Designer verslaving #1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 14:52

Ik schop dit topic weer even omhoog.

Ik heb eindelijk mijn nude Pigalles gekregen. <3 Iemand een tip om de zool mooi rood te houden?

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 17:12

Die is er niet, Vibram zool eronder knallen bij Nils in Amsterdam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 18:09

Niet per se designer verslaafd. Ik vind Michael Kors eigenlijk het enige mooie merk. Heb er een portemonnee van. :D (ironisch want door die aankoop had ik geen geld meer om er wat in te stoppen! :') )

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 18:39

Pantykous schreef:
Die is er niet, Vibram zool eronder knallen bij Nils in Amsterdam.

Thanks! Ik had hem al gevonden via Google idd, dat is dus een aanrader? Dan rijd ik er ff heen volgende week.

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:03

Niwla schreef:
Ik schop dit topic weer even omhoog.

Ik heb eindelijk mijn nude Pigalles gekregen. <3 Iemand een tip om de zool mooi rood te houden?


Foto!!!

Maar idd wat gezegd werd: zool er onder.

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:13

Jeej gelijkgestemde zielen! *\o/*

Hier puilen de kasten bijna uit. Tassen van MK, Versace Jeans, Hermès, YSL, LV, Longchamps, Jill Sander, Delvaux, Nobody. Schoenen en accessoires oa Todd's, MK, Guess, Liu Jo, Mucho Gusto. Kleding van reeds genoemde merken maar ook nog Chanel, MarcCain, Essentiel, Ralph Lauren, Kenzo, Gerard Darel, Hugo Boss, Diane von Furstenberg etc. Maar ik shop even goed bij H&M. Als in H&Moschino :o

Ik shop trouwens graag tweedehands. Trek graag een paar uur uit om ergens heen te rijden en hele zaak af te snuffelen.

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:31

Evony schreef:
Niwla schreef:
Ik schop dit topic weer even omhoog.

Ik heb eindelijk mijn nude Pigalles gekregen. <3 Iemand een tip om de zool mooi rood te houden?


Foto!!!

Maar idd wat gezegd werd: zool er onder.


Snelle telefoonfoto met tegenlicht. :P

Afbeelding

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 10:08

Wat een prachtige schoenen. <3

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 10:57

Love it <3

Welkom foxy!

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:29

Heerlijke klassiekers Niwla. Ga je vast lang plezier van hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 17:02

Oh. My. God.

Kwam er vannacht bij thuiskomst achter dat mijn Michael Kors portemonnee onder de pen zit. >;) -O- Hij ziet er echt niet meer uit nu..

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 17:49

Oooh wat zonde!
Wel een goede reden voor een nieuwe :7

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:57

Hoe komt dat? %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 06:05

Ik heb altijd losse pennen in mijn tas. Blijkbaar was de dop eraf bij eentje.. :') :(

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 07:44

Op onze bank zat ook pen. Dat heb ik met een zachte handdoek en alcohol verwijderd.

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:05

Je hebt daar speciale DR Beckman flesjes voor, kan je in de super krijgen, om schoon te maken.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 22:56

Heeft iemand hier een Michael Kors tas? Ik twijfel tussen 2 tassen. De bruine vind ik mooi, maar is niet van leer en geen rits. De zwarte is wel van leer en met rits, maar ook 45 euro duurder dan de bruine. Ik twijfel ook of ze mooi blijven of helemaal uit vorm raken/inzakken.
Afbeelding
Afbeelding

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:36

Ik heb dat model van Ralph Lauren, en die zakt in ieder geval niet (echt) in, in zoverre dat ie gewoon rechtop blijft staan en niet omkiept. Ik bewaar hem wel hangend, dat heeft misschien wel invloed. En t is ook een leren, moet zeggen dat ik na 5 jaar echt weinig gebruikssporen zie ondanks dat ie als schooltas gebruikt is inclusief (zware) laptop.

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 14:20

MK is een modemerk, dus geen super kwaliteit.
Ik heb er 3 tassen van, en de onderste heb ik een gelijkaardige in een bronskleur.

Afbeelding

De tassen nodigen uit om er veel in te stoppen, maar het zijn maar dunne bandjes dus snijdt in je schouder/hand na een tijd. Bij mij is de verf aan de rand aan het splitten en is er bandje onder de gesp kapot. Ik hang de mijne ook op want de mijne zakt in.
Als je toch verliefd bent, zoek de tas zeker via e-bay. Vanuit Amerika laten komen scheelt de helft.
En anders: een tweedehands Neverfull van LV zoeken. Is hetzelfde model. Investering maar kwalitatief top!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:34

Ik heb toch maar geen Michael Kors tas besteld, maar een tas van Ralph Lauren. Daar hoor ik meer positieve verhalen over en die heeft ook niet iedereen. := Het is deze geworden of naja ik heb hem besteld. Ben benieuwd hoe die in het echt is, even afwachten. :)
Afbeelding
Afbeelding

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:47

Prachtige tas en wat een handig contrasterende binnenkant! Ik zou nodig een inzet moeten zien te scoren, mijn Hermès is binnenin zwart en raak mijn mobiel zo kwijt...Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:28

Krijg mijn portemonnee met geen mogelijkheid schoon. -O-

Welke merken hebben leuke portemonnees volgens jullie? Tot nu toe is het enige designer merk dat ik leuk vind MK.

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:39

foxy80 schreef:
Prachtige tas en wat een handig contrasterende binnenkant! Ik zou nodig een inzet moeten zien te scoren, mijn Hermès is binnenin zwart en raak mijn mobiel zo kwijt...[ [url=m/IcvHcm.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hele mooie tas! <3


Ik vind alle merken wel mooie modellen portemonnee’s hebben. Ligt er echt aan wat je wilt en wilt uitgeven.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:54

foxy80 schreef:
Jeej gelijkgestemde zielen! *\o/*

Hier puilen de kasten bijna uit. Tassen van MK, Versace Jeans, Hermès, YSL, LV, Longchamps, Jill Sander, Delvaux, Nobody. Schoenen en accessoires oa Todd's, MK, Guess, Liu Jo, Mucho Gusto. Kleding van reeds genoemde merken maar ook nog Chanel, MarcCain, Essentiel, Ralph Lauren, Kenzo, Gerard Darel, Hugo Boss, Diane von Furstenberg etc. Maar ik shop even goed bij H&M. Als in H&Moschino :o

Ik shop trouwens graag tweedehands. Trek graag een paar uur uit om ergens heen te rijden en hele zaak af te snuffelen.


Heb je nog goede tips qua 2e hands zaakjes?

Niwla wat een schatjes <3

Melia, mooie tas heb je uitgezocht :j

En wat zonde Naomi! Ik heb zelf een hele mooie mulberry continental wallet, maar sinds ik mijn LV key pouch heb waar ik mn pasjes in heb gebruik ik eigenlijk helemaal geen portemonnee meer.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:55

naomiiiii schreef:
Krijg mijn portemonnee met geen mogelijkheid schoon. -O-

Welke merken hebben leuke portemonnees volgens jullie? Tot nu toe is het enige designer merk dat ik leuk vind MK.


Ik vind dat Valentino ook altijd wel mooie portomonees heeft. :j Zijn ook niet super duur. Vind meer als 100 euro voor een portomonee altijd wel heel duur. Geef dan liever wat meer geld uit aan een mooie tas.

Maar je kan natuurlijk altijd een nieuwe MK portomonee kopen :) Hebben veel moois altijd.