Trust digitale camera ‘’715 LCD powercam zoom’’.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Trust digitale camera ‘’715 LCD powercam zoom’’.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:26

Trust digitale camera ‘’715 LCD powercam zoom’’.

Voor het maken van foto’s, video (10 frames/sec.) en te gebruiken als webcam (15 frames/sec.). Met 4 cm groot TFT LCD-kleurenscherm. Cameraresolutie: 3,1 megapixels; softwarematige resolutie: 4 megapixels voor maximale fotokwaliteit. 2x digitale zoom; fixed focus-scherpstelling en video-uitgang voor het bekijken van foto’s op tv. 8 Mb intern geheugen (uitbreidbaar met SMC-kaart). Automatische flitser met rode-ogen-reductie en USB-interface. Fotoresolutie tot 2112 x 1584 dpi. Compleet met batterijen, statief, USB-/videokabel en polsbandje.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik krijg voor mijn verjaardag een digi en mijn vader en moeder vinden deze camera wel wat. Nu willen zij graag weten of iemand ervaring met deze digi heeft of wat je hiervan vind.

Alvast bedankt!


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:06

Het ligt er een beetje aan waar je eisen liggen. Voor mij zou het helemaal niets zijn. Ik ben sowiezo al niet weg van trust camera's. Ten eerste zijn er tegenwoordig camera's met veel betere specs te krijgen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:17

XoNo schreef:
Het ligt er een beetje aan waar je eisen liggen. Voor mij zou het helemaal niets zijn. Ik ben sowiezo al niet weg van trust camera's. Ten eerste zijn er tegenwoordig camera's met veel betere specs te krijgen.


Eisen... Tsja, eisen heb ik op zich niet zo erg. Het hoeft echt geen camera te zijn, die alle nieuwe opties heeft oid. Euh, wat zijn specs Verward Blond Haha!

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:06

Wij hebben een 850 lcd powercam zoom en dat ding is echt ka uu tee Bloos
Kijk hiermaar voor een foto http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=179047&start=75

Heb nog wel meerdere foto's ervan. Als je nog wat voorbeelden wilt hebben stuur me maar een berichtje Knipoog Mn broer heeft nou een nieuwe gekocht (zie die 1e foto in mn link) en die doet het wel super goed.

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:29

Als je geen eisen hebt kun je in principe elke camera wel kopen Haha!
Specs zijn specificaties, dus dingen die eventueel in te stellen zijn en dingen die er standaard bijzitten zoals de hoeveelheid keer zoom dat een camera heeft of de iso-waarden of de sluitertijden. Dat soort dingen zijn specificaties (afgekort tot specs).

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:40

Een tip, ga niet voor Trust. Ik ben misschien wel erg veeleisend, maar ik heb nog nooit iemand lovend over een Trust camera horen spreken en ik generaliseer of overdrijf niet. Ik ben bang dat de CCD van de Trust niet geweldig is

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:13

Mijn oom zegt dat trust digicams veredelde webcams zijn Clown
Die van ons is echt een rotding

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:19

Ik heb een digi van Trust heb er niet echt klachten over maar het is niks speciaals ofzo

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie