Heb ff een mega dip...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Heb ff een mega dip...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 12:39

Zoals hier in de titel al staat,Heb ik even een mega dip..

Ik ben nu al een paar weken werkeloos en het lukt me gewoon niet om een baantje te vinden.. Scheve mond
Ik word hier niet echt vrolijk van en reageer dit op allerlei mensen in mn omgeving af... Verdrietig

Verder wil het ook nog steeds niet echt lekker gaan met mn paard zn hoeven... Gelukkig gaat het wel al iets beter maar het schiet niet echt op nog..

En verder word ik gek van me ouders.. Vooral me moeder..Ik kan in haar ogen niks goed doen..Ik kan het al niet met me moeder worden sinds dat ik een jaartje of 12 ben(al 8jr dus)... Nu is me moeder in de overgang en word het er allemaal niet makkelijker op.. We hebben dan ook erg vaak ruzie.. Ik krijg ook steeds vaker naar mn hoofd gegooid dat ze blij zal zijn als ik het huis uit ben.. Ik word hier dus niet echt vrolijk van..
Me vader kan ik het goed mee vinden hoor maar me moeder *zucht*
Zal het ooit beter worden?? Huilen (Ik beseft vd week ineens dat ik nog nooit alleen met mn moeder te winkelen ben geweest)
Ook ga ik tegenwoordig met knallende koppijn terug naar huis toe,als ik van stal kom.. En met lood in mn schoenen...

Ik weet het gewoon ff niet meer Huilen Huilen
(Sorry voor dit miss rare en domme verhaal maar ik kan verder bij niemand terecht en ik moest het ff kwijt..) Verdrietig

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:45

Jee meid dat is niet niets. Hou moed.

Wat het werk betreft. Het is een ellendige tijd. MrMagic zoekt ook al maanden verwoed werk maar het wil niet lukken. Hij heeft bijna wekelijks gesprekken maar daarna is het altidj weer dat ie te hoog is opgeleid, of juist weer niet. Heel frustrerend.

Hou vol!!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:48

sterkte... ik weet niet of het ooit goed gaat komen tussen je moeder en jou, maar ik hoop dat je er in ieder geval het beste van kan maken!

Sterkte :/

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:11

wat rot voor je, ik hoop dat je toch snel een baantje zal hebben, heb je op zijn minst iets leuks om handen want je mischien weer opvrolijkt!

Qua je moeder meis, daar kan ik weinig over zeggen, ik ken helemaal je thuissituatie niet maar ik hoop dat je er toch og het beste kan van maken, misshcien eens samen praten!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:12

ik ben ook al maanden aan het zoeken naar een leuke baan. Zelfs voor de simpele baantjes word ik niet aangenomen, heel frustrerend. Krijg elke keer te horen dat ze al iemand hebben. Je denkt 'ik ga solliciteren bij een supermartk' en dan ineens heeft geen enkele supermarkt iemand nodig Verward .. Heb al honderden sollicitatiebrieven verstuurd en tientallen gesprekken gehad, maar tot nu toe Noppes!
Gewoon volhouden!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:22

Ymke, heeft je vriend al wat gevonden daar?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:51

Kop op hoor Sandra jammer dat het even wat meer oliebol gaat thuis maar gelukkig heb je een heel leuke vriend! Ga je daar wat vaker heen toch?
Of je komt even een keertje hier uitwaaien (mag ook zonder paard hoor!)
Komt straks allemaal wel weer goed.
Ik hoor net dat je toch een baantje hebt gevonden en al is het tijdelijk, nou heb je wat meer speelruimte

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:03

ja kop op San....
Denk maar zo achter de wolken schijnt de zon...

En ook al woon ik niet meer bij je in de buurt en hebben we amper contact... ik steun je vanaf hier.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:09

Ik vind het een heel logisch verhaal meid!
Niet dom en raar!
Ik hoop dat het allemaal beter word dit jaar!!
Want hoe het er nu voor je uitziet is idd niet leuk!
Veel sterkte!