eeenng

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 01:20

ik lich te huilen in me bed ik denk er telkens over!als het maar geen wereld oorlog wordt!ik denk dat ik een tijdje niet meer naar deze topic kijk ik ga er heel raar over denken wordt er bang van enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 01:49

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor. De kans dat het oorlog wordt is heeeeeel minimaal.
Een oorlog beginnen doe je niet zomaar, toch?

Er moet eerst uitgezocht worden wie deze dingen heeft gedaan en daar zijn ze in Amerika heel druk mee bezig. Zodra er bekend is wie het gedaan heeft, dan zal er nog wel wa gebeuren, maar het zal geen oorlog worden.

Hier op het forum is al verschillende keren aangegeven waarom het geen oorlog zou worden.
Bij de vorige oorlogen wilde het ene land het andere hebben zeg maar, dat is nu niet aan de orde.

Vraag anders of er op school eens uitgebreid over gesproken wordt, dan kom je er wel uit denk ik.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:44

hoi lovely en helen
lovely: ik denk dat helen zo bang is omdat ze er maar 4 uur met de auto vanaf is, en dat vind ik zelf ook erg dichtbij.

helen: komop meid je kan het wel bij mij kwijt,komop meid je red het heus zet je door, denk aan positieve dingen en aan hoeveel steun je rondom je hebt