Cosplayers op bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 19:33

*kijkt naar pruik die ze heeft liggen voor een oude cosplay. crinches* Ja dat word een nieuwe bestellen :+

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day


Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 10:19

:= Is't zo erg? :))

Hier inmiddels wat aan het brainstormen voor mijn eigen kostuum. Ik ben plussize (weeg nu rond de 100 kilo), bezig met afvallen...maar ik zou mij graag comfortabel voelen in mijn cosplay natuurlijk. Ik voel me nogal onzeker over mijn lichaam, en zou me daar tijdens het cosplayen natuurlijk niet over na willen denken. Is een stukje mindset, maar de juiste kleding erbij helpt natuurlijk wel een hoop _O-
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb meerdere ideetjes opgeslagen. Het idee van een korset om mijn taille lijkt me nog altijd handig (van (nep)leer, stoer maar toch functioneel :))) echter vraag ik me af of je dan nog wel een beetje normaal kan zitten. Iemand daar ervaring mee?
En waar ik tegen aan loop is mijn voorgevel. Nagenoeg alles wat ik aan voorbeelden tegen kom is klein, of zo groot en erg omhoog gepushed dat ze er haast uit lijken te floepen :+ Wat kan ik daarmee? Wilde eigenlijk een breastplate maken, maar dan zou het leuk zijn natuurlijk als dat niet model theezak hoeft te worden _O- Dus ik denk dat ik dat idee moet laten varen.
Wat zouden jullie doen in dit geval?

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 10:44

Breastplate kan gewoon. Niet alles is omhoog gepushed qua idee.

Underbuste kan prima. Gewoon korset ook. Als ze van goede kwaliteit zijn kan je daar lekker in hangen. Ik ben zelf zown 120 kilo en een goed korset zit ongelovelijk lekker hoor Met underbuste zit je alleen met onze omvang dat die van achter een lovehandle gaat creeren maar
Met een vestje of iets is dat wel te Verbergen.

Afbeelding

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:21

Waar ik voornamelijk bang voor ben is dat ik niks kan vinden voor een i cup :+ vandaar de keuze voor een underbuste :j Maar als het bij gewone korsetten ook prima te doen is, kan ik de opties wel uitbreiden :D
en omdat ik met de grotere borsten eigenlijk enkel voorbeelden als dit tegen kwam;
Afbeelding
Vond ik dat weer wat té worden :=

Ik zat er aan te denken om iets van een cape erbij te doen, dus mocht ik lovehandles creëren dan kan ik dat verbloemen :))
Dankjewel voor je antwoord en je prachtige foto erbij <3

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:37

Ja als je yaya han en jessica nigri pakt daar is boobs altijd op display. Een gewoon korset kan het heel netjes houden hoor. Victorian dejavu is een hele goede en volgens mij zou je daar evt zelf kunnen passen zodat hun jou kunnen helpen! Mijn corsetten komen daar ook vandaan en Zijn top.

En dankje en graag gedaan ^^ heb ook een piraat met underbuste maar fotos staan op mijn laptop helaas

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:44

Dat was dus het enige wat omhoog kwam bij mijn zoekopdracht, dus dat schrikt dan gelijk lekker af _O- Daardoor enigszins inspiratieloos omdat alles hopeloos begon te lijken :')

Aah top! Ik ga eens even op zoek! :D Dankje voor de tips <3
Oeeeh, zou je die willen plaatsen als je je laptop bij de hand hebt? Ik wordt nu heel nieuwsgierig :D

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:48

Instagram had em dus dat is ook handig hehe.
Wel een hele basic piraat en wil graag nog een andere underbuste die van onder iets langer is. Maar hier heb ik me backrolls bedekt met een soort van vestje.

Afbeelding

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 11:10

Echt supervet :D

Ik ben inmiddels bezig met een snelle proefversie voor mijzelf. Vrijdagavond avond4daagse, en dan ga ik gelijk even testen hoe het is als Jarv een uurtje in zijn pakje loopt. Same for me, ik heb wat bij elkaar gesprokkeld en ben ook voor mijzelf bezig inmiddels. Het zal niet perfect zijn, maar het geeft mij denk ik wel een idee van wat ik eventueel moet aanpassen voordat ik op een evenement ben. Beetje proefdraaien ook voor mij :))

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 16:52

Afbeelding
Ghehe, tadaaah :)) avond4daagse, dus dat wordt 5 kilometer ploegen in onze pakjes :D

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:00

it's adorable <3

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:45

Hoe ging het ploegen in de pakjes? :D

ivda

Berichten: 1014
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:40

Jaaa, mag ik mij hier ook melden?
Ik cosplay vooral Disney, met af en toe Harry Potter er tussen door.
Ik heb nu al Cinderella 2015 versie, Merida, Mary Poppins en Fleur Delacour gedaan.
Ik ga vrijdag voor stof voor Rapunzel kijken op de Albert Cuijp markt.

Nieuwe pruik voor Merida komt eraan, van Lush Wigs. Iemand tips waar ik een mooie, dikke Rapunzelpruik kan vinden voor ongeveer 200€?

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:55

Hebben jullie onze Slimer al ontmoet? Meestal is hij heel braaf en hebben Erin en Ray hem aardig onder controle (ze zijn niets voor niets zijn 'licensed handlers' ;)

Afbeelding

We hebben hem zelf ontworpen en gemaakt. (Klein beetje trots maar haha! :j)
De Proton packs op onze rug hebben we ook zelf gemaakt. :D

Eerst volgende optreden is El Mundo Fantasia (zeer wss de zaterdag). Wie weet tot dan!

FB: Creative Cosplay Collective :)
https://www.facebook.com/Cosplay3C/

“If you can dream it, you can do it.”

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:10

Ik ben weer druk bezig met het bedenken hoe ik een chestplate moet maken. Vind het nog flink lastig :oo
Iemand dat al eens gedaan, en handige tutorials of tips? Er zijn zoveel te vinden, dat ik niet meer weet welke nou handiger is :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:53

@Tigress, voor je hondje? Mssn met eva foam? Zacht maar stevig en je kan het buigen met een heatgun of fohn... en het is goed te verlijmen.

Voor inspirastie en tutorials begin ik altijd op Pinterest. :)

“If you can dream it, you can do it.”

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:11

Kamaui cosplay? Die heeft allemaal pdf boeken ook over maken van armour etc.

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:55

Kostuum voor Jarv is al klaar, dit is voor die van mijzelf :D

Zat ik al wel bij te kijken, maar ik wordt er niet altijd veel wijzer van _O- Ik moet alles aanpassen op een wat grotere maat borsten, waardoor ik her en der dingen anders moet aan pakken. Vandaar dat ik verschillende manieren zoek hoe het gemaakt is. Ik pak, zoals het nu lijkt, toch maar de armor waarbij de borsten in aparte cups zitten (in plaats van 1 bredere plate). Denk dat dat de meest haalbare is :j

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:09

Je kan ook Worbla gebruiken.. en die over jouw borstkas (met een handdoek en kleding er tussen voor de warmte) heen smelten zodat het jouw vorm krijgt. Of over een paspop heen die opgevuld is ;)

Je zegt een armour met 2 cups, zoals Wonder woman bedoel je? Dan staan hier mssn wel tutorials tussen waar je wat aan hebt:
https://www.google.nl/search?q=ewonder+ ... e&ie=UTF-8

Oeh deze dan?! Die maakt ze op basis van haar eigen BH, dan wordt de pasvorm ook al een stuk beter :)
https://www.youtube.com/watch?v=Y1lxHkKohdQ

“If you can dream it, you can do it.”

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:15

Die tweede wilde ik ook graag proberen, maar ik zit dan weer érg met het formaat van mijn borsten. Ik kan niks anders dragen dan een sport bh, dus ik heb niet mooie voorgevormde cups. Als ik er dan iets van een bal of schaaltje in doe, ben ik bang dat het niet zo netjes vult als dat het natuurlijk zou zijn.
Weet niet of dat van WW hetzelfde is. In ieder geval niet zo'n lang stuk er onder, maar meer zoals dit qua formaat:
Afbeelding
Dus eigenlijk als een soort van bh er overheen zegmaar, maar dan armor achtig _O- Denk dat dat de beste omschrijving is :')

Worbla is hopelijk iets voor in de toekomst. Daar heb ik momenteel helaas niet de centen voor :(

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 17:39

Volgens mij heb ik inmiddels een beginnetje :D nu nog even verder pielen, en dan komen we er wel denk ik :))

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 19:49

Je kan je eigen borsten afplakken, net zoals zij met de BH doet in de tutorial? :)

Maar je hebt al een beginnetje lees ik, nice! Veel succes!

“If you can dream it, you can do it.”

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:03

Ook geprobeerd vandaag, dramatisch _O- na het uitsnijden paste ineens niks meer in elkaar :') something went wrong :')

Maargoed, dit heb ik inmiddels kunnen maken;
Afbeelding

Nu nog het bovenstuk, versiersels, chroomlaagje er overheen en dan komen we alweer een heel eind :D

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:41

Oh maar dat is toch een heel mooi begin?!

“If you can dream it, you can do it.”

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 15:06

Super netjes toch. Nice :D

Ik heb gister een nieuwe kortere wig gekocht voor eevee. Hoge staart en rechte pony staat mij echt voor geen meter

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:54

klein stapje vrdr, een staart is geboren, koste 2 pogingen haha.

Afbeelding
Poging 1, veel te groot en te lomp en te zwaar haha.

Afbeelding
Poging 2, perfect :D moet wat om de riem gata nog iets strakker doen, maar ben heel happy :D
nu de oren nog en klaar eigenlijk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, corinec, Dayna, Googlebot, IASCrawler, jmvdh, juval, leanneXXnona, Lisa_22, Malissaa1, Mettee, Phen, Plus_en_Min, Polarize, saskiaojan, SemrushBot, thequeensmum, Tyke, Westhof, xAlice, YandexBot en 32 bezoekers