Designer verslaving #1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 14:56

bigone schreef:
Ine23 schreef:
Ik meld me ook! Tegenwoordig belachelijk blut (*iets met totaalrenovatie huis*) maar afgelopen jaren wel wat tassen enzo bij elkaar gespaard. Heb 5 Vuitton tassen en 1 MK. Schoenen en accessoires heb ik wel wat, maar kledij is me te duur om echt van de grote designers te kopen (ik ben wel helemaal verliefd op alles van Karen Millen en heb daar meerdere jurken van <3 ).

Mijn droom is de Chanel 2.55... Nog éven sparen _O-


http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... ousPage=lr

Even plagen maar deze zal waarschijnlijk over 10 jaar het dubbele waard zijn,haha


Precies! Louis vuitton is eigenlijk ook gewoon een investering als je het zo bekijkt

Douraque

Berichten: 6516
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:10

Deijs schreef:
Douraque schreef:
Als ik in mijn hoofd heb, krijg je het er niet meer uit. Dus ook al is iets duurder, dan spaar ik ook nog even door

Als de dollar gunstig staat, kan het aanzienlijk schelen. Mijn lederen MK tassen waren slechts 128 euro en 158 euro


Oh jij woont in de states oid? ☺️
Ik ga volgend jaar naar amerika! Dus ik hoop dat ik daar wat kan scoren.
Ik wil eigenlijk heel graag de valentino rockstud schoenen. Maar dan eerst deze schat http://pinterest.com/pin/A4MWFwAQAP0Fw_YHzzcAAAA/


Ik woon er niet, maar kom er wel geregeld.

Die tas is echt mooi

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 15:14

Oh wat lijkt mij dat heerlijk om daar vaak heen te gaan <3

Dit is overigens wat ik heb alleen een MK portemonnee en Louis Vuitton pochette :)
Afbeelding

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:26

Deijs schreef:
Is misschien een persoonlijke vraag maar hebben jullie ook een maximum dat je wilt uitgeven voor een tas of schoenen?


Ik heb m'n hart verloren aan een Alexander Wang tas. Nieuw €900 en nog wat, tweedehands €500. Alleen die tweedehands is niet helemaal m'n kleur. Maar niet lelijk. Toch weet ik nu al dat als ik die €500 bij elkaar heb gespaard (en ik ben al een eind) ik hem zonder blikken of blozen nieuw koop in het zwart. Tot die tijd hou ik mezelf voor dat die andere mooi genoeg is.
En dan niemand durven vertellen dat ik een tas van 900+ heb gekocht. _O- gelukkig kun je het aan die tas niet zo goed zien of hij duur of gruwelijk duur is.

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:31

Deijs ik kan op mijn new simple pump kid louboutins echt een hele dag lopen. Terwijl ze wel 12 cm zijn. Maar op "goedkope" hakken kan ik dat dus echt niet! Daarom vind ik ze het geld ook wel echt waard. En wil daarom ook de pigalle heel graag :D
Ik had aanvankelijk altijd voor mijzelf als ik afgestudeerd ben mag ik een paar kopen. Maar deze kon ik toevallig goedkoper krijgen haha.

Ik heb niet veel merk kleding. Vind dat toch snel het geld niet waard. Wel een colbert van Karl Lagerfeld en broeken van calvin klein etc.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:35

Dat had ik ook Evony, toen ik nog liep dan :'), op hakken van 20 euro hield ik t nog geen uur vol, maar op mn louboutins liep ik zonder moeite n hele dag.

Ik heb zelf geen designer kleren. Mensen die dan soms aan komen zetten met een shirtje van honderden euro's vind ik vaak echt zó zonde. Zeker omdat je het er dan vaak ook niet aan af ziet.

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:38

aaaaaaaaaah wat leuk dit topic. Wist echt niet dat er zoveel animo op Bokt voor zou zijn.
Ik ben een echte tassenverslaafde maar dan wel echt Designertassen uiteraard! Ik ben nu niet thuis, maar zal snel voor jullie een foto maken. Super leuk ook om de foto's hier te zien.
Kleding ga ik gewoon voor simpel h&m of c&a etc.. maar tassen moeten bij mij wel echt top zijn.

Mijn huidige stand is:

Louis vuitton Alma Hologram
Yves Saint Laurent Mombasa
Michael Kors black studded selma

en als laatste mijn aller aller aller alles grootste liefde..

De Chanel flapbag, medium maat in cognac met een resin houtkleurige chain & logo (Hardware)
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ik heb de Chanel op de kop kunnen tikken voor een goeie prijs. Hier heb ik echt donders mazzel mee gehad en vind ik er waarschijnlijk nooit weer een voor. Ik heb er geen bewijzen etc meer bij maar ik weet heel goed waar ik op moet letten en ik wist gewoon 99% zeker dat het een originele was en dit is bij Chanel in Amsterdam gelukkig bevestigd :D

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:40

Toen je nog liep? Dat klinkt niet goed!
Ik studeer ook rechten dus kom met een beetje geluk ook in een omgeving te werken waar ik ze in aankan! Daarom vind ik het ook wel leuk om te investeren in een stel mooie klassieke hakken.

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:40

Murthul schreef:
Dat had ik ook Evony, toen ik nog liep dan :'), op hakken van 20 euro hield ik t nog geen uur vol, maar op mn louboutins liep ik zonder moeite n hele dag.

Ik heb zelf geen designer kleren. Mensen die dan soms aan komen zetten met een shirtje van honderden euro's vind ik vaak echt zó zonde. Zeker omdat je het er dan vaak ook niet aan af ziet.


Dat was dus echt iets wat ik me heel erg afvroeg, of dat nou ook echt beter loopt. Nouja tuurlijk beter kwaliteit etc, maar ik dacht.. Ja hakken blijven hakken en die blijven oncomfortabel haha.

Douraque

Berichten: 6516
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:43

Evony schreef:
Toen je nog liep? Dat klinkt niet goed!
Ik studeer ook rechten dus kom met een beetje geluk ook in een omgeving te werken waar ik ze in aankan! Daarom vind ik het ook wel leuk om te investeren in een stel mooie klassieke hakken.


Ik werk momenteel in de juridische wereld en op werk sta ik bekend om het meisje dat altijd op hoge hakken loopt :D. En elke keer vragen ze of dit weer nieuwe zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:45

Aah heerlijk topic!
Ik ben gek op de (vintage!) Gianni Versace spullen. Heb een leren schoudertas, zooo gaaf. Geerfd van mijn oma en vind hem heel gaaf. Ondertussen een setje oorbellen+armband van Versace erbij en een mooie opbergdoos.

In NYC heb ik een MK porto gekocht, scheelde echt veel met hier :)!

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:46

Douraque schreef:
Evony schreef:
Toen je nog liep? Dat klinkt niet goed!
Ik studeer ook rechten dus kom met een beetje geluk ook in een omgeving te werken waar ik ze in aankan! Daarom vind ik het ook wel leuk om te investeren in een stel mooie klassieke hakken.


Ik werk momenteel in de juridische wereld en op werk sta ik bekend om het meisje dat altijd op hoge hakken loopt :D. En elke keer vragen ze of dit weer nieuwe zijn


Haha daar kan je prima op bekend staan :D

Even off-topic: werk je in de advocatuur? Ik dacht altijd bedrijfsjurist te willen worden maar vanuit de studie is alles eigenlijk gericht op advocatuur. Dus nu in twijfel.

Douraque

Berichten: 6516
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:23

Ik heb je een pb gestuurd

Een van de mooiste schoenen zijn mijn Maison Margiela schoenen. Even foto van internet gehaald
Afbeelding

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:32

Oehhh, ik meld me! Sta bij alle vrienden bekend als het meisje dat veel te veel geld uitgeeft aan kleding! Durf mijn hele collectie niet te delen want er lezen altijd wel mensen mee die het belachelijk vinden, maar mijn favoriete aankopen zijn mijn poncho van Burberry met geborduurde initialen en mijn zadeltas van Chloe <3 Ik zie dat jullie vooral van de accessoires zijn, maar ik kan ook echt in de ban raken van een cool sport-item of een mooie jurk! <3

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 17:49

dondeyne schreef:
Oehhh, ik meld me! Sta bij alle vrienden bekend als het meisje dat veel te veel geld uitgeeft aan kleding! Durf mijn hele collectie niet te delen want er lezen altijd wel mensen mee die het belachelijk vinden, maar mijn favoriete aankopen zijn mijn poncho van Burberry met geborduurde initialen en mijn zadeltas van Chloe <3 Ik zie dat jullie vooral van de accessoires zijn, maar ik kan ook echt in de ban raken van een cool sport-item of een mooie jurk! <3


Er zullen altijd mensen commentaar geven. Op instagram post ik het altijd sowieso wel maar FB niet altijd.
Ik ben nu wel zo ver dat ik er echt lak aan heb wat andere mensen ervan denken.
Super toch dat je zoiets kunt kopen en er zo van kunt genieten?! :)

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:29

Ik meld me ook hier! Ben helaas nog geen trotse eigenaar van een designer tas. Telkens als ik op het punt stond om er 1 aan te schaffen, gebeurde er iets met mijn kat/hond/paard waardoor ik besloot het geld ergens anders voor te gebruiken.

Ik ben nog steeds gek op de vlieger en vandam tassen, wil er daar heeeel graag 1 van hebben. Mulberry vind ik ook prachtig en de service schijnt daar echt creme de la creme te zijn.
Met MK heb ik totaal niks, eerder wel, tot dat die tassen meer op tassen van andere merken begonnen te lijken niet meer origineel waren. Dat vind ik wel jammer voor iets waar je toch wel wat geld aan uit geeft.

Op outnet.com zag ik laatst ook een enorm gaaf tassenmerk waar ik even de naam van kwijt ben. Maakte prachtige tassen.

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:36

Ik heb 1 tas waar ik erg trots op ben, en dat is mijn Addy van den Krommenacker tas gemaakt van krokodillenleer.

Verder vind ik designer spullen altijd wel erg mooi om te zien, maar zou zelf het geld er niet voor neer willen tellen.

Ik lees mee want vind het erg leuk om te zien wat jullie allemaal in de kast hebben staan/hangen :D

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 09:08

Welkom all! :D

Dit is heel erg, ik heb gedroomd dat ik ging shoppen bij louis vuitton en alles kon kopen :')

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:45

Ik sluit me hier toch maar al ondanks dat ik nog geen designer spul heb.
Wil heeeeeel graag loubies maar heeft me altijd tegengehouden dat ze nooit beter kunnen lopen maar wel dus? ahoh...

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 10:46

Het verschilt heel erg per persoon geloof ik. Een meisje die ik ken heeft ze ook maar ze kan niet zeggen dat ze comfortabel lopen.

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:02

Ligt ook wel wat voor hakken je koopt natuurlijk. Die van mij hebben een klein plateautje en geen extreem dunne hak. Hierdoor loopt het een stuk fijner. Maar daarom worden mijn volgende ook wel 2 cm lager, want die hebben wel een dunnere hak en geen plateau.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 11:34

Precies met plateau loopt al gauw wat makkelijker.

Ik durf louboutin's helaas niet aan :')

Hvelreki

Berichten: 5467
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:41

Ik meld me ook :) Heb overigens niets behalve één paar Louboutin. <3 Ik vind eerlijk gezegd niet dat ze beter lopen dan andere hakken.. Maar ik voel me altijd een prinsesje als ik ze draag, wat mij betreft elke euro waard. Heb ze ook expres in zwart gekocht zodat ze echt overal bij kunnen :D Momenteel ben ik een beetje verliefd op de Mulberry Lily, maar ik heb er echt het geld niet voor.

Met designer kleding heb ik overigens niets, wel met schoenen en tassen <3

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 11:51

Ik weet niet wat jullie leeftijd natuurlijk is maar hebben jullie ook ouders die er zo over kunnen zeuren? :')

''Zoveel geld voor een tas?!'' vooral mijn vader.. :') die vind het eigenlijk niet goed, hij houdt me niet tegen hoor maar toch..

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:05

Ik ben 24 haha. M'n vader vertel ik de prijzen niet :+ m'n moeder vind dat ik zelf moet weten wat ik met mijn geld doe. Ze relativeert altijd hahah. Of er geen dure kosten voor de paarden etc aankomen. Dat ik het beter daarvoor kan besparen.