Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Shirley schreef:Meer dan een klacht indienen kun je niet, denk ik?
En, hoe onaardig het ook lijkt tegenover de betrokkenen, geen actie meer ondernemen.
Wanneer er meer klachten komen over niet ontvangen pakjes, van zowel de verzender als de ontvanger, wordt er misschien wel wat aan gedaan.
Is het altijd op dezelfde dag van de week of doen alle bezorgers het?
Soepblik schreef:Dat proberen we, maar zoals gezegd: daar is niet altijd tijd voor. Soms zit ik in een meeting of iets dergelijks, en dan kan ik niet naar beneden lopen om te controleren of een pakketbezorger wel eerlijk is. Niet opendoen is ook geen optie; ik wil niet dat mijn eigen lieve bovenburen en ikzelf een pakket mislopen wat wel écht voor ons is.
Nyaleti schreef:Sjongejonge zeg deze is wel heel erg..
Ik zou inderdaad zelf (en dus ook je naaste buren) niks meer bestellen bij Post NL. Soms kun je zelf ook aangeven van welke vervoerder je gebruik wilt maken.
Bij elk pakketje, alle 3 bellen (dus a b c) en ook de mensen van wie het pakketje dus daadwerkelijk is, vragen of ook zij een klacht willen indienen.
PostNL krijgt dagelijks zoveel klachten, die doen daar niks mee. Maar als het aan alle kanten binnenstroomt over één straat, moeten ze wel.