Motivatie o,o of nog dieper

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Motivatie o,o of nog dieper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 13:50

Ik ben nu bezig met een reintergratie programma. Eindelijk je wilt niet weten hoelang dat geduurt heeft.

Maar mijn motivatie is gewoon tot 0,0 gedaalt of nog dieper om mijn huidige werk weerop te pakken.
Ik heb gewoon 0,1 % steun gehad van mijn collega's en baas.
Nu geven ze een beetje mij de schuld omdat ik terwijl ik lopend patient was/ben niet vaak genoeg ben langsgeweest. Dat was dus voor hun een reden om niks te doen. Verward Ook belden ze liever niet naar huis omdat ik nog thuis woon Verward Ja pappa en mamma zijn boemannen.
Maar goed als ik er was zeiden ze bijna niks en bij de mededeling wat ik precies had kon ik een paar rare woorden naar mijn hoofd krijgen.

Mijn baas denk nu ook dat het psychisch is en niet meer lichamelijk. Ik ben echt niet getikt en weet precies wat ik voel.

Nu heb ik via de reitegratie ook een paar gesprekken met een psychologe.
Nu moest ik dus een papier invullen wat over het werk gaat, hoe je daarbij voelt, wat er verandert kan worden etc etc.
Verder wordt alles opgerakeld waar ik mezelf al lang had over heen gezet.

Maar er komt bij mij gewoon helemaal niks meer uit.
Lichamelijke training, zeg dat je het echt voor jezelf doet maar ook dat wordt steeds minder. Ik vind het wel leuk om te doen het is zelfs nog gezellig ook OK dan!

Motivatie 0,0 dus.
Ik heb gister 3 soll.brieven geschreven en voor een nieuwe baan ben ik wel 100% gemotiveerd.

Ik ga het vanmiddag wel voorleggen, want dat papier is dus niet ingevuld.
Ik ben er gewoon zo klaar mee dat wil je niet weten. Verder valt er ook niks te plannen, sta s' ochtends op en ben blij als ik s'avonds weer in bed lig. Heb ik een hele dag actief dingen gedaan kan ik gewon niet slapen zoveel energie dat ik nog over heb maar ik kan er gewoon niks mee.

ben het Misselijk beu het leventje wat ik nu leid

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:30

Het is een goede stap geweest om te solliciteren. Op je werk zit je toch een groot gedeelte van de dag! Ik hoop voor jou dat je een nieuwe, leukere baan vindt!

Veel sterkte!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:39

Ik zou inderdaad ook voorleggen dat je meer ziet in ander werk. Echt niet motiverend zo'n werkgever. Ze moeten er zelf ook wat aan doen. Ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent. Wat kost een telefoontje nou helemaal?
Gaat het lichamelijk wel goed met je? Hopelijk krijg je snel een keer een leuke baan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:43

Let's shake hands! Ik moet ook echt zeer binnenkort ander werk vinden, word gillend gek op mijn huidige werk en ga er met flinke tegenzin heen. Als het nog even zo doorgaat, zit ik zo weer thuis... De bedrijfsleider helpt me wel, maar vooral de assistent bedrijfsleider zit me flink te dwarsbomen. Ook een paar anderen willen het allemaal niet snappen. Heel erg vervelend inderdaad!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 21:13

Nou ik heb het vandaag met de psychologe overlegd.
Zij was het met me eens.
Wel zeer goede mensen die echt naar je luisteren en je begrijpen daar bij" de gezonde zaak" Dus als je ooit daar eens terecht komt zit je zeker goed.

Ik ga dus flink solliciteren en hopen dat ik voor terug keer bij mijn huidige baas een andere baan vind.

Lichamelijk gaat het wel goed. Mijn linkerhelft heeft wel erg geleden maar het gaat langzaam aan beter.
Ik heb er niet echt last van op een beetje spierpijn/irritatie na maar ik kan bijna alles weer. OK dan!