Post NL frustratie!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-19 15:17

Beste,

Ik hoop dat het hier goed staat!

Ik heb iets online besteld, dat was al een dag verlaat... Nou ja dat kan gebeuren... Maar nu krijg ik een melding via de post NL app, dat pakketje met kleren is bezorgd! Nou ik ben de hele dag thuis geweest en er is niks bezorgd!! Adres/postcode etc klopt maar hier bij ons is Nika bezorgd!

Dit is niet de eerste x! Nog meer mensen die deze frustratie herkennen?! Ook geen briefje dat het bij de buren is bezorgd helemaal niks!! Dus nu contact met post NL en de afzender gehad en er is een onderzoek gestart... Herkent iemand dit en is pakketje nog boven water gekomen??


HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:20

PostNL k zwijg er over.. op het moment is het een grote drama..

Zelf heb k een webshop gehad.. en geloof me, wekelijks raakte er minstens!! 4 enveloppen/pakketten zoek.. echt een en al drama.

Moon_light94

Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:25

Ligt het niet ergens voor de deur/in de tuin/andere plek? Dat hebben wij een keer gehad, vonden we ineens een pakket op de tuintafel...

Irritant wel altijd, dit gedoe. En als je dan gaat bellen stuurt PostNL je door naar de verkoper, terwijl de fout bij henzelf ligt.

Jessix

Berichten: 16381
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:27

Nee, postNL is hier een van de weinige die er geen zooitje van maakt. Maar ik heb hier ook redelijk vaste bezorgers die een paar in de week wel wat komen brengen.

Ik hoop dat je je pakketje snel krijgt/vindt.

Matheno

Berichten: 7930
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Buitengebied Urk

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:35

Persoonlijk nog nooit problemen gehad met PostNL. Allicht even de klantenservice bellen?

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

BigOne
Berichten: 38035
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:38

Wel eens gedoe gehad dat de bezorger eerder thuis wou zijn en dus aangaf dat ik niet thuis was. Eerst tegen hem gezegd de keer er op en waarschuwing gegeven. Toch nog weer gebeurt, post.nl op de hoogte gebracht en geen last weer gehad, maar nu zijn er geen vaste routes meer dus weet je niet welke chauffeur je hebt. Maar post.nl kan wel zien wie er op de route zat en mijn ervaring is wel dat je beklag via facebook openbaar doen het snelst een oplossing geeft.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-19 15:39

We hebben idd in de voortuin gekeken lag helaas niks! :(

Hebben ook al contact gehad met Postnl en die gingen contact opnemen met de desbetreffende chauffeur/bezorger. Benieuwd wat daaruit komt. Zoals gezegd ook al contact met diegene die t verstuurd heeft en die gingen ook op onderzoek uit ik ben erg benieuwd.

Heb hier nu een kind die er niks van snapt, die stond te wachten op t pakketje en komt t niet..die snapt er niks van...

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:49

Nou met PostNL gaat het hier eigenlijk altijd goed. De ergste zijn DPD en GLS. Dat werkt echt totaal niet. Die bezorgen het gerust echt heel ergens anders of raken dingen kwijt. Of zeggen dat je niet thuis was terwijl ik de hele dag zat te wachten. PostNL scoort hier eigenlijk het beste qua pakketservice.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:53

Hier gelukkig twee hele toffe PostNL bezorgers en lieve buren...

Maar van de week kreeg ik een briefje van DHL door de bus, zonder iets er op... Halve buurt afgestruind naar mijn pakketje. Vriend appt dat ik beter even de code in kon vullen online (ik dacht hoezo, want de track and trace zegt dat het bezorgd is), blijkt dat ik het op een service punt kan afhalen...
Okeeeee.... :+

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:59

PostNL gaat altijd prima hier. Knappe bezorger en als wij niet thuis zijn zet hij de pakketjes onder de carport.

DPD & DHL vind ik pas drama...

Ligt je pakket niet bij het dichtsbijzijnde pickup point? Desnoods kun je daarheen bellen, dan weet je het zeker.

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-19 16:08

Dat kan ik ook proberen idd ... Maar ook de afzender heeft mee gekeken en die zeggen net als track en tracé dat hij op ons huis adres afgeleverd moet zijn :+

Maar een belletje kan geen kwaad

magda_90
Berichten: 32269
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:08

Dito hier, kreeg een melding dat ik niet thuis zou zijn terwijl ik letterlijk in de voorkamer koffie zat te drinken. Geen briefje natuurlijk. De klantenservice doet er ook geen reet aan. Weer een officiële klacht maar daar blijft het dan ook bij.

De postbezorger van DHL heeft een tijdje geweigerd de 6 trappen op te lopen. Via haar bedrijfsleider heb ik haar mooi terug laten komen die dag. Je kunt ook aanbellen en vragen of ik naar beneden kom ipv bij voorbaat maar overslaan. Sinds dien heb ik haar ook nooit meer gezien overigens. :=

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:10

Beauty26 schreef:
We hebben idd in de voortuin gekeken lag helaas niks! :(

Hebben ook al contact gehad met Postnl en die gingen contact opnemen met de desbetreffende chauffeur/bezorger. Benieuwd wat daaruit komt. Zoals gezegd ook al contact met diegene die t verstuurd heeft en die gingen ook op onderzoek uit ik ben erg benieuwd.

Heb hier nu een kind die er niks van snapt, die stond te wachten op t pakketje en komt t niet..die snapt er niks van...



Grappig, toen wij dit een keer hadden en ook gingen bellen werd ons verteld dat contact met de chauffeur absoluut niet mogelijk was. :+

Onderschrift

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41321
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:16

Niet herkenbaar. PostNL bezorgt netjes. DPD en DHL laat ik altijd naar pickup points komen, in mijn ervaring gaat het dan wel goed.

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-19 16:18

Uhhm tja, soms weet ik het idd ook niet meer, als ik ingeeft op track en tracé waar pakket bezorgd is, komt ons adres naar boven... Maar er is toch echt niks bezorgd :+

Wbt contact met chauffeur ik heb m'n man laten bellen want ik was echt boos... En m'n man is net wat kalmer.. de verkopende partij heeft ook een onderzoek in laten stellen, dus ik ben benieuwd wat eruit gaat komen. Ik weet wel dat ik hier niet goed van word! Ook al heb ik zelf dan de bel niet gehoord ik heb hier 2 honden lopen die dan wel aanslaan, en of een briefje die ik zou moeten vinden maar geen van 2...


DHL tot nu toe geen probleem mee...

Word vervolgd....

Marjo

Berichten: 37150
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:22

Postnl bezorgd hier ook netjes! Hele fijne bezorger ook.

In de app kun je nu ook kiezen voor een Post nl punt. Dus als het pakketje bezorgd wordt als we niet thuis zijn laat ik het bij voorbaat al naar zo'n punt sturen. Super makkelijk.

Maar vervelend dat het bij jou spaak loopt. Heb je al bij de buren gevraagd? Hopelijk komt het pakketje snel boven water!

ryukapple

Berichten: 1762
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:29

Postnl gaat hier het meeste goed. Maar tijd terug wel gehad dat er ineens stond dat het afgeleverd was (veels te vroeg) Maar er was niets geleverd. Verkopende partij gebeld en die zagen hetzelfde staan dus die gingen een onderzoek instellen. Paar uur later binnen het originele tijdvak kwam de bezorger het pakketje brengen. Die wist verder ook van niks. Kon het pakketje ook gewoon scannen en toen kwam het goed in de app te staan. Dus geen idee wat er gebeurd is :+

~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:24

Beauty26 schreef:
Heb hier nu een kind die er niks van snapt, die stond te wachten op t pakketje en komt t niet..die snapt er niks van...

Prima moment om uit te leggen dat het mensenwerk is en er altijd ergens tussen jouw computer en de ontvangst van het pakje iets mis kan gaan.

koeien op de weg...

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-19 18:39

Nog steeds niks binnen! Zal niet de eerste x zijn dat t ergens anders is afgeleverd! Komen vaak mensen aan de deur voor een of geen... uhm is dit ( ander adres) nee dit is ( dan geef ik ons , adres wat t juiste is) en leg ik uit dat t adres wat ze zoeken om de hoek is... dus zal me niks verbazen maar ik vind dit geen juiste manier!

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:47

Ik heb regelmatig met Postnl dat er in de app staat bezorgd, maar ik heb niks ontvangen, ook geen briefje.
Zelfde als jou nu.
En dan komen ze gewoon doodleuk de volgende dag bezorgen .

WWG1WGA

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 19:10

Nooit problemen met postnl.

Bpost daarentegen... -:(- kan me weinig herinneren dat dat goed is gegaan

Veulen84

Berichten: 10866
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:19

Als verzender bij postnl eigenlijk weinig te klagen. Meeste pakjes komen goed aan. Wel klopt de informatie in de app vaak niet. Ik heb ook pakjes gezien die 3x afgeleverd zijn. Beetje wazig. Ze zijn ook reusachtig traag met informatie geven als je een onderzoek start naar een pakket.

Gls daar en tegen, die hebben het ooit gepresteerd om 12 op de 20 pakjes in een periode kwijt te raken... Die waren echt van lotje getikt.

Ups hier om te ontvangen is ook een lekkere: Die bellen niet aan. Die stoppen voor de deur. Toeteren een keer. Als je niet naar buiten komt rijden ze weer weg. Kom je wel naar buiten dan krijg je hem aangerijkt door die zijdeur aan de voorkant. Uitstappen doen ze niet.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:30

Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.

prugelpiet

Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:33

Misschien komt het morgen. Gewoon even geduldig afwachten.

Hier komt ook wel eens de melding dat het bezorgd zou moeten zijn, maar dan kan het best nog is een dag later worden. Als het een paar dagen op bezorgd staat en ik heb niks, dan neem ik wel een keer contact op. Maar ik wacht rustig nog max. 3 werkdagen.

Verder bezorgd PostNL hier eingelijk heel netjes. Pakjes worden vaak in de tuin of onder het overkappingtje bij de achterdeur gelegd, heel fijn, want zo heb ik het tenminste wel thuis!

I am because you were

Brainless

Berichten: 29658
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:38

MarlindeRooz schreef:
Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.

Zij hoeven geen trappen te lopen als de brievenbus op de begane grond zit.
Citaat:
De postbezorgers bezorgen de pakketten op de etage waar de brievenbus staat. Als de brievenbus op een etage staan zonder lift, dan wordt je pakket bezorgd op de begane grond. De postbode van PostNL mag je dus vragen om naar beneden te komen om je pakket in ontvangst te nemen.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)