tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:42

Heel veel sterkte <3

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:46

__Sannne schreef:
Dankjewel <3 lief van je

Jaa weggaan is voor nu de juiste keuze. Ik wil vrienden en familie om mij heen. Ik heb het hier fijn maar het weegt niet op tegen het gemis dat ik heb. Ik zit in Nederland ook prima op mijn plek. En ik kan altijd terugkomen.


Dat is waar, wereld ligt aan je voeten. Sterkte moppie!

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 07:06

Jeetje Sanne wat verschrikkelijk naar ;(
Hoop dat je snel weer in Nederland bij je familie en vrienden bent!
Heel veel sterkte!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:37

Dankjewel beide!

Heb nu net mijn ticket geboekt. Gelukkig een hele goedkope kunnen vinden, omgerekend maar 400 euro! En met een 'betere' maatschappij. (Ik ga dat poedersuiker eind echt niet met China Eastern Airlines vliegen ofzo) Het is een paar daagjes later dan ik in gedachten had maar op 22 januari sta ik weer op Nederlandse bodem. Het is erg zwaar maar ben blij dat ik het nu geboekt heb.

Vandaag eigenlijk een hele fijne dag gehad. Zeker naar omstandigheden. Ik ben eerst bij mijn werk langsgegaan waar mijn manager moest huilen om het feit dat ik weg ga. Zo lief. Daarna wat gewinkeld, mijn nagels laten doen, lekker in bad geweest en nu Harry Potter kijken in bed. Later vanavond naar onze bar met collega's. Heb er erg veel zin in. Lekker veel afleiding. Vandaag maar 1 keer gehuild (toen ik met mijn manager aan het praten was) en verder ben ik natuurlijk wel de hele tijd een beetje down, maar heb er al wel vrede mee.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:38

Jeetje! Heel veel sterkte! :(:)

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 08:34

Pfoe.. ook niet gedacht dat ik me hier zou melden maar moet het toch even ergens van me afschrijven.

Net als Sanne zit ik ook in Australie. Mijn vriend heeft het gisteren uitgemaakt omdat hij het niet goed zag komen. In Australie hadden we al een lange afstandsrelatie en zaten we er constant mee dat we niet goed wisten hoe de toekomst er uit zou zien, desondanks zag ik het toch wel goed komen en had ik zin in onze toekomst samen

Kan er een lang verhaal van maken maar het komt er op neer dat hij het niet goed zag komen en door had mij teveel pijn te doen met bepaalde dingen. Alhoewel we ver uit elkaar wonen hier was mijn grootste reden om terug naar Australie te gaan/hier te blijven toch wel hem. Pfoe wat doet dit pijn zeg, ben m’n beste maatje kwijt.

Ik heb hier behalve mijn werk nul afleiding dus ik weet niet zo goed hoe ik me over mijn verdriet heen kan zetten. Het liefst zou ik meteen naar Nederland gaan maar dit gaat door omstandigheden op mijn werk en met mijn visum zomaar niet..

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 08:43

Wat ontzettend naar zeg. Waar in Australie zit je? Hoezo kan je door je visum niet weg? Qua werk is het inderdaad lastig maar je moet nu echt selfish zijn en voor jezelf kiezen.

Heel, heel veel sterkte! :(:)

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:15

Dankjewel! Jij ook! :(:)

Ik zit in de buurt van Sydney en heb nu een studentenvisum. Deze is erg duur en doordat het erg lang duurde voordat hij goedgekeurd was heb ik hier erg lang niet kunnen werken en dus al mijn spaargeld op moeten maken. Ik werk op een paardenstal en ben volop in de voorbereidingen voor het komende eventingseizoen dat half februari start..

Daarnaast voelt het stom om nu weg te gaan terwijl ik hem hier ook erg weinig zag. Onze relatie was vooral veel bellen/appen en af en toe op en neer vliegen. Ik ga het maar even een paar weken geven voor ik een beslissing maak maar pfoe wat zou ik graag meteen op het vliegtuig naar huis stappen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:20

Ahh mrleisje...sterkte. wat ellendig!

Winged

Berichten: 33017
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 10:40

xDenies schreef:
Nouja, hij is mijn ex niet. Maar er is voor mij te veel gebeurd om het een vriendschap te noemen. Ik heb het gevoel dat er een soort bindingsangst speelt maar hij heeft zelf er voor gekozen om op die manier met mij om te gaan en te daten enzovoort. En puntje bij paaltje was meneer niet toe aan een relatie.

En ik niet toe aan een vriendschap met hem :') Als er iets voortvloeit uit een vriendschap is dat heel anders. Maar niet eerst richting een relatie werken en dan verder in een vriendschap.

Hebben wij dezelfde kerel gedate ofzo? In mijn geval is meneer afgelopen oud en nieuw weer in mijn bed beland ( poedersuiker ). Terwijl meneer eigenlijk met een ander aankloot, zij gaat binnenkort naar de Filipijnen voor stage/studie whatever. En ik ben zelf net verhuisd... Doe ik boodschappen, blijkt zijn scharrel daar te werken. En de gehele supermarkt daar te weten wie ik ben. Niet fijn.... (ik vraag me af wanneer ik de kaasmessen in mijn rug gestoken krijg zeg maar). En ondertussen weet ik ook niet meer wat ik met meneer zelf aan moet en *argh*.

Sanne en Undefined: Heel veel sterkte... dan is zo'n afstand echt verrot :(:)

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:50

Jeetje Sanne, had ik niet verwacht! Heb wel vaker je verhaal langs zien komen in topics, sterkte :(:)

Undefined ook sterkte :(:)

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:56

Wat een heftig verhaal Sanne! Moet verschrikkelijk zijn. Je hoort uit elkaar te gaan wanneer je niet van elkaar houdt, niet wanneer je smoorverliefd op elkaar bent. Maar verschillende toekomstplannen kunnen dat snel verpesten, en dan is het misschien het verstandigste om uit elkaar te gaan. Hevig verhaal. Veel sterkte!

Winged: Ik vraag me af wat je doet met een vent die nog andere scharrels heeft. Hij klinkt zeer onvolwassen. Ik zou hem zo snel mogelijk 'dumpen'.

Ik ging er een punt achter zetten met mijn ex, maar dit is niet echt gelukt. Na zijn woede aanval doet hij weer heel normaal en lief. En begin stilaan weer terug naar hem te neigen. Weet echt niet wat ik nu moet :/

Winged

Berichten: 33017
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:00

Zijn scharrel is momenteel onvolwassen bezig.. En hij... tjah, ik trek mijn eigen pad wel en zie wel wat hij daarin gaat doen. (Lees: Ik heb de focus op mijzelf en niet op hem. Hoop rust zo ook)


Woedeaanvallen zijn voor mij een no-go :)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:47

Winged schreef:
xDenies schreef:
Nouja, hij is mijn ex niet. Maar er is voor mij te veel gebeurd om het een vriendschap te noemen. Ik heb het gevoel dat er een soort bindingsangst speelt maar hij heeft zelf er voor gekozen om op die manier met mij om te gaan en te daten enzovoort. En puntje bij paaltje was meneer niet toe aan een relatie.

En ik niet toe aan een vriendschap met hem :') Als er iets voortvloeit uit een vriendschap is dat heel anders. Maar niet eerst richting een relatie werken en dan verder in een vriendschap.

Hebben wij dezelfde kerel gedate ofzo? In mijn geval is meneer afgelopen oud en nieuw weer in mijn bed beland ( poedersuiker ). Terwijl meneer eigenlijk met een ander aankloot, zij gaat binnenkort naar de Filipijnen voor stage/studie whatever. En ik ben zelf net verhuisd... Doe ik boodschappen, blijkt zijn scharrel daar te werken. En de gehele supermarkt daar te weten wie ik ben. Niet fijn.... (ik vraag me af wanneer ik de kaasmessen in mijn rug gestoken krijg zeg maar). En ondertussen weet ik ook niet meer wat ik met meneer zelf aan moet en *argh*.

Sanne en Undefined: Heel veel sterkte... dan is zo'n afstand echt verrot :(:)


Geen idee waar je woont. :') Maar moet zeggen dat ik hem hier voor niet aan zou zien zeg maar.

Winged

Berichten: 33017
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:55

xDenies schreef:
Geen idee waar je woont. :') Maar moet zeggen dat ik hem hier voor niet aan zou zien zeg maar.

Het prachtige Drenthe :+

Ik zag dit heerschap er ook niet in eerste instantie voor aan. Maar weet inmiddels ook niet meer wat ik ermee moet. Gevoelens zijn verrotte dingen.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:56

Winged schreef:
xDenies schreef:
Geen idee waar je woont. :') Maar moet zeggen dat ik hem hier voor niet aan zou zien zeg maar.

Het prachtige Drenthe :+

Ik zag dit heerschap er ook niet in eerste instantie voor aan. Maar weet inmiddels ook niet meer wat ik ermee moet. Gevoelens zijn verrotte dingen.


Das de andere kant van het land, dus zal wel niet :P

Zou wel frapant zijn als hier in het topic mensen zitten die uiteindelijk met dezelfde hebben gedate :')

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:24

in het tindertopic gebeurd het wel :+

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:11

Jeetje lijkt me verschrikkelijk om zo ver weg te zijn van vrienden en familie op het moment dat je ze echt nodig hebt..

Succes met de beslissing die je gaat maken Undifened..

Ik lig vandaag helemaal overhoop met mezelf..
Ben sinds gisteren weer aan het werk en weet nu definitief dat werk de oorzaak was van mijn stressperiode..
Op zulke momenten mis ik mijn ex net even wat meer..
Terwijl het in mijn vakantie een stuk beter ging.
Gelukkig wel mijn hoofd wat kunnen leegmaken met sporten.
Begin zaterdag met een opleiding en hoop echt dat ik daar wat rust door krijg in mijn hoofd..

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:57

Knuffel voor jullie meiden, lijkt me onwijs rot om zo ver weg van je familie te zitten op zo'n moment. :(:)

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:25

Bedankt allemaal! <3

Ik heb hem gezegd geen contact te willen als het uit is, dat hebben we nu dus ook niet. Maar daar heb ik nu al weer spijt van :')

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 11:39

Maar dat is wel het beste, dan ben je er het snelst overheen :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:06

Wij hebben nog wel contact, wonen nog in hetzelfde appartement zelfs. Af en toe lastig maar ook goed om aan elkaar te wennen als niet vriend en vriendin.

Als ik het niet zou willen zou hij bij zijn familie wonen. Maar helemaal alleen vind ik ook maar niks.

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 21:43

Poeh dat lijkt me wel lastig zeg!

Ik geef het denk ik even 2 weken de tijd en stuur m dan een berichtje hoe het gaat. Wil eigenlijk ook niet nooit geen contact meer. Maar ik moet eerst even over de ergste emoties heen anders ga ik domme dingen sturen.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 22:01

Ik had drie weken geen contact met mijn ex.
Kreeg wel een lief verjaardagsappje na die drie weken.
Later die week nog wat geappt omdat we elkaar waarschijnlijk op een festival zien eind januari.
Zijn laatste bericht was vrijdag, dat hij toch wel benieuwd was waar ik allemaal mee bezig ben.
Heb er pas een dag later op gereageerd (had het echt druk :')) en redelijk kort gehouden.
Daar heeft hij niet meer op gereageerd..
Vond het eerst wel weer even lastig dat ik niks terug kreeg. Maar nu vind ik het wel prima.
Geen contact is eigenlijk vergelijkbaar met een cold turkey..
Maar voor mij vooral beter zodat mijn emoties het niet overnemen..

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 09:50

Wij hebben na de breuk ook nog samen gewoond. Maar dan is het moeilijker om los te laten.. Helemaal geen contact is het meest rustig.