Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:53

Batlow schreef:
SecretLIN schreef:
iedereen lekker aan het opruimen, heb nieuwe leuke laarsjes voor 5 euro per stuk maar niks geen reacties haha

Een laars per stuk? Wat heb je aan 1 laars :o



per paar haha


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:23

NenaC schreef:
Haha, ach ja sommige proberen het toch.
Loopt hier ook niet echt op marktplaats, maar ja de kliko is geduldig zullen we maar zeggen :')

Weten jullie of dvd's de moeite zijn om te verkopen? Anders gooi ik die ook weg.


Ik heb een tijd geleden het geprobeerd, zaten best leuke titels tussen maar echt geen reactie, 1 bod gehad van iemand die voor €4 alle 60 dvd’s wou overnemen...
Heb ze uiteindelijk aan mijn moeder meegegeven die ze wou verkopen op de markt voor het goede doel....

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 11:43

ik had er ook 1 van de week

neusriem en frontriem beide in prima staat vraag ik 10 euro voor
bied ze 5,- Ik reageer terug met voor 7,50 excl is het voor jou
Wil ze alleen de neusriem voor 5,- incl verzending, nou verzenden is best duur dus ik geef aan dat ik met verzenden nog meer als de helft van het bedrag kwijt ben en niet akkoord ga met het bod. Nee hoor zegt ze 1 postzegel is zat

ja tuurlijk........
Ik zeg nee hoor weegt echt wel meer als 20 gram!
krijg ik gebrekkig getypt terug dat het jammer is dat ik zo moeilijk doe

pardon? Maar even aan gegeven dat ik een hekel heb aan mensen die voor dubbeltje eerste rang willen zitten en dan ook nog de post willen oplichten en dan zeker boos worden op mij als het niet goed aankomt

Krijg ik "suc6 met jevleve...... juist mn leven ja mijn god he leer eens normaal communiceren
Met een slechte waardering op MP erachteraan. Nou ja zeg -O-
Bizar krom poedersuiker systeem dus omdat ik niet akkoord ga met een bod, mag je iemand zomaar een slechte waardering geven
Dus haar dan ook maar even 1 ster gegeven als het zo makkelijk werkt }>

wat een idioot }:0

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 12:13

Hoe kon je meteen de beoordeling zien? Ik had dat dus ook van de week, dat ik van een deal afzag omdat ik het product niet kon gebruiken waar het voor bedoeld was. Netjes aangeven. Krijg ik een melding van Mp dat ze mij beoordeeld heeft. Heb haar nu zelf beoordeeld omdat ik het toch wilde zien. (5sterren, dat de foto’s duidelijk waren)

Ik heb dus ook 5 sterren, maar als verbeterpunt ‘afspraken nakomen’ :Y)
Tja, snap het wel, ben al blij dat ze geen slechte beoordeling heeft gegeven.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 17:35

Nou ik ben ook maar weer eens op marktplaats gegaan... :+

Nog ruim 5,5 meter Keralit rabat delen liggen, in twee mooie planken van bijna 3,5 en ruim 2 meter. Normaal kost dat spul ongeveer 9 euro per meter. En je bent het verplicht om af te nemen per 4 x 6m (ruim 200 euro), dus ik dacht, zet het op marktplaats voor iemand die net nog een beetje nodig heeft. Kleinere resten allemaal naar de stortplaats gebracht. (20 tot 80cm)

Krijg ik een reactie:

Hallo Dame,

Ik wil het gratis voor u opruimen.

WTF doe normaal... voor niets gaat de zon op. Ik geef het nog liever gratis weg aan iemand die het gaat gebruiken. Zou zo iemand nu niet weten wat Keralit is? :\

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:11

Ik weet ook niet wat Keralit is?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:14

Suzanne F. schreef:
Ik weet ook niet wat Keralit is?


Keralit is een redelijk prijzige gevelbekleding, van kunststof en redelijk onverwoestbaar.

De beste man wilde er vogelhuisjes van maken :')

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:16

Janine1990 schreef:
Nou ik ben ook maar weer eens op marktplaats gegaan... :+

Nog ruim 5,5 meter Keralit rabat delen liggen, in twee mooie planken van bijna 3,5 en ruim 2 meter. Normaal kost dat spul ongeveer 9 euro per meter. En je bent het verplicht om af te nemen per 4 x 6m (ruim 200 euro), dus ik dacht, zet het op marktplaats voor iemand die net nog een beetje nodig heeft. Kleinere resten allemaal naar de stortplaats gebracht. (20 tot 80cm)

Krijg ik een reactie:

Hallo Dame,

Ik wil het gratis voor u opruimen.

WTF doe normaal... voor niets gaat de zon op. Ik geef het nog liever gratis weg aan iemand die het gaat gebruiken. Zou zo iemand nu niet weten wat Keralit is? :


Maar hij verleent jou een gunst! :+

Ik had laatst weer iets heerlijks. Duur babypakje, maar ik was een beetje laat met betalen. Viel het al in de bus, verkoopster was echt een koele kikker! Ik heb het toen meteen overgemaakt uiteraard.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 19:19

lieveli schreef:
Maar hij verleent jou een gunst! :+

Ik had laatst weer iets heerlijks. Duur babypakje, maar ik was een beetje laat met betalen. Viel het al in de bus, verkoopster was echt een koele kikker! Ik heb het toen meteen overgemaakt uiteraard.


Nou werkelijk, nadat ik aangeef dat die planken normaal gesproken 9 euro de meter zijn en de zon alleen voor niets opkomt... Krijg ik wederom het verzoek om het gratis aan hem te geven, in ruil voor een vogelkastje in dezelfde kleur als mijn gevel. PLEUR OP IK WIL GEEN VOGELKASTJE {:)-:(

Gelukkig heb ik al een normaal bod gekregen.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 19:47

Moehahahahhaa moet stiekem toch erg lachen :') . Wat een mafkees.
Ik weet hoe duur die platen zijn, de onze moeten een keer vervangen worden (zit nu een soort nepgolfplaat op).

Hier mensen die heel erg geïnteresseerd zijn en vervolgens niet meer reageren. Zeer vermoeiend.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 20:26

Coconut schreef:
Moehahahahhaa moet stiekem toch erg lachen :') . Wat een mafkees.
Ik weet hoe duur die platen zijn, de onze moeten een keer vervangen worden (zit nu een soort nepgolfplaat op).

Hier mensen die heel erg geïnteresseerd zijn en vervolgens niet meer reageren. Zeer vermoeiend.


Nou, lach nog maar wat harder dan...

Het was een oud-collega die heel erg aan het ouwehoeren was... Had de beste man al geblokkeerd op MP :')

Ik gok dat er nog een oud collega mee doet, want die achternaam komt overeen... :')

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 20:27

Hahahahahaa wel een leuk geintje :')
Vogelhuisjes ermee maken, haha. :')

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 20:29

Coconut schreef:
Hahahahahaa wel een leuk geintje :')
Vogelhuisjes ermee maken, haha. :')


Ja ik vind het ook echt geniaal hoor _O-

Ik dacht echt, wat voor mongool gaat er nu vogelhuisjes maken met holle kunststof platen?

Hij is trouwens ook inderdaad aan het werk, dus gegarandeerd dat die andere jongen ook mee doet. :')

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 20:52

Hahahahahaa :') ik zat ook al te bedenken hoe je ooit van zulke platen vogelhuisjes moet maken :=

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 21:10

Janine1990 schreef:
Coconut schreef:
Hahahahahaa wel een leuk geintje :')
Vogelhuisjes ermee maken, haha. :')


Ja ik vind het ook echt geniaal hoor _O-

Ik dacht echt, wat voor mongool gaat er nu vogelhuisjes maken met holle kunststof platen?

Hij is trouwens ook inderdaad aan het werk, dus gegarandeerd dat die andere jongen ook mee doet. :')


Zonde dat je naar het vogelhuisje kunt fluiten :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:34

Marocje schreef:
Hoe kon je meteen de beoordeling zien? Ik had dat dus ook van de week, dat ik van een deal afzag omdat ik het product niet kon gebruiken waar het voor bedoeld was. Netjes aangeven. Krijg ik een melding van Mp dat ze mij beoordeeld heeft. Heb haar nu zelf beoordeeld omdat ik het toch wilde zien. (5sterren, dat de foto’s duidelijk waren)

Ik heb dus ook 5 sterren, maar als verbeterpunt ‘afspraken nakomen’ :Y)
Tja, snap het wel, ben al blij dat ze geen slechte beoordeling heeft gegeven.

bij je eigen profiel, en dan kan je prcs zien hoe en wat

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:35

Hier aan het ‘onderhandelen’ met iemand. Geen telefoonnummer, gaat enkel via mail. Wat een gedoe. Hij antwoord telkens rond 23.30. Als ik dus al lang in bed lig. Dus ik antwoord ‘s ochtens weer en kan dan weer wachten.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:26

Ik heb vanmorgen met een beetje pijn in mijn harte onze hangstoel op MP gezet. Nu heb ik inmiddels een bod bij de advertentie staan van €75 en kreeg ik net een privéberichtje van iemand: '80 euro'.
Waarop ik reageerde dat diegene een bod bij de advertentie mocht plaatsen.
Krijg ik terug: 'Laat mij gewoon overnemen' met daarachter een duimpje.
Dus ik heb maar gereageerd met: 'Niet op deze manier'.

:evaw:

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:30

Waarom niet? Diegene biedt meer dan je vraagprijs. Waarom zou ie dat ook bij de advertentie moeten zetten?

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:36

Marocje schreef:
Waarom niet? Diegene biedt meer dan je vraagprijs. Waarom zou ie dat ook bij de advertentie moeten zetten?


Ik heb geen vraagprijs, er is €75 geboden bij de advertentie.
De toon waarop hij/zij het bericht stuurt vind ik uiterst onprettig dus nee, dat gaan we dus niet doen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:36

Marocje schreef:
Waarom niet? Diegene biedt meer dan je vraagprijs. Waarom zou ie dat ook bij de advertentie moeten zetten?



Snap ik ook niet helemaal.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:37

Ah sorry, ik las het verkeerd. Dacht dat jouw vraagprijs 75 was en het bod privé 80. Maar die 75 was dus een bod. Dan snap ik je ;)

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:40

Ja, nu ik het zo lees snap ik je opvatting. Maar dat was dus een bod van iemand anders.
Diegene mas best €80 bieden maar dat houd ik liever transparant.
En de toon van zijn berichtje vind ik niet heel netjes, zo iemand heb ik liever niet aan mijn deur.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:47

Jolien87 schreef:
Ik heb vanmorgen met een beetje pijn in mijn harte onze hangstoel op MP gezet. Nu heb ik inmiddels een bod bij de advertentie staan van €75 en kreeg ik net een privéberichtje van iemand: '80 euro'.
Waarop ik reageerde dat diegene een bod bij de advertentie mocht plaatsen.
Krijg ik terug: 'Laat mij gewoon overnemen' met daarachter een duimpje.
Dus ik heb maar gereageerd met: 'Niet op deze manier'.

:evaw:

ja terecht zou ik ook niet aangenaam vinden

sowieso mensen die beginnen zonder een hoi of goedemiddag _-:(

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:47

Marocje schreef:
Ah sorry, ik las het verkeerd. Dacht dat jouw vraagprijs 75 was en het bod privé 80. Maar die 75 was dus een bod. Dan snap ik je ;)


Same here. Ik las dus dat je vraagprijs 75 was. Excuus.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Afanaisa91, Amazonbot, Ange1a, Apacheshadow, Barb, Barchetta, desireeee_x, Facebook, karlli, Kmbrly, Lalladidoo, lucifertje, Patriesje, purny, Swift, xPearl, Zebrastreep en 159 bezoekers