Voor mensen die Dorine pbtje sturen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 16:23

Hoi!
Sorry dat ik niet iedereen antwoord geef als ik een pbtje krijg, maar ik kan niet meer zo langdurig pb-en als een tijdje terug, merk toch dat ik moe en niet-geconcentreerd ben.
Maar ik lees ze allemaal wel, geniet van jullie verhalen, tijdens de maaltijden ook hihi.
Een keurig glas tomatensap tijdens het foto's kijken van de Apeldoornse Kampioenschappen, en een gezonde zelfgemaakte groentesoep tijdens de brave galop van Honey met haar kleine verzorg-mannetje op haar rug...
Of een ondeugende bak met chips en dipsaus, met de gedachten bij een nóg ondeugender meisje: Tinkerbell *LOL* .
Tja ik kom er wel.
En schrijf ik een keertje niet
weet dan dat ze het wel ziet
dat ze leest wat je bedoelt
dat ze toch
meevoelt?

Bedankt voor al jullie pbtjes, echt super Lovers !!


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:30

Ik hoop dat je er gauw weer bovenop komt. Je hebt nog een lange weg te gaan, maar aan 't einde wacht je droompaardje!

Succes en heel veel sterkte, ook voor je familie.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:53

Ik denk ook wel dat jij en Sanderijn op dit moment de Bokkers zijn waar iedereen ontzettend mee meeleeft.
Ik hoop je echt een keer te ontmoeten als je weer beter bent, je lijkt me zo'n bijzonder mens....
Mag ik een keertje naar je paardje komen kijken volgend jaar?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 17:10

Sonja, als ik tijd heb volgend jaar dan kom je maar hoor!
Maar dat is allemaal nog in de toekomst, eerst maar eens een leuk paardje zien te vinden waarmee het goed klikt, dat duurt natuurlijk ook even.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:02

ach welnee!!!
dat paardje vinden we zo!!
we doen gewoon een bokt-speurtocht naar een paardje voor Dorine!!!!
Dat gaat lukken, ik voel het!!

Lieve Dorine, ga zo door!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, corinec, Dammie, Eleeke, Gaby, Googlebot, IASCrawler, karelien, katinker, LiDi, mirtedl, Stephaniiee_, Taucha, teunis001, Vjestagirl en 67 bezoekers