Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:48

Ik ben echt even geïrriteerd!
Mooie pot gevonden op marktplaats van een merk. Bijna niet te krijgen en voor mij op te halen, reageert die verkoopster niet meer... Wel alles lezen maar een reactie? Ho maar! Verschrikkelijk....wil die pot zo graag maar ben er nu wel ontzettend klaar mee :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:50

Coconut schreef:
Ik ben echt even geïrriteerd!
Mooie pot gevonden op marktplaats van een merk. Bijna niet te krijgen en voor mij op te halen, reageert die verkoopster niet meer... Wel alles lezen maar een reactie? Ho maar! Verschrikkelijk....wil die pot zo graag maar ben er nu wel ontzettend klaar mee :(


Ff bellen? ;)

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:15

Coconut schreef:
Ik ben echt even geïrriteerd!
Mooie pot gevonden op marktplaats van een merk. Bijna niet te krijgen en voor mij op te halen, reageert die verkoopster niet meer... Wel alles lezen maar een reactie? Ho maar! Verschrikkelijk....wil die pot zo graag maar ben er nu wel ontzettend klaar mee :(

Blond Amsterdam pot?

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:22

Ja klopt inderdaad! Van Blond.
Er staat helaas geen telefoonnummer bij...

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:32

Wtf die vuile rijschoenen/kleding, wat is dat voor fetish dan. :') Wat moeten die mensen daar mee joh?

Oehlala
Berichten: 4302
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:39

Oh ja dat ken ik. Wel lezen en niets meer horen. En dan na een maand oh maar hij is al verkocht hoor.

Heb er nu veel schoenen opstaan, kan ze niet meer aan ivm knieblessure. Maar zulke berichtjes heb ik nog niet gekregen.

Lynn_Nikita

Berichten: 25453
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 21:13

Dat kastje frustreerd mij ook mateloos. Perfecte maten en lade. Nog niet tegengekomen dus een 3e bericht gestuurd. Of het al verkocht is of dat ze niet meer wil verkopen

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 21:32

Vervelend als mensen niet meer reageren..

Had er vandaag één die niet kwam opdagen..
Kreeg na een uur dat ze autopech had, maar ze wilt wel een andere keer komen..

Narcissa
Berichten: 3046
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 22:14

Ik heb een rijbroek verkocht. Goed gedieet dus te groot geworden. Broek weinig gedragen maar toch staat "gebruikt" gezet. In prima staat.

Wilde er eig minimum nog 20 voor maar uiteindelijk akkoord gegaan met 20incl. Meteen opgestuurd toen ik de betaling had.

Komen er nu klachten dat er vlekjes inzitten, met foto bij. Idd wat kleine vlekjes, had ze zelf niet eens gezien... Aan de ene kant heb ik zoiets van ok, rot maar je kan geen gloedjenieuwe verwachten voor 13.50. Aan de andere kant altijd tevreden klanten gehad en zit niet te wachten op een negatieve recensie.

Wat zouden jullie hiermee doen?

ReadTheRulez
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 22:15

Niet te druk om maken. Voor die prijs al helemaal!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 22:43

xLes schreef:
Ik heb een rijbroek verkocht. Goed gedieet dus te groot geworden. Broek weinig gedragen maar toch staat "gebruikt" gezet. In prima staat.

Wilde er eig minimum nog 20 voor maar uiteindelijk akkoord gegaan met 20incl. Meteen opgestuurd toen ik de betaling had.

Komen er nu klachten dat er vlekjes inzitten, met foto bij. Idd wat kleine vlekjes, had ze zelf niet eens gezien... Aan de ene kant heb ik zoiets van ok, rot maar je kan geen gloedjenieuwe verwachten voor 13.50. Aan de andere kant altijd tevreden klanten gehad en zit niet te wachten op een negatieve recensie.

Wat zouden jullie hiermee doen?

Schouders ophalen en laten gaan. Voor die prijs echt niet druk om maken. De rijbroek is goed bruikbaar, zitten geen gaten in of versleten.

upendo

Berichten: 22273
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 23:12

Hij is gebruikt, toch? Even flink door de wasmachine heen halen en dan zie je niks meer van die plekjes.

Naast de vrijgevige oma is autopech ook een veelgehoorde smoes hier. Of file.. Dé perfecte reden om om te draaien en terug naar huis te rijden, schijnbaar. :')

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 05:27

Ik voel me nu een beetje een rare koper.
Vorige week een nieuw konijnenhok gevonden, voordat ik contact op nam met verkoper overlegt of we het met een aanhanger konden ophalen, was geen probleem.
Vervoer kan uiteindelijk toch niet geregeld worden. Die verkoper bijna een week aan de lijn gehouden, in een poging om toch het vervoer geregeld te krijgen. Helaas lukt het me echt niet dus gisteravond maar een berichtje gestuurd dat ik er toch vanaf zie om die reden.

De man had er gelukkig geen probleem mee en zei dat het netjes was dat ik liet weten toch niet te kopen.
Maar voel me wel een beetje rot naar die persoon toe.

Anouk_H

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 07:26

Ik voel me ook een rare verkoper. Ik heb voor iemand anders 4 nrps pony's te koop staan met een telefoon nummer van de eigenaar erbij en duidelijk vermeld dat ik alleen tussenpersoon ben. Krijg ik een berichtje met de vraag voor foto's en filmpjes, ik gaf aan die savonds te sturen. Ben het die dag helemaal vergeten dus ik stuurde de dag erna excuses en dat ik het die avond alsnog zou sturen. Alleen 2 uur na dat berichtje heb ik mijn telefoon stuk laten vallen en ben al mijn fotos en filmpjes kwijt. En de andere meiden van stal hadden ze ook niet meer. Dus ik weer een berichtje gedaan denk die zullen ook wel denken al 3 keer een smoes. Gelukkig willen ze zaterdag komen kijken. Heb deze week wel nieuwe filmpjes gemaakt en die gestuurd,maar daar heb ik geen reactie opgekregen. Dus ben benieuwd of ze nu wel nog op komen dagen

Lynn_Nikita

Berichten: 25453
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 07:57

De advertentie vsn het kastje is na mn 3e bericht verwijderd. Geen bericht niks. Ook niet netjes. Reageer dan met sorry het was al verkocht en vergeten om de adv te verwijderen of zo

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 14:52

Ik heb ook weer wat aparts. Ik heb 2 diner en 2 ontbijtborden van blond erop staan. Een paar weken geleden kreeg ik een berichtje van een dame die ze wilde hebben.

Aangezien ze met de fiets moest komen vanuit een aangelegen dorp, heb ik aangeboden ze even langs te brengen. Hoorde niks meer en ineens een berichtje dat ze er toch vanaf ziet. Nou ja, geen punt. :)

Vanmorgen op dezelfde advertentie een bod wat op 2/3 van mijn vraagprijs ligt ( 15 geboden op vraagprijs 22,50 ). Weer die dame. Ik heb gezegd dat ze ze voor 20 euro kan komen halen.

Ben benieuwd of ze nog reageert. :P

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 14:56

Blond verkoop is altijd raar :+

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 15:25

Ja, echt he! Ik heb altijd van die vreemde mensen aan de deur, haha :')

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:17

Ja echt. Ik krijg dus ook totaal geen reactie meer van diegene die veel Blond verkoopt in mijn regio. Belachelijk en vreselijk irritant!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:45

probeer een splinternieuwe Christ premium plus barebackpad incl christ dekje te verkopen willen ze kopen hoor je niks meer 250 voor hele set lijkt me niet duur, ophalen of verzenden

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:46

Mjah ik vind dat ook wel duur :=

Saul

Berichten: 9649
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:54

Lynn Nikita mss is de advertentie verlopen?

Ik heb ook weer wat leuks.
Deken verkocht via MP. Op vrijdag betaald dus dan is het maandag pas op de rekening. (zonder IDEAL) krijg ik zondag al de eerste reminder of het al op de post is.
Eh nee.
Maandag extra gehaast om het voor 16 uur bij de post te krijgen. Bewijsje op de foto gezet.

Krijg ik de vraag wat is de code. Nou eh ja die staat op de foto.
Kon ze niet lezen. Dus gezegd als ik het niet vergat ik het gister avond door zou geven.
Wel vergeten :+) dus krijg ik net een herinnering van haar.

Dat is vreemd dacht ik zal het pakket eens traceren. Is het dinsdag ochtend al geleverd bij dr.
Mensen serieus? Wat is het doel dan van dit soort berichtjes, hopen dat ik stom genoeg ben om er in te trappen dat het niet geleverd is?

Vind dit echt zo ontiegelijk jammer. Het steekt gewoon dat mensen zo iets doen.

Edit: Dit is dus helaas niet de eerste persoon die zo iets probeert ...

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 20:14

Ineke2 schreef:
Mjah ik vind dat ook wel duur :=


nieuwprijs alles 550 euro.. hij is hooguit 6x kort gebruikt.. vind juist meevallen

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 20:15

Saul schreef:
Lynn Nikita mss is de advertentie verlopen?

Ik heb ook weer wat leuks.
Deken verkocht via MP. Op vrijdag betaald dus dan is het maandag pas op de rekening. (zonder IDEAL) krijg ik zondag al de eerste reminder of het al op de post is.
Eh nee.
Maandag extra gehaast om het voor 16 uur bij de post te krijgen. Bewijsje op de foto gezet.

Krijg ik de vraag wat is de code. Nou eh ja die staat op de foto.
Kon ze niet lezen. Dus gezegd als ik het niet vergat ik het gister avond door zou geven.
Wel vergeten :+) dus krijg ik net een herinnering van haar.

Dat is vreemd dacht ik zal het pakket eens traceren. Is het dinsdag ochtend al geleverd bij dr.
Mensen serieus? Wat is het doel dan van dit soort berichtjes, hopen dat ik stom genoeg ben om er in te trappen dat het niet geleverd is?

Vind dit echt zo ontiegelijk jammer. Het steekt gewoon dat mensen zo iets doen.

Edit: Dit is dus helaas niet de eerste persoon die zo iets probeert ...



wow dat is inderdaad wel triest haat zulke mensen!

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 08:27

Zo triest dat soort mensen. Ik had dit gezegd: "Hier heb je de T&T code, maar als het goed is staat dat ook op de doos die je al hebt ontvangen". Hahaha