Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:24

Eerste 2 foto's wat ik nu zo'n beetje kwa wax heb. En laatste foto is nieuwste aanwinst. Zal volgende week de kaarsen even op foto zetten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:26

Hangt er ook een beetje vanaf. Als een intratuin Bridgewater verkoopt kun je dat merk best aanschaffen.
Maar die losse bakken zijn vaak smellies of scentchips daar zou ik ver van weg blijven.

Bridgewater sweet grace is een aanrader want die is echt lekker maar ik hoorde dat dat een uitlopende geur is.

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:27

Iloveiswan schreef:
Welke stad woon je 8eveline? Misschien hebben wij tips voor goede melts.

Die melts in bouwmarkten ruik je echt haast niet of maar heel eventjes licht. Zou je echt aanraden om bijvoorbeeld bij waxmeltsenzo of bij de duizendpoot wat wax te bestellen. bij die laatste heb je verschillende merken om te proberen en kan je zelfs per 1 blokje bestellen.

Of bij 1 van de geurkaarsen liefhebbers facebook pagina`s vragen of iemand een proefpakketje kan maken voor je voor een prijs.

Apeldoorn zit ik, maar kom ook graag in Arnhem.

Nee dat dacht ik al van de bouwmarkt het zag er wat cheap uit ook , heb deze week voor eerst kaars gekocht van WoodWick Sweet Lime Gelato <3 <3 en zag dat ze daar ook melts van hadden. Zo kwam ik op om hier weer eens naar te kijken.

Ooh dat is ook leuk idee van de facebook pagina <3 soort adventskalender verrassing idee!

Alwiene schreef:
Ja melts kunnen hun geur verliezen en open liggend gaat dat sneller. Maar die grote bakken zijn bolsius, scent chips en ander spul waar je met een grote boog omheen wil lopen omdat de geuropbrengst sowieso bedroevend en vaak chemisch is :=

Als je budget beperkt is kan ik je waxmeltsenzo.nl Puresoap.nl http://www.happyhomegeurwaxjes.nl aanraden voor huisgemaakt melts die in ieder geval al een stuk beter zijn dan action, bolsius etc.

Als je een ruimer budget hebt kan je kijken naar Woodwick, Goose Creek, Village Candle, etc. te koop bij kadoshopdeduizendpoot.nl ook https://www.sensewebshop.nl heb ik goede ervaringen mee. Yankee heeft de naam, maar de wax blijft mij vaak teleurstellen qua geuropbrengst. De kaarsen wisselen, sommige geuren beter dan anderen maar doordat ze maar 1 lont hebben zijn ze qua poolen vaak zorgenkindjes :=


Okay duidelijk ook de Bolsius ook vermijden, vind de normale kaarsen daarvan altijd mooi maar dus met dit een no go.
Goh de Yankee melts verbazen me, daar hoor ik altijd goede dingen over qua kaarsen.

<3 Bedankt voor jullie snelle reacties :D en alle linkjes. Nu geen miskopen voor mij!

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:29

Yankee kan goed branden maar alleen als je kamer eigenlijk niet te groot is en niet tocht. En warmer dan 22 graden eigenlijk. En alle 3 is bij mij niet zo. Daarom ga ik voor de kaarsen met 2 of 3 lonten. BBW, village candle en goose enzovoort.

En dan scentsy word nieuw voor mij meteen 90 euro := Maar daar zitten dan 2 branders ook bij. Als het goed is van de week komt het binnen <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:30

Afbeelding
Afbeelding

Wax heb ik ondanks flinke opruiming nog steeds te veel van om fatsoenlijk op de foto te zetten :')


Inmiddels heb ik Christmas Wish dubbel trouwens, wat een heerlijke geur is dat <3

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:31

Ooeeh heerlijk <3 Je hebt ook ruimte om het neer te zetten :P

Die sea salt cumcumber heb ik ook <3 en ook veel pocketbags _O-

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:38

Iloveiswan schreef:
Ooeeh heerlijk <3 Je hebt ook ruimte om het neer te zetten :P

Die sea salt cumcumber heb ik ook <3 en ook veel pocketbags _O-


Ja ik heb recent een stuk van het wandmeubel ingepikt omdat ik ze eindelijk wel eens mooi neer wilde kunnen zetten :D Stond toch niet veel zinnigs in dus is een stuk beter zo :Y)

Die sea salt cucumber heb ik gewonnen bij een facebookactie van de Duizendpoot een tijd geleden. En die hand sanitizers zijn een beetje verslavend ja :+


Ik heb Yankee technisch inderdaad een grote woonkamer, hoog plafond, en stoken niet hoger dan 19,5 normaalgesproken. Ik heb maar 2 Yankees, staat er 1 in de keuken in de vensterbank te staan :') en één die heb ik van Roosch gekregen voor mijn verjaardag, de Viva Havana (staat in de woonkamer vensterbank dus ook niet op de foto := ) echt een lekker geurtje, fijn huiselijk najaar/winter geurtje, maar qua pool is het een kreng. Zelfs zo dicht voor de open haard als we maar durfden kostte het hem de grootste moeite om een fatsoenlijke pool te krijgen -O-

viphorse

Berichten: 1507
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:44

Waar shop je village candle ?

Ik ben fan van Goose creek die branden bij mij beter dan de Yankee candle .

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:47

viphorse schreef:
Waar shop je village candle ?

Ik ben fan van Goose creek die branden bij mij beter dan de Yankee candle .



Ja Goose heeft twee lonten en daardoor poolt ie veel beter dan Yankee. Ik koop zowel Goose als Village dus bij http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl

viphorse

Berichten: 1507
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 07:39

Heeft village er ook 2 ?

Ik persoonlijk vind Goose beter geuren dan Yankee en Woodwick.

Kirja
Berichten: 1232
Geregistreerd: 07-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:11

Leuk, weer wat leven in het topic!

Nu de dagen kouder en korter zijn word er hier ook weer veel gebrand, zowel melts als kaarsen.
Heb eigenlijk nog veel te veel maar wil graag weer wat nieuwe geurtjes bestellen.

Mocht iemand hier interesse hebben in een envelopje wax kan ik wel wat lekkers samenstellen voor een leuk prijsje..

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:47

viphorse schreef:
Heeft village er ook 2 ?

Ik persoonlijk vind Goose beter geuren dan Yankee en Woodwick.


Ja, in ieder geval de large jar die ik hier heb heeft er 2.

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 15:19

Afbeelding
Deze heb ik gekocht <3 een schatje in licht roze van Bolius.

Ik heb even al wat rond gekeken maar de scentchips :x die roken echt gewoon vies. En niet naar wat ze horen te zijn. Vreemde dingen.
Ook bridgewater gezien maar dat is denk ik niet zo me smaak? Vond ze wel okay ruiken maar niet nog waarvan in dacht YESH. Dus ga nog keer naar duiven voor Woodwick melts en online bestellen <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:00

Prima brander dat, ik heb er ook een paar uit die serie. Niet die jij hebt maar wel zelfde serie en in het grijs :) Geen idee welke Bridgewater geuren je geroken hebt, ze hebben op zich vanalles wel, van foody tot fris. Wat voor geuren zoek je?

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 21:12

Alwiene schreef:
Prima brander dat, ik heb er ook een paar uit die serie. Niet die jij hebt maar wel zelfde serie en in het grijs :) Geen idee welke Bridgewater geuren je geroken hebt, ze hebben op zich vanalles wel, van foody tot fris. Wat voor geuren zoek je?

Van zoet zoet geuren en fris citrus hebben op dit moment me voorkeur. Ben erg kritisch merk ik qua geuren :+ dus wordt beetje bang van online bestellen wil niet hele collectie hebben liggen straks die ik niet lekker vindt.
Ik ga volgende week naar intratuin duiven ruiken aan de woodwick melts <3 zag dat ze ook ananas hebben en ik hoop ook in de winkel. En van pure soap de lush Snow Fairy dupe <3 lijkt me ook zeker wat.

Ben er blij mee *\o/* was blij met jullie tips en heb iedergeval nu niet een lage brander gekocht die ik op het oog had.

Iemand trouwens ervaring met Little Hottie? Van het merk Bomb Cosmetics <3 heb daar op dit moment een adventkalender van en oooowh die ruikt heerlijk. En hun geuren spreken met aan qua naam := stiekem toch bang dat net zoiets is als scentchips

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 21:51

8Eveline schreef:
Iemand trouwens ervaring met Little Hottie? Van het merk Bomb Cosmetics <3 heb daar op dit moment een adventkalender van en oooowh die ruikt heerlijk. En hun geuren spreken met aan qua naam := stiekem toch bang dat net zoiets is als scentchips


Niet leuk om je teleur te stellen maar Little Hotties is niet net zoiets als Scent Chips, het is VEEL ERGER. Serieus, ik had een keer een doosje besteld in een mega uitverkoop, heb 1 brandpoging gedaan en toen doorgeschoven naar iemand die het nog wel aandurfde. Mijn hemel wat zijn die dingen beroerd zeg.

Als je van zoet houdt zou je Carnival Ride van Bridgewater wel moeten kunnen waarderen denk ik. Veel foody geuren (cake enzo) zijn ook zoet maar niet iedere zoetliefhebber houdt ook van foody geuren.
Eigenlijk zou je als je in de gelegenheid bent een keer geld moeten sparen en een tripje Duizendpoot maken. Ik doe het 1 a 2 keer per jaar en wat een Walhalla is dat toch. Ik kan er wel een hele dag aan alles staan snuffelen <3

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 21:53

Ik ga morgen maar weer een nieuwe woodwick halen <3
Alleen nog geen idee welke geur

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 22:22

Alwiene schreef:
8Eveline schreef:
Iemand trouwens ervaring met Little Hottie? Van het merk Bomb Cosmetics <3 heb daar op dit moment een adventkalender van en oooowh die ruikt heerlijk. En hun geuren spreken met aan qua naam := stiekem toch bang dat net zoiets is als scentchips


Niet leuk om je teleur te stellen maar Little Hotties is niet net zoiets als Scent Chips, het is VEEL ERGER. Serieus, ik had een keer een doosje besteld in een mega uitverkoop, heb 1 brandpoging gedaan en toen doorgeschoven naar iemand die het nog wel aandurfde. Mijn hemel wat zijn die dingen beroerd zeg.

Als je van zoet houdt zou je Carnival Ride van Bridgewater wel moeten kunnen waarderen denk ik. Veel foody geuren (cake enzo) zijn ook zoet maar niet iedere zoetliefhebber houdt ook van foody geuren.
Eigenlijk zou je als je in de gelegenheid bent een keer geld moeten sparen en een tripje Duizendpoot maken. Ik doe het 1 a 2 keer per jaar en wat een Walhalla is dat toch. Ik kan er wel een hele dag aan alles staan snuffelen <3

Jammer zeg -O- maar liever nu teleurgesteld dan straks allemaal in huis en smerig luchtjes. Verbaasd me wel dat zo goed merk het zo slecht doet met zulke dingen.

Mh zal die eens keer weer besnuffelen <3 die naam klinkt geweeeeeeldig!
Ik heb even opgezocht waar ze zitten, het is niet extreem ver mocht ik vriendin ook verslaafd krijgen is wel leuk idee voor dagje shoppen. ( Verslaafd zijn doe je niet alleen :D hihi ik steek ze graag aan met dingen)
Vind wel super lief dat ze ook blokjes van 1 aanbiedt bij de shop. Ideaal voor twijfelaar als mij. Moet wel zeggen daaaaahm dit klintk HEERLIJK
Afbeelding

BeFunny

Berichten: 10512
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 00:12

Ik vind Scent chips echt erger dan de little hotties. De hotties geven alleen echt kort geur af. Waardoor ze relatief duur zijn. Scent chips vind ik verschrikkelijk vies. Maar mogelijk zijn hotties veranderd is echt jaren geleden dat ik ze wel eens gebruikte.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:58

Nieuwe vriendjes
*\o/* <3

Afbeelding

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:06

Oeeh geniet ervan <3

hier mijn scentsy bestelling binnen met een hele mooie brander <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:45

Jaaa nieuwe vriendjes is altijd goed, hier alleen geen woodwick, maar toch :D (Even voor Eveline, niet omdat t geen goede kaarsen zijn, maar omdat ik het 'geknisper' wat voor mij klinkt als een kapotte radio niet kan uitstaan :') )

Welke geuren ben je voor gegaan? :D

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:50

Amber en iets van sweet cupcake oid(??)

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 09:21

Alwiene schreef:
Jaaa nieuwe vriendjes is altijd goed, hier alleen geen woodwick, maar toch :D (Even voor Eveline, niet omdat t geen goede kaarsen zijn, maar omdat ik het 'geknisper' wat voor mij klinkt als een kapotte radio niet kan uitstaan :') )

Welke geuren ben je voor gegaan? :D



Oh zo mee eens! 1x gekocht maar het hele gezin werd er kriegel van. Die is toen verbannen naar de gang waar we dat irritante geluid tenminste niet hoorden. Nooit meer.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 09:22

Kirja schreef:
Leuk, weer wat leven in het topic!

Nu de dagen kouder en korter zijn word er hier ook weer veel gebrand, zowel melts als kaarsen.
Heb eigenlijk nog veel te veel maar wil graag weer wat nieuwe geurtjes bestellen.

Mocht iemand hier interesse hebben in een envelopje wax kan ik wel wat lekkers samenstellen voor een leuk prijsje..



Ik misschien wel! Welke heb je? ;)