heel raar aan. Ik besefte me pas buiten wat ik gezegd had :')

_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 21:27

Ik zei een keer: er fietst een auto achter ons :+

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 21:27

_Nadia_ schreef:
Ik woon in Engeland en was in de winkel waar de medewerkster me vroeg: Would you like a bag?
Mijn antwoord, no thank you hoor..
Alleen, tsja.. dat arme meisje heeft waarschijnlijk gedacht dat ik dr uitschold, want ze keek me heel raar aan. Ik besefte me pas buiten wat ik gezegd had :')

Hahaha oh jeetje wat erg :')

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 21:58

Oooh, dit soort dingen heb ik zo vaak :z.

Een leerling vroeg me een keer hoe je een bepaald woord moest schrijven. En ik antwoorde heel behulpzaam 'met een lange V!' ....

En laatst vroeg ik mijn vriend om de grasmaaier boven te zetten zodat ik daar zo mee bezig kon.. bedoelde natuurlijk de stofzuiger O:) . De woorden vriezer en oven gebruik ik ook standaard door elkaar..
Laatst bijgewerkt door x_Rebecca op 19-09-17 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:05

x_Rebecca schreef:
Oooh, dit soort dingen heb ik zo vaak :z.

Een leerling vroeg me een keer hoe je een bepaald woord moest schrijven. En ik antwoorde heel behulpzaam 'met een lange V!' ....

En laatst vroeg ik mijn vriend om de grasmaaier boven te zetten zodat ik daar zo mee bezig kon.. bedoelde natuurlijk de grasmaaier. De woorden vriezer en oven gebruik ik ook standaard door elkaar..


Wat bedoelde je nou met de grasmaaier? :Y)

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:14

Shanna schreef:
x_Rebecca schreef:
Oooh, dit soort dingen heb ik zo vaak :z.

Een leerling vroeg me een keer hoe je een bepaald woord moest schrijven. En ik antwoorde heel behulpzaam 'met een lange V!' ....

En laatst vroeg ik mijn vriend om de grasmaaier boven te zetten zodat ik daar zo mee bezig kon.. bedoelde natuurlijk de grasmaaier. De woorden vriezer en oven gebruik ik ook standaard door elkaar..


Wat bedoelde je nou met de grasmaaier? :Y)

Ik zat ook al te kijken ja :')

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:15

Hahaha. Oeps. Stofzuiger....

Dat is me overigens ook al vaker dan eens overkomen :').

Lynn_Nikita

Berichten: 25458
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:15

Ik gok stofzuiger

xZiva_

Berichten: 3994
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 00:08

Mijn moeder haalt nog wel eens mijn naam en die van de hond door elkaar..

Gesprek ging over hondenpoep op straat
Doodleuk op een verjaardag: Jerney poept altijd netjes op het gras :D

Familie keek mij lichtelijk raar aan

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 00:19

ik werk in een dierenwinkel en het maakt niet uit welke periode van de dag maar soms zeg ik goeiemiddag als het goeiemorgen hoort te zijn of goedeavond als het middag hoort te zijn.

Normaal zeg ik ook als alles gescand is ''dat word dan 12,95 alstublieft'' maar soms, heel soms (zaterdagochtend meestal :') ) ''wilt u de bon?'' terwijl de mensen uberhaupt nog geen tijd hebben gehad om te betalen. Of twee keer vragen of ze een bon willen terwijl ze de eerste keer al nee hebben gezegd.

senna21

Berichten: 11850
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 00:20

Xziva _O- Pas maar op.
Straks krijg je een boete voor wild-poepen.

MosselJarig
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 00:30

Ohhh wat een heerlijk topic!
Ik draai heel vaak woorden en letters om..
Afdekzeil wordt afzeikdel bv..

En zo wilde mijn zus ooit ook wel een plakje snuikerbrood

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 00:33

xZiva_ schreef:
Mijn moeder haalt nog wel eens mijn naam en die van de hond door elkaar..

Gesprek ging over hondenpoep op straat
Doodleuk op een verjaardag: Jerney poept altijd netjes op het gras :D

Familie keek mij lichtelijk raar aan

_O-

Ik woon ook in Engeland en was een tijdje geleden uit eten met m'n vriend en schoonouders. Ik was doodmoe die dag, en toen we weg gingen en langs de ober liepen wilde ik iets met "thanks, it was lovely" zeggen, in plaats daarvan brabbelde ik doodleuk en vol overtuiging, "thanks, love you" :') Oeps.

Horsier

Berichten: 386
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: Mill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 08:38

_Nadia_ schreef:
Ik woon in Engeland en was in de winkel waar de medewerkster me vroeg: Would you like a bag?
Mijn antwoord, no thank you hoor..
Alleen, tsja.. dat arme meisje heeft waarschijnlijk gedacht dat ik dr uitschold, want ze keek me heel raar aan. Ik besefte me pas buiten wat ik gezegd had :')


_O- _O- hahah oh wat genant, als je kwartje dan valt kun je ook wel door de grond zakken.

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 09:50

Gisteren in de pauze tegen m'n collegas (ging over kleine autos)
Je voorbenen zijn de kreukelzone....nou de stempel paardenmeisje zit weer heel hard op mijn voorhoofd.


Onderbenen dus.

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 09:51

Ik wilde in de godsdienstles vertellen dat mijn buurman een dominee was, maar zei heel serieus dat ik naast een domino woon. Iedereen (inclusief docent lagen op de grond van het lachen en ik had echt geen idee wat ik nou voor grappigs had gezegd). Na 20 minuten konden ze me pas vertellen wat ik nou eigenlijk had gezegd.
Vooral mijn enorm serieuze gezicht erbij maakte dat het grappig was.

Daarnaast zeg ik dus altijd goedemorgen als het al middag is en goedemiddag als het nog ochtend is.

En ik kan geen twee dingen gelijk, dus soms vraagt mijn moeder wat terwijl ik zot te appen. Dan krijgt diegene waarmee ik zit te appen opeens random een woord of zin, "ja", "nee" of "aardappels met groente".

Deze zomer zat ik met vrienden in de trein in Duitsland en hadden we het over de tweede wereldoorlog. Toen kwamen we langs een veld met groentes en vroeg een van m'n vriendinnen wat dat voor groentes zouden kunnen zijn. En ik riep toen dus keihard door de trein "Spinazie!!"(uitgesproken als spi-nazi").

Ik gooi mijn kleding standaard in de afwasmachine en de borden in de wasmachine.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 11:06

_O- ik lig echt dubbel en herken sommige versprekingen heel erg, heb ook vaak de neiging om penisboter te zeggen ipv pindakaas of peanut butter. :+

Verder het engels en versprekingen hihi arme kind hoor noemen. En de deur ooen doen met je eigen naam is wel erg slaperig duf. :))

Op school op godsdienstles ook wel eens een verspreking van de leraar gehad. We hadden een grieks orthodoxe priester als leraar. Schat van een man die boeiend les gaf over alle geloven. Alleen een keer heeft hij onze klas volledig slap laten liggen van het lachen.

Ging over jodendom en hij zei alle joodse mannen moeten een kapotje dragen. Waarop iedereen zo ongeveer in een lachstuip schoot en hij in eerste instantie niet doorhad waarom. _O- :P

Voor mensen die het niet weten joodse mannen dragen een kepeltje op hun hoofd. Soort van plat dopje. Kapotjes is een ander woord voor condooms. :))

Jorex

Berichten: 9936
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Oeps, verkeerde woord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:01

Mijn moeder vroeg me net of ik de regen van de waslijn wil halen, want het gaat zo wassen :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:20

_O- tsja