Cosplayers op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:46

Pfft ik hoop dat het lukt met die pruik! Kunnen soms weerbarstige dingen zijn :D

Ik heb een "klein" naaiprojectje aangepakt voor Elfia... Ik ben gek, ik maak BuckyCap... zucht, haha!

Ik heb ondertussen nieuws van mijn nieuwe arm uit frankrijk en van de bios! Mijn nieuwe arm wordt volgende week verstuurd, hopelijk is hij er voor Infinity War! Ik mag namelijk dus in cosplay (met een heel stel Avenger-cosplay-vrienden) de premiere in Amsterdam opleuken! Hoe gaaf is dat!!! :D Dinsdagnacht om 00.00 uur is de premiere, en daar zijn we bij! Woei! We gaan met bezoekers op de foto enzo, echt te grappig. En daarna zal ik nog een aantal keer bij andere bioscopen in het land zijn in de loop van de week/weekend er na. Supertof! Dus ik wil echt echt echt mijn nieuwe arm op tijd omdat ik de oude dus ga overspuiten voor BuckyCap.

Jullie allemaal op schema voor Elfia?


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 22:10

Opzich is het enigszins gelukt! Nu nog wachten op mijn lens..
Ik had lenzen besteld en kreeg ze afgelopen week ofzo. Alleen 1 was stuk, dus nu krijg ik een nieuwe opgestuurd..
En dan nog make-up oefenen, en nog een klein dingetje van mijn jasje fixen en dan ben ik klaar!


Maareh ziet er goed uit hoor Haarbal!
Dat is ook gaaf om te doen zeg! Bij zo'n premiere aanwezig zijn!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:33

Holy moly Amsterdam blijkt het rode-loper Event te zijn! :):) :oo Whaah!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:49

Jeutje! Dat is wel echt héél gaaf! Geniet er in ieder geval van!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 10:21

Ik zag net een weersverwachting van 25°C voor de 21e..

BanjerLief

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:27

Haarbal schreef:
Pfft ik hoop dat het lukt met die pruik! Kunnen soms weerbarstige dingen zijn :D

Ik heb een "klein" naaiprojectje aangepakt voor Elfia... Ik ben gek, ik maak BuckyCap... zucht, haha!

Ik heb ondertussen nieuws van mijn nieuwe arm uit frankrijk en van de bios! Mijn nieuwe arm wordt volgende week verstuurd, hopelijk is hij er voor Infinity War! Ik mag namelijk dus in cosplay (met een heel stel Avenger-cosplay-vrienden) de premiere in Amsterdam opleuken! Hoe gaaf is dat!!! :D Dinsdagnacht om 00.00 uur is de premiere, en daar zijn we bij! Woei! We gaan met bezoekers op de foto enzo, echt te grappig. En daarna zal ik nog een aantal keer bij andere bioscopen in het land zijn in de loop van de week/weekend er na. Supertof! Dus ik wil echt echt echt mijn nieuwe arm op tijd omdat ik de oude dus ga overspuiten voor BuckyCap.

Jullie allemaal op schema voor Elfia?


Ohh, wat supergaaf! Lijkt me heel erg leuk om erbij te zijn, maar weet niet of het verstandig is aangezien ik die nacht dan weer in m'n eentje terug zou moeten in de trein naar Delft :'( Anders moet je maar laten weten wanneer jullie in Delft of omstreken staan O:)

Sorry I'm late, I got lost on the way of life.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:41

:D Het wordt allemaal nog gaver. We staan rond 8 uur bij de rode-loper premiere, en dan om 12 uur bij de publiekspremiere! Ik vind het wel spannend want Disney moet mijn kostuum nog veto'en... dus in theorie kan het zo zijn dat ze mij niet goed genoeg vinden (ik ben en blijf natuurlijk een vrouw...) en dan mag ik niet meedoen met de premiere.

Daarna zullen we vermoedelijk naar Pathe De Munt, Schouwburgplein, De Kuip, Zwolle, Maastricht, Eindhoven, Groningen, Cinemec Utrecht, Kinepolis Utrecht en Breda, en Vue Eindhoven. Maar dat is in wisselende samenstelling, ik weet niet of en waar ik ga zijn. Maar je bent welkom Banjer! ;)

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 20:25

Super tof haarbal :)

Ik heb voor elfia snel nog ff wat anders in elkaar gezet (of nouja afgemaakt, rok/basis top waren al klaar)
Dus nu een village/alternative snow white.
Afbeelding
Afbeelding

moet de pruik nog doen, maar vanmiddag even een haarbandje gemaakt met zelfgemaakte nepbloemen uit stof :D
Afbeelding

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 20:36

Ziet er goed uit hoor Twilight!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 20:46

Dankje :D erg leuk om te doen nepbloemen maken :D

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 20:52

Ziet er ook leuk uit!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 21:08

Oh wauw mooie haarband! Gaat dat niet rafelen? Ik wist niet dan je zelf nepbloemen kon maken joh!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 21:14

Het is satijn. Daar kun je met een aansteker langs. smelt je de randjes zodat ze ook naar binnen vallen. Rafelt het niet.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 12:23

Dat moment dat je je cosplay jasje niet meer dicht krijgt..

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 22:47

Hahaha iets minder Mac en iets meer op de fiets dus, SoW! ~~}> :')

Ik kreeg leuk nieuws vanmiddag; I am confirmed voor de rode loper!!! :D :D :D

Dat houdt in dat ik als een van de allereerste ter wereld Infinity War ga zien! *\%/* De rode loper premiere is om 20.00 ongeveer, vanaf 18.45 staan wij klaar in cosplay om op de foto te gaan met "de genodigden van Disney" :D en daarna gaan we de film zien! Daarna is er een borrel (lekker tussen de BN'ers) en dan is om 23.00 de inloop voor het gewone premierepubliek. Om 00.00 gaat de film dan officieel in premiere (ook in de rest van NL). SUPERtof! Ik heb er al helemaal zin in (en hoop nu nog harder dat mijn nieuwe arm op tijd binnen is...)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 23:32

Helaas kwam het door stress.. En de mac, kom ik nooit xD Maar ik wandel weer volop, dus we gaan er voor.. Met dank aan mijn lieve oma, die de knopen heeft verzet, zit ie nu weer goed.


Oooh! Gefeliciteerd!!
Echt geniet ervan! Veel plezier!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stukje verder *\o/*
Hoe is het hier met iedereen?

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:18

Het staat hem zo goed!

Hier staat cosplay op het aller laagste pitje. Financieel wil het niet en door twijfels weet ik niet zeker of ik überhaupt door wil gaan.

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:54

Zag hem op facebook tigress. So cute <3

ScarOfWars. Hmm wat voor twijfels? :(:)

Hier bezig met sparen voor elfia arcen cosplay. Eevee gijinka :D


Afbeelding

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:57

Twijfels of het wel mijn ding is. Of het mij de motivatie wel geeft die ik zoek. En dat is denk ik niet het geval.

Twilight: Aah super cute! Eevee <3

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:59

Je kan altijd nog aftasten. Ik ben begonnen met closet cosplays. Personages die je met eigen kast kleding van doen wat echt super leuk is om te doen en op een andere manier creatief te zijn :)

Dankje. Ja ik heb mijn passie gevonden in simpele cosplays :D en hier toch een uitdaging door de staart.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:10

Kan... maar ik denk dat ik het maar laat. Had het ook niet echt naar mijn zin in cosplay op Elfia. En aangezien ik toch aan alles twijfel.

Das wel gaaf. Ben benieuwd hoe het gaat worden :D

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:19

Dan kan je het inderdaad beter laten gaan. Erg jammer. :(:)

Ik ook hahaha. Basis stof is donker terlenka en dan een iets lichter bruin kant eroverheen :) zin in.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:23

Voor mij viel het te verwachten.. ik heb echt moeite met dingen vinden die ik leuk vind.

Ooh klinkt wel echt heel gaaf!

DJZ

Berichten: 3108
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:20

Wie van jullie gaan er 2 en/of 3 juni naar Heroesdome in Arnhem of is hier bekend mee??


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, Emita, flooooo, katinker, Keizerinnnn, linoleum, Meliaforever, NadjaNadja, noviceh, Perros, puma, Roosch, Roulette_, Sanet, Schuur_, Thrive, Vaiqua, xPabloBokt, xSannee, Yffiejj en 208 bezoekers