Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 01:37

:oo ik heb inderdaad die Nederlandse versie!


bridgetF
Berichten: 2174
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 08:52

Rosabel schreef:
Ik ben bang dat ik deze week het schip ben ingegaan. Wel met een zadel. Weet iemand hoe lang je moet wachten (qua aantal dagen) voordat je aangifte van oplichting kunt doen? Gaat om een zadel dat 14 februari verzonden zou worden. Tot op heden is hier niets gearriveerd en verkoper reageert niet op berichten als ik om een track en trace nummer vraag. Ze blijven aangevinkt staan als niet gelezen.

Baal echt. Ging niet om honderden euro's, was al een ouder zadel...maar toch.


Wat ik altijd doe met grotere bedragen en ik kan het echt niet ophalen, is de verkoper opslaan onder favorieten verkopers.
Je zou via een ander account kunnen reageren op een ander artikel, afhaalafspraak maken om zo het adres te krijgen. Wel daarna netjes afzeggen, maar het adres heb je dan.

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:38

BritgetF; Klopt helemaal. Dat heb ik ook direct gedaan...maar er is 1 probleempje...het zadel was het enige item dat ze te koop had. Heb haar nog wel onder mijn favoriete verkopers. Dus afwachten tot ze weer iets adverteert en dan inderdaad direct toeslaan.

Volg ons op instagram:TipiPoint Stud

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:40

Ik begrijp het ook niet helemaal: de betreffende verkoper is al 8 1/2 jaar verkoper op de marktplaats. Ik dacht echt dat het dan wel vertrouwd was. |(

Volg ons op instagram:TipiPoint Stud

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:42

Meer mensen storing met berichten op marktplaats? Bij mij is nu alles weg

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:25

Hier ook storing, of berichten die niet bezorgd worden. Al langer hoor..

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:36

Ik heb nergens geen last van.

ONDERSCHRIFTLOOS

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:39

Paar keer gerefreshed en ze zijn weer terug

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Selina

Berichten: 14217
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 18:20

Als je misschien opgelicht bent. Kun je dan ergens het IBAN nummer opgeven zodat andere mensen gewaarschuwd zijn?
Krijg nu al bijna een week geen contact dus als dat blijft doorgaan, wil ik niet dat ze misschien hetzelfde doet bij anderen.
Kost me zoveel energie die ik niet heb. Het is maar een klein bedrag, maar gewoon de stress eromheen. Super irritant.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 19:24

Ik weet wat je doormaakt...je kan het banknummer wel checken op de politie site. Dan krijg je wel te zien of het geregistreerd staat als verdacht. Ik ga maandag aangifte doen van oplichting. Ben het na 10 dagen spuugzat en idd de stress eromheen. Ik word 's ochtends meteen boos wakker. Dat is niet bevorderlijk.

Volg ons op instagram:TipiPoint Stud

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 20:13

Ik heb maanden gezeuld met spullen, nooit (een deftige) reactie erop gehad. En nu als het goed is binnen de week verkocht.

katja_silke

Berichten: 367
Geregistreerd: 22-12-15
Woonplaats: Friesland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 17:32

Net een hele fijne en makkelijke verkoop gehad! Had schaatsen te koop gezet gister ochtend, gister middag en bod van 10 euro, wat mijn vp was, dus ik ben akkoord gegaan. Die dag kon ze ze niet meer ophalen en ivm werk en vandaag moest ze ook werken, maar ze heeft ze zojuist opgehaald, hele vriendelijke vrouw! Geen problemen gehad en ben blij dat het ook nog zo kan!

Life must be lived forwards, but can only be understood backwards.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 18:41

Goed idee, ik heb ook nog schaatsen op zolder... 1x op geschaatst :+

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:39

Die raak je nu wel kwijt!

Ik heb afgelopen weekend ook lekker verkocht. En zo leuk als iemand dan een berichtje stuurt dat hij zo blij is met zijn aankopen.

Ik was in de garage op zoek naar iets dat ik niet kon vinden maar wel een aantal dingen gevonden die zo op Marktplaats konden en de helft daarvan alweer verkocht. Dat is leuk opruimen.

Mark en Cézanne (Mistral x Bernstein), Dressuur L2 + 13, Springen B + 8, SGW B+11

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:20

En de schaatsen zijn net opgehaald :')

Vjestagirl

Berichten: 26627
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:48

Zucht...

Ik heb een product op marktplaats staan. Vraagprijs €75,-.
Ik krijg een bod van €35,- dus terug gemaild dat ik dat te weinig vind en dat ze het voor €60,- mogen hebben. Als antwoord daarop komt er een berg vragen, die ik allemaal netjes beantwoord. En dan komt de prachtige opmerking "ik vind €60,- teveel, ik geef het ook maar weg aan een kennis, kan het niet goedkoper?".
Wat kan mij dat nou wat schelen wat jij er mee gaat doen? Al zet je het in de schuur, flikker je het bij het oud vuil of ga je er hennep in kweken. Dus netjes geantwoord dat ik ze veel succes wens met de zoektocht. Krijg ik nog weer een mailtje, dat ik niets over heb voor een ander en dat je mensen ook eens een gelukje moet gunnen... -O-

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:52

Vjestagirl schreef:
Zucht...

Ik heb een product op marktplaats staan. Vraagprijs €75,-.
Ik krijg een bod van €35,- dus terug gemaild dat ik dat te weinig vind en dat ze het voor €60,- mogen hebben. Als antwoord daarop komt er een berg vragen, die ik allemaal netjes beantwoord. En dan komt de prachtige opmerking "ik vind €60,- teveel, ik geef het ook maar weg aan een kennis, kan het niet goedkoper?".
Wat kan mij dat nou wat schelen wat jij er mee gaat doen? Al zet je het in de schuur, flikker je het bij het oud vuil of ga je er hennep in kweken. Dus netjes geantwoord dat ik ze veel succes wens met de zoektocht. Krijg ik nog weer een mailtje, dat ik niets over heb voor een ander en dat je mensen ook eens een gelukje moet gunnen... -O-


Oh verschrikkelijk dat soort mensen...jeetje..

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:57

Dat soort mensen snap ik echt niet...

Vorige week ook.. ik had een kledingpakket erop, met allemaal zo goed als nieuwe en nooit gedragen merkkleding, voor 12,50. Vrij groot pakket (10/15 stuks kleding)doos was iig echt groot). Kreeg ik een reactie of de prijs niet wat omlaag kon. Nou eh, nee. Ja want ze zat in de bijstand en had weinig kleding dus of ik niet nog wat extra shirtjes had. Had ik niet, maar wel een jasje van de h&m dus die heb ik erbij gedaan, stond netjes op sollicitaties etc dus dan denk ik; ik help er iemand mee.

Krijg ik na het ontvangen van de doos een berichtje van d’r, dat ze het wel een beetje jammer vond dat ik er geen shirts bij had gedaan en dat ze hier niks aan had omdat ze dit geen leuke kleding vond.

De kleding stond gewoon in z’n geheel op de foto dus ze wist wat ze kocht.
Laatste keer dat ik iets extra’s doe voor een ander. Waar halen mensen het lef vandaan...

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:00

Stank voor dank...pfff , daarom doe ik ook niet meer mee aan de weggeefhoek op FB, verschrikkelijk.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

MarleenM

Berichten: 1856
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:29

Pff Rachelle, denk je dat je iemand blij maakt.. Dan had ze het maar moeten komen ophalen.

Ik werd onlangs op facebook geplaatst als oplichter :oo

Ik had zwangerschapskleding op facebook gezet in meerdere groepen. Alles werd direct geplaatst behalve in 1 groep,want daar moet het eerst goedgekeurd worden door een beheerder.
Naja iemand reageerde binnen 15 min het plaatsen en tot een overeenkomst gekomen dat ze een paar dagen later zou komen.

Word na een aantal uur in die andere groep mijn bericht goedgekeurd en geplaatst. Maar schijnbaar zat die dame ook in die groep.
Zet ze gewoon ons bericht in printscreen groot met de tekst pas op oplichster,heb een afspraak en ze bied het gewoon ook hier alsnog te koop.

Geen pb of iets dergelijks,mij meteen geblokt.
Nou heb maar onder het berichtje gezet dat ze voorzichtig moet zijn met iemand oplichster noemen en dat als ze fatsoenlijk was ze mij eerst persoonlijk benaderd had. Na paar min had ze het bericht eraf gehaald.

Zo belachelijk.. Kan er nog boos om worden >;)

Kerstmuts

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:15

Nou MarleenM, die had de kleding in een diep gat mogen steken, maar mooi dat ze die niet meer op mocht halen. Wat een gestoord wijf zeg. bah!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 07:26

Ik heb echt een x weer een super goede ervaring :)
Had een tijdje geleden 2e hands van iemand een deken overgekocht, wou hem vd week op doen, toch te groot.
Dus zag op Mp een goede maat te koop, en een onderdeken die ik nog zocht, gevraagd of ze toevallig wou ruilen en ik de onderdeken erbij kocht, dus gisteren langs geweest, hele leuke mensen en ik heb goede dekens.

Nu nog een halsstuk erbij zien te vinden

Xanthippe

Berichten: 1720
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:42

Ik heb ook nog een goeie koop gedaan.
Op facebook had ik gereageerd op een paar schoentjes en een paar sloefjes voor mijn zoontje. Gelukkig was ik zo slim om bij het ophalen (ik laat nooit verzenden, wil het altijd kunnen zien en nakijken) zijn huidige sloefjes mee te nemen, zodat ik de zolen tegen elkaar kon houden en zeker niets te klein zou kopen.
Het was een last minute idee, maar wat was ik blij dat ik het had gehad! De sloefjes, die een maat groter hadden moeten zijn als de huidige, waren beduidend kleiner. Dus die laten staan en de schoentjes waren goed. Dan toch nog een paar sloefen meegenomen dat nog een paar maten te groot is, maar ze waren zo schattig.
Gesteld voor 2 paar perfect uitziende schoenen/sloefenvoor €15.
Lang leve veilingen voor kinderspullen waar ze zo snel uitgroeien! *\o/*

I'm addicted to the way I feel when I think of you.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:45

Ons nieuwe bed wordt straks bezorgd dus ik heb het huidige bed net gratis aangeboden op MP. Binnen twee minuten had ik al een vraag of we het bed nog hebben. 'Jazeker, hij moet zelfs nog uit mekaar'. :')
Zou wel heel fijn zijn als hij vandaag of morgen wordt opgehaald want anders ben ik bang dat hij naar het grofvuil moet omdat hij dan in de weg staat.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 18:19

Zijn hier mensen die weten hoe ik een bankrekening kan controleren op oplichting/fraude? Ik heb een CK badpak wat al een week gereserveerd is voor me, net betalingsverzoek ontvangen en het nummer gegoogled. Krijg direct dingen over oplichting. Het is voor mij geen goedkope uitgave dus vandaar dat ik google.. Wat zouden jullie doen?

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2016 <3