Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 07:47

Es_ther schreef:
Ik hoop dat de bussen morgen wel rijden van Arnhem naar Apeldoorn, anders wordt het weer thuiswerken



De syntus rijd ook niet volgens mij...

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 08:21

Lau schreef:
Es_ther schreef:
Ik hoop dat de bussen morgen wel rijden van Arnhem naar Apeldoorn, anders wordt het weer thuiswerken



De syntus rijd ook niet volgens mij...

Syntus rijdt als het goed is wel gewoon. Valt onder keolis en daar staat op de site dat syntus Veluwe wel rijdt morgen.

Maar verder in Arnhem geloof ik niet. Ik neem denk ik maar een dagje vrij.

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:06

Ik zie eigenlijk overal staan dat ze alleen in Groningen en Twente gaan staken.
Ik hoop het, want ik moet werken en moet daar met de bus heen :')

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:26

Het word weer lekker makkelijk om naar werk te komen vandaag :=

Storing tussen Zwolle en Lelystad en almere en Amsterdam.


Mmmm ik moet naar Schiphol. Ben maar de sprinter in gesprongen die reed nog wel. De intercity die ik moest hebben stond al dat die niet reed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:30

Als ik kinderen in de schoolleeftijd (middelbare) had gehad en het was staking geweest met het OV hadden ze mooi niet thuis mogen blijven. Voor ons was het heel normaal om 10+ km te fietsen, no way dat pa en ma een buskaart gingen betalen. Als het dan echt goed stormde kwam pa ons wel halen. En zo ga ik dat ook doen bij mn dochtertje. Daarbij het wordt zalig weer, ik zou het niet eens een straf vinden om te fietsen (als ik goede heupen had gehad dan :+ )

Ik heb mn scooter uit het stof getrokken en vandaag proefgereden naar kantoor op de scooter (hij doet het nog goed :D ) dus morgen geen afhankelijkheid van het OV. En lekker buiten met dit mooie weer.

Wat betreft werkende mensen, spreek vandaag je leidinggevende of het management aan als je in de oliebol komt morgen met stakingen, wie weet valt er nog meer te regelen. Bij ons werken morgen mensen thuis of als ze echt hier moeten zijn kunnen ze carpoolen of taxi nemen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:00

Ach, waar bemoeien jullie je mee :) Naar mn werk is gewoon gelukt, en morgen heb ik ook al wat geregeld. Daarbij hoef ik me niet te verantwoorden tegenover vreemden. Maak je maar niet druk om mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:02

Nou ja, Savannah is geen scholier aan de middelbare school en ze is geen kind, dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze in overleg met school lekker thuis blijft. Ik ga ook niet naar school als er een staking is of een flinke storing, die paar uur die ik mis zal geen verschil maken in de hoeveelheid onderwijs die ik ontvang als ik het thuis opvang met leeswerk etc, en het is 9 van de 10 keer de moeite gewoon niet waard :+

Shadow0

Berichten: 43500
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:12

Een deel van mijn schoolactiviteit was hokjes tekenen om in te kleuren tot ik weer naar huis mocht. Ik geloof niet dat ik daar 10km voor had willen fietsen := (Hoewel het in dit weer wel een stuk minder een straf is dan - ik noem maar wat - vorige week maandag.)

Heb morgenochtend vroeg een afspraak, toch eens kijken of mijn vouwfiets het nog doet, en belangrijker, of ik de sleutel van de berging nog kan vinden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:41

SavannahNx schreef:
Ach, waar bemoeien jullie je mee :) Naar mn werk is gewoon gelukt, en morgen heb ik ook al wat geregeld. Daarbij hoef ik me niet te verantwoorden tegenover vreemden. Maak je maar niet druk om mij!


Je zet het toch zelf neer? :+ Dan kun je reacties verwachten.
Ik maak me er niet druk om hoor, maar het viel wel op. Jouw verantwoording uiteindelijk.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:23

Emmaa_ schreef:
Nou ja, Savannah is geen scholier aan de middelbare school en ze is geen kind, dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze in overleg met school lekker thuis blijft. Ik ga ook niet naar school als er een staking is of een flinke storing, die paar uur die ik mis zal geen verschil maken in de hoeveelheid onderwijs die ik ontvang als ik het thuis opvang met leeswerk etc, en het is 9 van de 10 keer de moeite gewoon niet waard :+


Thank you _/-\o_ Ik mag mijzelf indd morgen gewoon inlezen en even netjes afmelden verder niets aan de hand.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 13:50

Es_ther schreef:
Ik hoop dat de bussen morgen wel rijden van Arnhem naar Apeldoorn, anders wordt het weer thuiswerken


Ja ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik moet van Apeldoorn naar Arnhem en terug.. Voor stage..

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 13:58

Volgens meneer de buschauffeur rijden ze morgen!
Syntus Gelderland rijdt gewoon :).

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:48

Es_ther schreef:
Volgens meneer de buschauffeur rijden ze morgen!
Syntus Gelderland rijdt gewoon :).


O dat zou heel Nice zijn!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:55

Bijna iedere site zegt dat de Arriva treinen morgen niet rijden hier (Groningen), maar Arriva zelf zegt nog geen duidelijkheid te hebben en later op de dag met een verklaring te komen... :+ We wachten het af... heb iig verlof opgenomen voor morgen... en als de treinen wel rijden, ga ik uiteraard alsnog werken :D

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 16:59

Banjer schreef:
Bijna iedere site zegt dat de Arriva treinen morgen niet rijden hier (Groningen), maar Arriva zelf zegt nog geen duidelijkheid te hebben en later op de dag met een verklaring te komen... :+ We wachten het af... heb iig verlof opgenomen voor morgen... en als de treinen wel rijden, ga ik uiteraard alsnog werken :D

Ik las net dat de treinen gewoon rijden.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 17:47

Klopt, ik ook... gelukkig!

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 19:21

Ik weet niet wat ik erger vind. Mensen met een licht zweetluchtje, of iemand met een bedwelmende Axe-walm om zich heen -O-

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:52

Ik kan normaal prima tegen geluiden, maar de mensen naast mij zaten zoo hard te smakken dat ik echt gek wordt. Echt heel vies

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 10:39

Iemand naast me gaat haar nagels vijlen... ook een vreselijk geluid!

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:20

Foaly schreef:
Ik weet niet wat ik erger vind. Mensen met een licht zweetluchtje, of iemand met een bedwelmende Axe-walm om zich heen -O-

Geef mij dan maar dat lichte zweetgeurtje. :n

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 12:08

Het is al de hele ochtend drama tussen Zwolle en Groningen. Ik dacht pak de trein om 11.45, maar alles is gecancelled. Nu lig ik maar languit op perron 6. :D

purny

Berichten: 27481
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 12:40

topsylover schreef:
Het is al de hele ochtend drama tussen Zwolle en Groningen. Ik dacht pak de trein om 11.45, maar alles is gecancelled. Nu lig ik maar languit op perron 6. :D

Vergeet je niet in te smeren

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:33

Tijdens het fietsen een stel op straat gezien die het nodig vonden op MIDDEN OP HET ZEBRAPAD te gaan beppen met elkaar...

My God.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 18:40

Straks met 203 en 202 op pad... dus als er bokkers instappen zeg dan even hoi :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 18:50

Vandaag een trein van 2 bakken... in de spits... zouden er 5 moeten zijn geweest.... kon letterlijk bijna niemand meer in of uit.... defect materieel...