Grenzeloos verliefd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 15:50

Wie is het? Ja ik! <3

Hoi Bokkers...

Het leek me een leuk idee om een topic te openen en al jullie verhalen/ervaringen etc. met elkaar te delen! Heb al even gekeken of er een topic was maar kon er zo snel geen vinden..

In september heb ik mijn vriend leren kennen in Gumbet (Turkije).. Ik heb echt een zwak voor Turken, en had een vriendin dan ook gewaarschuwd je houdt me tegen hoor als het zover is :') .. Mislukt, de eerste avond was het raak.. Ik zag hem in de verte al staan, en zei tegen mijn vriend ohh god kijk daar, wauww.. Juist, te laat om mij nog tegen te houden :roll:
Meneer werkte als propper, en maakte uiteraard een praatje met ons.. Ik was al ver in de wolken haha, beetje gepraat, grapjes staan maken, en hij vroeg of we wat kwamen drinken.. Verteld dat we later terug zouden komen.

We liepen verder en ik zei tegen mijn vriendin OMG ik heb met hem gepraat! Tuurlijk heb ik met hem gepraat, tuurlijk vroeg hij ons naar binnen voor een drankje.. Dat is zijn werk, domper. 'S avonds toch terug gegaan voor een drankje, en een hele leuke avond gehad. Daarna elkaar iedere dag gezien, ook buiten zijn werktijd. Het was echt te laat ik was verliefd.. Na 8 dagen moest ik terug naar Nederland. Hij is ons uit komen zwaaien bij het hotel, en we bleven appen en videobellen. Eenmaal thuis in nederland hebben we het na 2 weken officieel gemaakt :+:

In november ben ik terug naar Istanbul gegaan (waar hij in de winter woont). We hebben lekker samen vakantie gevierd, en hij heeft me heel Istanbul laten zien.. En nu het grote nieuws, hij komt zondag naar Nederland *\o/* Ik heb er zo'n zin in, hij gaat mijn ouders ontmoeten, voor het eerst naar NL.. Spannend! De bedoeling is dat ik in februari weer richting Turkije ga, en dan gaan we naar zijn ouders om mij voor te stellen.

Ik wou nooit meer beginnen aan een vakantieliefde, zo ver weg.. Maar het is het allemaal waard!


Nu ben ik wel benieuwd naar jullie verhalen hoor! :D

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 17:50

Kan me niet voorstellen dat er niemand op bokt zit met een vriend in het buitenland? :D

Ik heb net mijn vriend afgezet op Schiphol, hij zit alweer in het vliegtuig onderweg na Istanbul na 2 weken Nederland ;(
In februari ga ik weer naar Istanbul, en gaan we ook naar Van naar zijn ouders..

Appelflapje

Berichten: 9578
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:22

HK > LZP

Valeriej

Berichten: 1121
Geregistreerd: 16-12-06
Woonplaats: België

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:47

Vroeger waren we met een groepje. Je moet maar eens zoeken op Long Distance Relationship (denk ik). Helaas zijn mijn LDR's afgelopen dus ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis, hihi :)

Veel succes!

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 16:29

Ik ben met mijn turkse liefde getrouwd. We hebben elkaar in 2004 ontmoet in Side.
Hij woont in nederland sinds 2006.
We hebben een dochter.
En zijn heel gelukkig met elkaar. Saai gewoon :D

baroeg
Berichten: 664
Geregistreerd: 11-02-10

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 16:33

Mijn hunk is een echte Canadees... heel praktisch hahaha.
ik ben 18, hij bijna, en ik wil koste wat het kost eerst mijn diergeneeskunde opleiding in Utrecht afmaken. we hebben het over 6 jaar... Wel ga ik februari 3 maanden naar hem toe, dit heb ik kunnen regelen met mijn studie. tuurlijk, 18 is jong en het kan maar zo dat hij helemaal niet de ware is enzo, maar momenteel ben ik toch best in de wolken ongeacht mijn realistische insteek.

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 16:33

Geniet van je geluk, maar blijf wel je verstand gebruiken, want je lieveling komt uit een hele andere cultuur.

baroeg
Berichten: 664
Geregistreerd: 11-02-10

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:03

het is nog 'erger' hij komt ook nog eens uit een kolonie, hij is een ex- hutterite.

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:38

baroeg schreef:
het is nog 'erger' hij komt ook nog eens uit een kolonie, hij is een ex- hutterite.

Wat is een hutterite??????

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:09

baroeg schreef:
het is nog 'erger' hij komt ook nog eens uit een kolonie, hij is een ex- hutterite.

Ik heb het zelf opgezocht, het is een streng Bijbels levende Protestantse groepering. Lijkt me wel apart en interessant. :j

Supervixen

Berichten: 12834
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:13

Ik zelf niet, maar mijn zusje heeft een Mozambicaanse vriend. Ze zijn een jaar of 6 bij elkaar en hebben een kleine van bijna 2. Zij heeft bijna 6 jaar in Mozambique gewoond en woont sinds een half jaar weer in NL. Helaas kan hij nog niet naar NL komen, dus ze hebben een lange afstandsrelatie totdat hij hopelijk een keer hier mag komen inburgeren.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 23:09

Boras schreef:
Ik ben met mijn turkse liefde getrouwd. We hebben elkaar in 2004 ontmoet in Side.
Hij woont in nederland sinds 2006.
We hebben een dochter.
En zijn heel gelukkig met elkaar. Saai gewoon :D


Leuk! Nog een uit Turkije haha

@ Valeriej: Mag ik vragen waar jouw ex woont?

@ baroeg: Leuk! Hoe heb je hem leren kennen?

@ anjali: Ik denk dat we daar allemaal van op de hoogte zijn.. :j

@ Supervixen: Kan ze hem niet naar Nederland halen ivm gezinshereniging? En wat is de reden dat ze alleen met de kleine is terug gekeerd als ik vragen mag?

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 00:30

Leuk. Mijn vriend is van nieuw zeeland en woont in Australië.

In april verhuis ik naar australie.

Op t moment zit ik in Beijing op t vliegveld na 2 weken NZ.

M'n verhaal kun je lezen in m'n topic. :)

baroeg
Berichten: 664
Geregistreerd: 11-02-10

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 00:36

hahaha ja dat is ie zeker. zeker aangezien ik zelf niet gelovig ben heeft dat in het begin al helemaal voor aardig wat interessante gesprekken gezorgd.

Stumper_

Berichten: 1348
Geregistreerd: 16-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 10:41

Leuk om jullie verhalen te lezen!

Zelf speel ik een beetje vals: mijn vriend is gewoon Nederlands, maar ik zit momenteel voor 4 maanden in Afrika, wat niks is vergeleken met de meesten van jullie. :o De kerstvakantie hebben we hier samen doorgebracht wat heel erg fijn was. Moet zeggen dat het lange-afstandsrelatie me toch een beetje is tegengevallen, al zou dat misschien anders zijn als ik hier echt voor langer zou zitten of nog meer mijn eigen dingen om me heen had. Het gaat nog steeds goed en het is ook zeker niet slecht voor onze relatie, maar ben toch wel erg blij als ik over een maand gewoon weer bij hem woon. *\o/*

Valeriej

Berichten: 1121
Geregistreerd: 16-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:12

Booooo schreef:
Boras schreef:
Ik ben met mijn turkse liefde getrouwd. We hebben elkaar in 2004 ontmoet in Side.
Hij woont in nederland sinds 2006.
We hebben een dochter.
En zijn heel gelukkig met elkaar. Saai gewoon :D


Leuk! Nog een uit Turkije haha

@ Valeriej: Mag ik vragen waar jouw ex woont?

@ baroeg: Leuk! Hoe heb je hem leren kennen?

@ anjali: Ik denk dat we daar allemaal van op de hoogte zijn.. :j

@ Supervixen: Kan ze hem niet naar Nederland halen ivm gezinshereniging? En wat is de reden dat ze alleen met de kleine is terug gekeerd als ik vragen mag?


Natuurlijk mag je dat. Ik ben Belg en had 4 jaar een relatie met een man die na iets meer dan 3 jaar samen verhuisd is naar Curaçao. Ik heb de relatie proberen vol te houden maar toen zijn bedrog aan het licht kwam, is de relatie door mij beëindigd. Ik zei dat ik zo'n relatie noooooooooooit meer wou want ik vond het echt zo moeilijk om niet bij de persoon te zijn die ik graag zag. Natuurlijk werd ik 3 jaar later op Erasmus verliefd op een Brit. Helaas heeft deze relatie het ook niet overleefd.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 17:20

Nagini: Je gaat verhuizen! Gaaf zeg...

Stumper_: Ik snap dat je hem mist hoor, 4 maanden is ook lang als je zonder elkaar moet zijn :D Gelukkig hebben jullie de kerstvakantie samen gehad!

Valeriej: Het is inderdaad lastig, maar uiteindelijk heb je toch het doel om ergens samen te gaan wonen.. Heeeeel geduldig zijn :))

baroeg
Berichten: 664
Geregistreerd: 11-02-10

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:47

ik heb hem afgelopen zomer ontmoet tijdens mijn uitwisseling toen ik ... tadaaa... in Canada zat, mijn gastvader nam mij en een andere uitwisselingsstudent mee naar een hutterite kolonie waar hij dus ook rondliep.

Supervixen

Berichten: 12834
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:29

Booooo schreef:
Boras schreef:
Ik ben met mijn turkse liefde getrouwd. We hebben elkaar in 2004 ontmoet in Side.
Hij woont in nederland sinds 2006.
We hebben een dochter.
En zijn heel gelukkig met elkaar. Saai gewoon :D


Leuk! Nog een uit Turkije haha

@ Valeriej: Mag ik vragen waar jouw ex woont?

@ baroeg: Leuk! Hoe heb je hem leren kennen?

@ anjali: Ik denk dat we daar allemaal van op de hoogte zijn.. :j

@ Supervixen: Kan ze hem niet naar Nederland halen ivm gezinshereniging? En wat is de reden dat ze alleen met de kleine is terug gekeerd als ik vragen mag?


Gezinshereniging is pas mogelijk als je een jaarcontract hebt. Dan mag hij komen. Helaas krijg je bijna nergens meteen een jaarcontract en werkt ze nu volgens een halfjaarcontract. Daarnaast heeft hij daar een goede baan en als hij hier zou komen zit hij zonder werk en dus zonder geld.

Ze was klaar met het land. De armoede, de rotzooi, het klimaat en uitgekeken op haar baan. Ze heeft ook wel gezegd dat ze er niet altijd wilde blijven wonen. Ook zijn hier meer mogelijkheden voor de kleine.
Ze is net 2 weken terug geweest met de kleine om haar vriend op te zoeken.

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 10:41

Kwam dit topic via via tegen (via het topic van Nagini eigenlijk ^^)
Heb sinds een paar maand ook een lange afstands relatie. Waar we beiden eigenlijk niet aan wouden beginnen. We hadden het ook niet zo op om met een partner Engels te moeten spreken... Maar ja, konden elkaar niet meer loslaten dus van het een kwam het ander :D

Had er dit over geschreven:
When you meet in egypt, fall in love in Italy, get together in Vienna to plan to live together in Belgium, you don't always know what the future holds for you.

Hij is van Oostenrijk, Wenen. Ik van belgie. Niet zo heel ver dus. Maar moeten beiden nog een studie afmaken. Als het lukt komt hij volgend jaar naar hier studeren!
Heb het er al erg moeilijk mee gehad, maar als ik hem dan weer zie... Nuja :D

Fijn om jullie verhalen te lezen!
Niet alles gaat over rozen blijkt. Maar toch mensen die het kunnen volhouden ^^
Laatst bijgewerkt door Aria_zz op 06-01-16 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 10:45

Ha, wat leuk.. ook dus echt overal vandaan en ontmoet. _o-

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 10:48

Er was wel een lange afstandsrelatie topic, maar die is niet erg actief meer

Ik heb sinds 3,5 jaar een lange afstandsrelatie met een Litouwer, we zien elkaar elke 4 weken ongeveer. In februari ga ik emigreren, we hebben een stuk land gekocht waar we een huis op gaan bouwen en we gaan in augustus trouwen :D

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 10:52

Wel, in Egypte was ik nog samen met mijn ex, die thuis bleef.
We waren beiden op stage in Egypte voor 1.5maand.
En nuja, het klikte enorm. Toen ik thuis kwam heb ik het gedaan gemaakt met mijn ex. Wou dan met vriendinnen naar Italië, en hij vroeg of ik niet er een paar dagen Wenen wou bij doen. Afgesproken dat hij me zou oppikken in triest in Italië. Door ruzie met vriendinnen is het uiteindelijk Venetië geworden ^^
Hangt nog een zwaar romantisch verhaal aan vast over hele toevalligheden <3
Wil ik wel vertellen als jullie interesse hebben.

Dan eind oktober nogmaals naar Wenen, besloten het officieel te maken omdat we in de periode zonder elkaar gewoon enkel elkaar wouden.
En hij wil hier ik belgie komen studeren en dan waarschijnlijk meteen ook samenwonen :D

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:24

Ik ga straks even het topic doorlezen!
Mijn vriend woont in Israel en we zijn nu 8 maanden samen <3

Mandy

Berichten: 2753
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Westervoort

Re: Grenzeloos verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:31

Aria_zz ik ben erg nieuwsgierig naar je verhaal.