Cosplayers op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 23:33

Ja ik bestel dat soort dingen vaak ruiiim van tevoren :) maar meestal gaat het sneller dan dat Ebay aangeeft hoor. Als je nu bestelt heb je ze denk ik wel voor 10 december hoor :)

Nala

Berichten: 8190
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 23:52

Tja dat zou ik inderdaad ook doen, maar dit is een gratis con dus ik kan tot last minute besluiten of ik ga, en de druk is er niet echt. Verder kan ik niemand vinden die echt zeker weten mee wil.

Daarnaast zou het echt super benauwd zijn in die hal dus ik weet niet of t überhaupt een goed idee is :')

BanjerLief

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:10

Benscore heeft ook een fysieke winkel in Rotterdam, daar ben ik wel eens geweest en daar heb ik ook mijn legerhelm voor mijn Dalek cosplay vandaan. En verder hebben ze ook een thuiswinkel waarborg keurmerk hebben en goede beoordelingen op Kiyoh. Maar ik zie ook net dat ze het eerste type ook bij Bol.com hebben, al hebben ze daar in maat M alleen maar met studs.
https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:25

Afbeelding

Fursuit bijna klaar....

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:30

Oehhh spannend Anne!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:35

Dit weekend in Utrecht in het echt te bewonderen. Best trots op mijn 14 jarige dochter die het helemaal zelf maakt.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:44

Ik ben er zaterdag, als ik jullie zie zal ik wel even hallo komen zeggen!

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:02

Gaaf Anne! Diepe respect voor jouw dochter doe het er niet na! Ben er ook zaterdag dus als ik jullie zie loop ik ook wel even langs! leuk :D

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:04

heel gaaf Anne :D

Ik heb maar ff plan van aanpak gemaakt voor dcc, me costume is niet echt winter proof :')
Dan maar in joggingbroek heen en daar deels omkleden lol.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:57

Heel gaaf Anne!

Zo, tijdje geleden dat ik iets gepost heb, maar eigenlijk was het ook niet nodig.. want ik ben nog steeds geen steek verder.. :+
De struggle zit hem nu in het wavy krijgen van mijn pruik, maar man.. daar is amper een tutorial van te vinden en het enige wat ik tot mijn beschikking heb is een stijltang en foam rollers..
Dus, iemand hier nog een idee? Ik wil die pruik gewoon klaar hebben. :+

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:00

Er is gelukkig altijd wel een omkleedruimte. Is wel een favoriet van mij.... hahah, kijken hoe mensen naar binnen gaan en hoe ze er weer uit komen.

Wat moet er met die pruik precies dan? ik snap het niet helemaal.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:41

Nou, mijn pruik had ik bijgeknipt, een tijd terug, toen zat de krul die er in zat niet meer gelijk, dus pruik gestijld en nu moet er dus weer krul in, maar niet te veel want eigenlijk moet hij wavy worden, soort van.
En een vlecht wordt hem ook niet, want dat kreng (de pruik) is zo glad als wat.. :+

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:44

ja.., krultang :P dat is t enige wat ik me kan bedenken, met foam rollers en heet water kan ook maar enorm grote kans dat je pijpenkrullen krijg etc..,

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:59

Hmm, dan maar even op het werk kijken of ik een krultang die temperatuurverstelbaar is..

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:07

Stomen :) Ik zou de krultang niet pakken want dan heb je kans dat alles smelt.

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:10

als die heat resistant is kan t wel, koel beginnen en dan goed opletten. ik gebruik hitte op al mijn pruiken, nog geen 1 keer verkeerd gegaan. Daarbij ook max hitte gebruikt.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:14

Hij is inderdaad heat resistant, tot 150 graden Celsius.
Maar mijn stijltang is in temperatuur verstelbaar, en daar ging het prima tussen de 135 graden en 140 graden..
Maar ik kijk nog wel eventjes, hoeft toch pas voor Elfia Haarzuilens af te zijn ^-^"

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:20

ja, gewoon krullen, dan in je hand laten afkoelen of in die krul effe weg pinnen. gezien die lang is, valt de krul redelijk in de lengte en krijg je uiteindelijk slag zoals mijn yennefer wig van achter. (voorkant is smaller gekrult)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:30

Thanks!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 17:40

Pfffft vriendin van mijn dochter laat het op het laatste moment afweten... Had begin september al afgesproken dat ze samen zouden gaan. Ze is heel verdrietig nu....

Dus als jullie morgen haar een boost zelfvertrouwen kunnen geven...

Ik neem de camera mee dus als jullie op de foto willen schiet me dan even aan.

Nala

Berichten: 8190
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:11

Oh wat zuur voor je dochter! Ik ga helaas niet, maar veel plezier voor haar alvast!

BanjerLief

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-07-09

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:21

Ahh, wat super sneu zeg :( Ik ben er zelf op zondag, weet niet wanneer jullie er zijn?

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:45

Ach wat sneu Anne. Vriendinnetje van onze dochter kon ook niet mee (waren ze beide teleurgesteld over) maar het is voor ons de eerste keer dus we zullen hoe dan ook onze ogen uitkijken.

Onze dochter is 13. Had haar net de foto laten zien met daarbij dat je dochter het zelf maakt dat vond ze hartstikke knap!
Zijn jullie er ook op zondag?

Mooi gedaan Twilight. Jij bent inmiddels zeker wel heel handig met de naaimachine! Ik had even 'maul' opgezocht en kan me voorstellen dat je daarmee op de foto wil!
Wij zijn niet bekend met bekende cosplayers maar zijn witcher is wel echt heel gaaf!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 20:15

Redelijk handig ookal is yennefer veel aanpas werk geweest van bestaande artikelen ookal waren alle veren met dr hand naaien echt een kolere werk hehe.
Ja maul is life <3

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:37

Wat zuur dat de vriendinnetjes nog zo laat afzeggen. :(

Ik ga ook zaterdag, als ik je dochter zie wil ik graag met haar op de foto. Vind het echt knap dat ze dat pak helemaal zelf maakt.

Wij zijn bijna klaar! Niet helemaal zoals de internet foto’s, maar ik ben trots op mn eerste zelfgemaakte props!


Afbeelding

Afbeelding