Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 00:26

leestmee schreef:
[ [url=m/EZAqvm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pakket gewonnen van my store den haag.
2 medium yankees 1 small yankee een votive en n carjar.
Het is officieel het past niet meer in en op mijn kastje. Ik moet andere opbergruimte verzinnen.

Wauw! Gaaf pakket om te winnen :D

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 00:37

Wauw, tof! :D

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 00:39

Alwiene schreef:
Als je op mij lijkt biedt die nieuwe opbergmogelijkheid veeeeeel meer ruimte dan je nu nodig hebt, dus ja met zoveel leegte moeten er wel nieuwe kaarsen bij komen toch? Nu je het zegt, ik geloof dat ik ook weer een probleempje heb als mijn 1000poot bestelling morgen binnen komt :')


Ik had eerst alleen een klein kastje aan de muur. Die raakte vol met tarts en er stond een small jar op.
Toen ladenkastje met 2 laden daar staan nu 4 large jars op 1 small nog 1 small Woodwick en ook nog een bbw 3wick en nog een skye en een greenleaf candle en de laatjes zitten vol melts en tarts.
Dus het moet echt verhuizen naar wat groters en tja dan zal er wel extra ruimte bijkomen voor nog meer want je weet nooit he

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 07:20

Ik ben net voor de kerst bij duizendpoot langs geweest. Wat een kaarsen wauw <3 en leuke mensen daar. Werd leuk geholpen en was gezellig.

Veels te veel gekocht maar ach het bederft niet hahaha.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 13:44

viphorse schreef:
Ik ben net voor de kerst bij duizendpoot langs geweest. Wat een kaarsen wauw <3 en leuke mensen daar. Werd leuk geholpen en was gezellig.

Veels te veel gekocht maar ach het bederft niet hahaha.


Ha dat zou je denken, toch heb ik al 2x bedorven wax meegemaakt en ook al vaker wax (maar dat was huisgemaakte) die zijn geur verloren was. Nou blijft het hier soms ook wel erg lang liggen, maar het kán dus wel.

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:23

Ik gok dat het voor de zomer wel op is . Ik hoop alleen dat ik ondertussen niet steeds wat nieuws koop :=
Ook nog een lontenknipper gekocht en wat is dat handig ! Veel eerder moeten doen .

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:25

Weet iemand of Duft und Raum ook voor Nederland een verzendkosten vrije grens heeft? Of betaal je dan altijd € 9,90 verzendkosten ongeacht het bedrag? En zijn er wellicht inmiddels nog meer alternatieven die ook Goose, Country, Classic etc leveren? (Behalve dus de 1000poot en Duft&Raum?)

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:34

Geen idee maar kan duizendpoot je niet helpen ? Ik weet dat ze een container aan nieuwe spullen binnen kreeg na de kerst.

Skessa_
Berichten: 10609
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:45

Nee volgens mij altijd 9,90. Je kan er ook gewoon naar toe! Als je al dacht dat 1000poot een kaarsenhemel was...............

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:55

Ik vraag expres om alternatieven voor de 1000poot ;)

Jammer zeg dat er geen verzendkosten vrije grens is haha. Nou ik wil er best een keer heen, lijkt me heerlijk, maar dan wel als ik een hoop geld uit kan geven. Anders is het zelfkwelling. LOL.

BeFunny

Berichten: 10433
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:07

Ik zit in het zelfde schuitje als Kirja. Verkouden. Zelfs koorts gehad paar dagen. Heb al weken echt niks gebrand. Ik heb normaal altijd wel wat branden. Maar wat een vervelend verkoudheid virus bah.

Skessa_
Berichten: 10609
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:16

Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 04-01-19 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_
Berichten: 10609
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:17

Alwiene schreef:
Ik vraag expres om alternatieven voor de 1000poot ;)

Jammer zeg dat er geen verzendkosten vrije grens is haha. Nou ik wil er best een keer heen, lijkt me heerlijk, maar dan wel als ik een hoop geld uit kan geven. Anders is het zelfkwelling. LOL.



Ben er een keer geweest, fotos staan nog ergens in het topic :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:23

Skessa_ schreef:
Alwiene schreef:
Ik vraag expres om alternatieven voor de 1000poot ;)

Jammer zeg dat er geen verzendkosten vrije grens is haha. Nou ik wil er best een keer heen, lijkt me heerlijk, maar dan wel als ik een hoop geld uit kan geven. Anders is het zelfkwelling. LOL.



Ben er een keer geweest, fotos staan nog ergens in het topic :D


Hahah Weet ik heb ze net nog opgezocht en daarna gekeken hoelang het rijden is, 2.5 uur dus wil ik zeker wel een keer doen, maar dan eerst flink sparen zodat ik lós kan daar. Tnx voor de linkjes, ga ze even bekijken :D

Edit: Oh die laatste rekent sowieso maar 5,95 verzendkosten, scheelt toch al een stuk met D&R! <3

Edit2: Shoot die hebben zo te zien weer geen Country -O-

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 13:28

Wat leuk dat iedereen zo lekker aan het branden is!

Mijn grote liefde staat weer in de kast <3
Afbeelding

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 14:18

Wat een knapperd Lisitano <3 Jammer dat het een Yankee is, zie vaker kaarsen van hen die mij aanspreken maar vind het zorgeloze branden van Goose en Village dankzij de 2 lonten toch wel zo fijn dat dat mij wel tegen houdt om nog Yankees te kopen :j

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:29

Alwiene schreef:
Wat een knapperd Lisitano <3 Jammer dat het een Yankee is, zie vaker kaarsen van hen die mij aanspreken maar vind het zorgeloze branden van Goose en Village dankzij de 2 lonten toch wel zo fijn dat dat mij wel tegen houdt om nog Yankees te kopen :j

Ik moet zeggen dat ik ze wel verbeterd vind. Ik heb er nu één die echt niet wil poolen, zelfs met folie niet. De rest doet het braaf. De throw is wat zachter dan die van Goose, BBW en Village dus deze kan ik ook opzetten als er bezoek is of als vriend rondwandelt :D
Het enige nadeel is dat ze wel wat uren moeten branden om te poolen. Bij eerder genoemde merken gaat dat wel een stuk sneller :j

Bienotje

Berichten: 10866
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:33

Ik meld me even. Heb na 3 jaar stof worden mijn yankee candle cotton candy weer herontdekt!

Alleen heeft ie altijd wel alu folie nodig. Maar wil nu toch weer op zoek naar opvolger. Mag weer in de zoete geur hoek. Maar welke merken en waar bestellen zijn nog meer aanraders?

Ik ga ff wat teruglezen denk ik iig! ;-)

Bestaat er ook een kaars in de geur kringle watercolors trouwens? O-:

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:34

Ja die geur bestaat ook in kaars. Was altijd heeeeel snel uitverkocht. Weet niet of die nog ergens te koop is

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:02

Duitsland (Duft & Raum) heeft hem sowieso nog maar dat moet je net willen natuurlijk. https://duftundraum.de/epages/b8a94156- ... D=14205385
Heerlijk geurtje he :D

Goose Creek, Village Candle, Country Candle, in ieder geval 2 lonters hebben mijn voorkeur :D Waar bestellen, dát is even een beetje een dingetje :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:33

Vandaag Bite me or don't van WME op de brander gehad. Blijft een lekkere zoete geur!

Hoe lang kun je wasmelts eigenlijk bewaren? Ik heb heel veel van vorig jaar die ik nu gewoon brand. Ik weet dat dat kan, maar ik denk dat ze wel minder geur af gaan geven naarmate ze langer bewaart worden?

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:11

Verkoudheid = zelfs miss murder van WME niet kunnen ruiken _O-

BeFunny

Berichten: 10433
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:53

Ik ruik zelf helemaal niks. Ik hoor ook bijna niks beide oren ontstoken. Wat is dit voor griep zeg bah.
Ik kan niet eens mijn hondjes uitlaten na het eerste gras strookje breekt het zweet me uit en ben ik uitgeput. Kan me niet heugen dat ik zo ziek van griep ben geweest. Dit lijkt wel klaag maar raak zo. Ik ruik zelfs balsam and cedar niet. Echt 0,0. Pff.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:03

Ik hoop nog steeds op de terugkeer van Cotton Candy. Ineens komt die geur weer voorbij op marktplaats en Facebook laatste tijd.

Vanavond brandt een large YC Crackling Firewood in de hal en boven in de woonkamer GC Butter Cookies. Lekker knus!

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:23

Ik heb vandaag mijn kaarsen en melts verplaatst. Heb nu iets meer ruimte