Leuke gebeurtenissen met het OV

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Free2

Berichten: 1383
Geregistreerd: 14-10-10

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 02:25


Turn The Pain Into Power


Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 06:19

"We zijn vandaag op tijd vertrokken en we hopen ook overal op tijd aan te komen, maar ja... Dat ligt aan de storm natuurlijk :D"

Edit: het vervolg: "we hebben het eerste station op tijd gehaald!"

Hij is zo vrolijk dat ik er ook helemaal blij van word :D

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.

Foaly

Berichten: 4815
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 20:50

"Goedenavond dames en heren, het is wat druk in de trein dus als er een jas of tas naast u op de stoel ligt, haal deze dan weg. Dan komt er zo iemand naast u zitten en wie weet bloeit er wel iets heel moois op en wordt het voor iedereen toch nog een hele leuke avond" _O- _O-

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

QuintaenJojo

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: gelderland

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 10:54

Even een vraag, is hier iemand die bij Arriva werkt?

Luister naar de ogen van je paard

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 11:02

Ik

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016
B+2

QuintaenJojo

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: gelderland

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 11:10

Hoi ik, mag ik jou even pb en? Gaat over mijn interesse om er te gaan solliciteren en ben benieuwd naar de bedrijfsopbouw.

Luister naar de ogen van je paard

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 11:14

Tuurlijk

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016
B+2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 11:32

Eventjes geleden alweer maar ik zat in de trein en op een gegeven moment staan we stil. Conducteur roept om dat we wachten ivm een stoplicht, en zet daarna een “in de wacht”-muziekje aan. :') _O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-17 10:56

Zonet hele riedeltje van overstap. Zegt ie als einde heel vrolijk: over enkele ogenblikken amersfoooooort **\O/**

daffieduck83

Berichten: 1747
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:48

Ik had vanochtend een stopsprinter. De conducteur riep om: "Welkom in de stop, euh, sprinter naar Utrecht." Ik vind het wel een mooie naam voor die trein.

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

The_Cat

Berichten: 7282
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:50

Shizzel schreef:
Eventjes geleden alweer maar ik zat in de trein en op een gegeven moment staan we stil. Conducteur roept om dat we wachten ivm een stoplicht, en zet daarna een “in de wacht”-muziekje aan. :') _O-


geniaal :D


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

AmyJamess

Berichten: 2118
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:10

Laatst had ik geluk toen ik de trein naar Zwolle vanaf station Hengelo moest pakken.
Ik liep al boven op het perron, wil ik Inchecken, saldo te laag.. Kon ik weer helemaal naar beneden lopen naar de ingang omdat de oplaad punten alleen daar staan. Toen was ik natuurlijk te laat, toen ik naar de trein toe rende hoorde ik het fluitje en zag ik de deuren dicht gaan. Omdat ik dacht dat ik toch al niet meer in de trein kon was ik maar gaan lopen. Gelukkig zag de machinist mij rennen en riep die dat ik wel via de cabine (of hoe je dat ook noemt :')) snel de trein in mocht. Vond dat wel heel tof, hoefde ik niet nog een half uur te wachten :D

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-17 16:20

AmyJamess schreef:
Laatst had ik geluk toen ik de trein naar Zwolle vanaf station Hengelo moest pakken.
Ik liep al boven op het perron, wil ik Inchecken, saldo te laag.. Kon ik weer helemaal naar beneden lopen naar de ingang omdat de oplaad punten alleen daar staan. Toen was ik natuurlijk te laat, toen ik naar de trein toe rende hoorde ik het fluitje en zag ik de deuren dicht gaan. Omdat ik dacht dat ik toch al niet meer in de trein kon was ik maar gaan lopen. Gelukkig zag de machinist mij rennen en riep die dat ik wel via de cabine (of hoe je dat ook noemt :')) snel de trein in mocht. Vond dat wel heel tof, hoefde ik niet nog een half uur te wachten :D

Wat super aardig!


Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:10

Ik had laatst een komische buschauffeur.
Ik stapte in een andere bus dan normaal en wilde bij hem even checken of hij ook langs de halte ging waar ik er uit moest.
Dus ik vraag, meneer gaat u ook naar het ziekenhuis (halte heet ziekenhuis) waarop hij zei, gelukkig niet zeg ik ben kerngezond!
Ik stond echt even met mijn mond vol tanden.... Hij moest zelf zo om z'n eigen grap lachen dat ik vanzelf mee ging doen!

Fietsen is gezond, eet meer fiets :D
Once upon a time can happen anytime

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-17 11:51

"Goed nieuws voor treinstel 7534! Er is gewoon railcatering aanwezig! Enn hij heeft alles wat je maar wensen kan." :')

Foaly

Berichten: 4815
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:48

De conducteur was het geloof ik goed zat gister: 'Beste reizigers, we komen nu aan op Den Haag Centraal. Dit is het eindpunt van deze trein, dus iedereen de trein uit.'

Nu was het inmiddels half 1 's nachts geweest (was de op één na laatste trein), dus ik kon het hem ook niet kwalijk nemen :')

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:55

Gooooeeeeedemiddag beste reizigers, dit is helaas geen postcode loterij maar een vrolijke conducteur die u gaat vertellen dat we in het altijd mooie en pittoreske Utrecht zijn aangekomen. U kunt hier 0verstappen op... Daarna zal de machinist u veilig naar de eindbestemming Nijmegen brengen. :')

Amado
Berichten: 1327
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:14

Captain schreef:
Gooooeeeeedemiddag beste reizigers, dit is helaas geen postcode loterij maar een vrolijke conducteur die u gaat vertellen dat we in het altijd mooie en pittoreske Utrecht zijn aangekomen. U kunt hier 0verstappen op... Daarna zal de machinist u veilig naar de eindbestemming Nijmegen brengen. :')


Hahaha dan zaten we in dezelfde trein!

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:11

Mijn gebeurtenis is eerder leuk voor anderen dan voor mij... :+

Ik zit in de trein altijd met muziek in mijn oren en op de iPad te spelen. Uit mijn ooghoeken zag ik dat er iemand bij de 2-zitsbank stond waar ik op zat, dus ik haal automatisch tas en jas weg, zodat die persoon naast me kon komen zitten.... :) Alleen was het niet iemand die naast me wou zitten... het was de conductrice die mijn vervoersbewijs zou zien.... :)) Ze kon er gelukkig wel om lachen... :D

Fair
Berichten: 3555
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 17:36

In plaats van het welkomswoordje in de trein word 'Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent..' afgespeeld van de luizenmoeder. :')

Hele dag dat rotlied weer in mijn hoofd. :+

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:03

Er kwam net iemand de trein in met een husky/malamute puppy in zijn armen. Hij is tegenover een vrouw gaan zitten en ik heb zelden iemand zo verliefd zien kijken.
Ik moet ook zeggen dat het echt een hele schattige puppy was <3

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 10:56

Fair schreef:
In plaats van het welkomswoordje in de trein word 'Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent..' afgespeeld van de luizenmoeder. :')

Hele dag dat rotlied weer in mijn hoofd. :+



Hey die had ik ook laatst :')

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 10:21

Misschien een idee om dit topic nieuw leven in te blazen en het andere topic echt voor ergenissen te houden?

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 10:23

Wel handig..
Bij deze een leuke gebeurtenis:
Toen een paar dagen geleden Oranje speelde en won, werd dat omgeroepen in de trein, door een hele blije conductrice ("Ja ja mensen de oranje LEEUWINNEN doen het toch maar even!!"

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 10:31

Haha, leuk LoveBodin.

Ik doe 29 juni mee aan het Nederlands kampioenschap treinreizen. Zoveel mogeljk kilometers maken in Nederland per trein in 18u. Maar: elk traject mag maar 1x afgelegd worden in maar 1 richting en er moet een stempel gehaald worden tussen 11.00-14.00u op Utrecht centraal.

Zie: https://www.treinreiziger.nl/wedstrijd- ... juni-2019/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GrapeshotBot, OmgiliBot, Tigerboy, Urona447 en 183 bezoekers