Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 08:23

Ik heb nu al sinds een maand mijn haflinger op de duitse marktplaats.
Er zijn echt zo ontiegelijk veel mensen die haar willen kopen als beginnerspony.
Sorry dat is ze niet, ze word onzeker als degene die erop zit ook onzeker is. Dus nee.
Had ik laatst iemand, mijn dochter is 12 en rijd al 3 jaar bij de rijvereniging. Kan ze haar rijden.

Toen heb ik terug gestuurd dat ik niet beoordelen kan of ze haar aankan. En dat 3 jaar rijvereniging compleet anders is als een "prive" paard. Dus ik zeg liever nee dat kan niet.

Krijg ik terug, ik heb met een haflingerfokker gepraat en die zegt dat het wel kan.

Ik heb dus mooi niet meer gereageerd.
Wat als die meid bij ons komt proefrijden en het absoluut mis gaat. Sorry geen zin in.

Afgelopen weekeind was iemand wezen kijken die ook wou proefrijden. Op de een of andere manier hebben ze nooit zelf een cap mee.
Vanaf nu word het, heb je zelf geen cap mee dan kom je er ook niet op. Die vrouw kon wel rijden maar heeft niks meer van zich laten horen naderhand.


meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 14:32

Anoniem schreef:
Ik wilde met name het chatgesprek melden, maar kon niet vinden hoe. :o


Oh dat weet ik ook zo niet. Ik heb gewoon steeds geklikt bij "meld aan marktplaats". Na dat verschillende keren en later was ie weg.

Groetjes Monique.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 14:35

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 14:48

Ik heb het uiteindelijk ook gemaild. :j
De advertentie is nu weg.

Oehlala
Berichten: 4294
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 15:17

hebben jullie ervaring met gelijk oversteken? Is nu iemand die dat wil doen, maar ik heb dat nog nooit gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 15:18

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:35

Pff ben weer iemand tegen gekomen die me opgelicht heedt. Of enorm traag reageert. Zo jammer! :(

Lynn_Nikita

Berichten: 25424
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:43

Ik had mij gehaast omdat na 1700 iemands naar mijn vitrinekast wilde komen kijken. Ik ga er nu niet vanuit dat die nu komt. Baal wel dat ik mij zo gehaast heb vanuit mijn werk

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:44

Heb een dikke Eskadron winterdeken ( nieuw!) te koop staan voor 60 euro... krijg ik serieus een bod van 15 euro... -O-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:49

Wat toch een ontzettend asociaal gedoe dat mensen niet komen opdagen!

ONDERSCHRIFTLOOS

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:50

Ineke2 schreef:
Heb een dikke Eskadron winterdeken ( nieuw!) te koop staan voor 60 euro... krijg ik serieus een bod van 15 euro... -O-

IJslander maat <3 ?

ONDERSCHRIFTLOOS

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:41

Alja schreef:
Ineke2 schreef:
Heb een dikke Eskadron winterdeken ( nieuw!) te koop staan voor 60 euro... krijg ik serieus een bod van 15 euro... -O-

IJslander maat <3 ?

Jawel maat 175 onderlengte
Maar het is wel een staldeken ( niet waterdicht dus)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:14

Ik heb het voor elkaar weten te krijgen om in 2 weken tijd in 2 van m'n beste broeken een gat te krijgen, een ben ik echt uitgescheurd door m'n eigen domme schuld en de ander is net nieuw gekocht voor m'n opleiding maar precies bij m'n kruis is een naadje kapot en gelijk gaan rafelen.
Financieel komt het niet echt ideaal uit dus ik denk ik kijk op marktplaats, ik speur dus even en reageer op een paar, maar van de 10 verstuurde reacties (geen idee of het echt 10 zijn), heb ik 2 antwoorden gekregen en de rest hoor je niks van terwijl het wel gelezen is .
Stom genoeg maak ik dit best vaak mee, is toch raar? Waarom zet je dan dingen op marktplaats als een vraag beantwoorden teveel moeite is :x

cobiie

Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 05:33

Annet, kan je met die nieuwe broek niet terug naar de winkel (als die idd net nieuw is) of (zelf) repareren als het probleem bij 1 naad is?
Direct reageren kan ik soms ook niet ondanks, maar binnen 1 dag wel en vindt dat ook redelijk logisch. Sommige verkopers zullen vaak wachten met reageren als ze bijna een deal hebben met een andere koper.

[o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:51

cobiie schreef:
Annet, kan je met die nieuwe broek niet terug naar de winkel (als die idd net nieuw is) of (zelf) repareren als het probleem bij 1 naad is?
Direct reageren kan ik soms ook niet ondanks, maar binnen 1 dag wel en vindt dat ook redelijk logisch. Sommige verkopers zullen vaak wachten met reageren als ze bijna een deal hebben met een andere koper.


De scheur is niet te maken gezien hij bij de naad gescheurd is maar ook gelijk is gaan rafelen, zoals gezegd heb ik hem voor mijn opleiding gekocht dus 6 week geleden. Heb alleen geen bon meer dus is de vraag of ik er wat mee kan maar ga zeker nog even terug. Gelukkig heb ik na vandaag vakantie dan kan ik rustig op zoek naar een andere broek.
Direct reageren lukt mij ook niet altijd hoor dus ik zal de laatste zijn die binnen/na een dagje gaat zeggen ohh ze reageren niet, maar ben nu wel 3 dagen verder en de meeste berichten hebben ook de blauwe vinkjes waar mp tegenwoordig ook al mee werkt :') :+

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:48

Wat voor maat heb je?
Heb nog wel broeken liggen die je zo mag overnemen of ophalen

ONDERSCHRIFTLOOS

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:04

Ik heb een cameralens te koop staan en dat levert ook genoeg frustratie op. Gisteren kreeg ik een bericht van iemand die mijn richtprijs wilde weten (€400). Vervolgens krijg ik een antwoord terug: "Ik bied €250!" Heel leuk voor die meneer, maar dat komt niet eens in de buurt van de eerder genoemde richtprijs.

Of iemand die vroeg of de lens op zijn camera past. Dit durfde ik niet met zekerheid te zeggen en heb dit dus voor hem uitgezocht. Vervolgens krijg ik geen reactie meer en worden mijn berichten wel gelezen. Dat doen we dus ook niet meer.

xPabloBokt

Berichten: 9306
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 09:49

Annet_Dottie schreef:
cobiie schreef:
Annet, kan je met die nieuwe broek niet terug naar de winkel (als die idd net nieuw is) of (zelf) repareren als het probleem bij 1 naad is?
Direct reageren kan ik soms ook niet ondanks, maar binnen 1 dag wel en vindt dat ook redelijk logisch. Sommige verkopers zullen vaak wachten met reageren als ze bijna een deal hebben met een andere koper.


De scheur is niet te maken gezien hij bij de naad gescheurd is maar ook gelijk is gaan rafelen, zoals gezegd heb ik hem voor mijn opleiding gekocht dus 6 week geleden. Heb alleen geen bon meer dus is de vraag of ik er wat mee kan maar ga zeker nog even terug. Gelukkig heb ik na vandaag vakantie dan kan ik rustig op zoek naar een andere broek.
Direct reageren lukt mij ook niet altijd hoor dus ik zal de laatste zijn die binnen/na een dagje gaat zeggen ohh ze reageren niet, maar ben nu wel 3 dagen verder en de meeste berichten hebben ook de blauwe vinkjes waar mp tegenwoordig ook al mee werkt :') :+


Je doet een horecaopleiding toch? Kan de broeken (überhaupt kleding) van Chaud Devant dan aanraden.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

sasja0705
Berichten: 1934
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:16

Hier ook weer n leuke: had een fiets te koop. Voor mannen , zo een transporterding. Manlief is 3x op gereden en darnaa nooit meer.
Vp was 350, bieden vanaf 250.
Afgezien van de gebruikelijke "Voor 100 kom ik m halen"
of
" Sorry,ik bied 120, t is voor mijn zoontje ( van 8!) ,leef in de bijstand maar wil een kado doen"
Of
"Adres"
Kwam er uiteindelijk een bod. Ik akkoord, nog eens gebeld en dus afspraak.
Komen 2 gelakte vrouwtjes hier, kraken 'm totaal af maar willen hem dan mee nemen voor 25 minder omdat ze al een half uur gereden waren.
Dus mooi niet
Dan :"ja,maar ik had al meerdere gevonden voor 50 minder en die heb ik nu allemaal afgezegd"

Ik- voor het eerst in mijn leven, echt de poot op de grond : Dat spijt mij mevrouw, maar dan blijft die staan...

Dus weer gemopper en afkraken maar uiteindelijk wel meegenomen.. pffft

petra8
Berichten: 1128
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:38

Fijn topic dit, helpt me zelf ook weer even relativeren....
Ik had een merkkledingstuk te koop, iemand had interesse en vroeg of het voor minder kon. Ik verteld dat het een vaste prijs was, toen wilde hij prijs inclusief verzenden. Weer gezegd dat de prijs excl. verzenden was. Dan hoefde het niet meer voor hem maar een dag later weer een berichtje dat hij het dan toch wel wilde voor mijn prijs. Geld werd netjes overgemaakt en ik heb het kledingstuk netjes opgestuurd, is 4 dagen geleden bij hem bezorgd. En nu krijg ik opeens berichtjes dat het een fake product is, dat er een gat in zit en dat het stinkt....

Ik heb het kledingstuk gecontroleerd voor versturen en geen gat gezien en het kledingstuk kwam schoon uit de kast en wij roken niet maar gaan mensen met een marktplaatsproduct naar een winkel om op echtheid te controleren?

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:40

Gewoon negeren, probeert er een slaatje uit te slaan

x_Jeanine_x

Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:06

Ik heb vandaag ook maar weer wat dingen op Facebook te koop gezet :+
Ben heel benieuwd. Het hoeft niet weg :D Staat niet in de weg... past alleen geen nieuwe Blond Amsterdam meer in de kast en er is nieuw onderweg.... :o

Mijn marktplaats artikelen lopen voor geen meter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:34

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:01

sasja0705 schreef:
Hier ook weer n leuke: had een fiets te koop. Voor mannen , zo een transporterding. Manlief is 3x op gereden en darnaa nooit meer.
Vp was 350, bieden vanaf 250.
Afgezien van de gebruikelijke "Voor 100 kom ik m halen"
of
" Sorry,ik bied 120, t is voor mijn zoontje ( van 8!) ,leef in de bijstand maar wil een kado doen"
Of
"Adres"
Kwam er uiteindelijk een bod. Ik akkoord, nog eens gebeld en dus afspraak.
Komen 2 gelakte vrouwtjes hier, kraken 'm totaal af maar willen hem dan mee nemen voor 25 minder omdat ze al een half uur gereden waren.
Dus mooi niet
Dan :"ja,maar ik had al meerdere gevonden voor 50 minder en die heb ik nu allemaal afgezegd"

Ik- voor het eerst in mijn leven, echt de poot op de grond : Dat spijt mij mevrouw, maar dan blijft die staan...

Dus weer gemopper en afkraken maar uiteindelijk wel meegenomen.. pffft

Ik vind dat helemaal niet zo raar eerlijk gezegd. Je doet een bod op basis van de foto's en advertentie, maar eigenlijk weet je pas wat je het waard vindt als je het product ook echt ziet?

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:35

Nou, nee. Doe dan geen bod vooraf.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Anouk94, ComscoreBot, Eelmo, Eleeke, Elegance_, IMANDRA, K_nolan, Larissa123, linoleum, moeshie, Mutti, ogidni, roosjenat, veerledec, Zilfstar en 72 bezoekers