Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nadia_

Berichten: 2651
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:21

T aantal mensen dat vervoer moet regelen en dan vervolgens nooit meer wat laat horen kan ik niet meer tellen. Hier houden wij dus ook niet meer vast, staat in de advertentie en zeggen we er bij als mensen informeren.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:01

Ik heb dat meestal ook, maar ik geef wel een deadline. Meestal een dag. Als ik dan nog niks gehoord heb komt de volgende in de rij. Meestal mail ik daar al achteraan dat ik de dag erna meer weet, dan zijn die ook op de hoogte.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:11

Ik doe ook niet aan vast houden. Ik doe alleen aan vasthouden als er een gedeelte wordt aanbetaald.

(In januari voor ons moeder een kast op marktplaats gezet, gaat voor 300 euro weg maar kon pas in april/mei worden opgehaald). Meneer heeft al 150 euro aanbetaald en dit bedrag ook gestort op de rekening.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 00:52

Hier 's middags tot een akkoord gekomen wat betreft de prijs van een artikel dat in een envelop paste. Ik heb het direct, om een uur of half 5 betaald met Paypal. Volgende dag kom ik in mijn lunchpauze thuis, ligt het artikel al in de brievenbus.... ?!? Zó snel heb ik nog nooit iets binnen gekregen! +:)+

Tafel en kast ophalen via MP: zondagmiddag om 13:30 zou ik de tafel in een dorp ophalen, om 14 uur zou ik dan de kast ophalen in de naastgelegen stad. Konden we eerst het juiste adres niet vinden, sta je dan met aanhanger in kleine klötestraatjes waar je achteruit weer uit moet, in het centrum waar je nergens mocht parkeren. Eer we het juiste adres gevonden hadden, was het al 13:45 uur. Het bleek een woning te zijn op 3 hoog, dus eerst nog naar beneden sjouwen. We zouden dus duidelijk te laat komen bij het adres van de kast. Zodra ik dat merkte, was het al 14 uur en dan voel je je zo vervelend he... te laat op een zondagmiddag met mooi weer, misschien zitten die mensen wel op hete kolen, willen ze nog weg en van hun zondag genieten... of sta je voor een dichte deur. Ik een bericht via MP gestuurd, met excuses en de vraag of we toch nog langs konden komen. Was helemaal geen probleem, die mensen waren in het huis aan het klussen dus waren sowieso tot 's avonds aanwezig. Hij had niet eens op de klok gekeken :')

Alja

Berichten: 25590
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 09:38

Gisteren zou iemand om 18 uur wat ophalen.
Om 18.15 was ze er nog niet, dus ik maar gevraagd als ze het niet kon vinden. .
Nee ze had geen vervoer en kwam niet...

LAAT DAT DAN EVEN WETEN! !!

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:12

Hier iemand die gister geboden had, gemaild dat ik akkoord was en wanneer ze het kwam ophalen. Krijg ik een mail terug dt ze op meerdere gelijke artikelen geboden heeft en de mijne niet meer hoeft.

:\
Hoe irritant is dat dan..

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:14

Hier
Komt vanmiddag iemand wat ophalen. Z’n taalgebruik was... bijzonder.....
Heb ook gelijk gezegd dat ik geen wisselgeld heb.
Benieuwd of ie komt.
Verder as weekend keukenkastjes halen, die wel een week voor ons vastgehouden worden waar ik heel dankbaar voor ben.

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 13:11

Saar88 schreef:
Ik kom ook even ventileren _-:( _-:( _-:(

Advertentie met verschillende spullen, alles uitgebreid beschreven: kleur, staat, nieuwprijs en vraagprijs. Bovenaan de advertentie gezet dat dit vaste prijzen zijn. Geen wereldschokkende bedragen, en allemaal nette spullen.

WAAROM KUNNEN MENSEN NIET LEZEN |o

'Bruine Rossner springsingel'
"Is de singel donkerbruin of zwart"

"Hoofdstel HVPolo, vraagprijs: 80 euro"
"Wat kost het HVPolo hoofdstel"

"Singelbontje 1 maat"
"Welke maat is het singelbontje"

AAAAARGH |o

En al die mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Ik word daar zo moe van. Wat begrijp je niet aan vaste prijzen...


Bij mijn adv stond bieden, weinig reactie en met vp er op bijna alles verkocht. Hou de vp gwn iets hoger aan zodat mensen blij zijn als ze hebben kunnen onderhandelen

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:35

Communicatie is weer heel moeilijk. Berichtje met 'voor 20 euro neem ik de beenbeschermers graag over'. Ik was op mijn werk dus zag pas 's avonds haar berichtje. Stuur ik terug 'helemaal goed, wil je ze komen halen of moet ik ze verzenden'. In de tussentijd twee anderen verteld dat ze al verkocht waren, krijg ik uiteindelijk een berichtje 'laat maar ik ben al voorzien'. Laat dat dan gewoon even weten, hoe moeilijk is het!!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:03

hier ook al 2 mensen die wat wouden kopen hoor je ineens niks meer pff

Alja

Berichten: 25590
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:59

Ik heb mijn set bescherming inmiddels al 6x verkocht maar gek genoeg liggen ze hier nog steeds :+

Cowboy55
Berichten: 8489
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 11:28

Alja schreef:
Ik heb mijn set bescherming inmiddels al 6x verkocht maar gek genoeg liggen ze hier nog steeds :+


Van het merk Boomarang? Komt altijd weer bij je terug? :D

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:49

Saar88 schreef:
Communicatie is weer heel moeilijk. Berichtje met 'voor 20 euro neem ik de beenbeschermers graag over'. Ik was op mijn werk dus zag pas 's avonds haar berichtje. Stuur ik terug 'helemaal goed, wil je ze komen halen of moet ik ze verzenden'. In de tussentijd twee anderen verteld dat ze al verkocht waren, krijg ik uiteindelijk een berichtje 'laat maar ik ben al voorzien'. Laat dat dan gewoon even weten, hoe moeilijk is het!!


Wat is " uiteindelijk".
Misschien kreeg ze bij de anderen wel direct/sneller reactie.
Snap wel dat ze niet overal achter aan gaat mailen als er verder nog geen contact is geweest.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:11

Idd. Ik ben ook op zoek naar iets en contacteer daar soms meerdere mensen voor.
Als de ene ( nog) niet reageert en ik een uur later ergens bij iemand anders een deal kan sluiten, Tsja....

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 02:13

Pff... Ik reageerde even een half uur nergens op vanwege werk.

Krijg ik terug ja hoorde niks meer dus het is nu verkocht.
Vragen of ik er uberhaupt nog intresse had ho maar!

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 09:03

Ik heb naar een persoon een bericht gestuurd, hoe oud een item is.
Betreft een item dat er net drie dagen op staat en de vraagprijs over de 1000 euro is.
Drie dagen geleden een mail gestuurd en gisteren weer, maar geen reaktie. Lijkt ook niet gelezen.
Bah, hier houd ik niet van.

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 10:02

Via fb schleich paarden aangeboden, kreeg vervolgens bericht van iemand die denkt ruim 181 schleich paarden met een waarde van plusminus €1730 te kunnen overnemen voor €3 per stuk (€540).... zitten dus ook echt de oude modellen bij vanaf 1980 die tussen de 15-90 waard zijn.

Meer dan €3 wilde ze er niet voor geven. De prijzen die ik volgens haar hanteerde waren winkel prijzen, en de paarden waren voor €3 te koop via mp.. ze had al ruim 800 paarden voor die prijs gekocht... . Heb maar haar maar gezegd dat het dan ophoudt en succes gewenst met zoeken.

Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 13:28

Zucht.

Ik heb al een bod van 145 op een laptop die ik te koop heb.
Krijg je een berichtje: Voor 120 inc verzendkosten wil ik hem graag overnemen.

Vrieeeeeeend. :Y)

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 13:46

silvericathy schreef:
Via fb schleich paarden aangeboden, kreeg vervolgens bericht van iemand die denkt ruim 181 schleich paarden met een waarde van plusminus €1730 te kunnen overnemen voor €3 per stuk (€540).... zitten dus ook echt de oude modellen bij vanaf 1980 die tussen de 15-90 waard zijn.

Meer dan €3 wilde ze er niet voor geven. De prijzen die ik volgens haar hanteerde waren winkel prijzen, en de paarden waren voor €3 te koop via mp.. ze had al ruim 800 paarden voor die prijs gekocht... . Heb maar haar maar gezegd dat het dan ophoudt en succes gewenst met zoeken.

Waarschijnlijk kun je beter degene die wat waard zijn apart proberen te verkopen en dan de rest als partij

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 15:12

Nies_ schreef:
silvericathy schreef:
Via fb schleich paarden aangeboden, kreeg vervolgens bericht van iemand die denkt ruim 181 schleich paarden met een waarde van plusminus €1730 te kunnen overnemen voor €3 per stuk (€540).... zitten dus ook echt de oude modellen bij vanaf 1980 die tussen de 15-90 waard zijn.

Meer dan €3 wilde ze er niet voor geven. De prijzen die ik volgens haar hanteerde waren winkel prijzen, en de paarden waren voor €3 te koop via mp.. ze had al ruim 800 paarden voor die prijs gekocht... . Heb maar haar maar gezegd dat het dan ophoudt en succes gewenst met zoeken.

Waarschijnlijk kun je beter degene die wat waard zijn apart proberen te verkopen en dan de rest als partij


Ze staan allemaal los te koop, maar ze wilde alles in een keer hebben.

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 15:53

Zijn er meer mensen die niet meer in het menu van je eigen advertenties kan zien op welke pagina je advertentie staat?
Bij mij blijven alle bolletjes zwart.

lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 16:26

Stamper schreef:
Pff... Ik reageerde even een half uur nergens op vanwege werk.

Krijg ik terug ja hoorde niks meer dus het is nu verkocht.
Vragen of ik er uberhaupt nog intresse had ho maar!

Dat soort dingen is heel normaal tegenwoordig.
Laatst had iemand mijn ID-kaart gevonden en die op facebook gezet met kaartnummer en alles zichtbaar.
Niet heel slim maar was met goede bedoeling gedaan, nl de eigenaar vd kaart terugvinden ipv de kaart op het gemeentehuis inleveren waar deze vernietigd zou worden en de eigenaar op kosten gejaagd ivm kosten voor met spoed nieuwe ID laten maken erbij enzo.
Iemand wees haar erop dat ze de foto beter kon verwijderen of bewerken, maar omdat ze druk aan het werk was had ze dat nog niet gelezen en binnen een half uur kwamen er allemaal boze berichten bij dat het onbeschoft was om gewoon niet te reageren en de foto te laten staan enzo. 8)7

Overigens heeft ze zodra ze contact met mij had de oproep verwijderd, vooralsnog niks aan de hand dus en ik heb ook aangegeven dat ze een volgende keer het kaartnummer beter kon afdekken/onherkenbaar maken en haar bedankt voor de oproep en het niet inleveren op het gemeentehuis.

Century

Berichten: 5961
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 17:53

De kaart wordt niet vernietigd hoor op het gemeentehuis. Je kan zelf een melding online maken (https://www.verlorenofgevonden.nl/) en dan de kaart inleveren, en de eigenaar kan via de meldingensite uitzoeken of de kaart gevonden is en die ophalen. Laatst nog meegemaakt (ik was de vinder).
Van het vernietigen heb ik nog nooit gehoord.

maaikemuis
Berichten: 5277
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 19:43

Here we to!

Maandag akkoord gegaan met een bod en toen bleef het heel stil. Intussen een hoger bod gekregen en daar mee akkoord gegaan. Krijg ik me toch de wind van voren! Hij wilde net overmaken... Ik heb zojuist weer een boel nieuwe termen voor trut geleerd.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 19:57

Dan heb je toch echt wel lang genoeg gewacht hoor Maaikemuis :+
Als ik een paar dagen geen reactie krijg dan ga ik er ook vanuit dat diegene geen interesse meer heeft..