Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:47

Net berichtje van marktplaats dat ze me aangifte ook hadden gezien. Adh daarvan de verkoper hebben geblokkeerd. Dit was totaal me bedoeling niet -O-. En vraag me ook af of ze dan de juiste hebben, met alleen een voornaam en een verwijderde advertentie....

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:15

Ik word moe van mensen die dan via pb onder mijn bieden vanaf prijs proberen te bieden. Wij hebben toen meer dan 100 euro betaald voor mijn hoogslaper, nu bieden vanaf 40 euro. En dan bieden ze via pb 25 euro, dan verwijs ik ze er maar naar dat het bieden vanaf 40 euro is. Leuk geprobeerd, zo voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten.

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 13:35

Even geduld hebben met die hoogslaper, begin september begint het nieuwe collegejaar en gaan de nieuwe studenten op zoek naar inboedel.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 14:29

Daar reageer ik dan niet eens op, terwijl ik eigelijk altijd wel reageer en ook vaak als laatste.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 22:23

Ik had het pas ook. Set kinderkleding van mijn dochter (zgan en merk) voor bijna niets. Staat duidelijk bij vast prijs. Bieden vanaf ingesteld.. en ja hoor.. minder dan de helft bieden. Reactie gegeven dat het echt een vaste prijs is. Dan ging het over schreef ze.. uh het was ook nooit begonnen *dikke doei*

Odetje92

Berichten: 2677
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:59

Zojuist kreeg ik een heel rare reactie op de zomerse sandaaltjes die ik aanbiedt, of ik geïnteresseerd was in een voetmassage met bijbehorende advertentie link, de naam van de adverteerder luidde 'voet fetish' :wave:

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:46

Pfff, ik had een advertentie over dat ik een bijrijdpaard zoek op Marktplaats gezet, met m'n nummer erbij. Dat doe ik dus nooit meer! Gelijk allemaal appjes en wordt de hele tijd gebeld door vieze mannetjes die zogenaamd een bijrijdpaard aanbieden. Ik had het tot twee keer toe uiteraard meteen door, wanneer ze uiteraard totaal geen informatie over het dier kunnen geven en met anoniem nummer bellen. Gelijk m'n nummer daar weggehaald!


Waarom proberen ze het in godsnaam? Wat denken die mannen te bereiken? Dat je met oogkleppen zo op hun "bijrijdpaard" afgaloppeerd en meteen met je benen open op hun bed gaat liggen? Dat is geeneens wanhopig meer, gewoon ongelofelijk dom.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:40

Ik probeer nu een koelkast kwijt te raken.. mijn nieuwe staat inmiddels maar heb nog geen reacties op deze. Staat zo onwijs handig, 2 koelkasten in een keukentje van krap 8m2 :') hij werkt verder wel helemaal, alleen op de linkerkant zit een beschadiging met een roestvlek.

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:28

Hier ruimt er hopelijk morgenavond wat krapte op. Hoogslaper verkocht samen met een praktisch gloednieuw kwaliteitsmatras. Nu ook mijn bureaustoel op marktplaats gezet, gratis, ik heb dat ding al zolang ik me kan herinneren.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:29

Resistance schreef:
Pfff, ik had een advertentie over dat ik een bijrijdpaard zoek op Marktplaats gezet, met m'n nummer erbij. Dat doe ik dus nooit meer! Gelijk allemaal appjes en wordt de hele tijd gebeld door vieze mannetjes die zogenaamd een bijrijdpaard aanbieden. Ik had het tot twee keer toe uiteraard meteen door, wanneer ze uiteraard totaal geen informatie over het dier kunnen geven en met anoniem nummer bellen. Gelijk m'n nummer daar weggehaald!


Waarom proberen ze het in godsnaam? Wat denken die mannen te bereiken? Dat je met oogkleppen zo op hun "bijrijdpaard" afgaloppeerd en meteen met je benen open op hun bed gaat liggen? Dat is geeneens wanhopig meer, gewoon ongelofelijk dom.


Ik zou hun nummer bewaren en daar zelf iets leuks mee doen... :D Een nepadvertentie plaatsen ofzo.. O:) niet eens per se op marktplaats...

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:30

xPabloBokt schreef:
Ik probeer nu een koelkast kwijt te raken.. mijn nieuwe staat inmiddels maar heb nog geen reacties op deze. Staat zo onwijs handig, 2 koelkasten in een keukentje van krap 8m2 :') hij werkt verder wel helemaal, alleen op de linkerkant zit een beschadiging met een roestvlek.

Ik kon mijn koelkast minstens 20 x verkopen voor mijn vraagprijs ong twee mnd geleden dus denk dat je hem snel kwijt bent

bridgetF
Berichten: 2174
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:06

haha, ik had een partijtje kleding die ik ging ophalen voor mijn tweedehandswinkeltje die ik in september open. De kleding was iets minder dan dat ik had verwacht. :( Ik vertelde dat het voor een tweedehands kleding winkeltje was en dat ik het gebruik als winkel vulling / start voorraad werden ze nieuwsgierig. Ik vertelde dat ze normaal 40% van de opbrengst na verkoop kregen, toen kwamen ineens de mooiste kleding stukken uit de kast. :D Dus zo zie je maar, komt het toch nog goed uit *\o/*

FennyPower

Berichten: 1457
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 22:52

Ik verkoop een halster voor 2,50 reageert er iemand. graag breng hem maar.
Punt 1... Er staat duidelijk ophalen uit.. in de advertentie.
Punt 2... Het geld wat ik er voor vraag is al amper iets..
En dan het ook nog brengen voor 2,50 naar de persoon?.
Nee sorry :o

Dusja1

Berichten: 364
Geregistreerd: 02-02-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:08

Ik had een pony wagentje te koop gezet, afhalen voor 325,-. Kreeg ik een bericht dat iemand 250,- bied, vaste prijs. Had al een bod van 260,- dus stuurde dat terug. Krijg ik wederom een bericht: Voor 250,- kom ik van het weekend langs. Wat is het adres??
En ik dacht wtf brutaal nest?!
En dus niet meer op gereageerd, kreeg nog een bericht na of ik aub effe wil reageren.

Nou effe niet als je zo brutaal doet!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:13

Dat ze direct het adres vraagt is wel wat brutaal, maar lager bieden en direct halen niet. Zo hebben wij al het 1 en ander kunnen kopen omdat de andere koper lang op zich laat wachten, of pas na een paar weken iets kan komen halen dat dringend weg moet.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:54

Ik zie een advertentie voorbij komen van een mooi zeewater aquarium. Er staat een foto bij van het aquarium. Kijk ik nog eens goed... zie je door het aquarium heen een bloot meisje lopen aan de andere kant. :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 08:15

Oh God...

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 08:24

Heb ze een bericht gestuurd en de advertentie is nu verwijderd.

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:03

Iemand wil via Marktplaats iets van me overnemen maar nu vraagt ze of ik mijn bankgegevens wil mailen. Kan dit kwaad?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:04

_Nancy_ schreef:
Iemand wil via Marktplaats iets van me overnemen maar nu vraagt ze of ik mijn bankgegevens wil mailen. Kan dit kwaad?



Degene zal toch geld over moeten maken, lijkt me? :')
Rekeningnummer en de rekeninghoudernaam is alleen nodig.

Ik vind betaalverzoek toch altijd veel en veel fijner!
Laatst bijgewerkt door Banyu op 26-07-18 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:05

Hoe moet ze anders betalen?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:05

Marocje schreef:
Hoe moet ze anders betalen?


_/-\o_

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:08

Ik ga altijd ophalen of overmaken, maar betaalverzoek kan idd ook. Heb ik alleen geen ervaring mee ;)

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:11

Ja goh, zou het. :7 Ik doel op het feit dat ze vraagt of ik het wil mailen naar een specifiek e-mailadres terwijl we gewoon contact hebben via Marktplaats.

Misschien was ik niet helemaal duidelijk...

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:17

Ohja, dat haalde ik idd niet uit je eerste bericht, sorry :Y) . Maar ook dat zou ik gewoon doen, alleen naam en nummer, daar kunnen ze niks (geks) mee.