Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

mirriezz

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:15

Hallo, ik wil jullie even een vraag stellen. Ik heb even snel de openingspost en de laatste pagina doorgelezen en het valt me op dat dat vooral gaat over melts en kaarsen in pot.
Nu ben ik atm op zoek naar een mooie kaars, als in op artistieke manier. Ik heb er gisteren ergens 1 gezien, een simpele dinerkaars waar een andere kleur was overheen gespat was. Erg mooi. Op dit moment heb ik zelf thuis een kaars in meerdere kleuren en een soort stervorm staan. Het gaat dan dus vooral niet om de geur die de kaars afgeeft.

Kan ik voor dat soort vragen ook goed in dit topic terecht? Of houden jullie je daar helemaal niet mee bezig?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:17

Nee ik ben bang dat dit niet de juiste plek is daarvoor. Dit gaat echt over de kaarsen die geur afgeven. De (met name) luxere geurkaarsen en geurwax. Gok niet dat er iemand in dit topic is die thuis is het type kaarsen waar jij naar op zoek bent :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:28

Ik vind die €50 ook niet zo veel als ik bedenk hoe lang we daarmee zouden doen.

Oh ik zou er ook ongeveer 1,5 uur over rijden als ik naar de duizendpoot zou moeten. Waar komen jullie vandaan? 1,5 uur vind ik niet zo erg, maar met terugweg is het alweer 3 uur. :P in mijn uppie zou ik dat niet zo snel doen, maar met andere erbij opzich wel.
Maken jullie er dan direct een dagje uit van of gaan jullie puur daarheen voor de winkel?

Ik heb nu veel verschillende melts besteld zodat ik de geuren kan testen. Als ik dan weet welke ik echt lekker vind wil ik grote potten gaan kopen omdat ik dat zo leuk vind staan :D maar aan de andere kant vind ik met vlammetje toch wel weer eng/lastig aangezien je op de tijd/het poolen moet letten en je de kaars niet zomaar alleen kan laten om bijvoorbeeld even te gaan douche ofzo.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:55

Het is voor mij ook 3 uur heen en 3 uur terug. Kan ook niet zo vroeg er heen dus ga dag er voor al 2.5 uur naar ouders _O-

Ach we doen het minstens 1 keer per jaar:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:41

Ik kom uit Zwolle Yalou. Meestal hang ik een halve dag bij Annemarie rond haha, thee erbij enzo hihi. Dus het is een dagje weg op zichzelf dan al :P

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:51

Iloveiswan schreef:
Het is voor mij ook 3 uur heen en 3 uur terug. Kan ook niet zo vroeg er heen dus ga dag er voor al 2.5 uur naar ouders _O-

Ach we doen het minstens 1 keer per jaar:)

Oeps :=

Alwiene schreef:
Ik kom uit Zwolle Yalou. Meestal hang ik een halve dag bij Annemarie rond haha, thee erbij enzo hihi. Dus het is een dagje weg op zichzelf dan al :P

Ohja dan kan ik het mij voorstellen! Gezellig!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:57

Ik maak er dus hele dag uit van. 2 vriendinnen wonen er vlakbij en halen mij ook op met auto. Gaan saconds dan ook bij 1 eten en ruilen van wax enzo. Ga rond 8 uur pas vaak weer weg

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 15:55

Alwiene schreef:
Nee ik ben bang dat dit niet de juiste plek is daarvoor. Dit gaat echt over de kaarsen die geur afgeven. De (met name) luxere geurkaarsen en geurwax. Gok niet dat er iemand in dit topic is die thuis is het type kaarsen waar jij naar op zoek bent :)

Dankjewel voor je antwoord! Dan ga ik dit topic weer ontstippen en niet verder in de war gooien.

Veel plezier met jullie topic dames!

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:51

Whoehoe. Mijn bestelling is binnen! :D

Afbeelding

Afbeelding

Eerste kaarsje staat aan :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:07

mirriezz schreef:
Hallo, ik wil jullie even een vraag stellen. Ik heb even snel de openingspost en de laatste pagina doorgelezen en het valt me op dat dat vooral gaat over melts en kaarsen in pot.
Nu ben ik atm op zoek naar een mooie kaars, als in op artistieke manier. Ik heb er gisteren ergens 1 gezien, een simpele dinerkaars waar een andere kleur was overheen gespat was. Erg mooi. Op dit moment heb ik zelf thuis een kaars in meerdere kleuren en een soort stervorm staan. Het gaat dan dus vooral niet om de geur die de kaars afgeeft.

Kan ik voor dat soort vragen ook goed in dit topic terecht? Of houden jullie je daar helemaal niet mee bezig?

Dit type kaars kun je zelf maken.
Dit is leuk. En je kunt ook bol kaarsen maken en dan leuk bekleden met bijv koffiebonen of glitters.

Je kunt er mallen voor kopen. Of een diner kaars gaat doormiddel van dompelen een dompelkaars heb je dan.

Ik heb dit een hele tijd gedaan. Is heel leuk.

Voor heerlijke handgemaakte waxmelts kijk op
http://www.waxmeltsenzo.nl

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:14

Ik zit toch te twijfelen om 2e paasdag naar de Duizenpoot te gaan :=

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:55

Is er misschien iemand die de 26e mee naar de Duizendpoot wil? Dan ben ik vrij en heb ik een baby-loze dag :D

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:01

En, zijn er nog mensen naar de duizendpoot geweest vandaag? :D Ik ga donderdag of vrijdag!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:18

Ja vandaag. Ben bijna bij ouders en zal dan foto's plaatsen *\o/*
Hele leuke dag gehad en leuke aanbiedingen :))

Veel plezier alvast

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:37

Oeeeeeeeh leuk, ik ben mega-blut dus zal me graag aan jouw aankopen verlekkeren Iloveiswan! := :')

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:39

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:04

Wat heb je veel van de minder grote merken joh, had ze daar zulke goede aanbiedingen mee? Wat ligt er boven Noah's Ark? Welke Village heb je meegenomen? Wel goed geslaagd zo te zien, hihi.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:17

Heb natuurlijk nog veel kaarsen dus inderdaad wat andere merken meegenomen.

Candlewarmers merk is nieuw maar echt goddelijke geuren <3 staan ook op de website en zal ze van de week even proberen.
Euhm die boven noahs ark is Lost At Sea. Beide kende ik nog niet maar heerlijk.

Village met Eucalyptus Mint ben erg verkouden en deze opende meteen neus _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:33

Wel leuk, ik ken Candlewarmers nog niet (vind alleen de naam zo suf klinken haha) maar zal als ik er weer eens ben eens snuffelen.

Lost at sea weet ik zo even niet of ik hem ken. Noah's ark heb ik 1 blokje liggen, nog niet gebrand, droog vind ik hem wel aardig maar niet heel bijzonder maar Annemarie zei al dat hij heel geliefd is. Alleen je Scentiments ben ik echt geen fan van, vind zelf die geuren zo prikkelend en chemisch, maar dat schijnt aan mij te liggen hoor! Haha.

Fijn zo'n verkoudheidskaars, hopelijk word je niet zo verkouden dat je zelfs die niet meer ruikt, dat heb ik soms en is zooooooooo stom vervelend. Hopelijk heb je hem snel 'niet meer nodig' :D

Dat 'chocoladeblok' wat is dat voor merk dan?

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:39

Leuk, ik had je bericht op Facebook voorbij zien komen!

Ik zag ook veel andere die de scentiments mee hadden genomen. Ik ben wel benieuwd naar de cucumber melon. Lijkt mij wel een lekkere combi.

Ik heb hier nu toevallig minted eucalyptus van Goose greek aan staan! Lekker geurtje, maar in de verpakking vond ik hem lekkerder ruiken.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:40

haha dat chocolade blok is smellies.
https://www.smellies.nl/c-4225803/smelliebars/

Vind dat chemische wel mee vallen van de geuren die ik heb. Tenminste de fresh linnen en de meloen. Andere zijn nieuw voor mij. En omdat ik grote woonkamer heb valt het mee hoe erg ik ze ruik.
Je woonde niet bij mij in de buurt he? Anders kan je even ruiken aan dat nieuwe merk :)

Tja en verkoudheid begon afgelopen woensdag met heel erg misselijk. Toen overgegaan vrijdag in heel veel keel pijn. En nu dan helemaal vast tussen keel en neus. Zo lastig dat ik moeilijk kan slikken en slapen 8)7 Dus was wel snel overprikkeld vandaag helaas

En kan wel kloppen dat veel die hadden. Als je langskwam was die 10 voor 15 euro :P

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 22:04

Ohhh wauw, dat is inderdaad een hele goede prijs. Ik hoop zo dat er van de week nog wel wat over is zodat ik een beetje keus heb :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 09:53

Yalou schreef:
Ohhh wauw, dat is inderdaad een hele goede prijs. Ik hoop zo dat er van de week nog wel wat over is zodat ik een beetje keus heb :=

Whuahahah je bent er nooit eerder geweest zeker? Als Annemarie die hele winkel weet leeg te verkopen deze week dan kan ze heeeeeeeeeerlijk op vakantie denk ik :')

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:18

Alwiene schreef:
Yalou schreef:

Whuahahah je bent er nooit eerder geweest zeker? Als Annemarie die hele winkel weet leeg te verkopen deze week dan kan ze heeeeeeeeeerlijk op vakantie denk ik :')

Nee, ik heb dus echt geen idee hoe groot het is :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:03

Het is niet zozeer heel groot, en ik weet dat ze e.e.a. omgegooid heeft dus weet ook niet exact hoe het er nu uitziet. Maar ik weet wel dat ze dusdanig veel heeft staan dat je dat niet wegverkocht krijgt in één week haha. Qua actie/opruimingsdingen heb ik geen idee natuurlijk. Maar keuze zal je vast nog genoeg hebben haha.