Lekker begin 2004

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diplodocus

Berichten: 160
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: borssele

Lekker begin 2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 15:42

Ik moet het effe kwijt Verdrietig
Ben 5 weken geleden m'n hond van nog geen 21 maanden verloren aan parvo. Binnen een week was hij er niet meer.
M'n auto naar de garage gebracht en heb 900 euro weg kunnen brengen. Nu vorige week maakte hij weer een raar geluid en bleek dat het om m'n wiel-as ging. Had niet veel gescheeld of m'n band was er afgevlogen of vastgeslagen,dus weer een vette rekening.
Ga ik die avond naar m'n paard loopt 'ie hartstikke kreupel en nu nog steeds. Moet er morgen mee naar de veearts Verward
Rij ik diezelfde avond met m'n moeder mee in de auto,krijgen we een auto-ongeluk. Auto total-loss,maar gelukkig hadden wijzelf niks. Had ook anders kunnen aflopen.
Als het hele jaar 2004 zo blijft dan kan ik m'n lol nog wel op.
Sorry voor het lange verhaal,maar moest het effe kwijt.


Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:44

dat is idd niet fijn als dat allemaal zo vlak achter elkaar gebeurd... maar je weet wat ze zeggen he, na regen komt zonneschijn.
en als je nu al die pecht al hebt gehad, heb je vast de rest van het jaar alleen maar geluk en dat is begonnen bij het feit dat jij en je moeder ongedeerd bleven bij dat auto ongeluk

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:39

Hoi!

Je hebt vast idd alle pech van heel 2004 in 1 klap gehad. Het kan nu alleen nog maar beter gaan.

En bekijk het zo, je hebt ook geluk gehad in die auto.

Sharmila

Berichten: 4798
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:49

Nou nou.... Misschien is dat wel een soort teken dat de rest van het jaar juist geweldig gaat verlopen! Haha!

Sharmila's wijsheid: Schoonheid neemt onvermijdelijk toe met de haarlengte.

Instagram; tinkerparadijs


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Astrid_Brann, Astridhorse, Bielsje, Bnet, carin0903, Carowl, ChiVet, cissy, Dammie, Enzo_Ollie, Evito_06, Exorcizamus, F_Orumster, Fenders, Ginny135, HarmanyL, Karmandi, Laj1, Lipstick, Liselot, LvA, ManonGrr, Maren, Nalonyda, ogidni, Sannens, savieralover, Siebel, Sita_xx, Sourire, spookyskippy, supervon78, Walkure en 64 bezoekers