Hoe is het met "onze" amerikaanse bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 17:27

Ik kan me voorstellen dat jullie je rot zijn geschrokken. Ik hoop maar dat jullie in orde zijn.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:35

Daar had ik nog niet aan gedacht, maar er zijn ook een aantal bokkers die in Amerika wonen. Ik hoop dat jullie in orde zijn!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:40

Ja dat hoop ik ok Scheve mond\ Wie zijn er op dit moment in Amerika of wonen er? (Bokkers of vrienden/famillie daarvan)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:44

Laura is op dit moment in de States aan het reizen, langs de oostkust. Ik heb geen idee waar ze nu zit, en ik weet ook niet van waaruit ze terugvliegt. Weet wel dat ze komend weekend weer naar NL zou komen, als dat uberhaupt al mogelijk is.

Ik ga er maar van uit dat ze safe is en dat ze zich niet in NY bevindt (daar was ze al een week geweest). De vraag is nu alleen wanneer ze weer terug kan komen. Zodra mijn mail het weer doet (Hotmail ligt volgens mij ook plat), zal ik Laura en haar ouders een mailtje sturen om te vragen of ze het mij willen laten weten als ze meer weten. Meer kunnen we ook niet doen, behalve meeleven.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:29

Deze Bokker is gelukkig ok. Texas ligt ver van NY vandaan. We waren ons idd rotgeschrokken vanmorgen. Ik zag net beelden op tv van iemand die daar stond te filmen met een videocamera. Mensen die na de explosie gewoon uit het gebouw sprongen van ik weet niet hoe hoog. Verschrikkelijk!!! Wat is dit erg... Ik zit hier gewoon te janken.
Dit muisje gaat een heel lang en naar staartje krijgen.
groetjes Ingrid.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 18:31

Citaat:
Op 2001-09-11 18:29, schreef Caballo:
Deze Bokker is gelukkig ok.


Daar ben ik blij om

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:32

dat is iig 1....
Pril zit ook ergens in Texas, maar Laura: waar zit die? Had ik nog niet eens aan gedacht. Ik dacht aan mijn oom die ergens in Boston woont, maar omdat hij net vader is zat hij in Frankrijk. Mijn moeder wist te vertellen dat hij vorige week nog in NL was, en daarna naar de States terug zou gaan, of naar Frankrijk...
Laten we maar hopen dat alles 'safe & sound' is, voor zover mogelijk....

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:34

ik ging naar bokt om te kijken of er ook al berichten waren van hunie, maar niks van hun. Misschien ligt alles daar ook plat. En ze hebben wel wat anders te doen dan bokken! Wij hebben gelukkig geen kenissen/vrienden/ fammilie daar zitten. Alleen iemand om Malta. Mijn vader belde dat we even op cnn moesten kijken. Nou ja, 1 vliegtuigje, hoe kan dat, 2 vliegtuigen echt geen toeval.
Toen mijn haar gaan verfen (mislukt trouwens) en toen we weer beneden waren waren er opeens wat meer vliegtuigen neergestort. Mijn moeder stond echt te kijken van jezus wat is dit? Het is gewoon erg!

volgens mij dwaal ik nu een beetje af!
Ik hoop in elk geval dat het hier bij blijft!
Kusje Lips are sealed

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:36

Caballo, gelukig maar! Voor jou maar hopen dat het daar blijft! En niet in Texas!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:38