Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 17:46

Ja het enige kinderjasje dat ik had was ik binnen een week kwijt.

Net nog iemand blij gemaakt met een paar nieuwe chaps.

Mark en Cézanne (Mistral x Bernstein), Dressuur L2 + 13, Springen B + 8, SGW B+11


Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 18:16

Tja wat het ook is; de collecties wisselen tegenwoordig zo snel en er zijn zó veel merken dat je ook maat net iemand moet vinden die op zoek is naar dat jasje uit collectie & jaargang x in maat Y..

Ik heb een paar (paarden)jassen verkocht van HV Polo en Harrys Horse etc, maar die heb ik voor dezelfde prijs verkocht als ik ze (nieuw) gekocht had. Maar ja, wel in een ruiteroutlet dus dat was al niet zo duur meer..

Saul

Berichten: 9633
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 20:12

In mijn ogen loopt kleding sowieso voor geen meter.

Is er hier iemand die dat gelijk oversteken al gedaan heeft?

Vandaag ook weer een paar aparte.
Kwam iemand een niet gedraaide CD ophalen voor €5. Mekkert ie over een minuscuul krasje op het hoesje.. Gast koop m elders voor het drie dubbele ..

Heb ook een karretje te koop staan, VP €150 en bieden vanaf €100
Krijg ik via een berichtje €35.
Echt mensen zijn zo honds brutaal en het erge is nog dat er daadwerkelijk mensen zijn die er intrappen...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:35

Ik heb na een jaar mijn HH jasje st tropez, 3x gedragen, verkocht voor 20 incl verzenden. In chocoladebruin. Dus een kleur die best vaak nog combineerbaar is.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:05

de man heeft de wasbak opgehaald jij bood 100 (had ff erna paar hogere boden op mp de hoogste was 150 die man wou hem zaterdag ophalen) maar had al afgesproken voor de 100... vergeten de advertentie op gereserveerd te zetten.. kreeg ik van deze man 125 omdat hij het zo netjes vond dat ik me aan de afspraak hield! nou das helemaal super lief

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:49

Ik had ook een slechte ervaring met iemand via Marktplaats.
Equiline broek te koop, met foto's en de opmerking dat er wat siliconengrip af was, ook hiervan een foto. Ik heb de broek een paar keer aangedaan en daarna gewassen voor de verzending. Een meisje bood 15- onder de vraagprijs, maar ik ben akkoord gegaan.
Stuurt ze 'ik heb de broek ontvangen, alleen jammer dat er van de silicone grip af is en de rits stuk is (?). Dit was dus NIET waar aangezien ik dit heb gecontroleerd voor de verkoop. Dit zei ik tegen haar, en dat hij verzonden en verkocht was. "Belgen hé was het antwoord." Oke, dat is kinderachtig.
Nog een paar dagen later vraagt ze of ik het geld kan overmaken omdat ik zogezegd zou zijn doorgelekt in de broek. Ja oke.... Ten eerste heb ik mijn regels al in lange tijd niet gehad, en ten tweede is dat echt de grootste zever ooit want dit zou ik echt wel hebben gezien. En dan zou ze dit meteen bij haar eerste bericht hebben gezet. Ik heb vriendelijk verzocht de broek dan maar terug te verkopen :+ . Het toppunt; een week erna wilde iemand de broek kopen voor de vraagprijs. :')

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:54

Romy1234 schreef:
Hier ook al de eerste flut reacties binnen hoor.
Voor proffesionele tubes haarverf, meer als 50 tubes €25 bieden (inkoop is bijna €9 per tube).
Hele verhalen dat zijn bod super is en er meer verf te koop aangeboden word voor €1 of minder per tube, heb hem succes gewenst want van dat merk staan ze er echt niet voor die prijzen op Mp.
Vervolgens vragen welke kleuren ik heb, staat gewoon in de advertentie...

En voor scapa dekjes iemand die wel €10 bied voor 3 dekjes samen.
Ik weet dat ze niet meer in zijn maar dit word me toch te gek...

Zijn ze nog te koop? :D

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:01

Tyrcanol schreef:
In mijn ogen loopt kleding sowieso voor geen meter.

Is er hier iemand die dat gelijk oversteken al gedaan heeft?

Vandaag ook weer een paar aparte.
Kwam iemand een niet gedraaide CD ophalen voor €5. Mekkert ie over een minuscuul krasje op het hoesje.. Gast koop m elders voor het drie dubbele ..

Heb ook een karretje te koop staan, VP €150 en bieden vanaf €100
Krijg ik via een berichtje €35.
Echt mensen zijn zo honds brutaal en het erge is nog dat er daadwerkelijk mensen zijn die er intrappen...


Waarin trappen? Je gaat toch akkoord met een redelijke prijs die je voor jezelf gesteld hebt? Dan ben je toch niet bedrogen ofzo?

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Courses

Berichten: 9933
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:49

Ik ben nu op zoek naar een aantal goede, mooie jurken voor wat shoots die ik wil gaan plannen maar het zijn voornamelijk echt big, bad and beautiful jurken waar ik naar op zoek ben :+ Ik heb al redelijk wat vage mailtjes terug gehad over ophalen, maar goed. We gaan zien waar dit heen gaat :Y)

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:52

Goed verhaal:
ik zocht transportbeschermers. Had er op tweedehands zien staan, berichtje gestuurd en hij zou de volgende week in de buurt zijn. Dus hij heeft ze gebracht. Kostten nieuw 150- waren nog zgan en hij hoefde er maar 10- voor :D Zelfs nog in de opbergtas... Zag exact dezelfde de dag erna voor 100- op Facebook haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:13

Eindelijk een bod op mijn wedstrijdjas. €25. Aangegeven dat wat weinig te vinden maar akkoord te gaan met €35. Vrouw helemaal gelukkig, kreeg een uitleg over de bijstand bla bla bla en dat haar zoon er heel blij mee gaat zijn voor zijn verjaardag. Aangegeven dat het een vrouwenmodel is dat is getailleerd. 2 minuten later bod verwijderd en een bericht dat het dan niet ging passen. *zucht*

Lynn_Nikita

Berichten: 25421
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:57

ik kom er nu bij keuring van de auto na 8 mnd achter dat de teller niet klopt, dik een ton verschil ( in mijn nadeel natuurlijk)
ik ben booooooos
bij marktplaats stond km stand NAP, nou blijkbaar kan daar alsnog mee gesjoemeld worden

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:25

Ja kan met alles. Onlangs iemand het horen uitleggen. Als je het juiste programma hebt kun je alles terug zetten. Als je het echt goed doet komen ze er zelfs nooit achter.

Lynn_Nikita

Berichten: 25421
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:32

Nieuwe meter kan er ook zo in. Maar ik vraag mij af hoe dan nap km gezegd wordt door marktplaats

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 00:06

Hoe ben je daar achtergekomen? Heb je de NAP gegevens ook gezien? Hoe zagen die er uit?


Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 00:48

Lynn_Nikita schreef:
ik kom er nu bij keuring van de auto na 8 mnd achter dat de teller niet klopt, dik een ton verschil ( in mijn nadeel natuurlijk)
ik ben booooooos
bij marktplaats stond km stand NAP, nou blijkbaar kan daar alsnog mee gesjoemeld worden


Dat is inderdaad erg naar. Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb begin november een auto gekocht met nieuwe APK, en halverwege november kreeg ik een brief van het RDW dat mijn KMstand niet logisch was omdat het jaar daarvoor een hogere KMstand was opgegeven. En mij is niks verteld over een ander blok wat er misschien ingekomen zou zijn ofzo. Dus ik ga er gewoon vanuit dat de KMstand terug gedraaid is.

Maar gelukkig maakte het de auto de prijs niet minder waard. Het was een koopje, en ding rijd nog steeds als een tierelier. :j

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:08

Jahoor ik heb er weer 1, zucht...

Meneer had een bod gedaan voor een productenstellage, eigenlijk iets te weinig maar hij had ook interesse in een aantal kappersproducyen, dus ik ben eigenlijk al ver onder mijn minimum gaan zitten, wil er toch wel graag van af en scheelt straks weer als we gaan verhuizen.
Tig mailtjes met vragen met van alles wat in de advertentie al staat, eindelijk bezig met afspraak maken, reageer een uurtje even niet omdat ik met iets anders bezig was, krijg ik gelijk al mail van laat maar ik krijg toch geen adres en blijf niet heen en weer mailen etc...
Ik was toch echt ff van wtf, heb hem ook maar terug gemaild dat het een hoop mails had gescheeld als hij de advertentie had doorgelezen en dat als hij voor een dubbeltje op de 1e rang wilt zitten hij ook niet zo moet zeuren over een beetje mailverkeer wat hij zelf veroorzaakte.
Ben ik blij dat ik mijn adres nog niet gegeven had zeg, stakker.

En dat heeft dan een eigen kapsalon, koopt enkel zijn producten in via mp...

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 19:49

Pfff baalmoment..
Had een leuke tuinset gezien op marktplaats voor een leuke prijs..
Gelijk een bericht gestuurd en gezegd dat ik hem wilde overnemen.
Dat was goed.. Gezegd dat ik later even een bericht zou sturen voor het ophalen.
Iemand geregeld met aanhanger enz, krijg ik te horen dat hij door iemand anders opgehaald wordt :(

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 19:53

Pfff dat soort dingen vind ik zó l*llig!

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:00

Sassii schreef:
Pfff dat soort dingen vind ik zó l*llig!


Ik houd ook niks vast en als er dan iemand is die meteen komt doe ik dat. Te vaak iets vastgehouden en dat iemand toch niet kwam of niets meer liet horen..

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:00

Net een leuk dekje gekocht. Goede reactie super prijsje!

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:21

Relaxed schreef:
Sassii schreef:
Pfff dat soort dingen vind ik zó l*llig!


Ik houd ook niks vast en als er dan iemand is die meteen komt doe ik dat. Te vaak iets vastgehouden en dat iemand toch niet kwam of niets meer liet horen..


Dan moet je niet akkoord gaan maar aangeven dat je meerdere reacties hebt..
Al moet iets met spoed weg snap ik dat je er snel vanaf wilt.
Maar geef dat dan aan.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:22

Lieszje schreef:
Dan moet je niet akkoord gaan maar aangeven dat je meerdere reacties hebt..
Al moet iets met spoed weg snap ik dat je er snel vanaf wilt.
Maar geef dat dan aan.


Ik geef ook altijd aan dat ik het niet vast houd :j

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 21:09

moet met zoiets toch de tijd hebben vervoer te regelen? gaf ze toch asn? daar zou ik dan wel even op wachten hoor

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 21:14

Snap wel dat mensen niet 'eeuwen' wachten.
Maar hier zat denk twee uurtjes tussen, heb ik zelfs nog aangegeven :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bowo, Century, Colien, flooooo, Foreverkliek, Googlebot, jadeken, Kimberley_, lanouska, Paloedie, Poekkie, pretty, Saskiaa_, Sjors050, tinker_sally en 72 bezoekers