Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:25

GamblersCup schreef:
Charizard schreef:
Is er hier misschien een Duitse bokster actief die mij kan helpen :)?

Er zijn hier geen duitse mensen op het forum zover ik weet. Ik woon al wel 15 jaar in duitsland, mag dat ook? :D
Of ik kan helpen weet ik niet, wat is er?


Als je savonds geld overmaakt van Rabobank naar duitsland hoe lang duurt dat? Weet je dat?


Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:27

Tegenwoordig is het er de volgende dag wel al
Gaat tegenwoordig zo snel met de Iban

ONDERSCHRIFTLOOS

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:50

Vaak gaat er ook rustig een dag of 2, 3 overheen. Geen zekerheid dat het er de volgende dag is...

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

sasja0705
Berichten: 1931
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:01

GamblersCup schreef:
Charizard schreef:
Is er hier misschien een Duitse bokster actief die mij kan helpen :)?

Er zijn hier geen duitse mensen op het forum zover ik weet. Ik woon al wel 15 jaar in duitsland, mag dat ook? :D
Of ik kan helpen weet ik niet, wat is er?


Eeeen bedankt :-)
Ik woon weliswaar sinds bijna 20 jaar in Nederland maar blijf toch echt een Duitse :+

Houd gerust 2 á 3 dagen aan. Nederlandse banken maken op moment wel reclame dat er naar het buitenland ook binnen een werkdag overgeschreven wordt maar dat betekend nog lang niet dat de ontvangende bank het ook direkt goed schrijft.

xRivaldo

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 16:59


Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:46

Hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 02:38

Mijn koper moest vandaag nogal wat servicekosten betalen :=


Afbeelding

het is goed gegaan hoor, ze hoefde maar €0,40 te betalen

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 09:43

Oeps, ik hoop niet dat bij hem/ haar hetzelfde staat :D

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 11:28

Oeps, goed bezig marktplaats :')

Hier lijkt het wel weer goed door te lopen. Een hoop speelgoed en kinderkleding erop en dat lijkt nu wel goed te gaan. Vraag er ook niet de hoofdprijs voor, dat scheelt :')
Ook een aantal dingen gratis maar wel als iemand ook iets van m'n andere advertenties koopt. De een na de ander; 'ik kom het zo even halen ja, doe effe je adres'. En dat dan op alle gratis advertenties en wanneer je aangeeft dat dat prima is als ze óók iets kopen hoor je ze niet meer :+

Enige gedoe is voor een ikea stoel. Iemand die 'm op wilde halen, nouja prima. Zou hem gisteravond op komen halen, maar om half 6 een berichtje 'is morgen ook goed'. Hadden trouwens nog geen tijd afgesproken want toen ik vroeg hoe laat ze wilde komen kreeg ik 'laat ik je nog even weten'.
Afijn, of ze vanmorgen om half 10 mocht komen. Koekoek, het is zondagochtend :') gezegd dat ze tussen 11 en 12 mag komen en dat was goed. Zal me benieuwen of de stoel opgehaald wordt.

M_ontana
Berichten: 1279
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:15

Is ze gekomen?

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:34

Uiteindelijk wel, last minute :') ik had 't niet meer verwacht :')

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:34

Wij hadden ook wat leuks... een wasmachine te koop voor weinig geld, een Miele dus erg zwaar, erbij gezet dat je hem zelf van de zolder moest tillen. Kwamen ze hem halen en toen klagen dat hij 2 trappen naar beneden moest en dat hij zo zwaar was... sorry hoor wat had je verwacht :+

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:02

Haha ja een was machine is nooit licht .
Fijn dat je ervanaf bent

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:56

Ja, nu de droger nog haha. Maar die man kwam dus ook met een jongen van een jaar of 12 die nog nooit zoiets had vverplaatst haha. Dus dat duurde nogal eventjes hahaha

Saul

Berichten: 9633
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:04

Ja sommige mensen lezen echt niet hoor.
Hoe vaak men wel niet vraagt naar de verzendkosten.
Eh ik heb 3 opties in de advertentie staan .... :)*

Heb nu een koper die boos is.
Ze wilde wat dingetjes ophalen maar kon wel pas het weekend, prima ik wacht wel een aantal dagen (was maandag ofzo)
Vrijdag kon ik niet, zaterdag kon zij niet en zondag was lastig, moest sowieso weg. Ze zou dan wel proberen voor 12 uur te komen dat ging ze wel halen dacht ze.
Om half 12 nog niks gehoord en een berichtje gestuurd, waarop ik terug kreeg dat ze me net een berichtje aan het sturen was dat ze het niet ging halen.
Gezegd dat het dan om 18 uur kan. Prima.

Helaas ging ik zelf 18 uur niet halen dus een berichtje gestuurd dat ik het niet ging redden, ok berichtje wat aan de late kant gestuurd, maargoed adres had ze toch nog niet dus het is niet zo dat ze voor gesloten deur zou staan.

En nu krijg ik vanallerlij verwijten naar mijn hoofd geslingerd dat ze de grens over ging en daar geen berichtjes kon lezen, dat ik het eerder had moeten laten weten (wat deed je zelf vanochtend?) en dat ze oppas geregeld had voor de kleinste en weet ik wel niet wat allemaal.
Meermaals mijn excuses aangeboden, maar ze bleef maar door gaan.

Gezegd dat ze wel met verwijten kan blijven gooien en gevraagd wat ze er nou mee wilde en plots geen reactie meer.

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:39

Ik had geboden op een product, verkoper reageerde lekker snel dat ze akkoord was en met het totaalbedrag. Dus ik geef mijn adres alvast en vraag waar ik het naar kan overmaken. Krijg ik vervolgens twee dagen geen reactie. Vandaag een reactie gehad, maar in plaats van het rekeningnummer krijg ik "Ik ben benieuwd voor wie 'product' is?"

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 16:43

Hier ook een aantal dingen op Mp gezet, ben aan het opruimen omdat wij gaan verhuizen.
Maar de biedingen stromen bieden, wel €15 voor 4 merkdekjes, €3,50 voor een basisset gelnagels, etc.
Kreeg ook een goed bod voor een luieremmer binnen, 2x zelfs maar als ik akkoord ga hoor je niks meer, gaat dus alweer lekker.

Is er trouwens animo voor een doos met boeken, dvd's en cd's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 16:57

Romy1234 schreef:
Hier ook een aantal dingen op Mp gezet, ben aan het opruimen omdat wij gaan verhuizen.
Maar de biedingen stromen bieden, wel €15 voor 4 merkdekjes, €3,50 voor een basisset gelnagels, etc.
Kreeg ook een goed bod voor een luieremmer binnen, 2x zelfs maar als ik akkoord ga hoor je niks meer, gaat dus alweer lekker.

Is er trouwens animo voor een doos met boeken, dvd's en cd's?


Toevallig dance avec lui er niet tussen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:23

DeMolenhoek schreef:
Romy1234 schreef:
Hier ook een aantal dingen op Mp gezet, ben aan het opruimen omdat wij gaan verhuizen.
Maar de biedingen stromen bieden, wel €15 voor 4 merkdekjes, €3,50 voor een basisset gelnagels, etc.
Kreeg ook een goed bod voor een luieremmer binnen, 2x zelfs maar als ik akkoord ga hoor je niks meer, gaat dus alweer lekker.

Is er trouwens animo voor een doos met boeken, dvd's en cd's?


Toevallig dance avec lui er niet tussen? :D


Nee helaas, die ben ik nog niet tegen gekomen maar volgens mij heb ik die ook niet.

Xanthippe

Berichten: 1720
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:36

Pearlx schreef:
Ik had geboden op een product, verkoper reageerde lekker snel dat ze akkoord was en met het totaalbedrag. Dus ik geef mijn adres alvast en vraag waar ik het naar kan overmaken. Krijg ik vervolgens twee dagen geen reactie. Vandaag een reactie gehad, maar in plaats van het rekeningnummer krijg ik "Ik ben benieuwd voor wie 'product' is?"


Wat een vreemde vraag, wat gaat hen dat nu aan?
Heb je geantwoord?

I'm addicted to the way I feel when I think of you.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:39

Bedoelt ze misschien niet gewoon welke naam ze erbij mag zetten met versturen?

silvericathy

Berichten: 1913
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:14

ik heb er nu ook weer eentje...
ik zoek een goedkoop dekje, voorkeur zwart.. en mag dan gerust een ouder dekje zijn.

gevonden op mp een ouder dekje en stond verder geen prijs informatie bij de advertentie, hij stond op gratis.

dus ik gezegd interesse te hebben, maar of hij dan tegen verzendkosten weg mag of dat ze er iets voor wil hebben omdat hij op gratis staat...
Ze vraagt wat ik ervoor wil geven, naja..... uhm.. 10 inclusief verzendkosten.

wil ze er toch zeker meer dan 5 voor hebben.
vervolgens krijg ik een? toegestuurd, en of ik nog interesse heb...

was bezig met vanalles, dus kon niet meteen antwoordden.

vanmorgen, alweer een berichtje, dus terug gestuurd dat ik bij mijn bod van 10 blijf.

krijg ik terug... ja maar dan hou ik er maar 3,50 aan over.

ja.. heel mooi, maar uhmm.. dan had je de advertentie niet op gratis moeten zetten en gewoon een prijs moeten noemen.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:28

Anders kan ze toch verzenden met UPS of DHL dan houdt ze er wel minstens €5,- aan over....

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:42

silvericathy schreef:
ik heb er nu ook weer eentje...
ik zoek een goedkoop dekje, voorkeur zwart.. en mag dan gerust een ouder dekje zijn.

gevonden op mp een ouder dekje en stond verder geen prijs informatie bij de advertentie, hij stond op gratis.

dus ik gezegd interesse te hebben, maar of hij dan tegen verzendkosten weg mag of dat ze er iets voor wil hebben omdat hij op gratis staat...
Ze vraagt wat ik ervoor wil geven, naja..... uhm.. 10 inclusief verzendkosten.

wil ze er toch zeker meer dan 5 voor hebben.
vervolgens krijg ik een? toegestuurd, en of ik nog interesse heb...

was bezig met vanalles, dus kon niet meteen antwoordden.

vanmorgen, alweer een berichtje, dus terug gestuurd dat ik bij mijn bod van 10 blijf.

krijg ik terug... ja maar dan hou ik er maar 3,50 aan over.

ja.. heel mooi, maar uhmm.. dan had je de advertentie niet op gratis moeten zetten en gewoon een prijs moeten noemen.


Welke maat zoek je? Ik heb nog een Full dressuur liggen die voor een klein prijsje weg mag :)

goesju

Berichten: 238
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:52

Mag ik jullie advies?

Een paar weken geleden heb ik een aantal puzzels verkocht(in één koop) met de vermelding dat ze compleet zijn. Anders zetten we het altijd op de doos. Nu blijkt er toch een puzzel incompleet te zijn.

Ik ga nog op zoek hier in huis naar de stukjes, maar wat moet ik anders doen? Een deel van het geld terug, een kleinere puzzel geven? Ik weet het niet zo goed en vind het heel erg vervelend.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barbabientje, GoogleAdsense, Mrskiwi en 34 bezoekers